Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові вікна
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2023-03-07-010535-a ● ed6cf47278c44a9186fdd770bb5377b5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44023425 |
Місцезнаходження: | 20382, Україна , Черкаська обл., Уманський район, село Ладижинка, вул.Шкільна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Буженко Ольга 380969500663 osvita1973@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Місцезнаходження Замовника: Україна, 20382, Черкаська обл., Уманський р-н, село Ладижинка, вул.Шкільна, будинок 2. Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування зазначений у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2023 рік
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штуки
Металопластикові вікна в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2023
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюється після фактичної поставки Товару з відстроченням платежу до 15 календарних днів. Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 14:29 |
Зміни до ТД 10.03.2023.docx | |
10 березня 2023 14:26 |
Тендерна документація вікна зі зімнами 10.03.2023.docx | |
07 березня 2023 16:18 |
Проект договору вікна 07.03.docx |
10 березня 2023 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2023 14:29 |
Зміни до ТД 10.03.2023.docx
|
|||
10 березня 2023 14:26 |
Тендерна документація вікна зі зімнами 10.03.2023.docx
|
|||
07 березня 2023 16:18 |
Проект договору вікна 07.03.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
терміни
Дата подання: 08 березня 2023 10:14
Дата відповіді: 10 березня 2023 13:06
В пропозиції ви вимагаєте надати гарантійний лист, що товар буде поставлений до 03.04.2023 р. Та згідно документації ви можете підписати договір не пізніше ніж через 15 днів з проведення закупівлі. Закупівля відбувається 15.03.2023 плюс 15 днів на підписання договору. Тобто, якщо буде відбуватись оскарження пропозиції на виконання договору залишається 3 дні на виробництво доставку і монтажні роботи. Вимагаємо змінити формулювання про термніи і привязати терміни виконання до дати підписання договору. Інакше ми будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації чтко вказано інформацію з приводу термінів підписання договору згідно чинного законодавства, вказано що : " З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю." Термін 15 днів у ТД зазначено зовсім у іншому сенсі, з виразом "не пізніше ніж ", що ні в якому разі не трактується у розумінні підписання договору через 15 днів. Під час вибору дати доставки і встановлення Замовник враховує свої обєктивні потреби та обставини, у жоднному разі не дискримінуючи будь-якого учасника, а виключно керуучись бажанням отримати в бажані результати!
працівники
Дата подання: 08 березня 2023 10:19
Дата відповіді: 10 березня 2023 12:54
Ви вимагаєте надати довідку з кількістю працівників не менше 5. Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до малих підприємств. Також ви вимагаєте надати накази про призначення працівників. Якщо працівники працюють по договору ЦПХ, чи можливо надати договори ЦПХ? Вимагаємо убрати вимогу про кількість працівників.
Відповідь: Доброго дня! Так, якщо працівники працюють по догоовру ЦПХ, учасник має можливість надати саме ці документи на свого працівника. Відповідні зміни внесемо до ТД і оприлюднимо у вигляді нової редакції для уникнення недорзумінь. З приводу кількості працівників, законодавство не обмежує встановлення якої небуть кількості для даного критерію, тому Замовник керуючись власними розрахунками та враховуючи об'єм роботи що має бути пророблено встановлює саме таку вимогу у своїй ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-07-010535-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 21 березня 2023 18:50
Неправомірне обрання Переможця
Вих. №21/03-23-23 від 21.03.2023р.
Уповноваженій особі із закупівель
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради
ВИМОГА
07-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-07-010535-a на закупівлю «Металопластикові вікна» на суму 620 000,00 UAH (з ПДВ).
По даній тендерній процедурі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином:
1. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 477 000,00 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 494 465,00 UAH, з ПДВ.
3. ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 499 999,00 UAH, з ПДВ
За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ "ГЛОРІЯ-В" перейшла на кваліфікацію та згідно Протоколу №36 від 16.03.2023р. була визнана Переможною.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "ГЛОРІЯ-В" не відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству, а саме:
1. У Додатку 1 ТД Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» п.2 Таблиці від Учасника вимагалось надання «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» (цитата ТД). Учасник- Переможець порушуючи дану вимогу не надав жодної інформації. На підставі наведеного факту пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.2 п.3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції : не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
2. Відповідно до вимоги п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції для Переможця висувалась наступна вимога : «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).» Також дана вимога для Переможця вказана і в Додатку 1 до ТД п3. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.» Відповідно до протоколу №36 від 16.03.2023р. ТОВ «Глорія-В» була визнана Переможцем 16.03.2023р. Тобто Переможець повинен був завантажити необхідні документи не пізніш 20.03.2023р. Учасник- Переможець порушуючи вказану вимогу завантажив документи у ЕСЗ лише 21.03.2023р. у період часу з 13:47 до 16:08 годин. На підставі наведеного факту пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.3 п.3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції : не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей;.
