Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цукор, рафінований, крісталічний, 1-категорії, пакет пластиковий, 1кг
Очікувана вартість
137 592,00 UAH
UA-2023-03-07-008586-a ● 0bc19b1bc9664b11b35c317cb7c7e61b
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
07 березня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081352 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Абрамова Ганна Анатоліївна 380444069178 abramova.a@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
ЗАМОВНИК здійснює оплату за фактом поставки ТОВАРУ шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, зазначений в розділі 18 Договору, на підставі видаткової накладної та на підставі виставленого рахунку-фактури:
- з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ;
(Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
-з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем .
(Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
ЗАМОВНИК здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме:
- рахунку-фактури;
- видаткової накладної;
- документів, які підтверджують якість ТОВАРУ, зазначених у п. 2.2. цього Договору;
- документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ);
- а також ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ належним чином оформлену та зареєстровану податкову накладну відповідно до вимог законодавства України.
(Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
ПОСТАЧАЛЬНИК забезпечує поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до міжнародних правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року на адреси ОТРИМУВАЧІВ, які зазначені в Додатку №2 до Договору, відповідно до найменування та кількості, зазначених в Специфікації (Додаток № 1) до Договору.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої від ЗАМОВНИКА письмової рознарядки (заявки) на поставку ТОВАРУ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ
Розгорнути
Згорнути
- з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ;
(Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
-з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем .
(Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
ЗАМОВНИК здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме:
- рахунку-фактури;
- видаткової накладної;
- документів, які підтверджують якість ТОВАРУ, зазначених у п. 2.2. цього Договору;
- документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ);
- а також ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ належним чином оформлену та зареєстровану податкову накладну відповідно до вимог законодавства України.
(Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
ПОСТАЧАЛЬНИК забезпечує поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до міжнародних правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року на адреси ОТРИМУВАЧІВ, які зазначені в Додатку №2 до Договору, відповідно до найменування та кількості, зазначених в Специфікації (Додаток № 1) до Договору.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої від ЗАМОВНИКА письмової рознарядки (заявки) на поставку ТОВАРУ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4095 штуки
Цукор, рафінований, крісталічний, 1-категорії, пакет пластиковий, 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Тендерна документація
07 березня 2023 15:02 |
Технічні вимоги Цукор ХКЛ 1,2.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Основа | буряковий | |
Рафінований | так | |
Тип | крісталічний | |
Категорія | 1 | |
Відповідність ДСТУ 4623:2006 | так | |
Відповідність ДСТУ 1009:2005 | не стосується | |
Розфасування | пакет пластиковий | |
Вага, кг | від 1 | кілограм |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій