Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Капітальний ремонт даху з улаштуванням поверхневої обробки дерев’яних конструкцій покрівлі, на об’єкті Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький регіональний фтизіопульмонологіяний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради за адресою: м.Запоріжжя, вул. Перспективна, 2)
Очікувана вартість
1 567 000,00 UAH
UA-2023-03-07-005127-a ● e1975ff523ce49dfb301ff4447ce7a90
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Запорізький регіональний ФКЛДЦ" ЗОР |
Код ЄДРПОУ: | 02006707 |
Місцезнаходження: | 69106, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Перспективна, 2 |
Контактна особа: |
Калініченко Сергій Миколайович +380617171730 snlord777@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 567 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 835,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ПКМУ від 12.10.2022 №1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху з улаштуванням поверхневої обробки дерев’яних конструкцій покрівлі, на об’єкті Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький регіональний фтизіопульмонологіяний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради за адресою: м.Запоріжжя, вул. Перспективна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 12:13 |
Додаток 5 Проект договору .docx | |
07 березня 2023 12:13 |
Тендерна документація просочування.doc | |
07 березня 2023 12:13 |
Додаток 4 Теххарактеристики.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-07-005127-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ, Код ЄДРПОУ:19282969
Дата подання: 09 березня 2023 09:43
Дискримінаційна вимога
Відповідно до умов Тендерної документації Учасники повинні надати у складі пропозиції сертифікати:
• Копію сертифікату відповідності ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту»;
• Копію сертифікату відповідності ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці»;
• Копію сертифікату відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки».
Дана вимога дискримінаційна, та є такою, що обмежує конкуренцію з наступних підстав:
Сертифікація ISO не є обов'язковою на території України. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Звертаємо увагу, що у ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 23932:2018, які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.». Тобто, по-перше, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації.». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання, зокрема, й у такий спосіб - як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі «Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ.
Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ISO передбачено, що «НОРМАТИВНИХ ПОСИЛАНЬ НЕМАЄ». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов'язкова наявність сертифікатів: ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 23932:2018.
Вартість отримання одного сертифіката може становити 30 000 грн. та більше. У разі відсутності сертифікатів ISO, які вимагає Замовник, Учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документів, які можуть буди необов'язковими у його сфері діяльності. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць. Так, наприклад, затребуваний Тендерною документацією сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» може бути найбільш затребуваний наприклад в нафтогазовидобувній та хімічної галузі, у будівництві та виробництві будівельних матеріалів, металургії та машинобудуванні тощо. Також Учасники не мають достатньо часу для отримання даних Сертифікатів, адже прийом пропозицій по даній закупівлі триватиме 7 календарних днів, а оформлення Сертифікатів відбувається близько місяця.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану вимогу з Тендерної документації як таку, що є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
• Копію сертифікату відповідності ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту»;
• Копію сертифікату відповідності ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці»;
• Копію сертифікату відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки».
Дана вимога дискримінаційна, та є такою, що обмежує конкуренцію з наступних підстав:
Сертифікація ISO не є обов'язковою на території України. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Звертаємо увагу, що у ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 23932:2018, які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.». Тобто, по-перше, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації.». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання, зокрема, й у такий спосіб - як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі «Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ.
Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ISO передбачено, що «НОРМАТИВНИХ ПОСИЛАНЬ НЕМАЄ». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов'язкова наявність сертифікатів: ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 23932:2018.
Вартість отримання одного сертифіката може становити 30 000 грн. та більше. У разі відсутності сертифікатів ISO, які вимагає Замовник, Учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документів, які можуть буди необов'язковими у його сфері діяльності. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць. Так, наприклад, затребуваний Тендерною документацією сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» може бути найбільш затребуваний наприклад в нафтогазовидобувній та хімічної галузі, у будівництві та виробництві будівельних матеріалів, металургії та машинобудуванні тощо. Також Учасники не мають достатньо часу для отримання даних Сертифікатів, адже прийом пропозицій по даній закупівлі триватиме 7 календарних днів, а оформлення Сертифікатів відбувається близько місяця.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану вимогу з Тендерної документації як таку, що є дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2023 08:36
Практика комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель свідчить що данні вимоги не є дискримінвційними (рішення №673-р/пк-пз від 13.01.2022 р.; № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 та ін.)
Номер вимоги: UA-2023-03-07-005127-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ, Код ЄДРПОУ:19282969
Дата подання: 11 березня 2023 13:21
Дотримання вимог чинного законодавства України
Згідно Закону про Публічні закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначають інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до частини 5 статті 23 - у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно до п.1 Положення про НААУ, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 04 лютого 2020 року №170. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (НААУ) є національним органом України з акредитації. НААУ є державною організацією, яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена акредитацією або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ч.3 та ч.4 ст. 11 Закону «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації.
Просимо дотримуватися вимог чинного законодавства України та зробити зміни у Тендерній документації. А саме, доповнити Додаток 4 розділ 9.1 - “Або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів, щодо наявності права у такої організації видавати відповідний Сертифікат ISO”.
Розгорнути
Згорнути
Згідно до п.1 Положення про НААУ, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 04 лютого 2020 року №170. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (НААУ) є національним органом України з акредитації. НААУ є державною організацією, яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена акредитацією або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ч.3 та ч.4 ст. 11 Закону «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації.
Просимо дотримуватися вимог чинного законодавства України та зробити зміни у Тендерній документації. А саме, доповнити Додаток 4 розділ 9.1 - “Або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів, щодо наявності права у такої організації видавати відповідний Сертифікат ISO”.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 10:32 |
Кінець періоду оскарження: | 26 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 26 березня 2023 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю згідно ч.1, п.2, ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: у зв’язку із неможливістю усунення порушень законодавства у сфері закупівель, ч.4, п.2, ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
15 березня 2023 10:32
|
Електронний підпис |
15 березня 2023 10:30
|
Протокол |