3. Відповідно до п.4 Додатку 1 ТД від Учасника-Переможця вимагалось надання «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Порушуючи дану вимогу Учасник –Переможець завантажив після 4 денного терміну Довідку (файл Довідка стосовно ліцензування.pdf) в який відобразив недостовірну інформацію, а саме що для надання послуг , що є предметом закупівлі не потрібні спеціальні дозволи.
Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас ,Технічним завданням замовника передбачені наступні види робіт :
- монтаж віконних конструкцій висотою до 2,87м
Тобто роботи вказані у технічному завданні Замовника проводяться на висоті, що явно перебільшує 1,3м. Тому вказані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. На підставі наведеного факту пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.3 п.3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції : не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону та надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей.
Таким чином, всі вказані вище факти підтверджують повну невідповідність пропозиції Учасника – Переможця вимогам Замовника, тендерної документації та діючому законодавству та підлягає скасуванню . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій.
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника №36 від 16.03.2023р., за яким було визнано переможною пропозицію ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 477 000,00 UAH, з ПДВ
2. Визнати пропозицію ТОВ "ГЛОРІЯ-В" як таку , що не відповідає вимогам Замовника, тендерної документації та законодавству.
Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Розгорнути
Згорнути
Уповноваженій особі із закупівель
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради
ВИМОГА
07-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-07-010535-a на закупівлю «Металопластикові вікна» на суму 620 000,00 UAH (з ПДВ).
По даній тендерній процедурі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином:
1. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 477 000,00 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 494 465,00 UAH, з ПДВ.
3. ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 499 999,00 UAH, з ПДВ
За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ "ГЛОРІЯ-В" перейшла на кваліфікацію та згідно Протоколу №36 від 16.03.2023р. була визнана Переможною.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "ГЛОРІЯ-В" не відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству, а саме:
1. У Додатку 1 ТД Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» п.2 Таблиці від Учасника вимагалось надання «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» (цитата ТД). Учасник- Переможець порушуючи дану вимогу не надав жодної інформації. На підставі наведеного факту пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.2 п.3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції : не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
2. Відповідно до вимоги п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції для Переможця висувалась наступна вимога : «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).» Також дана вимога для Переможця вказана і в Додатку 1 до ТД п3. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.» Відповідно до протоколу №36 від 16.03.2023р. ТОВ «Глорія-В» була визнана Переможцем 16.03.2023р. Тобто Переможець повинен був завантажити необхідні документи не пізніш 20.03.2023р. Учасник- Переможець порушуючи вказану вимогу завантажив документи у ЕСЗ лише 21.03.2023р. у період часу з 13:47 до 16:08 годин. На підставі наведеного факту пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.3 п.3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції : не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей;.
3. Відповідно до п.4 Додатку 1 ТД від Учасника-Переможця вимагалось надання «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Порушуючи дану вимогу Учасник –Переможець завантажив після 4 денного терміну Довідку (файл Довідка стосовно ліцензування.pdf) в який відобразив недостовірну інформацію, а саме що для надання послуг , що є предметом закупівлі не потрібні спеціальні дозволи.
Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас ,Технічним завданням замовника передбачені наступні види робіт :
- монтаж віконних конструкцій висотою до 2,87м
Тобто роботи вказані у технічному завданні Замовника проводяться на висоті, що явно перебільшує 1,3м. Тому вказані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. На підставі наведеного факту пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до пп.3 п.3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції : не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону та надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей.
Таким чином, всі вказані вище факти підтверджують повну невідповідність пропозиції Учасника – Переможця вимогам Замовника, тендерної документації та діючому законодавству та підлягає скасуванню . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій.
