Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056109 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67 |
Контактна особа: |
Оліярник-Павленко Ірина Іванівна 380322546212 lychakivskara94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються протягом тридцяти календарних днів, на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 11:41 |
20 ВТО Додаток 4 Відповідність.docx | |
07 березня 2023 11:41 |
20 ВТО Додаток 3 ст. 17.docx | |
07 березня 2023 11:41 |
20 ВТО Додаток 1 Пропозиція.docx | |
07 березня 2023 11:40 |
20 ВТО Додаток 5 Технічне завдання покоси ЛЬВІВ 2023.docx | |
07 березня 2023 11:40 |
ТД.docx | |
07 березня 2023 11:40 |
20 ВТО Додаток 2 Кваліфікація покоси.docx | |
07 березня 2023 11:40 |
20 ВТО Додаток 7 проект Договору.docx | |
07 березня 2023 11:39 |
20 ВТО Оголошення.docx | |
07 березня 2023 11:36 |
20 ВТО Додаток 6 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-07-000003 ● 557b4f1076fe4f66808040359a4cc188
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2023 09:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2023 №30-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.06.2023 №30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-03-07-004171-a 07.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 10:15:54
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Благоустрій населених пунктів: послуги з покосу газонів та інших об'єктів озеленення на території Личаківського району м.Львова) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-004171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-08 09:50:13
На Ваш Запит: «Запит замовнику на пояснення»
На Ваш Запит: «Запит замовнику на пояснення» від 07.06.2023 до закупівлі, закупівлі послуг ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Благоустрій населених пунктів: послуги з покосу газонів та інших об'єктів озеленення на території Личаківського району м.Львова) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-004171-a ) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-06-07-000003 від 07.06.2023, надаємо роз’яснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2023 рік на основі фактичного виконання за 2022 рік, базової ціни з врахуванням всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів, враховуючи вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг, прогнозів щодо зростання заробітної плати, тощо.
Послуги надаються згідно відповідно до Правил благоустрою Львівської міської територіальної громади, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011. № 376 (зі змінами та доповненнями), з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері охорони праці, пожежної безпеки, правил дорожнього руху.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2023 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік»)
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю послуг: UA-2023-03-07-004171-a
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2023-03-07-00417&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-2023-03-07-004171-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Подоба Мар'ян Андрійович |
2 194 974,16
UAH з ПДВ
|
2 194 974,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Подоба Мар'ян Андрійович #2295608274 |
Переможець |
2 194 974,16
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 11:35
|
3 до 93.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 11:08
|
2 до 93.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:28
|
1 до 93.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 17:34
|
93 від 27.03.2023.pdf | укладений |
28 березня 2023 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити дію Договору від 27.03.2023 №4/33-93 до 01 червня 2024 року включно |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість послуг, зазначених у п.1 цієї додаткової угоди №2 становить 438994,83 грн без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість послуг, зазначених у п.2 додаткової угоди №2, становить 0,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |