Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Млинівський технолого-економічний фаховий коледж |
Код ЄДРПОУ: | 00728693 |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., Млинів, Вулиця Івана Франка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Щирба Іван Іванович 380992133673 mdtek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 214 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Постачальник зобов'язується поставити замовникові, передати у власність товари. Ком'ютери та комплектуючі для споруд цивільного захисту (укриття) Млинівського технологічного фахового коледжу. А замовник прийняти і оплатити такий товар. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 16:23 |
Проект договору.docx | |
06 березня 2023 16:14 |
Тендерна Компютери.docx |
06 березня 2023 16:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 березня 2023 16:23 |
Проект договору.docx
|
||
06 березня 2023 16:14 |
Тендерна Компютери.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000107 ● edaacc73b54f4d64ba87c58477f9a663
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2023 № 20
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.03.2023 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-03-06-010221-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 17:04:04
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Комп'ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Млинівського технолого-економічного фахового коледжу» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-010221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до п.2 «Обов’язкових вимог до учасника» Додатку №2 до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №18 від 3 березня 2023 року, у складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством.
Однак, учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством.
Поряд з цим, Замовником до учасника торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, а саме: «У складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством. Просимо Вас у терміни встановленні Законом долучити до наданих Вами матеріалів вище вказані документи для продовження кваліфікації».
Однак, відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується Замовником.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення чому надано можливість учаснику ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» виправити невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відхилено вказану пропозицію.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-04 14:35:25
Відміна закупівлі
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
03 квітня 2023 р. № 38 смт.Млинів
Присутні:
Уповноважена особа: Іван ЩИРБА
Порядок денний:
1.Про розгляд питання щодо відміни відкритих торгів за Особливостями номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-03-06-010221-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, прийняття рішення по предмету «Комп'ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Млинівського технолого-економічного фахового коледжу» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-010221-a).
У ході розгляду питання 1 порядку денного: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З О М від 28.03.2023 № 20 м. Рівне провела мониторинг закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.03.2023 №20 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-03-06-010221-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, прийняття рішення по предмету «Комп'ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Млинівського технолого-економічного фахового коледжу» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-010221-a).
Відповідно до п.2 «Обов’язкових вимог до учасника» Додатку №2 до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №18 від 3 березня 2023 року, у складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством. Однак, учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи,поряд з цим, Замовником до Учасника торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, а саме: «У складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством.
Замовник у терміни встановленні протокольним рішенням уповноваженої особи від 15 березня 2023 року надав можливість долучити відповідні документи до поданої пропозиції згідно з пунктом 40 та/або відсутності інформаїцї: (та/або документів) або технічні та якісні характеристики предмета, закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації тв/або документах, що подані учасник проведення закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, яким не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється: у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та або документів, подання яких передбачається тендерною» документацією (крім' випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформаїцї: (та/або документів) або технічні та якісні характеристики предмета, закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.Головним критерієм для Замовника у будь якому випадку є ціновий критерій, розміщення повідомлення про усунення невідповідності – це обов’язок замовника, а не його право. Тож, у разі, коли у тендерній пропозиції є невідповідність, замовник має розмістити про це повідомлення, а тому враховуючи вище викладене замовником було прийняте рішення про надання можливості Учаснику торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» долучити документи до тендерної пропозиції визначити його переможцем та укласти договір. У зв’язку з тим, що порушено п. 40 Особливостей, виявлене в результаті моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель виявлених в результаті моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. відповідно до п.п.2 .П.47(Особливостей) у зв’язку з неможливістю усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
ВИРІШИВ:Відмінити закупівлю опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-010221-a),відповідно до п.п.2 .П.47(Особливостей) у зв’язку з неможливістю усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа підпис на оригіналі Іван ЩИРБА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-03 16:10:21
Пояснення щодо прийнятого рішення
Замовником Млинівським технолого-економічним фаховим коледжем розглянуто вимогу, щодо надання пояснень стосовно:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2023 № 20 м. Рівне Про початок мониторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.03.2023 №20 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-03-06-010221-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, прийняття рішення по предмету «Комп'ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Млинівського технолого-економічного фахового коледжу» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-010221-a).
Відповідно до п.2 «Обов’язкових вимог до учасника» Додатку №2 до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи №18 від 3 березня 2023 року, у складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством. Однак, учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи,поряд з цим, Замовником до Учасника торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, а саме: «У складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством.
