Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2023-03-06-011597-a ac7cf4ebd15941ec947ccb954c7e8083
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Тетяна Дмитрівна

380445283416 TBORDUN@EXIMB.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150 , Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Бордун Тетяна Дмитрівна
380445283416
TBORDUN@EXIMB.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2023 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2023 12:00
Початок аукціону: 20 березня 2023 15:06
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150 , Україна, Київська область, Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж у розмірі 50 % від Ціни Договору перераховується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору. Аванс 5 Робочі 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Постачальника та Покупця та скріплення їх підписів відбитками печаток Постачальника та Покупця Акту приймання-передачі товару. Cума остаточного розрахунку за Договором змінюється у випадку зміни (збільшення або зменшення) офіційного курсу гривні до долара США, встановленого Національним банком України на 10 год. 00 хв. дати підписання Акту Сторонами більш, ніж на 3% (три відсотки), по відношенню до офіційного курсу гривні до долара США, встановленого Національним банком України на 10 год. 00 хв. дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пiсляоплата 5 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія

Сума забезпечення: 26000 UAH
06 березня 2023 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2023 17:33
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно альтернативної моделі обладнання
Дата подання: 07 березня 2023 18:07
Дата відповіді: 08 березня 2023 14:06
Добрий день, Шановний замовнику! Підкажіть, будь ласка, чи можливо пропонувати альтернативну модель обладнання (телефонної гарнітури), яка не входить до переліку із трьох моделей зазначених у додатку 4 Тендерної документації?
Відповідь: Добрий день! У додатку 4 «Технічне завдання» до Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол №02-06) містяться вимоги до предмету закупівлі, його технічні характеристики, перелік визначених виробників. Тендерні пропозиції, подані з іншими технічними характеристиками товару, у тому числі інших виробників, будуть відхилені відповідно до п. 3 Розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Питання стосовно альтернативної моделі обладнання
Дата подання: 08 березня 2023 15:08
Дата відповіді: 10 березня 2023 11:53
Добрий день, Шановний замовнику! У трьох моделях, заявлених у додатку 4 «Технічне завдання» до Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол №02-06), відсутня інформація про технічні характеристики, а перелічені лише виробники та певні моделі обладнання. До зазначеного бюджету тендера проходить лише модель Sennheiser Epos SC 30 USB ML mono. Інші дві моделі Jabra Biz 2300 USB UC mono та Axtel Prime MS HD mono NC USB перевищують бюджет закупівлі приблизно втричі. Таким чином, складається дискримінаційна ситуація, зважаючи на безальтернативність можливої пропозиції. Просимо внести зміни до тендерної документації, вказавши технічні характеристики, яким має відповідати предмет закупівлі, а також вказати можливість пропонувати аналогічні моделі обладнання, що буде свідчіть про зацікавленість Замовника у добросовісній конкурентній процедурі закупівлі. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що додатком 4 Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол № 02-06) (далі – Тендерна документація), передбачено як можливість поставки товару різних виробників, так і поставка їх частинами (етапами) в межах строку поставки товару, визначеного в додатку 1 Тендерної документації.
Питання щодо надання копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника
Дата подання: 09 березня 2023 10:40
Дата відповіді: 10 березня 2023 11:56
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції. Прохання, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Для закупівлі товарів, робіт, послуг, у тому числі 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури) Банк використовує електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ) в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція), оскільки пунктом 1 розділу ІІ Інструкції незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ шляхом здійснення закупівель до порядку, аналогічному для спрощених закупівель.
Пунктом 19 додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол № 02-06) (далі – Тендерна документація), передбачено надання учасником копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару або копія сертифікату партнерства, чим підтверджується те, що учасник має право продажу на території України товару, що є предметом даної закупівлі. Відповідна вимога до учасників має на меті підтвердження поставки оригінального товару належної якості з дотриманням норм чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, Банк не вважає за доцільне вносити зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2023 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 851 136,00
UAH з ПДВ
851 136,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 1 238 400,00
UAH з ПДВ
1 225 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕРПРАЙЗ ТЕКНОЛОДЖІЗ" 1 280 640,00
UAH з ПДВ
1 237 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 березня 2023 10:56
Електронний підпис
16 березня 2023 10:55
Відгук РБош.pdf
16 березня 2023 10:55
Виписка з ЄДР.pdf
16 березня 2023 10:55
Банківська Ліцензія.7z
16 березня 2023 10:55
довідка.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
довідка конкуренція.pdf
16 березня 2023 10:55
довідка корупція.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Гарантія 1135-23.7z
16 березня 2023 10:55
Лист здійснення БД.7z
16 березня 2023 10:55
Статут з Описом.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Довідка (14).zip
16 березня 2023 10:55
Свідоцтво РА.7z
16 березня 2023 10:55
Відгук РБош.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Відгук Біосол.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Витяг із Статуту.7z
16 березня 2023 10:55
Витяг ПДВ.pdf
16 березня 2023 10:55
Статут з Описом.pdf
16 березня 2023 10:55
довідка корупція.pdf
16 березня 2023 10:55
Відгук УСПП.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
довідка конкуренція.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Наказ Фролова Ю.М.7z
16 березня 2023 10:55
Довідка (13).zip
16 березня 2023 10:55
довідка не банкрут.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Лист для клієнтів.7z
16 березня 2023 10:55
Витяг ЄДР 13.03.2023.pdf
16 березня 2023 10:55
довідка повноваження.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Відгук УСПП.pdf
16 березня 2023 10:55
довідка.pdf
16 березня 2023 10:55
Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2023 10:55
Витяг ЄДР 13.03.2023.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Протокол НР.7z
16 березня 2023 10:55
Відгук Біосол.pdf
16 березня 2023 10:55
довідка повноваження.pdf
16 березня 2023 10:55
довідка не банкрут.pdf
16 березня 2023 10:55
Авторизаційний лист.pdf
16 березня 2023 10:55
Авторизаційний лист.pdf.p7s
16 березня 2023 10:55
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

