Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36200391 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 68 |
Контактна особа: |
Олег Вовенко +0522358356 vovenko@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 706 657,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 533,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 15:48 |
ТД 2023.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 6.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 5.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 2.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 1.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 4.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 3.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 7.pdf | |
06 березня 2023 15:48 |
Додаток 8.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
ТД 2023.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 6.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 5.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 1.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 4.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 7.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 8.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 3.pdf | |
06 березня 2023 15:30 |
Додаток 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000046 ● d473ee341c814d1dba82cc96bb240666
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.04.2023 № 25-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.04.2023 № 25-з
Витяг з переліку
процедур закупівель,
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-03-06-009187-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-07 11:14:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт зелених насаджень» (Заходи з озеленення населених пунктів), ДК 021:2015: 77310000-6 – послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-06-009187-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 15:11:35
пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі актів обстеження зелених насаджень комісією у складі заступника міського голови Кропивницької міської ради, начальника управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Кропивницької міської ради, начальника інспекції з благоустрою Кропивницької міської ради, головного спеціаліста відділу будівництва та благоустрою Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради, державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Державної екологічної інспекції Придніпровського округу. провідного інженера з благоустрою КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради», завідувача відділу з благоустрою виконавчого комітету Фортечної районної у місті Кропивницькому ради, завідувача відділу з благоустрою виконавчого комітету подільської районної у місті Кропивницькому ради, керівників навчальних закладів м. Кропивницького.
Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Кропивницької міської ради №1455 від 15.12.2022 р., яке оприлюднене на офіційному веб-сайті ради.
Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сайтах чинним законодавством не передбачено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-07 11:15:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт зелених насаджень» (Заходи з озеленення населених пунктів), ДК 021:2015: 77310000-6 – послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-06-009187-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Єлізавета», згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, установленим у тендерній документації, відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей?
Так, додатком 5 «Форма довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (далі – Додаток 5) тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності обладнання, інструментів, технічних засобів для виконання необхідних робіт, у складі тендерної пропозиції надає довідку встановленої форми. В довідці повинні бути зазначені в повному обсязі технічні засоби, обладнання відображені в розділах ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів стосовно предмету закупівлі, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі, та яка надається учасником у складі пропозиції.
На виконання вказаної вимоги учасником КП «Єлізавета» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено тринадцять позицій назв машин, механізмів та обладнання, а саме, кран (маніпулятор) Mercedes atego, екскаватор-погрузчик JCB 3CX, вишки телескопічні (ГАЗ 3309 354 АП 18 09) автопідйомник-С, машини поливально-мийні (Водовоз ЗІЛ-130, цистерна-С), автомобіль ГАЗ самоскид-С АС-G 3309CC, трактор колісний Т-16, спеціальний вантажний автопідйомник MAN 8.150 телескопічного типу WUMAG WT 260, бензопила 365 (18-3/8-1,5), бензопила Stihl MS 230 35 см, бензопила MS 230,35 см, коток ручний, подрібнювач гілок АМ-120, мотобур (ямокопач) Vitals.
Також, учасником КП «Єлізавета» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розділ ІІ та ІІІ якої містить не всі, зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, технічні засоби, обладнання, а саме, кран (маніпулятор) Mercedes atego, вишки телескопічні (ГАЗ 3309 354 АП 18 09) автопідйомник-С, екскаватор-погрузчик JCB 3CX, машини поливально-мийні (Водовоз ЗІЛ-130, цистерна-С), бензопила Stihl MS 230 35 см та коток ручний. Всього шість позицій із тринадцяти назв машин, механізмів та обладнання. Тобто, учасник в розділах ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів відобразив не в повному обсязі технічні засоби, обладнання, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам Додатка 5 тендерної документації.
Окрім того, учасником КП «Єлізавета» в розділі ІІІ. «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості до локального кошторису зазначено, в тому числі, перегній, коли технічним завданням на закупівлю вказаної послуги, в розділі «Найменування робіт і витрат» такий вид робіт і витрат, як внесення добрива – перегною при наданні послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, не зазначено.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 15:12:22
пояснення
1) Тендерну пропозицію КП «Єлізавета» не було відхилено у зв’язку з відсутністю правових підстав. Як вірно зазначено в запиті, додатком 5 «Форма довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (далі – Додаток 5) тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності обладнання, інструментів, технічних засобів для виконання необхідних робіт, у складі тендерної пропозиції надає довідку встановленої форми. В довідці повинні бути зазначені в повному обсязі технічні засоби, обладнання відображені в розділах ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів стосовно предмету закупівлі, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі, та яка надається учасником у складі пропозиції.
