Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної
освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості»
Очікувана вартість
899 976,00 UAH
UA-2023-03-06-011911-a ● 0288a662ed2c4163bb9fe904f276ce8c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ЗАКЛАД ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ "ЦЕНТР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 44840439 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Нововокзальна, будинок 17 |
Контактна особа: |
Ірина Колесник +04423390797 kolesn.irina2011@gmail.com |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 899 976,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 499,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 8 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 26 999,28 гривень (3 % очікуваної вартості закупівлі). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 7. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 8. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 9. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. *Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюється з урахуванням Особливостей, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування“. Відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості». Місцезнаходження Замовника: вул. Нововокзальна, 17, м. Київ, 03038. Код за ЄДРПОУ: 44840439. IBAN UA713052990000026046010107381 в ДКСУ м. Києва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26999.28 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної
освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості»
освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Нововокзальна 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів (з урахуванням фінансових можливостей Замовника) на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 17:09 |
ТД-Охорона НР.docx | |
10 березня 2023 17:09 |
Зміни до ТД охорона.docx | |
06 березня 2023 18:52 |
Гарантія.pdf |
10 березня 2023 17:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2023 17:09 |
ТД-Охорона НР.docx
|
|||
10 березня 2023 17:09 |
Зміни до ТД охорона.docx
|
|||
06 березня 2023 18:52 |
Гарантія.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-06-011911-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:42952178
Дата подання: 08 березня 2023 19:32
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! Додатком 2 до тендерної документації вами встановлена наступна вимога: документи про наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку між охоронниками та ГШР з рівнем захисту не менше ніж АЕS 256, у кількості 2 штук (на підтвердження надати дозвола, відомість та/або інші дозвільні документи згідно чинного законодавства).
Ми, як потенційний учасник, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції з наступних причин:
1. На сьогоднішній день законодавством України не встановлено вимог до конкретних марок, рівнів, захисту радіозв’язку, який використовують суб’єкти охоронної діяльності.
2. Звертаємо увагу, що згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
3. Замовник ніяким чином не надав обгрунтування про необхідність саме AES шифрування, можливо зробити висновок, що дана вимога встановлюється для конкретного учасника закупівлі.
4. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Таким чином підсумовуючи вищевикладене, коли Замовник посилається на конкретні технічні характеристики, має бути передбачено використання аналогу/еквіваленту. Зазначаємо, що для нас, як для потенційного учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не використовуємо радіозв’язок AES 256 та не зобов’язані його використовувати згідно чинного законодавства. Вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації вимогу про наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку з рівнем захисту не менш ніж AES 256.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції з наступних причин:
1. На сьогоднішній день законодавством України не встановлено вимог до конкретних марок, рівнів, захисту радіозв’язку, який використовують суб’єкти охоронної діяльності.
2. Звертаємо увагу, що згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
3. Замовник ніяким чином не надав обгрунтування про необхідність саме AES шифрування, можливо зробити висновок, що дана вимога встановлюється для конкретного учасника закупівлі.
4. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Таким чином підсумовуючи вищевикладене, коли Замовник посилається на конкретні технічні характеристики, має бути передбачено використання аналогу/еквіваленту. Зазначаємо, що для нас, як для потенційного учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не використовуємо радіозв’язок AES 256 та не зобов’язані його використовувати згідно чинного законодавства. Вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації вимогу про наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку з рівнем захисту не менш ніж AES 256.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2023 17:15
Шановний запитувачу!
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-03-06-011911-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:42952178
Дата подання: 08 березня 2023 19:33
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник. Додатком 3 до тендерної документації вами встановлена наступна вимога: 4.3.17. Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Договір страхування відповідальності перед третіми особами на суму не менше оголошеної закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, вбачаємо в цій вимозі дискримінаційні ознаки та обмеження конкруренції, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов'язковим. Отже даний вид страхування є добровільним, а не обов'язковим. Згідно умов технічної специфікації, Замовник закуповує охоронні послуги. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Крім того, Замовником не вказано економічну обгрунтованність вказаної вимоги.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в закупівлі, а також потенційних учасників.
Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, як таку, що дискримінує та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник, вбачаємо в цій вимозі дискримінаційні ознаки та обмеження конкруренції, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов'язковим. Отже даний вид страхування є добровільним, а не обов'язковим. Згідно умов технічної специфікації, Замовник закуповує охоронні послуги. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Крім того, Замовником не вказано економічну обгрунтованність вказаної вимоги.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в закупівлі, а також потенційних учасників.
Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, як таку, що дискримінує та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2023 17:14
Шановний запитувачу!
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-03-06-011911-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:42952178
Дата подання: 08 березня 2023 19:34
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник. Додатком 2 до тендерної документації вами встановлена наступна вимога: копію договору добровільного страхування від нещасних випадків на кожного працівника, який буде задіяний до надання послуг.
Ми, як потенційний учасник, вбачаємо в цій вимозі дискримінаційні ознаки та обмеження конкруренції, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов'язковим. Отже даний вид страхування є добровільним, а не обов'язковим. Згідно умов технічної специфікації, Замовник закуповує охоронні послуги. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Крім того, Замовником не вказано економічну обгрунтованність вказаної вимоги.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в закупівлі, а також потенційних учасників.
Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, як таку, що дискримінує та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник, вбачаємо в цій вимозі дискримінаційні ознаки та обмеження конкруренції, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов'язковим. Отже даний вид страхування є добровільним, а не обов'язковим. Згідно умов технічної специфікації, Замовник закуповує охоронні послуги. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Крім того, Замовником не вказано економічну обгрунтованність вказаної вимоги.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в закупівлі, а також потенційних учасників.
Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, як таку, що дискримінує та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2023 17:14
Шановний запитувачу!
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
За результатами вивчення вашої вимоги, були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" |
850 608,00
UAH з ПДВ
|
850 608,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» |
897 600,00
UAH з ПДВ
|
897 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" #44286777 |
Переможець |
850 608,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 18:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2023 19:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 17:30
|
Звіт14032024.pdf | укладений |
14 березня 2024 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 11:37
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 15:29
|
ДУ2 охорона.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:59
|
ДУ1 охорона.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 17:13
|
Договір № 29-03-2023-3.pdf | укладений |
29 березня 2023 17:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості» | 1 | послуга |
850 608,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 29/03/2023-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 29/03/2023-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 29/03/2023-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломноїосвіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості» | 1 | послуга |
850 608,00
UAH
|