Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Каністри металеві - 44613400-4
Очікувана вартість
18 096,00 UAH
UA-2023-03-07-007873-a a497694082b244c6b94f02df45deae82
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Тодосієнко

+380442539808
+380632269833
bohdan.todosiienko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Богдан Тодосієнко
+380442539808, +380632269833
bohdan.todosiienko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2023 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2023 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2023 11:00
Очікувана вартість: 18 096,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Необхідні умови та технічні характеристики зазначені у Додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (з особливостями) «ДОКУМЕНТАЦІЯ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ». Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з організаційних питань - Бойко Анастасія Василівна, головний фахівець управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (097) 728-05-94, електронна адреса: Anastasiya.Boyko@bank.gov.ua. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Специфікація товару” до документації. Строк поставки товару у повному обсязі, не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцять) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений в Додатку 2 до документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Каністра металева 20 л. ( колір чорний або зелений) Виробник Valpro або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2023 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевченко Наталя Миколаївна 15 600,00
UAH з ПДВ
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2023 13:20
Електронний підпис
17 березня 2023 13:19
Додаток до таблиці цін.jpg
17 березня 2023 13:13
Гарантійний лист.jpg
17 березня 2023 13:13
Пропозиція.pdf
17 березня 2023 13:13
Таблиця цін.jpg
15 березня 2023 15:10
Електронний підпис
15 березня 2023 15:05
Електронний підпис
15 березня 2023 15:03
Пропозиція.docx
15 березня 2023 15:03
Таблиця цін.docx
15 березня 2023 15:03
Гарантійний лист.docx
15 березня 2023 15:03
Паспорт Шевченко Н.М..pdf
15 березня 2023 15:03
Додаток до таблиці цін.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевченко Наталя Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Шевченко Наталя Миколаївна
#3236911224
Переможець 15 600,00
UAH з ПДВ
21 березня 2023 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2023 12:51

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції, що підготовлена та надана учасником ФОП Шевченко Наталя Миколаївна (РНОКПП: 3236911224) на закупівлю “Каністри металеві - 44613400-4”, код ДК 021:2015: 44610000-9 “Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску”, (UA-2023-03-07-007873-a), в документі “Таблиця цін” у стопці 3 “Характеристики предмета закупівлі, які пропонуються учасником**” вага товару зазначена приблизно, що не відповідає вимогам додатку 1 “Специфікація товару”, разом з тим, документи пропозиції, які надані у формі електронного документа не містять УЕП або КЕП на документі, як це передбачено в пункті 1 “Зміст і спосіб подання пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки пропозиції учасником” документації, а саме: “2) якщо у складі пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо”. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: не відповідність вимогам додатку 1 “Специфікація товару” документації, а також не відповідність вимогам подання пропозицій у формі електронного документа чи сканкопій через Систему згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки пропозиції учасником” документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлений документ “Таблиця цін” із зазначенням у стопці 3 “Характеристики предмета закупівлі, які пропонуються учасником**” точної ваги товару, а також оновлені документи “Таблиця цін”, “Пропозиція”, “Лист-згода на обробку персональних даних”, “Гарантійний лист” у відповідності до вимог подання пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через Систему згідно вимог пункту 1 “Зміст і спосіб подання пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки пропозиції учасником”.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2023 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шевченко Наталя Миколаївна
#3236911224
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2023 16:19
Електронний підпис укладений
29 березня 2023 20:50
Договір №106286 від 29.03.2023 для публ.pdf укладений
29 березня 2023 20:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2023 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 15 600,00
UAH