Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108651 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Перемоги,74 |
Контактна особа: |
Мельник Альона Володимирівна +380462619232 zakupivli@cn.npu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 789 775,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 948,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 09:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 09:30 |
Договір авто.doc | |
07 березня 2023 09:30 |
Тендерна документація авто (Бахмач).doc | |
07 березня 2023 09:12 |
оголошення авто 2.pdf |
07 березня 2023 09:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 березня 2023 09:30 |
Договір авто.doc
|
||
07 березня 2023 09:30 |
Тендерна документація авто (Бахмач).doc
|
||
07 березня 2023 09:12 |
оголошення авто 2.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000059 ● a3ae54cd4bc84255ba5658eb2016f80a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2023 № 19
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-03-07-000664-a 07.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 16:50:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Автомобіль спеціалізованого призначення (ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі)», очікуваною вартістю 789775,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-000664-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У зв’язку з чим на документах (оголошення авто 2, Тендерна документація авто (Бахмач), Договір авто), які оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 07.03.2023 о 09:12 год. відсутній електронний підпис?
3. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 07.03.2023 о 09:30 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 07.03.2023 о 09:12 год.?
4. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились до тендерної документації?
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 16:56:40
Пояснення
1. Згідно до рішення сесії Бахмацької міської ради від 31.01.2023 року «Про затвердження Програми профілактики правопорушень на території Бахмацькох міської територіальної громади у 2023 році, виділені кошти з місцевого бюджету державному на придбання службового автомобіля для ВП №1 Ніжинського районного відділу поліції ГУНП в Чернігівській області. Вимоги до технічних та якісних показників автомобіля розробляли районний відділ поліції, який буде використовувати даний автомобіль у службовій діяльності.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася шляхом запиту цінових пропозицій відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
При організації закупівель в умовах воєнного стану, органи/установи поліції як складові сектору безпеки і оборони України мають поєднувати ефективне, економне використання бюджетних коштів під час закупівель з одного боку, зі складовою забезпечення національної безпеки з іншого. З метою безпеки та у зв’язку з тим, що на території Чернігівської області ведуться бойові дії, не оприлюднювалася додаткова інформація щодо закупівлі на інших інтернет сайтах, окрім Prozorro.
2. Документи тендерної документації були підвантажені в систему в 9.12 та в 9.30, підписана тендерна документація в 9.36, тобто такі дії не були змінами до тендерної документації до моменту накладання підпису. Змін щодо вимог до учасника, або умов проведення процедури, або технічних характеристик або інших змін, які можуть бути вплинути на зміну предмета закупівлі та подання тендерної пропозиції учасника, не було внесено.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-10 16:55:30
Пояснення з власної ініціативи
1. Згідно до рішення сесії Бахмацької міської ради від 31.01.2023 року «Про затвердження Програми профілактики правопорушень на території Бахмацькох міської територіальної громади у 2023 році", виділені кошти з місцевого бюджету державному на придбання службового автомобіля для ВП №1 Ніжинського районного відділу поліції ГУНП в Чернігівській області. Вимоги до технічних та якісних показників автомобіля розробляли районний відділ поліції, який буде використовувати даний автомобіль у службовій діяльності.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася шляхом запиту цінових пропозицій відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
При організації закупівель в умовах воєнного стану, органи/установи поліції як складові сектору безпеки і оборони України мають поєднувати ефективне, економне використання бюджетних коштів під час закупівель з одного боку, зі складовою забезпечення національної безпеки з іншого. З метою безпеки та у зв’язку з тим, що на території Чернігівської області ведуться бойові дії, не оприлюднювалася додаткова інформація щодо закупівлі на інших інтернет сайтах, окрім Prozorro.
2. Документи тендерної документації були підвантажені в систему в 9.12 та в 9.30, підписана тендерна документація в 9.36, тобто такі дії не були змінами до тендерної документації до моменту накладання підпису. Змін щодо вимог до учасника, або умов проведення процедури, або технічних характеристик або інших змін, які можуть бути вплинути на зміну предмета закупівлі та подання тендерної пропозиції учасника, не було внесено.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На оперативній нараді керівництва ГУНП в Чернігівській області за участю сектору організації закупівель УЛМТЗ ГУНП в Чернігівській області,який складається з уповноважених осіб що проводять закупівлі, розглянуто питання порушення законодавства у сфері закупівель та проведена роз'яснювальна робота щодо дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Також за результатами оперативної наради було наголошено на необхідності проходження навчання щодо підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель.
2023-04-27 17:00:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ» |
772 440,00
UAH з ПДВ
|
772 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ» #42787596 |
Переможець |
772 440,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2023 12:28
|
договір | укладений |
25 березня 2023 12:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автомобіль спеціалізованого призначення | 1 | одиниця |
772 440,00
UAH з ПДВ
|