Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362125 |
Місцезнаходження: | 08112, Україна , Київська обл., Дмитрівка, Київська область, Києво-Святошинський район, село Дмитрівка, вулиця Садова 2 |
Контактна особа: |
Здоренко Вікторія Григорівна +380459879131 zakupivli@dtg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 15:39 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 15:40 |
Очікувана вартість: | 5 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 19:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 19:32 |
перелік змін.docx | |
10 березня 2023 19:32 |
ТД_оновлена.docx |
10 березня 2023 19:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2023 19:32 |
перелік змін.docx
|
|||
10 березня 2023 19:32 |
ТД_оновлена.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно пункту «2.Дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом (не нижче ЄВРО 2), потужністю не меншою 74,2 кВт (100,0 к.с.), робочим об’ємом не менше 4400 см куб.»
Двигун з класом викиду відпрацьованих газів Stage IIIA станом на сьогодні є одним із самих популярних. Ще з 2006 року в Європі почав діяти саме цей стандарт. Стандарт Stage II (Євро 2) діє ще 2001 року. Ми рахуємо не доцільним купувати обладнання яке буде відповідати вимогам ще 2001 року. Двигуни з класом викиду відпрацьованих газів Stage IIIA значно зменшує рівень шкідливості відпрацьованих газів, що є для нас принциповим, так як дане устаткування буде працювати на території нашої громади, громади, що рухається до норм Європейського союзу, членом якого стане наша держава в найближчій перспективі. Також, ми порахували за доцільне взяти середній показник по потужності устаткування даного класу.
Погоджуємось на таку редакцію: «Дизельний 4-х циліндровий двигун з прямим вприском палива, з турбонадувом, потужністю не меншою 74,2 кВт (100,0 к.с.), робочим об’ємом не менше 4400 куб. см.»
Стосовно пункту «3. Повна експлуатаційна маса 8500 - 10000 кг.»
Погоджуємось на таку редакцію: « Повна експлуатаційна маса 8500 - 10000 кг»
Стосовно пункту «9. Максимальна можлива глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5700 мм.»
Погоджуємось на таку редакцію: Глибина копання для нас є одним із важливих факторів при придбанні екскаватора-навантажувача. Для добросовісної конкуренції учасників прописуємо глибину копання без додаткового обладнання не менше 5700 мм, так як недобросовісні учасники можуть використовувати у своїх пропозиціях параметри з додатковим обладнанням, яке не ураховане у загальній вартості устаткування.
Стосовно пункту «11. Синхронізована коробка передач не менше чотирьох швидкісна»
Погоджуємось на таку редакцію: «Синхронізована коробка передач повинна забезпечувати найефективнішу роботу навантажувача при роботі в русі та копанні і зебезпечувати економію пального.
Стосовно пункту «14.Видалити»
Погоджуємось на таку редакцію: Тип насосу повинен забезпечувати максимальну продуктивність устаткування при надмірних навантаженнях, також розширювати можливість використання навісного обладнання з вимогою високої продуктивності гідравлічної системи.
Тип насосу бажано аксіально-поршневий, або аналог.
Стосовно пункту «15. Загальна продуктивність гідравлічної системи не менше 155 літрів за хвилину»
Погоджуємось на таку редакцію: Загальна продуктивність гідравлічної системи повинна забезпечувати максимальні потреби устаткування при надмірних навантаженнях і становити не менше 155 літрів на хвилину.
Стосовно пункту «24. Органи керування ричаги або джойстики»
Погоджуємось на таку редакцію: Органи управління устаткуванням мають забезпечувати ефективну та продуктивну роботу оператора, та зменшувати фізичне навантажування на нього. Також повинна бути присутня функція управління рухом вперед – назад або аналог , що значно підвищить продуктивність роботи екскаватора-навантажувача, зробить роботу оператора більш зручною та легкою, в тому числі при роботі з фронтальним ківшем.
Стосовно пункту «25. Робоче освітлення, попереду не менше 2 фари дорожнього освітлення і окремо не менше 2 фари робочого освітлення, позаду не менше 2 фари робочого освітлення, ліхтарі стопу та повороту»
Погоджуємось на таку редакцію: Робоче освітлення, попереду не менше 2 фари дорожнього освітлення і окремо не менше 2 фари робочого освітлення, позаду не менше 2 фари робочого освітлення, ліхтарі стопу та повороту. Вид світлового потоку повинен забезпечувати максимальну ступінь освітлюваності при найменшому використанні потужності елементів живлення чи генеруючих пристроїв.
Стосовно пункту «32. Видалити»
Погоджуємось на таку редакцію: Сходинки мають забезпечувати роботу екскаватора-навантажувача без загрози бути пошкодженими, через механічний вплив зовнішніх предметів.
Стосовно пункту «35. Видалити»
Погоджуємось на таку редакцію: Наявність дублювання основного інформаційного табло роботи вузлів та механізмів екскаватора-навантажувача.
Стосовно пункту «36. Наявність системи блокування/розблокування замку екскаваційної стріли»
Погоджуємось на таку редакцію: Наявність системи блокування/розблокування замку екскаваційної стріли з кабіни оператора.
Стосовно пункту «38. Сидіння з амортизацією та можливістю регулювання по вазі та керуванням нахилу.»
Погоджуємось на таку редакцію:. Пневмосидіння або сидіння з амортизацією та можливістю регулювання по вазі та керуванням нахилу.
Стосовно пункту «В противному випадку ми будемо вимушені подати скаргу в відповідні органи.»
Шановний майбутній учасник, просимо не чинити тиск на нас, як організатора закупівлі. Оскільки наша сільська рада планує придбати якісний, сучасний та комфортний екскаватор-навантажувач, що буде відповідати нашим технічним вимогам, а не вимогам, які корисні Вам.
Слід зазначити, що Тендерна документація містить інформацію, яку замовник вправі визначити та визначив, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та власних господарських потреб. Кожен учасник має можливість запропонувати замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам та потребам Замовника.
У тендерну документацію будуть внесені зміни:
довідку стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України, з бажаним розташуванням в межах Київської області з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактних телефонів такого центру;
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку 2 Документації – Учасник або переможець зобов’язаний скласти та надати вказаний в документації документ у точній відповідності до вимог Замовника.
Відповідно до пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Такими іншими вимогами, яким не відповідає учасник ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" є:
Документ «Відомості про учасника» не відповідає встановленій Замовником формі та не містить наступної обов’язкової інформації:
1. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб);
2. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника;
3. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.);
4. Організаційно-правова форма;
5. Форма власності.
(відповідно до вимог Пункту 2 «Відомості про учасника» Розділу 2 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 Документації потрібно надати відомості про учасника за встановленою формою)
У документі «Сертифікат_від_виробника_Hidromek_укр_2023.pdf» відсутнє підтвердження ремонту даної техніки (відповідно до вимог Додатку 2 Документації: надати сканкопію оригіналу документу від виробника техніки, що підтверджує право учасника продавати, обслуговувати та ремонтувати дану техніку).
Протокол уповноваженої особи №280323/1 від 28.03.2023 р. свідчить про неправомірне відстоювання замовником інтересів незаконно обраного (з порушенням вимог законодавства та своєї ж документації) переможця, перекручування вимог пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ шляхом зазначення, що начебто переможець відповідає Технічній специфікації, яка ним же підготовлена та подана, хоча й з порушеннями; а при цьому замовник ігнорує іншу частину вимог пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ щодо невідповідності учасника, якого замовник у подальшому визнав переможцем, іншим вимогам, які встановлені самим замовником у своїй документації, які зазначені вище.
Серед принципів здійснення державних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, повторно вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП".
Вами для участі в закупівлі, яка зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-07-009464-a, предметом закупівлі якої є «Екскаватор-навантажувач з додатковим обладнанням» (ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) було надано недостовірну інформацію, яка була причиною для відхилення Вашої тендерної пропозиції відповідно підпункту 2 п.41 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах , що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей». Замовником було розглянуто тендерну пропозицію наступного учасника закупівлі. Інформуємо Вас про те, що всі необхідні документи та інформація для об’єктивної оцінки наданої тендерної пропозиції другого учасника були враховані та є достатніми для визначення переможця даної закупівлі.
Слід зазначити, що повна, детальна та обгрунтована відповідь вже надана на першу Вашу вимогу. У даній вимозі Ви не надаєте жодних нових підстав для задоволення вимоги та/або про виявлені порушення.
З метою уникнення в подальшому відхилення Ваших тендерний пропозицій, рекомендуємо подавати достовірну інформацію під час участі в тендерах, та просимо Вас не чинити тиск на замовника й не створювати перешкод у роботі Дмитрівської сільської ради, нав’язуючи нам саме Вашу техніку або чинити перепони для придбання такої техніки в іншого учасника. Адже, відсутність техніки не дозволить нам дотримуватися планів та виконувати обов’язки, які покладені державою на нашу сільську раду.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-17-000007 ● 8786e2d6337741ebb7126b83ed95a5d8
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2023 №43-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.07.2023 №43-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-03-07-009464-a 07.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 10:29:37
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Екскаватор-навантажувач з додатковим обладнанням» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-07-009464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-20 17:23:50
Пояснення з власної ініціативи
На Виконання запиту Державної аудиторської служби України Західного Офісу Держаудитслужби Управління Західного Овісу Держаудителеслужби в Івано-Франківської області від 18.07.2023р надаємо пояснення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" |
4 897 000,00
UAH з ПДВ
|
4 897 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Відхилено |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 18:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" #41940182 |
Переможець |
4 897 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 10:23
|
Договір 143.PDF | укладений |
06 квітня 2023 10:22
|