Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах КПІ ім. Ігоря Сікорського
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2023-03-07-011026-a ● 47afc6de82614defac2cac03480b8d68
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02070921 |
Вебсайт: | https://kpi.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37 |
Контактна особа: |
Загорелік Ольга Владиславівна 380442049650 o.zahorelik@kpi.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2023 11:52 |
Очікувана вартість: | 295 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Зовнішній огляд складових частин системи (приймально-контрольного пристрою (ПКП) або приладу, сповіщувачів, мереж оповіщення, оповіщувачів, шлейфу сигналізації) на предмет відсутності механічних пошкоджень, корозії, бруду, міцності кріплення та ін. (у кількості 8055 шт.).
Регламент № 1 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Розгорнути
Згорнути
Регламент № 1 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
10 послуга
Контроль робочого положення вимикачів та перемикачів, тумблерів, справність світлових індикаторів, наявність пломб на приймально-контрольному пристрої (приладі, джерелі повідомлень, підсилювачі, блоці комутації тощо) (у кількості 345 шт.).
Регламент № 1 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Розгорнути
Згорнути
Регламент № 1 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
4 послуга
Контроль основного і резервного джерела живлення та перевірка автоматичного переключення живлення з робочого вводу на резервний (у кількості 42 шт.).
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
4 послуга
Перевірка працездатності складових частин системи (приймально-контрольного пристрою або приладу, сповіщувачів, оповіщувачів) (у кількості 8055 шт.).
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
4 послуга
Перевірка працездатності системи:
- автоматичне вмикання резервного живлення приймально-контрольного пристрою у разі зникнення основного;
- працездатність приймально-контрольного пристрою у режимах «Пожежа» та «Несправність» шляхом імітації спрацьовування сповіщувачів та порушень шлейфів сигналізації та електричних мереж (у кількості 60 шт.).
При цьому повинен здійснюватися контроль:
- спрацьовування виносних світлових та звукових індикаторів;
- спрацьовування світлових індикаторів «Пожежа» або «Несправність» на приладі джерела повідомлення;
- спрацьовування світлових, звукових та мовних оповіщувачів;
- якість повідомлень, що передаються (написи на світлових табло повинні легко читатися, а мовні повідомлення бути достатньої гучності та виразності);
- можливість зупинки передавання оповіщення та переходу в режим передавання повідомлень через мікрофон;
- відповідність номера оповіщення про евакуацію номеру зони, від якої надійшов сигнал про пожежу.
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Розгорнути
Згорнути
- автоматичне вмикання резервного живлення приймально-контрольного пристрою у разі зникнення основного;
- працездатність приймально-контрольного пристрою у режимах «Пожежа» та «Несправність» шляхом імітації спрацьовування сповіщувачів та порушень шлейфів сигналізації та електричних мереж (у кількості 60 шт.).
При цьому повинен здійснюватися контроль:
- спрацьовування виносних світлових та звукових індикаторів;
- спрацьовування світлових індикаторів «Пожежа» або «Несправність» на приладі джерела повідомлення;
- спрацьовування світлових, звукових та мовних оповіщувачів;
- якість повідомлень, що передаються (написи на світлових табло повинні легко читатися, а мовні повідомлення бути достатньої гучності та виразності);
- можливість зупинки передавання оповіщення та переходу в режим передавання повідомлень через мікрофон;
- відповідність номера оповіщення про евакуацію номеру зони, від якої надійшов сигнал про пожежу.
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
4 послуга
Профілактичні заходи:
- очищення зовнішніх поверхонь, технічних засобів від пилу, бруду;
- перевірка справності плавких запобіжників;
- перевірка технічного стану внутрішнього монтажу (внутрішніх поверхонь) технічних засобів;
- перевірка стану акумуляторних батарей резервних джерел живлення;
- вимірювання електричних параметрів системи, у т. ч. напруги в електромережах основного і резервного джерел живлення, а також у шлейфах (у кількості 8055 шт.).
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Розгорнути
Згорнути
- очищення зовнішніх поверхонь, технічних засобів від пилу, бруду;
- перевірка справності плавких запобіжників;
- перевірка технічного стану внутрішнього монтажу (внутрішніх поверхонь) технічних засобів;
- перевірка стану акумуляторних батарей резервних джерел живлення;
- вимірювання електричних параметрів системи, у т. ч. напруги в електромережах основного і резервного джерел живлення, а також у шлейфах (у кількості 8055 шт.).
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Метрологічна перевірка контрольно-вимірювальних приладів (у кількості 60 шт.).
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
8 послуга
Вимір опору захисного і робочого заземлення:
- надійність з’єднання всіх доступних випадковому доторканню металевих не струмопровідних частин приймально-контрольного пристрою з його затискачем «заземлення», а також вимір значення опору між вказаними частинами та затискачем «заземлення»;
- надходження сигналів «Пожежа», та Несправність» на пульти систем централізованого спостереження (у кількості 459 шт.).
