Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2023-03-06-011597-a ● ac7cf4ebd15941ec947ccb954c7e8083
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150 , Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Бордун Тетяна Дмитрівна 380445283416 TBORDUN@EXIMB.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2023 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 15:06 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150 , Україна, Київська область, Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Авансовий платіж у розмірі 50 % від Ціни Договору перераховується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору. | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Постачальника та Покупця та скріплення їх підписів відбитками печаток Постачальника та Покупця Акту приймання-передачі товару. Cума остаточного розрахунку за Договором змінюється у випадку зміни (збільшення або зменшення) офіційного курсу гривні до долара США, встановленого Національним банком України на 10 год. 00 хв. дати підписання Акту Сторонами більш, ніж на 3% (три відсотки), по відношенню до офіційного курсу гривні до долара США, встановленого Національним банком України на 10 год. 00 хв. дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 17:33 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно альтернативної моделі обладнання
Дата подання: 07 березня 2023 18:07
Дата відповіді: 08 березня 2023 14:06
Добрий день, Шановний замовнику! Підкажіть, будь ласка, чи можливо пропонувати альтернативну модель обладнання (телефонної гарнітури), яка не входить до переліку із трьох моделей зазначених у додатку 4 Тендерної документації?
Відповідь: Добрий день! У додатку 4 «Технічне завдання» до Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол №02-06) містяться вимоги до предмету закупівлі, його технічні характеристики, перелік визначених виробників. Тендерні пропозиції, подані з іншими технічними характеристиками товару, у тому числі інших виробників, будуть відхилені відповідно до п. 3 Розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Питання стосовно альтернативної моделі обладнання
Дата подання: 08 березня 2023 15:08
Дата відповіді: 10 березня 2023 11:53
Добрий день, Шановний замовнику!
У трьох моделях, заявлених у додатку 4 «Технічне завдання» до Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол №02-06), відсутня інформація про технічні характеристики, а перелічені лише виробники та певні моделі обладнання.
До зазначеного бюджету тендера проходить лише модель Sennheiser Epos SC 30 USB ML mono. Інші дві моделі Jabra Biz 2300 USB UC mono та Axtel Prime MS HD mono NC USB перевищують бюджет закупівлі приблизно втричі. Таким чином, складається дискримінаційна ситуація, зважаючи на безальтернативність можливої пропозиції.
Просимо внести зміни до тендерної документації, вказавши технічні характеристики, яким має відповідати предмет закупівлі, а також вказати можливість пропонувати аналогічні моделі обладнання, що буде свідчіть про зацікавленість Замовника у добросовісній конкурентній процедурі закупівлі.
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що додатком 4 Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол № 02-06) (далі – Тендерна документація), передбачено як можливість поставки товару різних виробників, так і поставка їх частинами (етапами) в межах строку поставки товару, визначеного в додатку 1 Тендерної документації.
Питання щодо надання копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника
Дата подання: 09 березня 2023 10:40
Дата відповіді: 10 березня 2023 11:56
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Прохання, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Для закупівлі товарів, робіт, послуг, у тому числі 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури) Банк використовує електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ) в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція), оскільки пунктом 1 розділу ІІ Інструкції незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ шляхом здійснення закупівель до порядку, аналогічному для спрощених закупівель.
Пунктом 19 додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол № 02-06) (далі – Тендерна документація), передбачено надання учасником копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару або копія сертифікату партнерства, чим підтверджується те, що учасник має право продажу на території України товару, що є предметом даної закупівлі. Відповідна вимога до учасників має на меті підтвердження поставки оригінального товару належної якості з дотриманням норм чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, Банк не вважає за доцільне вносити зміни до Тендерної документації.
Пунктом 19 додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 32550000-3 телефонне обладнання (телефонні гарнітури), затвердженої рішенням Тендерного комітету від 03.03.2022 року (протокол № 02-06) (далі – Тендерна документація), передбачено надання учасником копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару або копія сертифікату партнерства, чим підтверджується те, що учасник має право продажу на території України товару, що є предметом даної закупівлі. Відповідна вимога до учасників має на меті підтвердження поставки оригінального товару належної якості з дотриманням норм чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, Банк не вважає за доцільне вносити зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
851 136,00
UAH з ПДВ
|
851 136,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" |
1 238 400,00
UAH з ПДВ
|
1 225 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕРПРАЙЗ ТЕКНОЛОДЖІЗ" |
1 280 640,00
UAH з ПДВ
|
1 237 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Відхилено |
851 136,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 16:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" #30695862 |
Переможець |
1 225 400,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2023 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 10:11
|
Договір.pdf | укладений |
28 квітня 2023 10:10
|