Тобто, інформація зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відповідати підсумковій відомості ресурсів, а не навпаки.
В поданій КП «Єлізавета» довідці зазначені в повному обсязі технічні засоби та обладнання відповідно до технічного завдання закупівлі та вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Зазначення в довідці технічних засобів в більшій кількості ніж це необхідно не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, а лише додатково підтверджує можливості учасника щодо надання послуги, яка є предметом закупівлі.
2) Повідомляємо, що вартість перегною закладена в розцінку робіт з садіння дерев та кущів у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та окремо не визначається в технічному завданні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-07 14:20:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт зелених насаджень» (Заходи з озеленення населених пунктів), ДК 021:2015: 77310000-6 – послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-06-009187-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому тендерна документація не відповідає вимогам пункту 35, пункту 44 Особливостей?
Постановою Кабінету Міністрів України № 1495 від 30.12.2022, яка набрала чинності з 03.01.2023, внесено зміни до Особливостей, зокрема, до пункту 35, які передбачають проведення відкритих торгів без застосування електронного аукціону.
Так, в розділі ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 35 Особливостей.
Пунктом 44 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Так, в розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що не відповідає вимогам пунктів 3, 5, 6 і 12 частини першої статті 17 Закону, пункту 44 Особливостей.
2. Чому розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 15:10:27
Пояснення
1) Пункти 35, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, не містять вимог до тендерної документації.
2) Тендерна документація містить опис та приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції. Відсутність деяких формальних помилок із затвердженого переліку не порушує прав учасників закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-01 11:58:46
аргументовані заперечення по висновку
Висновок: Проведеним моніторингом встановлено, що в розділі ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі. Однак, постановою Кабінету Міністрів України № 1495 від 30.12.2022, яка чинна на дату проведення процедури, внесено зміни до Особливостей, зокрема, до пункту 35, які передбачають проведення відкритих торгів без застосування електронного аукціону, чим не дотримано вимоги пункту 35 Особливостей.
Заперечення: Згідно з пунктом 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Державне підприємство «ПРОЗОРРО» в листі №206/01/269/06 від 21.02.2023 р. зазначило, що електронна система закупівель Prozorro (далі - Система) функціонує відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та розроблена на підставі Технічного завдання, що було затверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Відповідно до п.26 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Постанова): оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Згідно з пп.11 ч.2 ст.21 Закону оголошення повинно містити інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях.
Таким чином, наразі, замовникам необхідно заповнювати в оголошенні поле мінімального кроку аукціону у відповідності до Постанови.
Згідно до функціоналу Системи, при створенні відкритих торгів з особливостями замовник заповнює поле «Розмір мінімального кроку пониження ціни» (в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків): 1) у грошових одиницях (з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); 2) у відсотках (з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці)
Дане поле функціонує так само, як це було при наявності етапу аукціону.
Якщо в подальшому у Постанову будуть внесені зміни, що стосуватимуться питання розміру мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону, відповідно, зміни будуть внесені Підприємством у роботу Системи.
Тому, наявність в тендерній документації кроку пониження аукціону, так само як і в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями не призводить до проведення електронного аукціону, що підтверджується тим, що відкриті торги по закупівлі послуги «Поточний ремонт зелених насаджень» (Заходи з озеленення населених пунктів), ДК 021:2015: 77310000-6 – послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-06-009187-а) проведені системою відповідно до пункту 35 Особливостей без застосування електронного аукціону, пониження ціни пропозиції учасником не здійснювалося, ProZorro визначило найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію, яка була подана одним учасником.
Крім того, уповноважена особа не наділена повноваженнями самостійно визначати крок пониження ціни під час електронного аукціону, який зазначається в тендерній документації та вказується під час створення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Висновок: В розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
При цьому у тендерній документації відсутні вимоги, щодо надання документів переможця процедури, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей в частині надання документів переможця процедури.
Заперечення: Тендерна документація містить всі 12 підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктом 44 Особливостей, а також містить вимоги щодо надання документів переможцем процедури закупівель.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 3) пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом цих особливостей.
КП «Єлизавета», як переможець процедури закупівлі, надало документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей.
