Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Головненська спеціальна школа "Центр освіти" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21732279 |
Місцезнаходження: | 44323, Україна , Волинська обл., смт Головне, вул. Лесі Українки 1 |
Контактна особа: |
Горпинко Віра Миколаївна +380337731169 gshi-golovne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 136 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 16:06 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
13 березня 2023 16:06 |
Додаток 2 Технічна специфікація (1).docx | |
13 березня 2023 16:06 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
13 березня 2023 16:06 |
оголошення оброблені овочі фрукти.docx | |
13 березня 2023 16:06 |
тд оброблені овочі та фрукти.doc | |
13 березня 2023 16:06 |
протокол оброблені овочі фрукти.pdf | |
07 березня 2023 11:50 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
07 березня 2023 11:50 |
Додаток 2 Технічна специфікація (1).docx | |
07 березня 2023 11:50 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
07 березня 2023 11:50 |
оголошення оброблені овочі фрукти.docx | |
07 березня 2023 11:50 |
тд оброблені овочі та фрукти.doc |
13 березня 2023 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2023 16:06 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
|||
13 березня 2023 16:06 |
Додаток 2 Технічна специфікація (1).docx
|
|||
13 березня 2023 16:06 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
13 березня 2023 16:06 |
оголошення оброблені овочі фрукти.docx
|
|||
13 березня 2023 16:06 |
тд оброблені овочі та фрукти.doc
|
|||
13 березня 2023 16:06 |
протокол оброблені овочі фрукти.pdf
|
|||
07 березня 2023 11:50 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
|||
07 березня 2023 11:50 |
Додаток 2 Технічна специфікація (1).docx
|
|||
07 березня 2023 11:50 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
07 березня 2023 11:50 |
оголошення оброблені овочі фрукти.docx
|
|||
07 березня 2023 11:50 |
тд оброблені овочі та фрукти.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повідомити суб’єкту господарювання ФОП «Коваль Богдан Михайлович» про можливість, у разі незгоди, оскарження рішення про дискваліфікацію або рішення про визначення переможця в порядку ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000087 ● 9ea25981f8d840d2b79742497f773d98
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2023 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2023 № 20-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.05.2023 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-07-004559-a від 07.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 16:50:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Оброблені овочі та фрукти (капуста квашена, суміш сушених фруктів, огірки квашені, помідори квашені, плоди шипшини сушені, сухофрукти в асортименті, томатна паста)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-004559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чому Замовником визнано переможцем ФОП «ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ»? Оскільки, ФОП «ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ», як Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 11:53:25
протокол відповідь
ПРОТОКОЛ № 40
засідання уповноваженої особи
від 11 травня 2023 р. «смт. Головне»
Враховуючи вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, Наказ Головненської спеціальної школи «Центр освіти» Волинської обласної ради від 16.01.2023 №19.
Уповноважена особа.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Оброблені овочі та фрукти (капуста квашена, суміш сушених фруктів, огірки квашені, помідори квашені, плоди шипшини сушені, сухофрукти в асортименті, томатна паста)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-004559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чому Замовником визнано переможцем ФОП «ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ»? Оскільки, ФОП «ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ», як Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
3. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
ВИРІШИЛА:
Через електронну систему закупівель проінформувати Управління Західного офісу Держаудитслужбу у Волинській області надати інформацію з питань щодо закупівлі Оброблені овочі та фрукти (капуста квашена, суміш сушених фруктів, огірки квашені, помідори квашені, плоди шипшини сушені, сухофрукти в асортименті, томатна паста), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-07-004559-a:
1.1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання продуктів за календарний рік (бюджетний період) 2023 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020
№ 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін продуктів на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни продуктів включена вартість доставки товару до замовника, та усі необхідні податки та збори.
2.2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Обгрунтування розмішене на власному веб –сайті Головненської спеціальної школи «Центр освіти» Волинської обласної ради,
https://gshi.e-schools.info/pages/pravila-prijomu-do-zakladu
3. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, ФОП Печук Василь Іванович надав довідку в довільній формі у своїй пропозиції щодо закупівлі «Оброблені овочі та фрукти (капуста квашена, суміш сушених фруктів, огірки квашені, помідори квашені, плоди шипшини сушені, сухофрукти в асортименті, томатна паста)» .
Уповноважена особа Тетяна СОЛОДУХА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ГОЛОВНЕНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА «ЦЕНТР ОСВІТИ» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ «18» травня 2023 р. №42 «смт. Головне» Керуючись вимогами Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) та керуючись Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Головненської спеціальної школи «Центр освіти» Волинської обласної ради 19.01.2023р. №19. Уповноважена особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ Про прийняття рішення щодо усунення порушення виявленого під час моніторингу Державною аудиторною службою України процедури закупівлі UA-2023-03-07-004559-a Оброблені овочі та фрукти (капуста квашена, суміш сушених фруктів, огірки квашені, помідори квашені, плоди шипшини сушені, сухофрукти в асортименті, томатна паста), встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) ВИРІШИЛА: 1. Усунути виявлене порушення шляхом розірвання договору. Протягом п’яти днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі», повідомлення про розірвання договору процедуру закупівлі 2. Через електронну систему закупівель проінформувати Управління Західного офісу Держаудитслужбу у Волинській області про усунення виявленого під час моніторингу закупівлі UA-2023-03-07-004559-a Оброблені овочі та фрукти (капуста квашена, суміш сушених фруктів, огірки квашені, помідори квашені, плоди шипшини сушені, сухофрукти в асортименті, томатна паста). Уповноважена особа Тетяна СОЛОДУХА
2023-05-18 12:38:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваль Богдан Михайлович |
105 725,00
UAH з ПДВ
|
105 725,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" |
134 550,00
UAH з ПДВ
|
134 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коваль Богдан Михайлович #1869203838 |
Відхилено |
105 725,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 10:21
|
ФОП "ПЕЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" #2596507051 |
Переможець |
134 550,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 12:54
|
додаткова угода | укладений |
19 травня 2023 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 12:47
|
договір | укладений |
10 квітня 2023 12:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
огірки квашені | 500 | кілограм |
67,00
UAH
|
помідори квашені | 500 | кілограм |
67,00
UAH
|
плоди шипшини сушені | 100 | кілограм |
190,00
UAH
|
сухофрукти в асортименті | 100 | кілограм |
140,00
UAH
|
томатна паста | 25 | кілограм |
90,00
UAH
|
капуста квашена | 400 | кілограм |
57,00
UAH
|
суміш сушених фруктів (асортимент) | 100 | кілограм |
95,00
UAH
|