Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2023-03-07-010488-a ● 068b6e04238a4e8f9ce7dae5e6fce89b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна 380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 12 000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія подається в окремому архіві або файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з банківською гарантією додаються: - кольорова копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію; - кольорова копія дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала банківську гарантію. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» за № 639 від 15.12.2004 року, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року №2628 та містити вказівку щодо неможливості внесення змін до неї та припинення її дії після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою без згоди Замовника. Банківська гарантія має видаватись під відповідне забезпечення (грошове покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення, що підтверджує перерахування коштів у якості тендерного забезпечення, завіреного банком. Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Реквізити бенефіціара: назва: Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України»; ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01994089; місцезнаходження: 01135, м. Київ, вул. Чорновола, 28/1; банківські реквізити: р/р UA528201720313231001201016859 в Державній казначейській службі України, вул. Терещенківська,11а МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об'єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об'єднань). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: -5 % вартості договору; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника. Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Реквізити (надається шляхом завантаження до електронної системи закупівель разом з документами переможця): Отримувач Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України ЄДРПОУ / ІПН отримувача 01994089/ 019940826597 Рахунок отримувача IBAN UA528201720313231001201016859 Банк отримувача Банк Держказначейська служба України в м. Києві, код банку 820172 Призначення платежу Забезпечення виконання договору за предметом: код ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання харчоблоку та пральні НДСЛ ОХМАТДИТ МОЗ України за адресою: м. Київ, вул. В.Чорновола 28/1) на 2023 рік, що укладено згідно оголошення про проведення торгів __________________. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
2. Закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2023 року відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
2. Закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2023 року відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата протягом 10 днів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 21:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 21:23 |
ТД нова редакція ТО обладнання УПК.doc | |
24 березня 2023 21:21 |
ТД нова редакція ТО обладнання УПК.doc | |
24 березня 2023 21:21 |
Перелік змін до ТД 24.03.2023 (2).doc | |
24 березня 2023 21:20 |
Перелік змін до ТД 24.03.2023 (2).doc | |
24 березня 2023 21:04 |
Протокол № 24.03.1 від 2023 прийняття рішення щодо рішення АМКУ що до внесення змін.doc | |
09 березня 2023 16:28 |
Перелік змін.doc | |
09 березня 2023 16:27 |
Протокол № 09.03.3 -зміни до тендерної документації зміни.doc | |
09 березня 2023 16:27 |
ТД -ТО обладнання та ремонт морозильного обладнання УПК на 2023 рік Нова редакція зміни.doc | |
07 березня 2023 16:13 |
ТД -ТО обладнання та ремонт морозильного обладнання УПК на 2023 рік 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-07-010488-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК", Код ЄДРПОУ:16481527
Дата подання: 08 березня 2023 16:47
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Наша компанія ТОВ «НВП «Хімек» має намір прийняти участь у даній закупівлі, та як представник декількох виробників вказаного в тендерній документації обладнання, має можливість надання послуг за предметом закупівлі сертифікованими сервісними інженерами. Але уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, ми виявили велику кількість дискримінаційних вимог, що суттєво обмежує коло потенційних учасників.
1. Розділ 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» - вимагається наявність саме «виробничого» приміщення з обов’язковим вказанням інформації щодо призначення використання приміщення та надання документу, що підтверджує право власності або право користування таким приміщенням.
Враховуючи викладене, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають у власності або в оренді виробниче приміщення, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Наявність або відсутність в учасника саме виробничого приміщення жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі, оскільки технічне обслуговування та ремонт обладнання буде здійснюватися на об’єкті Замовника. У випадку необхідності надання послуг за межами об’єкту Замовника – такі послуги можуть надаватися на базі представництв виробників вказаного обладнання, що не потребує укладання учасником додаткових договорів оренди приміщень, або в приміщеннях учасника, що мають інше цільове призначення.
Отже, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, та викласти вказаний пункт в наступній редакції:
«1.1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань по договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності в Учасника приміщення та транспорту, необхідного для надання послуг.» Всі інші вимоги по даному пункту виключити.
2. Розділ 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - вимагається наявність працівників із вказанням конкретних посад та кількості, які обов’язково повинні знаходитись в штаті учасника, з наданням підтверджуючих документів. Також вимагається надання протоколів та посвідчень на перевірку знань працівників по 17 пунктам, документи про проходження навчання з певних професій, посвідчення про присвоєння кваліфікації, особисті медичні книжки тощо.