Висновок: Перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції, зазначених Замовником у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Заперечення: Перелік формальних помилок, затверджений Наказом № 710 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, згідно частиною першою статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» є нормативно-правовим актом, розробленим і затвердженим Уповноваженим органом, як необхідний для виконання цього Закону, та регулювання державної політики у сфері закупівель, тож має обов`язково враховуватися тендерним комітетом замовника при прийнятті рішення про віднесення допущенної учасником помилки до формальної (несуттєвої). В той же час, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов`язку замовника включення в тендерну документацію певного переліку формальних помилок (їх опис та приклади), який вже затверджений Наказом № 710. Перелік формальних помилок, затверджений Наказом № 710 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, згідно частиною першою статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» є нормативно-правовим актом, розробленим і затвердженим Уповноваженим органом, як необхідний для виконання цього Закону, та регулювання державної політики у сфері закупівель, тож має обов`язково враховуватися тендерним комітетом замовника при прийнятті рішення про віднесення допущенної учасником помилки до формальної (несуттєвої). В той же час, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов`язку замовника копіювати в тендерну документацію певний перелік формальних помилок (їх опис та приклади), який вже затверджений Наказом № 710.
У пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов'язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної документації та не впливають на зміст пропозиції. Допущення учасником у документах, наданих у складі його тендерної пропозиції, формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічних помилок та описок, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Таким чином, вимоги п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано.
Висновок: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником при проведенні торгів на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Єлізавета» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, додатком 2 «Технічне завдання на закупівлю. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю» (далі - Додаток 2) тендерної документації передбачені технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені Замовником. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вказаним в Додатку 2 вимогам. Пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі - пункт 6 Розділ ІІІ) тендерної документації передбачено, що невідповідність запропонованих учасником послуг встановленим технічним вимогам Додатка 2 тендерної документації розцінюється, як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. На виконання вказаної вимоги учасником КП «Єлізавета» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, у розділі ІІІ. «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» якої зазначено внесення в якості добрива перегною в кількості 5,538 м3, поточна ціна за одиницю складає 2 387,49 грн, у тому числі: відпускна ціна - 1 567,81грн, транспортна складова - 772,88 грн, заготівельно-складські витрати - 46,80 грн. При цьому, Додатком 2 тендерної документації, в розділі 2 «Найменування робіт і витрат» таблиці, такий вид робіт і витрат, як внесення в якості добрива перегною при наданні послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, не передбачено. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника КП «Єлізавета» підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Заперечення: Технічне завдання на закупівлю (додаток 2 до тендерної документації) містить інформацію про найменування робіт та їх обсяг і не містить вимог щодо матеріалів, які використовуються під час виконання робіт.
Слід зазначити, що в розцінку вартості робіт з садіння дерев та кущів, крім вартості перегною, закладено вартість шпагату паперового, кілків, води, саджанці кущів та дерев, суміші насіння газонних трав, бензину, мастильних матеріалів, які теж не зазначені в додатку 2 до тендерної документації, але як вбачається з висновку Держаудитслужби не є порушенням.
Отже, вартість перегною закладена в розцінку робіт з садіння дерев та кущів у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та окремо не визначається в технічному завданні.
Висновок: За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 07.04.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник у відповіді від 12.04.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Заперечення: Пунктом 4-1 Постанови № 710 рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто норми пункту 4-1 Постанови № 710 мають не імперативний, а диспозитивний характер, який лише вказує на можливий варіант поведінки.
Також необхідно зазначити, що Замовник – управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Кропивницької міської ради не має власного веб-сайту.
Враховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | До Кіровоградського окружного адміністративного суду подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку |
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 340/2666/23 |
Дата відкриття провадження: | 23 травня 2023 |
Документи:
24 травня 2023 09:19
|
Електронний підпис |
24 травня 2023 09:19
|
Електронний підпис |
09 травня 2023 14:16
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄЛІЗАВЕТА" |
683 136,00
UAH з ПДВ
|
683 136,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄЛІЗАВЕТА" #22218998 |
Переможець |
683 136,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:15
|
Д угода № 1 до № 7.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 09:27
|
Договір_озеленення_21.03.23.PDF | укладений |
21 березня 2023 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до вимог Закону та з метою нормального функціонування установи протягом 2023 року Договір необхідно пролонгувати |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |