Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Головненська спеціальна школа "Центр освіти" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21732279 |
Місцезнаходження: | 44323, Україна , Волинська обл., смт Головне, вул. Лесі Українки 1 |
Контактна особа: |
Горпинко Віра Миколаївна +380337731169 gshi-golovne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 545 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 728,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 12:59 |
Додаток 3 Проект Договору (2).docx | |
07 березня 2023 12:59 |
Додаток 2 Технічна специфікація (3).docx | |
07 березня 2023 12:59 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
07 березня 2023 12:59 |
оголошення овочі фрукти.docx | |
07 березня 2023 12:59 |
тд овочі та фрукти.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-19-000007 ● cc8d459abe6c4ba2a9e5513d19e75ef6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2023 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 № 17-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.04.2023 № 17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-07-005959-a від 07.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-20 15:11:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-005959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чому Замовником визнано переможцем ФОП «ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ»? Оскільки, ФОП «ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ», як Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-25 12:31:57
пояснення
0968364463 т.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-25 15:04:10
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення знаходиться в підкіпленому файлі.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-25 15:11:01
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення в прикріпленому файлі.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-25 15:14:35
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення щодо закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ № 32/1 засідання уповноваженої особи від 02 травня 2023 р. «смт. Головне» Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону),Особливостей Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 20.04.2023р №75-к Головненської спеціальної школи «Центр освіти» Волинської обласної ради. Уповноважена особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ Про прийняття рішення щодо усунення порушення виявленого під час моніторингу Державною аудиторною службою України процедури закупівлі UA 2023-03-07-005959-а «Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті)» - код Основного національного класифікатора України ДК 021:2015 -03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено. Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). ВИРІШИЛА: 1. Усунути виявлене порушення шляхом розірвання договору. Протягом п’яти днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі», повідомлення про розірвання договору процедуру закупівлі UA 2023-03-07-005959-а «Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті)» - код Основного національного класифікатора України ДК 021:2015 -03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті). 2. Через електронну систему закупівель проінформувати Управління Західного офісу Держаудитслужбу у Волинській області про усунення виявленого під час моніторингу закупівлі UA 2023-03-07-005959-а «Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті)» - код Основного національного класифікатора України ДК 021:2015 -03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті). Уповноважена особа Тетяна СОЛОДУХА
2023-05-05 10:38:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
545 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" #2596507051 |
Переможець |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 10:50
|
ду про розірвання | укладений |
05 травня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 10:42
|
договір | укладений |
27 березня 2023 10:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
апельсин | 900 | кілограм |
70,00
UAH
|
баклажани | 100 | кілограм |
45,00
UAH
|
банани | 900 | кілограм |
75,00
UAH
|
буряк столовий | 1000 | кілограм |
20,00
UAH
|
виноград | 300 | кілограм |
80,00
UAH
|
груші | 300 | кілограм |
30,00
UAH
|
диня | 200 | кілограм |
90,00
UAH
|
зелена цибуля, пізня | 50 | кілограм |
100,00
UAH
|
зелена цибуля, рання | 50 | кілограм |
230,00
UAH
|
кабачки | 100 | кілограм |
30,00
UAH
|
кавун | 200 | кілограм |
40,00
UAH
|
капуста качання | 2000 | кілограм |
10,00
UAH
|
лимони | 50 | кілограм |
80,00
UAH
|
мандарини | 260 | кілограм |
85,00
UAH
|
морква столова | 1000 | кілограм |
33,00
UAH
|
огірки свіжи, пізні | 200 | кілограм |
30,00
UAH
|
огірки свіжи, ранні | 200 | кілограм |
100,00
UAH
|
перец овочевий | 200 | кілограм |
68,00
UAH
|
полуниця | 200 | кілограм |
130,00
UAH
|
помідор свіжий, пізній | 300 | кілограм |
30,00
UAH
|
помідор свіжий, ранній | 200 | кілограм |
120,00
UAH
|
редиска | 100 | кілограм |
100,00
UAH
|
салат листовий | 100 | кілограм |
220,00
UAH
|
сливи | 300 | кілограм |
30,00
UAH
|
цибуля | 1200 | кілограм |
46,50
UAH
|
часник | 20 | кілограм |
130,00
UAH
|
яблука | 800 | кілограм |
18,00
UAH
|
горіхи чищані | 100 | кілограм |
200,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
120 016,72
UAH
|
Причини розірвання договору: | розірвання договору |