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника №36 від 16.03.2023р., за яким було визнано переможною пропозицію ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 477 000,00 UAH, з ПДВ
2. Визнати пропозицію ТОВ "ГЛОРІЯ-В" як таку , що не відповідає вимогам Замовника, тендерної документації та законодавству.
Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2023 23:40
Доброго вечора! Ваше звернення розглянуто і будуть прийняті відповідні міри.
Номер вимоги: UA-2023-03-07-010535-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 28 березня 2023 11:16
Невідповідність документів
Умовами тендерної документації вимагалося: «Надати інформаційну довідку довільної форми про наявність кваліфікованих працівників (у вказаній довідці повинна бути відображена інформація про наявність не менше ніж 5-ти працівників (наявність виконроба, монтажник, муляр та ін). Надати копію наказів про прийняття на роботу усіх працівників зазначених у довідці та/або надати копії цивільно-правових угод у разі використання даної форми співпраці.»
ТОВ «АРКА ЕМ» надано наказ № 42 –К від 15 листопада 2019 р. на Долинського О.В. з формулюванням «Прийняти на роботу з 18 листопада 2018», тобто є факт невідповідностей у датах, і тому даний наказ не підтверджує прийняття на роботу даного співробітника та є нікчемним.
Фактично Учасником надано накази лише на частину працівників у вказаній ними довідці про наявність працівників.
На підставі вищенаведеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АРКА ЕМ» та скасувати Рішення про визнання ТОВ «АРКА ЕМ» переможцем
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «АРКА ЕМ» надано наказ № 42 –К від 15 листопада 2019 р. на Долинського О.В. з формулюванням «Прийняти на роботу з 18 листопада 2018», тобто є факт невідповідностей у датах, і тому даний наказ не підтверджує прийняття на роботу даного співробітника та є нікчемним.
Фактично Учасником надано накази лише на частину працівників у вказаній ними довідці про наявність працівників.
На підставі вищенаведеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АРКА ЕМ» та скасувати Рішення про визнання ТОВ «АРКА ЕМ» переможцем
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2023 10:54
Доброго дня! Так дійсно, згідно умов тендерної документації, вимагалося надати підтвердження наявності кваліфікованих працівників шляхом завантаження відповідних довідок та підтверджуючих документів. Враховуючи той факт, що вимагалося підтвердження не менше 5 працівників, а учасник ТОВ «АРКА ЕМ» надав довідку у кількості 8 працівників, тому той факт, що одного з працівника не брати до уваги, все одно задовольняє умови тендерної документації та Замовника, так як кількість працівників що залишається становить більше 5, що не суперечить умовам і цілком достатня для виконання умов закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-03-07-010535-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 28 березня 2023 11:49
Вимога про скасування Рішення щодо обрання переможця
Умовами тендерної документації вимагалось: Вимоги до склопакетів: - склопакет 4і-14ar-4-14ar-4i та якість металопластикових вікон (профіль, комплектуючі: підвіконня, відливи, фурнітура) повинна відповідати вимогам відповідних чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ДБН тощо), про що надається відповідний підтверджуючий документ.
Тобто, ТОВ «АРКА ЕМ» повинно було надати сертифікат якості та протокол випробувань, підтвердженого ними у порівняльній таблиці склопакету 4і-14ar-4-14ar-4i відповідно до нового ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель, із зазначеним коефіцієнтом опору теплопередачі не менш 0,94 (як вимагалося замовником).
В наданому ТОВ «АРКА ЕМ» Сертифікаті відповідності UA.XO.ДC.07.0980-22 та Протоколі випробувань № 65.05.22.0227 на склопакети: по-перше зазначений вже недіючий ДБН В.2.6-31:2016 на підставі якого проводилися випробування, а по-друге взагалі відсутня формула склопакету 4і-14ar-4-14ar-4i і відповідно не підтверджений коефіцієнт опору теплопередачі.
Зважаючи на вищевикладене, а саме грубі порушення ТОВ «АРКА ЕМ» при наданні недостовірної інформації стосовно технічних характеристик іх виробів та враховуючи, що ТОВ «АРКА ЕМ» не дотримані умови тендерної документації («Технічні вимоги») щодо формули склопакети та його коефіцієнту теплоізоляції, що має буте документально підтверджено є всі підстави скасувати Рішення про обрання ТОВ «АРКА ЕМ» переможцем та відхилити ії пропозицію
Розгорнути
Згорнути
Тобто, ТОВ «АРКА ЕМ» повинно було надати сертифікат якості та протокол випробувань, підтвердженого ними у порівняльній таблиці склопакету 4і-14ar-4-14ar-4i відповідно до нового ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель, із зазначеним коефіцієнтом опору теплопередачі не менш 0,94 (як вимагалося замовником).
