Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприєсмтво "Калушавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 34519595 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Долинська 44А |
Контактна особа: |
Кравчук Людмила Миколаївна +380506714988 zvit_avtodor@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 15:06 |
Тендерна документацiя.doc | |
06 березня 2023 15:06 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
06 березня 2023 15:06 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-27-000003 ● de741cc6d4ab4140bfb502027b26a1b5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2023 №14-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.03.2023 №14-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-06-008487-a 06.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 13:03:03
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь митий із природного каменю гранітний (фракція 2-5, 5-10)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-008487-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-05 16:31:23
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Комунальне пiдприємство “Калушавтодор” Калуської мiської ради Iвано- Франкiвської областi утворене Калуською мiською радою в розпорядчому порядку рiшенням вiд 10.08.2006 року № 72 ( п’ята сесiя п’ятого демократичного скликання) шляхом заснування нового пiдприємства на базi вiдокремленої частини комунальної власностi територiальної громади мiста Калуша. Державну реєстрацію підприємства проведено 25.09.2006 р. № запису 11201020000000698. 28 лютого 2019 р. рішенням міської ради № 2162 було затверджено нову редакцію статуту КП «Калушавтодор».
Пiдприємство входить до сфери управлiння Калуської мiської ради,
яка є представником власника - територiальної громади міста Калуша i безпосередньо пiдпорядковане виконавчому комiтету Калуської мiської ради.
Пiдприємство у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України,
Законом України «Про автомобільні дороги» , iншими нормативно-правовими актами України, якi регулюють даний вид дiяльностi.
КП «Калушавтодор» здійснює утримання об’єктів благоустрою міста в належному санітарно-технічному стані та покращує його благоустрій (утримання та поточний ремонт доріг, тротуарів, скверів, площ, автобусних зупинок, утримання зливової
каналізації, озеленення, зрізка аварійних та сухостійних дерев, формувальна обрізка дерев, прибирання територій ) на закріплених за підприємством територіях.
Підприємство має у власності та використовує для ремонту доріг обладнання для ямкового ремонту доріг струменевим методом (MADPATCHER MPA 6.5W) та гудронатор. При проведенні ямкового ремонту застосовується щебінь митий із природного каменю гранітний (фракція 2-5, 5-10).
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей роботи та інструкції по експлуатації обладнання для ямкового ремонту доріг струменевим методом (MADPATCHER MPA 6.5W) та гудронатора, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Технічні характеристики обладнання можна побачити за посиланням: https://spetstechnika.com.ua/uk/madrog-road-machines/ямковий-ремонтер-madrog-madpatcher-mpa-6-5w/
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована відповідно до проведеного моніторингу аналогічних закупівель у відповідний період на тендерній платформі PROZORRO. Для визначення ціни за основу взято ціни серед проведених закупівель:
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-27-009864-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-20-001732-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-17-004811-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-15-008120-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-13-011422-a
Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів : https://kalushcity.gov.ua
Власного веб-сайту не має.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-05 16:28:42
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Комунальне пiдприємство “Калушавтодор” Калуської мiської ради Iвано- Франкiвської областi утворене Калуською мiською радою в розпорядчому порядку рiшенням вiд 10.08.2006 року № 72 ( п’ята сесiя п’ятого демократичного скликання) шляхом заснування нового пiдприємства на базi вiдокремленої частини комунальної власностi територiальної громади мiста Калуша. Державну реєстрацію підприємства проведено 25.09.2006 р. № запису 11201020000000698. 28 лютого 2019 р. рішенням міської ради № 2162 було затверджено нову редакцію статуту КП «Калушавтодор».
Пiдприємство входить до сфери управлiння Калуської мiської ради,
яка є представником власника - територiальної громади міста Калуша i безпосередньо пiдпорядковане виконавчому комiтету Калуської мiської ради.
Пiдприємство у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України,
Законом України «Про автомобільні дороги» , iншими нормативно-правовими актами України, якi регулюють даний вид дiяльностi.
КП «Калушавтодор» здійснює утримання об’єктів благоустрою міста в належному санітарно-технічному стані та покращує його благоустрій (утримання та поточний ремонт доріг, тротуарів, скверів, площ, автобусних зупинок, утримання зливової
каналізації, озеленення, зрізка аварійних та сухостійних дерев, формувальна обрізка дерев, прибирання територій ) на закріплених за підприємством територіях.
Підприємство має у власності та використовує для ремонту доріг обладнання для ямкового ремонту доріг струменевим методом (MADPATCHER MPA 6.5W) та гудронатор. При проведенні ямкового ремонту застосовується щебінь митий із природного каменю гранітний (фракція 2-5, 5-10).
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей роботи та інструкції по експлуатації обладнання для ямкового ремонту доріг струменевим методом (MADPATCHER MPA 6.5W) та гудронатора, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Технічні характеристики обладнання можна побачити за посиланням: https://spetstechnika.com.ua/uk/madrog-road-machines/ямковий-ремонтер-madrog-madpatcher-mpa-6-5w/
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована відповідно до проведеного моніторингу аналогічних закупівель у відповідний період на тендерній платформі PROZORRO. Для визначення ціни за основу взято ціни серед проведених закупівель:
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-27-009864-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-20-001732-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-17-004811-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-15-008120-a
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-13-011422-a
Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів : https://kalushcity.gov.ua
Власного веб-сайту не має.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сухарник Тарас Ілліч |
747 600,00
UAH з ПДВ
|
747 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сухарник Тарас Ілліч #2596803115 |
Переможець |
747 600,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 08:58
|
Договір.PDF | укладений |
22 березня 2023 08:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Щебінь митий із природного каменю гранітний (фракція 2-5, 5-10) | 840 | тонни |
890,00
UAH
|