Враховуючи викладене, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають відповідну кількість працівників вказаних посад саме у штаті підприємства, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Вказана у тендерній документації необхідна кількість працівників (мінімум 4 особи), конкретне найменування їх посад, та вимога їх знаходження саме у штаті учасника, жодним чином не обґрунтована. Для надання послуг за предметом закупівлі не потребується саме четверо осіб; назва посади особи, яка буде надавати послуги, може бути зовсім іншою та ніяк не впливає на якість надання послуг; учасник згідно чинного законодавства має повне право укладати цивільно-правові угоди з особами для надання послуг, тобто наявність певних працівників саме в штаті підприємства не потребується.
Також вимога щодо надання протоколів та посвідчень на перевірку знань працівників, документів про проходження навчання з певних визначених професій, посвідчення про присвоєння кваліфікації, особисті медичні книжки тощо – наявність всіх цих документів для надання послуг за предметом закупівлі не передбачена жодним нормативно-правовим актом та ніяким чином не впливає на якість надання послуг.
Наголошуємо, що згідно технічних регламентів до приладів, обслуговування обладнання має проводитись сертифікованими виробником сервісними інженерами, а вищевказані вимоги тендерної документації до осіб, що будуть надавати послуги за предметом закупівлі, є необґрунтованими та дискримінаційними.
Отже, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, та викласти вказаний пункт в наступній редакції:
«2.2.Довідка щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та яких учасник планує залучити до виконання зобов’язань по договору з обов’язковою вказівкою ім’я та прізвища особи, а у разі знаходження працівника у штаті підприємства - також освіти, посади, стажу роботи на займаній посаді. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії сертифікатів сервісних інженерів, виданих виробниками відповідного обладнання». Всі інші вимоги по даному пункту виключити.
3. Розділ 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - вимагається ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та Дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на 7 пунктів, а також Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» згідно специфіки предмета закупівлі.
Вказані вимоги також є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників, оскільки наявність цих документів для надання послуг за предметом закупівлі не передбачена жодним нормативно-правовим актом та ніяким чином не впливає на якість надання послуг. Отримання вказаних документів потребується для провадження господарської діяльності з будівництва, і жодним чином не стосуються надання послуг за предметом закупівлі.
Отже, пропонуємо повністю виключити пп.2-3 розділу 6 тендерної документації.
4. Додаток 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на закупівлю» передбачає обов'язковість огляду об'єктів учасником перед подачею пропозиції на підставі офіційного листа-звернення на ім’я замовника (щодня з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., крім суботи та неділі), та надання учасником акту огляду об’єктів (Додаток № 1 ), засвідченого замовником.
Така вимога Замовника жодним чином не обґрунтована, та її виконання ніяк не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. На прийом пропозицій надається 7 днів, з яких робочими є лише 5 днів, за цей час потенційний учасник повинен спочатку подати офіційне звернення до Замовника, чекати на відповідь, а потім лише у вказаний Замовником час відвідати та оглянути об’єкт. Нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит, не надати відповіді та/або «уникнути» огляду об’єкту потенційним учасником. Згідно акту (додаток 1 до технічних вимог) сторони повинні лише підтвердити здійснення огляду об’єкту Замовника, тобто сама по собі вимога наявності у складі пропозиції учасника вказаного документу є незрозумілою і неправомірною.
Отже, пропонуємо повністю виключити п.3 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) та додаток 1 до технічних вимог.
5. Також звертаємо Вашу увагу на невідповідність форми «Пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації). В пункті 1 та в 2-му стовпчику таблиці вказаної «форми» йде посилання на проведення «спрощеної закупівлі», що не відповідає процедурі закупівлі, яку проводить Замовник. В 3-му стовпчику «форми» йде посилання на торгівельну марку та країну виробника, що стосується лише закупівлі товарів, а не надання послуг.
Отже, пропонуємо виключити з форми «Пропозиція» вказані невідповідності.
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а одним із принципів здійснення публічних закупівель згідно до п. 4 ст. 5 Закону є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Аналіз змісту тендерної документації дає підстави вважати, що вимоги «прописані» під конкретне підприємство-учасника, та ці умови є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників. Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації. В разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету. Також звертаємо Вашу увагу, що за скаргами на аналогічні умови тендерної документації АМКУ неодноразово виносив рішення на користь скаржників.
Просимо взяти до уваги встановлені законодавством строки на оскарження умов закупівлі, а саме по цій закупівлі - до 12.03.23р. 00:00. Отже, в разі не отримання відповіді на дану вимогу та не усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в мотивувальній частині даного звернення, до 10.03.23р. включно, наша компанія буде вимушена подати відповідну скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. Розділ 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» - вимагається наявність саме «виробничого» приміщення з обов’язковим вказанням інформації щодо призначення використання приміщення та надання документу, що підтверджує право власності або право користування таким приміщенням.
Враховуючи викладене, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають у власності або в оренді виробниче приміщення, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Наявність або відсутність в учасника саме виробничого приміщення жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі, оскільки технічне обслуговування та ремонт обладнання буде здійснюватися на об’єкті Замовника. У випадку необхідності надання послуг за межами об’єкту Замовника – такі послуги можуть надаватися на базі представництв виробників вказаного обладнання, що не потребує укладання учасником додаткових договорів оренди приміщень, або в приміщеннях учасника, що мають інше цільове призначення.
Отже, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, та викласти вказаний пункт в наступній редакції:
«1.1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань по договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності в Учасника приміщення та транспорту, необхідного для надання послуг.» Всі інші вимоги по даному пункту виключити.
2. Розділ 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - вимагається наявність працівників із вказанням конкретних посад та кількості, які обов’язково повинні знаходитись в штаті учасника, з наданням підтверджуючих документів. Також вимагається надання протоколів та посвідчень на перевірку знань працівників по 17 пунктам, документи про проходження навчання з певних професій, посвідчення про присвоєння кваліфікації, особисті медичні книжки тощо.
Враховуючи викладене, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають відповідну кількість працівників вказаних посад саме у штаті підприємства, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Вказана у тендерній документації необхідна кількість працівників (мінімум 4 особи), конкретне найменування їх посад, та вимога їх знаходження саме у штаті учасника, жодним чином не обґрунтована. Для надання послуг за предметом закупівлі не потребується саме четверо осіб; назва посади особи, яка буде надавати послуги, може бути зовсім іншою та ніяк не впливає на якість надання послуг; учасник згідно чинного законодавства має повне право укладати цивільно-правові угоди з особами для надання послуг, тобто наявність певних працівників саме в штаті підприємства не потребується.
Також вимога щодо надання протоколів та посвідчень на перевірку знань працівників, документів про проходження навчання з певних визначених професій, посвідчення про присвоєння кваліфікації, особисті медичні книжки тощо – наявність всіх цих документів для надання послуг за предметом закупівлі не передбачена жодним нормативно-правовим актом та ніяким чином не впливає на якість надання послуг.
Наголошуємо, що згідно технічних регламентів до приладів, обслуговування обладнання має проводитись сертифікованими виробником сервісними інженерами, а вищевказані вимоги тендерної документації до осіб, що будуть надавати послуги за предметом закупівлі, є необґрунтованими та дискримінаційними.
Отже, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, та викласти вказаний пункт в наступній редакції:
«2.2.Довідка щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та яких учасник планує залучити до виконання зобов’язань по договору з обов’язковою вказівкою ім’я та прізвища особи, а у разі знаходження працівника у штаті підприємства - також освіти, посади, стажу роботи на займаній посаді. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії сертифікатів сервісних інженерів, виданих виробниками відповідного обладнання». Всі інші вимоги по даному пункту виключити.
3. Розділ 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - вимагається ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та Дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на 7 пунктів, а також Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» згідно специфіки предмета закупівлі.
Вказані вимоги також є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників, оскільки наявність цих документів для надання послуг за предметом закупівлі не передбачена жодним нормативно-правовим актом та ніяким чином не впливає на якість надання послуг. Отримання вказаних документів потребується для провадження господарської діяльності з будівництва, і жодним чином не стосуються надання послуг за предметом закупівлі.
Отже, пропонуємо повністю виключити пп.2-3 розділу 6 тендерної документації.
4. Додаток 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на закупівлю» передбачає обов'язковість огляду об'єктів учасником перед подачею пропозиції на підставі офіційного листа-звернення на ім’я замовника (щодня з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., крім суботи та неділі), та надання учасником акту огляду об’єктів (Додаток № 1 ), засвідченого замовником.
Така вимога Замовника жодним чином не обґрунтована, та її виконання ніяк не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. На прийом пропозицій надається 7 днів, з яких робочими є лише 5 днів, за цей час потенційний учасник повинен спочатку подати офіційне звернення до Замовника, чекати на відповідь, а потім лише у вказаний Замовником час відвідати та оглянути об’єкт. Нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит, не надати відповіді та/або «уникнути» огляду об’єкту потенційним учасником. Згідно акту (додаток 1 до технічних вимог) сторони повинні лише підтвердити здійснення огляду об’єкту Замовника, тобто сама по собі вимога наявності у складі пропозиції учасника вказаного документу є незрозумілою і неправомірною.
Отже, пропонуємо повністю виключити п.3 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) та додаток 1 до технічних вимог.
5. Також звертаємо Вашу увагу на невідповідність форми «Пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації). В пункті 1 та в 2-му стовпчику таблиці вказаної «форми» йде посилання на проведення «спрощеної закупівлі», що не відповідає процедурі закупівлі, яку проводить Замовник. В 3-му стовпчику «форми» йде посилання на торгівельну марку та країну виробника, що стосується лише закупівлі товарів, а не надання послуг.
Отже, пропонуємо виключити з форми «Пропозиція» вказані невідповідності.
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а одним із принципів здійснення публічних закупівель згідно до п. 4 ст. 5 Закону є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Аналіз змісту тендерної документації дає підстави вважати, що вимоги «прописані» під конкретне підприємство-учасника, та ці умови є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників. Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації. В разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету. Також звертаємо Вашу увагу, що за скаргами на аналогічні умови тендерної документації АМКУ неодноразово виносив рішення на користь скаржників.
Просимо взяти до уваги встановлені законодавством строки на оскарження умов закупівлі, а саме по цій закупівлі - до 12.03.23р. 00:00. Отже, в разі не отримання відповіді на дану вимогу та не усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в мотивувальній частині даного звернення, до 10.03.23р. включно, наша компанія буде вимушена подати відповідну скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 березня 2023 15:56
Шановний Учаснику! до тендерної документації будут внесені відповідні зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-07-010488-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК", Код ЄДРПОУ:16481527
Дата подання: 10 березня 2023 17:13
Дата подання: 10 березня 2023 17:13
Скарга
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2023 16:03
Рішення від 14.03.2023 № 3087.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 16:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2023 № 3526.pdf
Дата публікації: 22 березня 2023 10:42
Рішення від 21.03.2023 № 3526.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 24/03/1 від 24.03.2023 р.
уповноваженої особи Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України щодо організації та проведення процедур закупівель
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Вирішення організаційних питань пов’язаних з проведенням процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі по предмету код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік
ЩОДО ПИТАННЯ 1 ПОРЯДКУ ДЕННОГО:
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В., повідомила, що відповідно номеру процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2023-03-07-010488-a було забезпечено початок проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік
Станом на 10.03.2023 року Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ХІМЕК» було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних вимог.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення за № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023, яким зобов’язано Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-07-010488-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
ВИРІШЕНО:
1. Відповідно до рішення за № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023 постійно діючою адміністративною колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким зобов’язано Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-07-010488-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Уповноважена особа КЕП Н.В.Горячева
Дата виконання рішення замовником: 24 березня 2023 21:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК" |
399 999,60
UAH з ПДВ
|
399 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:30
|
ДУ 2 від 26.12.2023 ПП спецсервіс 05-04-3 заг 2240.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 12:59
|
ДУ 1 від 06.09.2023 ПП Спецсервіс 05-04-3 заг 2240.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 11:47
|
Дог 05-04-3 від 05.04.2023 ПП Спецсервіс заг 2240.pdf | укладений |
05 квітня 2023 11:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік | 1 | послуга |
390 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ставки ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 05/04/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація |
Номер договору про закупівлю: | 05/04/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології) на 2023 рік на 2023 рік | 1 | послуга |
390 000,00
UAH з ПДВ
|