В наданому ТОВ «АРКА ЕМ» Сертифікаті відповідності UA.XO.ДC.07.0980-22 та Протоколі випробувань № 65.05.22.0227 на склопакети: по-перше зазначений вже недіючий ДБН В.2.6-31:2016 на підставі якого проводилися випробування, а по-друге взагалі відсутня формула склопакету 4і-14ar-4-14ar-4i і відповідно не підтверджений коефіцієнт опору теплопередачі.
Зважаючи на вищевикладене, а саме грубі порушення ТОВ «АРКА ЕМ» при наданні недостовірної інформації стосовно технічних характеристик іх виробів та враховуючи, що ТОВ «АРКА ЕМ» не дотримані умови тендерної документації («Технічні вимоги») щодо формули склопакети та його коефіцієнту теплоізоляції, що має буте документально підтверджено є всі підстави скасувати Рішення про обрання ТОВ «АРКА ЕМ» переможцем та відхилити ії пропозицію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2023 11:04
Доброго дня! На підтвердження вимог Замовника та умов тендерної документації учасником ТОВ «АРКА ЕМ» в складі тендерної пропозиції надано Протокол випробувань на склопакети від 11 серпня 2022 року за № ТО81102/22, де в 14 позиції зазначена формула склопакету 4і-14ar-4-14ar-4i, також за результатами випробувань стр.6 зазначено мінімально допустиме значення опору теплопередачі не менше 0,93 м2 К/Вт. Відповідно паспортів виробу, що надані ТОВ «АРКА ЕМ» металопластикові віконні конструкції мають опір теплопередачі 0,94 м2 К/Вт. Варто відзначити що згідно ДБН В.2.6-31:2021 мінімально допустиме значення 0,9 м2 К/Вт. Тому надані учасником документи задовольняють умови закупівлі та вимоги що висувалися Замовником у тендерній документації до металопластикових вікон.
Номер вимоги: UA-2023-03-07-010535-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 28 березня 2023 12:45
Неправомірне обрання Переможця
Уповноваженій особі із закупівель
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради
ВИМОГА
07-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-07-010535-a на закупівлю «Код за ДК 021:2015 44220000-8 „Столярні вироби” (Металопластикові вікна)» на суму 620 000,00 UAH (з ПДВ).
По даній тендерній процедурі було подано дві пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином:
1. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 477 000,00 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 494 465,00 UAH, з ПДВ.
3. ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 499 999,00 UAH, з ПДВ
За результатами розгляду найбільш економічні пропозиції ТОВ "ГЛОРІЯ-В" та ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" були відхилені , як такі , що не відповідають вимогам Замовника. Після цього на кваліфікацію надійшла пропозиція ТОВ "АРКА ЕМ", яка відповідно до протоколу Замовника №41 від 27.03.2023р. була визнана переможною.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "АРКА ЕМ" не відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству, а саме:
1. Учасник – Переможець у складі своєї пропозиції запропонував товар, який не відповідає вимогам Замовника:
№ конструкції
Вимоги до конструкцій за ТЗ Замовника Вказано Учасником конструкції (гарантійний лист №123 від 14.03.2023 та гарантійний лист №137 від 14.03.2023) Запропоновані конструкції Учасником в Ціновій пропозиції до постачання №123 від 14.03.2023р. Примітка
Черкаська обл, Уманський р-н, с Шарин, вул. Шкільна, 15
1 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
2 Металопласти-кові вікна1730х1600 Металопласти-кові вікна1730х1600 Металопласти-кові вікна1730х1600 відповідає
3 Металопласти-кові вікна 1730х1630 Металопласти-кові вікна 1730х1630 Металопласти-кові вікна 1730х1630 відповідає
4 Металопласти-кові вікна 1730х1620 Металопласти-кові вікна 1730х1620 Металопласти-кові вікна 1730х1620 відповідає
5 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
6 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
7 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
8 Металопласти-кові вікна 1730х940 Металопласти-кові вікна 1730х940 Металопласти-кові вікна 1730х940 відповідає
9 Металопласти-кові вікна 1730х960 Металопласти-кові вікна 1730х960 Металопласти-кові вікна 1730х960 відповідає
10 Металопласти-кові вікна 1730х950 Металопласти-кові вікна 1730х950 Металопласти-кові вікна 1730х950 відповідає
11 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
12 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1700 Не відповідає