Замовник у терміни встановленні протокольним рішенням уповноваженої особи від 15 березня 2023 року надав можливість долучити відповідні документи до поданої пропозиції згідно з пунктом 40 та/або відсутності інформаїцї: (та/або документів) або технічні та якісні характеристики предмета, закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації тв/або документах, що подані учасник проведення закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, яким не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється: у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та або документів, подання яких передбачається тендерною» документацією (крім' випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформаїцї: (та/або документів) або технічні та якісні характеристики предмета, закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.Головним критерієм для Замовника у будь якому випадку є ціновий критерій, розміщення повідомлення про усунення невідповідності – це обов’язок замовника, а не його право. Тож, у разі, коли у тендерній пропозиції є невідповідність, замовник має розмістити про це повідомлення, а тому враховуючи вище викладене замовником було прийняте рішення про надання можливості Учаснику торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» долучити документи до тендерної пропозиції визначити його переможцем та укласти договір.
Рішення щодо проведення закупівлі по предмету «Комп'ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Млинівського технолого-економічного фахового коледжу» прийнято керівництвом коледжу спільно з викладачами спеціальності «комп’ютерна інженерія» виходячи із наявних потреб коледжу. Технічні кількісні та якісні характеристики було обрано та сформовано шляхом моніторингу цін на комп’ютерну техніку яка є у відкритому Інтернет доступі, та рекламах на вище перераховані товари. Відповідно сформовано приблизну ціну закупівлі та зазначено в плані закупівлі виходячи з бюджетних призначень:
Приблизний перелік Інтернет ресурсів на яких можна отримати інформацію про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до яких готовилася інформація про необхідні технічні,кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі
https://ek.ua/ua/VINGA-ADVANCED-D0051.htm
https://vipmarket.com.ua/product/kompyuter-vinga-advanced-d0051-i3m8int-d0051/
https://vinga.ua/ru/kompyuter_vinga_advanced_d0051_(i3m8int.d0051)_2p8479
У зв’язку з тим що, Ваші зауваження щодо прийняття помилкового рішення по надання 24 годин на представлення сертифікатів якості товару предмета закупівлі учаснику торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» є порушенням , Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель виявлених в результаті моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Уповноважена особа підпис на оригіналі Іван ЩИРБА
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення Замовника (Млинівського технолого-економічного фахового коледжу), щодо проведеного моніторингу закупівлі UA-2023-03-06-010221-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСБКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. У зв’язку з порушеннями законодавства при проведенні закупівлі товарів ,,Комп’ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття)’’ Млинівського технолого-економічного фахового коледжу, при визначенні переможця процедури закупівлі, та наміру укласти договір з переможцем: Відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, замовник оприлюднює учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Однак, не врахувавши вимоги пункту 40 Особливостей, Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про надання документів, які підтверджують відповідність їх тендерних пропозицій вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, що відсутні у складі їх тендерних пропозицій що є виключенням із Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень. Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 №38) на підставі пп.2 п.47 Особливостей. На пояснення стосовно Технічної кількісної та якісної характеристики предмету закупівлі, технічні кількісні та якісні характеристики було обрано та сформовано шляхом моніторингу цін на комп’ютерну техніку яка є у відкритому Інтернет доступі, та рекламах на вище перераховані товари. Відповідно сформовано приблизну ціну закупівлі та зазначено в плані закупівлі виходячи з бюджетних призначень: Приблизний перелік Інтернет ресурсів на яких можна отримати інформацію про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до яких готовилася інформація про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі було додано до пояснення від 03.04.2023 року: https://ek.ua/ua/VINGA-ADVANCED-D0051.htm https://vipmarket.com.ua/product/kompyuter-vinga-advanced-d0051-i3m8int-d0051/ https://vinga.ua/ru/kompyuter_vinga_advanced_d0051_(i3m8int.d0051)_2p8479 У зв’язку з тим що, Ваші зауваження щодо прийняття помилкового рішення по надання 24 годин на представлення сертифікатів якості товару предмета закупівлі учаснику торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» є порушенням, Замовником прийнято рішення про відміну торгів на підставі пп.2 п.47., Особливостей. у зв’язку з неможливістю усунення порушень що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель виявлених в результаті моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. В ході моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 №38). Уповноважена особа підпис на оригіналі Іван ЩИРБА
2023-04-14 10:46:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», встановлено порушення пункту 4-1. В порушення пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ» у тендерній пропозиції, з підстав не передбачених вказаним пунктом Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
186 336,00
UAH з ПДВ
|
186 336,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Козловський Сергій Павлович |
192 864,00
UAH з ПДВ
|
192 864,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
197 952,00
UAH з ПДВ
|
197 952,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
203 808,00
UAH з ПДВ
|
203 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
213 600,00
UAH з ПДВ
|
213 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" #41263186 |
Переможець |
186 336,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 14:12
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2023 16:59 |
Кінець періоду оскарження: | 14 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 14 квітня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.п.2 .П.47(Особливостей) у зв’язку з неможливістю усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
03 квітня 2023 16:58
|
Електронний підпис |
03 квітня 2023 16:58
|
Протокол відміни компютерне обладнання..docx |
03 квітня 2023 16:56
|
Протокол відміни компютерне обладнання..docx |