Регламент № 1 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Розгорнути
Згорнути
- надійність з’єднання всіх доступних випадковому доторканню металевих не струмопровідних частин приймально-контрольного пристрою з його затискачем «заземлення», а також вимір значення опору між вказаними частинами та затискачем «заземлення»;
- надходження сигналів «Пожежа», та Несправність» на пульти систем централізованого спостереження (у кількості 459 шт.).
Регламент № 1 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
1 послуга
Вимір опору ізоляції електричних ланцюгів в електрично не з’єднаних струмопровідних частинах і приладах, а також між ними і їх корпусами (у кількості 459 шлейфів).
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Регламент № 2 послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 12:54 |
Перелік змін 2.docx | |
14 березня 2023 12:54 |
ТД змін.doc | |
14 березня 2023 12:54 |
Додаток 2 змін.doc | |
13 березня 2023 12:46 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 4.doc | |
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 5.docx | |
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 1.doc | |
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 3.docx | |
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 6.doc |
14 березня 2023 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 березня 2023 12:54 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
14 березня 2023 12:54 |
ТД змін.doc
|
||||||
14 березня 2023 12:54 |
Додаток 2 змін.doc
|
||||||
13 березня 2023 12:46 |
Перелік змін.docx
|
||||||
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 4.doc
|
||||||
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 5.docx
|
||||||
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 1.doc
|
||||||
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 3.docx
|
||||||
07 березня 2023 16:36 |
Додаток 6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 березня 2023 10:03
Дата відповіді: 11 березня 2023 14:44
Шановний замовнику, у пункті 7 Додатку 2 встановлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога: «Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дає право на здійснення робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій»
Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до учасників. Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
З метою збереження цілісності та конфіденційності інформації, недопущення несанкціонованого втручання та спотворення даних, недопущення випадків рейдерства Міністерством юстиції України та ДП «Національні інформаційні системи» було припинено функціонування державних реєстрів та баз даних, які адмініструються державою.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" та/або копію ліцензії на провадження виду господарської діяльності який є предметом закупівлі.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022
Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензуванню підлягають, зокрема, такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Такий перелік затверджено постановою Кабінету міністрів України від 23.11.2016 № 852 і до нього включено, зокрема, послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
При цьому Закон на даний час є чинним, а згадана у вимозі постанова Кабінету міністрів України від 18.03.22 № 314 не вносить зміни та/або уточнення до статті 7 Закону.
Звертаємо увагу на те, що Закон України має вищу юридичну силу, ніж постанова Кабінету міністрів України.
Таким чином, відповідно до положень Закону, роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей потребують отримання саме ліцензії.
З урахуванням норм законодавства України, Замовник не має законних підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Такий перелік затверджено постановою Кабінету міністрів України від 23.11.2016 № 852 і до нього включено, зокрема, послуги з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
При цьому Закон на даний час є чинним, а згадана у вимозі постанова Кабінету міністрів України від 18.03.22 № 314 не вносить зміни та/або уточнення до статті 7 Закону.
Звертаємо увагу на те, що Закон України має вищу юридичну силу, ніж постанова Кабінету міністрів України.
Таким чином, відповідно до положень Закону, роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей потребують отримання саме ліцензії.
З урахуванням норм законодавства України, Замовник не має законних підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-07-011026-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 11 березня 2023 13:35
Дата подання: 11 березня 2023 13:35
Скарга на дискримінаційні вимоги умов тендерної документації
Дискримінаційні та неправомірні вимоги умов тендерної документації
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 14 березня 2023 16:15
рішення від 14.03.2023 № 3084.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 16:14
інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2023 № 3578.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 12:08
рішення від 22.03.2023 № 3578.pdf
Дата публікації: 27 березня 2023 11:50
Номер скарги: UA-2023-03-07-011026-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 05 квітня 2023 17:28
Дата подання: 05 квітня 2023 17:28
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2023 17:08
рішення від 07.04.2023 № 4391.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2023 17:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2023 № 4868.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2023 11:16
рішення від 17.04.2023 № 4868.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2023 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення ПП "РОКАДА" переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах КПІ ім. Ігоря Сікорського) відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4868-р/пк-пз від 17.04.2023
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2023 15:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКАДА" |
278 100,00
UAH з ПДВ
|
278 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" |
294 500,00
UAH з ПДВ
|
294 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКАДА" #30188259 |
Рішення скасоване |
278 100,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 17:13
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 17:50
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКАДА" #30188259 |
Рішення скасоване |
278 100,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:35
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Переможець |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 14:17
|
ТОВ ТОП ФАЄР_розірвання договору.pdf | укладений |
27 червня 2023 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2023 14:12
|
ДУ 1 ВТ-2361.pdf | зміни до договору |
05 травня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 14:02
|
ВТ-2361 від 05.05.2023.pdf | укладений |
05 травня 2023 14:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пп.13.2.1, п.13.3. Договору, Сторони погодили внести наступні зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-2361 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до підпункту 6.2.5 пункту 6.2 Договору передбачено право Замовника достроково в односторонньому порядку розірвати Договір з урахуванням пункту 13.10 Договору, зокрема у випадкуневиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань. |