13 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
14 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1700 Не відповідає
15 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
16 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
17 Металопласти-кові вікна 1690х1730 Металопласти-кові вікна 1690х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1690 Не відповідає
18 Металопласти-кові вікна 1580х1730 Металопласти-кові вікна 1580х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1580 Не відповідає
19 Металопласти-кові вікна 1570х1730 Металопласти-кові вікна 1570х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1570 Не відповідає
20 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 1730х930 Не відповідає
21 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 1730х930 Не відповідає
Таким чином, ми бачимо, що конструкції , які запропоновані Учасником- Переможцем до оплати №№ 11-21 за своїми геометричними показниками не відповідають геометричним показникам, що вимагаються Замовником. У зв’язку з цим , дана не відповідність підтверджує, що пропозиція Учасника- Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
2. Окрім цього відповідно до вимог п.10 Додатку 1 до ТД потрібно було надати документи які підтверджують належну якість віконних блоків: сертифікати відповідності, протоколи випробувань, паспорти виробу, висновки СЕС, але ж у порушення цієї вимоги Учасником – Переможцем надані паспорти на віконні вироби в яких вказано, що дані вироби виготовляються відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 та їх технічні показники відповідають ДСТУ EN 14351-1:2020, але ж при цьому надані інші сертифікаційно- дозвільні документи, а саме:
- Сертифікат на блоки віконні серія ХА №001000 інформує, що даний товар виготовлений відповідно до ДБНВ 2.6-31-2016 який є недіючим, так як скасований 01.09.2022р.
- Протокол випробувань на віконні блоки не містить випробування віконної конструкції саме зі склоблоком відповідних технічних характеристик , що вимагається Замовником, 4і-14arg-4-14arg-4i, що не підтверджує коефіцієнт опору теплопередачі;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на блоки віконні №12.2-18-1/15030 від 11.08.2021р. не є діючим та як в ньому вказано, що він є дійсним на термін дії ДБН В.2.6-31:2021, а він скасований 01.09.2021р.
- Сертифікат на склопакети №UA0.YT.081101-22 відповідає вимогам ДБН В.2.6-31:2021, а він скасований 01.09.2021р.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети №602-123-20-1/19058 від 14.06.2017р. не є діючим та як в ньому вказано, що він є дійсним на термін дії ДБН Б EN 1279-1:2013, а він скасований 01.12.2022р.
У зв’язку з цим , дана не відповідність підтверджує, що пропозиція Учасника- Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Звертаємо ОСОБЛИВУ УВАГУ на те, що з цих самих причин невідповідностей діючих нормативних документів була Вами скасована пропозиція Учасника ТОВ «Українське міське будівництво».
3. Також відповідно до вимог п.10 Додатку 1 до ТД потрібно було надати паспорти виробу. Відповідно до ТЗ Замовника вказана потреба постачання 42 видів конструкцій, але ж Учасник-Переможець порушуючи дану вимогу надав лише паспорти на два виду конструкцій: віконні блоки 850х1000 та 1730х1600, що підтверджує, що пропозиція Учасника- Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
Таким чином, всі вказані вище факти підтверджують повну невідповідність пропозиції Учасника – Переможця вимогам Замовника, тендерної документації та діючому законодавству та підлягає скасуванню . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій.
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника №41 від 27.03.2023р., за яким було визнано переможною пропозицію ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 499 999,00 UAH, з ПДВ.
2. Визнати пропозицію ТОВ "АРКА ЕМ" як таку , що не відповідає вимогам Замовника, тендерної документації та законодавству.
Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Розгорнути
Згорнути
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради
ВИМОГА
07-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-07-010535-a на закупівлю «Код за ДК 021:2015 44220000-8 „Столярні вироби” (Металопластикові вікна)» на суму 620 000,00 UAH (з ПДВ).
По даній тендерній процедурі було подано дві пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином:
1. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 477 000,00 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 494 465,00 UAH, з ПДВ.
3. ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 499 999,00 UAH, з ПДВ
За результатами розгляду найбільш економічні пропозиції ТОВ "ГЛОРІЯ-В" та ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" були відхилені , як такі , що не відповідають вимогам Замовника. Після цього на кваліфікацію надійшла пропозиція ТОВ "АРКА ЕМ", яка відповідно до протоколу Замовника №41 від 27.03.2023р. була визнана переможною.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "АРКА ЕМ" не відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству, а саме:
1. Учасник – Переможець у складі своєї пропозиції запропонував товар, який не відповідає вимогам Замовника:
№ конструкції
Вимоги до конструкцій за ТЗ Замовника Вказано Учасником конструкції (гарантійний лист №123 від 14.03.2023 та гарантійний лист №137 від 14.03.2023) Запропоновані конструкції Учасником в Ціновій пропозиції до постачання №123 від 14.03.2023р. Примітка
Черкаська обл, Уманський р-н, с Шарин, вул. Шкільна, 15
1 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
2 Металопласти-кові вікна1730х1600 Металопласти-кові вікна1730х1600 Металопласти-кові вікна1730х1600 відповідає
3 Металопласти-кові вікна 1730х1630 Металопласти-кові вікна 1730х1630 Металопласти-кові вікна 1730х1630 відповідає
4 Металопласти-кові вікна 1730х1620 Металопласти-кові вікна 1730х1620 Металопласти-кові вікна 1730х1620 відповідає
5 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
6 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
7 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 Металопласти-кові вікна 1730х1600 відповідає
8 Металопласти-кові вікна 1730х940 Металопласти-кові вікна 1730х940 Металопласти-кові вікна 1730х940 відповідає
9 Металопласти-кові вікна 1730х960 Металопласти-кові вікна 1730х960 Металопласти-кові вікна 1730х960 відповідає
10 Металопласти-кові вікна 1730х950 Металопласти-кові вікна 1730х950 Металопласти-кові вікна 1730х950 відповідає
11 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
12 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1700 Не відповідає
13 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
14 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1700х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1700 Не відповідає
15 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
16 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1680х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1680 Не відповідає
17 Металопласти-кові вікна 1690х1730 Металопласти-кові вікна 1690х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1690 Не відповідає
18 Металопласти-кові вікна 1580х1730 Металопласти-кові вікна 1580х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1580 Не відповідає
19 Металопласти-кові вікна 1570х1730 Металопласти-кові вікна 1570х1730 Металопласти-кові вікна 1730х1570 Не відповідає
20 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 1730х930 Не відповідає
21 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 930х1730 Металопласти-кові вікна 1730х930 Не відповідає
Таким чином, ми бачимо, що конструкції , які запропоновані Учасником- Переможцем до оплати №№ 11-21 за своїми геометричними показниками не відповідають геометричним показникам, що вимагаються Замовником. У зв’язку з цим , дана не відповідність підтверджує, що пропозиція Учасника- Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
2. Окрім цього відповідно до вимог п.10 Додатку 1 до ТД потрібно було надати документи які підтверджують належну якість віконних блоків: сертифікати відповідності, протоколи випробувань, паспорти виробу, висновки СЕС, але ж у порушення цієї вимоги Учасником – Переможцем надані паспорти на віконні вироби в яких вказано, що дані вироби виготовляються відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 та їх технічні показники відповідають ДСТУ EN 14351-1:2020, але ж при цьому надані інші сертифікаційно- дозвільні документи, а саме:
- Сертифікат на блоки віконні серія ХА №001000 інформує, що даний товар виготовлений відповідно до ДБНВ 2.6-31-2016 який є недіючим, так як скасований 01.09.2022р.
- Протокол випробувань на віконні блоки не містить випробування віконної конструкції саме зі склоблоком відповідних технічних характеристик , що вимагається Замовником, 4і-14arg-4-14arg-4i, що не підтверджує коефіцієнт опору теплопередачі;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на блоки віконні №12.2-18-1/15030 від 11.08.2021р. не є діючим та як в ньому вказано, що він є дійсним на термін дії ДБН В.2.6-31:2021, а він скасований 01.09.2021р.
- Сертифікат на склопакети №UA0.YT.081101-22 відповідає вимогам ДБН В.2.6-31:2021, а він скасований 01.09.2021р.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети №602-123-20-1/19058 від 14.06.2017р. не є діючим та як в ньому вказано, що він є дійсним на термін дії ДБН Б EN 1279-1:2013, а він скасований 01.12.2022р.
У зв’язку з цим , дана не відповідність підтверджує, що пропозиція Учасника- Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Звертаємо ОСОБЛИВУ УВАГУ на те, що з цих самих причин невідповідностей діючих нормативних документів була Вами скасована пропозиція Учасника ТОВ «Українське міське будівництво».
3. Також відповідно до вимог п.10 Додатку 1 до ТД потрібно було надати паспорти виробу. Відповідно до ТЗ Замовника вказана потреба постачання 42 видів конструкцій, але ж Учасник-Переможець порушуючи дану вимогу надав лише паспорти на два виду конструкцій: віконні блоки 850х1000 та 1730х1600, що підтверджує, що пропозиція Учасника- Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
Таким чином, всі вказані вище факти підтверджують повну невідповідність пропозиції Учасника – Переможця вимогам Замовника, тендерної документації та діючому законодавству та підлягає скасуванню . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій.
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника №41 від 27.03.2023р., за яким було визнано переможною пропозицію ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 499 999,00 UAH, з ПДВ.
2. Визнати пропозицію ТОВ "АРКА ЕМ" як таку , що не відповідає вимогам Замовника, тендерної документації та законодавству.
Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2023 11:24
Доброго дня!
1. Учасником ТОВ «АРКА ЕМ» надано гарантійний лист №123 від 14.03.2023 та гарантійний лист №137 від 14.03.2023 у яких учасник погоджується з усіма заявленими параметрами та характеристиками на металопластикові вікна що вимагалися Замовником у тендерній документації, а також надає чітке графічне зображення конструкцій які пропонують, тому дані документи підтверджують відповідність запропонованого товару до очікуваного Замовником товару отриманого у результаті закупівлі, що не суперечить умовам закупівлі та умовам тендерної документації.
2. Учасником ТОВ «АРКА ЕМ» надано достатню кількість документів які підтверджують належну якість віконних блоків: сертифікати відповідності, протоколи випробувань, паспорти виробу, висновки СЕС, що є дійсними і чинними згідно законодавства. При розгляді яких Замовник не бачить підстав для визначення запропонованого товару не якісним або таким що не відповідає умовам закупівлі.
1. Учасником ТОВ «АРКА ЕМ» надано гарантійний лист №123 від 14.03.2023 та гарантійний лист №137 від 14.03.2023 у яких учасник погоджується з усіма заявленими параметрами та характеристиками на металопластикові вікна що вимагалися Замовником у тендерній документації, а також надає чітке графічне зображення конструкцій які пропонують, тому дані документи підтверджують відповідність запропонованого товару до очікуваного Замовником товару отриманого у результаті закупівлі, що не суперечить умовам закупівлі та умовам тендерної документації.
2. Учасником ТОВ «АРКА ЕМ» надано достатню кількість документів які підтверджують належну якість віконних блоків: сертифікати відповідності, протоколи випробувань, паспорти виробу, висновки СЕС, що є дійсними і чинними згідно законодавства. При розгляді яких Замовник не бачить підстав для визначення запропонованого товару не якісним або таким що не відповідає умовам закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
477 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
494 465,00
UAH з ПДВ
|
494 465,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРКА ЕМ" |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Рішення скасоване |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 00:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 00:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #44311001 |
Відхилено |
494 465,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 12:46
|
ТОВ "АРКА ЕМ" #42017231 |
Переможець |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:45
|
Звіт вікна.docx | укладений |
26 січня 2024 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 12:25
|
ДУ 1 вікна.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2023 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 12:04
|
Договір вікна.PDF | укладений |
04 квітня 2023 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару/виконання робіт/надання послуг та пункту 10.1 розділу Х Договору уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі — Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Замовник та Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії виконання зобов’язань щодо постачання товару згідно Договору № 81/04 від 03.04.2023 р та внести зміни до пунктів, а саме: 1.1 Пункт 5.1 розділу V Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Строк поставки Товару та виконання робіт з його встановлення: до 15.04.2023 року включно.»; 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. 4. Ця Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 81/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |