Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Ірина Гурич +380667116645 miskarada_gurich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 1 097 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 970,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 15:34 |
Додаток 1_перелік документів_нова редакція.docx | |
09 березня 2023 15:34 |
ТД_поточний ремонт вулиці Заводська_нова редакція.docx | |
09 березня 2023 15:34 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2023 11:55 |
Додаток 3_проект договору_поточний ремонт вул. Заводська.docx | |
07 березня 2023 11:55 |
Додаток №2_технічне завдання.doc |
09 березня 2023 15:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 березня 2023 15:34 |
Додаток 1_перелік документів_нова редакція.docx
|
||||||
09 березня 2023 15:34 |
ТД_поточний ремонт вулиці Заводська_нова редакція.docx
|
||||||
09 березня 2023 15:34 |
Перелік змін.docx
|
||||||
07 березня 2023 11:55 |
Додаток 3_проект договору_поточний ремонт вул. Заводська.docx
|
||||||
07 березня 2023 11:55 |
Додаток №2_технічне завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 вищевказаного Закону національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів. Згідно частини другої статті 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Так, згідно з наказом Національного органу по стандартизації від 22.07.2013 №331 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови», даний стандарт поширюється на емульсії бітумні дорожні, що використовують як в'яжучий та плівкоутворюючий матеріал при будівництві і ремонті автомобільних доріг, вулиць, мостів згідно з ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-5, ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-22 та іншими чинними в Україні нормативними документами, та містить вимоги до якості продукції, які забезпечують безпеку для життя, здоров'я та майна населення, охорони довкілля. Відповідно до пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас, нормами Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 передбачено, що тендерна документація повинна містити технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Також, зазначеною статтею передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право вимагати докази виконання стандарту незалежно від того є він обовʼязковим згідно з приписом чинного законодавства чи його застосовують добровільно. Оскільки бітумну емульсію в основному використовують для підвищення зносостійкості асфальтованого покриття, що дозволяє збільшити термін служби дорожнього полотна, вона відповідно повинна бути високої якості та відповідати державним стандартам. Надаючи атестат виробництва учасник підтверджує, що при наданні послуг будуть використані якісні матеріали, а також гарантує спроможність надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника, враховуючи законодавчі й регламентувальні вимоги. Ураховуючи наведене вище, вимога що емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7-129:2013, що має бути підтверджено атестатом виробництва, встановлена Замовником у тендерній документації правомірно з дотриманням принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 21 березня 2023 14:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-19-000004 ● 73b7a8f641f04249828a75989a492ba9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2023 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 № 17-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.04.2023 № 17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-07-004714-a від 07.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-20 15:07:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Заводська в місті Ківерці Волинської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-004714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 14:33:45
Пояснення на запит по закупівлі Поточний ремонт вулиці Заводська в місті Ківерці Волинської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2023-03-07-004714-a-a від 07.03.2023 (ID моніторингу UA-M-2023-04-19-000004)
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 21 частини 1 Закону послуги — це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проєктної документації. При цьому згідно з листом Міністерства регіонального розвитку та будівництва від 15.07.2009 № 9/9-1056 поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Також згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Відповідно до зазначених вище нормативних документів, при закупівлі послуг з поточного ремонту виготовляється кошторисна документація, до складу якої входить, зокрема, зведений кошторисний розрахунок загальної вартості об’єкта будівництва. Саме за допомогою вказаного документа Замовником визначається очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідний метод визначення очікуваної вартості передбачено і в наказі Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У цій методиці визначати очікувану вартість закупівлі робіт нам пропонують з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
При визначенні предмета закупівлі й очікуваної вартості саме послуг з поточного ремонту замовник з кошторисної вартості об’єкта будівництва повинен відняти вартість тих послуг, які він уже закупив до моменту оголошення процедури закупівлі (наприклад, вартість послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації) та послуг, які замовник лише планує купувати в межах процедури закупівлі (послуги технічного нагляду тощо).
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який є невідʼємною частиною робочого проекту «Поточний ремонт вулиці Заводська в місті Ківерці Волинської області», з урахуванням Порядку взаємодії між структурними підрозділами під час планування та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови №207 від 28 грудня 2022 року.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Ківерцівської міської ради.
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Відповідно до п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», передбачено наступне: «рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На законодавчому рівні не встановлено обов`язку щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті саме для органів місцевого самоврядування, зазначена вище норма носить суто рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом.
26 січня 2022 року розпорядженням міського голови №11-во «Про призначення відповідальної особи за підготовку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» було визначено відповідальну особу за виконання п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів».
09 березня 2023 року відповідальною особою було оприлюднено на офіційному веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://kivrada.gov.ua/news/1678349760/ ).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
1 017 827,40
UAH з ПДВ
|
1 017 827,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" |
1 025 844,00
UAH з ПДВ
|
1 025 844,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
1 017 827,40
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 15:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" #38143539 |
Переможець |
1 025 844,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 10:54
|
Зведений кошторисний.pdf | укладений |
06 квітня 2023 10:53
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
06 квітня 2023 10:53
|
Договір.pdf | укладений |
06 квітня 2023 10:53
|