06 квітня 2023 13:41
Електронний підпис
06 квітня 2023 13:40
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ_050423.pdf
06 квітня 2023 13:40
Авторизация-Рим2000.pdf
17 березня 2023 10:20
Електронний підпис
17 березня 2023 10:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
17 березня 2023 10:19
Витяг-641207-особа.pdf.p7s
17 березня 2023 10:19
Банківська гарантія.zip.p7s
17 березня 2023 10:19
Статут.zip.p7s
17 березня 2023 10:19
ПДВ_Витяг.pdf.p7s
17 березня 2023 10:19
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf.p7s
17 березня 2023 10:07
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 березня 2023 10:07
ПДВ_Витяг.pdf
17 березня 2023 10:07
Витяг-641207-особа.pdf
17 березня 2023 10:07
Статут.zip
17 березня 2023 10:07
Банківська гарантія.zip
17 березня 2023 10:07
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Публічні документи

15 березня 2023 13:43
Електронний підпис
15 березня 2023 13:43
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
15 березня 2023 13:43
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 березня 2023 13:43
Витяг з ЄДР.pdf
15 березня 2023 13:43
Наказ про призначення.pdf.p7s
15 березня 2023 13:43
Статут.pdf.p7s
15 березня 2023 13:43
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
15 березня 2023 13:43
Протокол засновників.pdf
15 березня 2023 13:43
Наказ про призначення.pdf
15 березня 2023 13:43
Статут.pdf
15 березня 2023 13:43
Протокол засновників.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕРПРАЙЗ ТЕКНОЛОДЖІЗ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Відхилено 851 136,00
UAH з ПДВ
30 березня 2023 16:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Переможець 1 225 400,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2023 15:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2023 12:54

Документи

30 березня 2023 16:49
Електронний підпис
30 березня 2023 16:48
ВИПИСКА.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник, Ви маєте дозавантажити такі документи: - тендерну пропозицію відповідно до форми (додаток 2 Тендерної документації); - технічну специфікацію складену відповідно до технічного завдання (додаток 4 Тендерної документації); - документи відповідно до додатку 3 Тендерної документації.

Документи

11 квітня 2023 15:03
Електронний підпис
11 квітня 2023 15:02
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2023 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
1 225 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2023 15:03
Електронний підпис
11 квітня 2023 15:02
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2023 10:11
Договір.pdf укладений
28 квітня 2023 10:10