Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Березанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22203100 |
Вебсайт: | http://berezan-osvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 07540, Україна , Київська обл., Березань, вул. Набережна, 4 |
Контактна особа: |
Козлова Вікторія Валеріївна +380457663996 berezan-osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 14:53 |
Початок аукціону: | 14 березня 2023 14:54 |
Очікувана вартість: | 5 584 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 923,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт із заміною покриття даху будівлі Садової ЗОШ І-ІІІ ст.) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток 10 акт обстеження (1).docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток_9_Лист_згода на обробку ПД.docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток 8 довідка про наявність працівників.docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток 7 довідка про наявність матер-техн. бази.docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Дoдаток 6 проект договору (1).docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток 5 форма тендерної пропозиції.docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток 4 технічне завдання.docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток 3 перелік документів (1).docx | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток_2_Iнформацiя про відсутність підстав.doc | |
06 березня 2023 14:48 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії (1).docx | |
06 березня 2023 14:48 |
ТД дах Садовий ліцей.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У Тендерній документації Замовником вказано, що розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснювався відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася згідно Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 15 червня 2021 року № 0137-4438-21/УЕГ/В.
Розмір кошторисної заробітної плати визначався Замовником у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у цінах 2021 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі не враховувала можливі зміни розміру середньомісячної заробітної плати у будівництві у 2022 – 2023 рр.
Зміни розміру середньомісячної заробітної плати приведуть до збільшення очікуваної вартості
предмета закупівлі, що суперечить положенням Тендерної документації (розділ V. Оцінка тендерної документації ).
Зазначаємо, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на час складання Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 15 червня 2021 року № 0137-4438-21/УЕГ/В, згідно якого була визначена очікувана вартість предмета закупівлі був чинний.
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що вимога «щодо надання учасниками процедури закупівлі копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на ім’я Учасника процедури закупівлі). У разі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку.» не містить жодної дискримінаційної чи/та обмежуючої складової. Встановлюючи зазначену вимогу, замовник перш за все керувався ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Так, враховуючи вимоги чинного законодавства, Замовником прийнято рішення про співпрацю з будь яким учасником суб’єктам господарювання (резиденти та нерезиденти) незалежно від форми власності та організаційно-правових форм, проте за умови що такий учасник надасть копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Варто зазначити, що замовником встановлено критерій за яким учасник може надати або ж документ виданий безпосередньо на його ім’я або ж на ім’я виробника матеріалів. Тобто, не має жодного обмеження чи дискримінації щодо надання документу виданого виключно на ім’я виробника, Ви як суб’єкт господарювання маєте змогу звернутися до відповідних органів контролю за отриманням документу що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які Вами використовуються при виконанні робіт. Відтак, вимога не підлягає задоволенню, в даній частині умов тендерної документації відсутня жодна дискримінуюча чи обмежуюча складова.
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
На задане Вами запитання повідомляємо, що виконання будівельних робіт не буде заважати навчальному процесу закладу, оскільки ці роботи будуть проводитися поетапно та в різних ділянках будівлі. Коефіцієнт впливу застосовується на позначці 1.2.
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас на задане Вами запитання повідомляємо, що всі умови та вимоги до закупівлі передбачені у тендерній документації. Відповідно до вимог кошторисного розрахунку коштів, останній має бути виконаний відповідно до чинних кошторисних норм України та вимог тендерної документації. Разом з цим повідомляємо, що покриття витрат проходження експертизи ПКД та витрат на технічний нагляд враховано в договірну ціну та зведеному кошторисному розрахунку
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас на задане Вами запитання повідомляємо, що встановлення Замовником критерію тендерної документації в частині надання учасниками сертифікатів щодо безпеки використання останніми машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, під час виконання робіт спрямоване виключно на дотримання та забезпечення учасниками безпеки використання обладнання та частин до нього за критеріями безпеки, екологічності та енергоефективності під час виконання робіт. Сама ж сертифікація підтверджує, що конкретна машина/механізм/устаткування/транспортний засіб, які використовуються при виконанні робіт, відповідають усім вимогам та технічним приписам. Питання сертифікації механізми, устаткування, транспортні засоби давно врегульовано нормативно – правових актів в тому числі на виконання умов Україною Женевської Угоди від 1958 року договірною стороною якої Україна стала ще в 2000 році. Стосовно питання тлумачення нормативно-правових актів замовник не наділений такими повноваженнями.
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що вимога «щодо надання учасниками процедури закупівлі копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на ім’я Учасника процедури закупівлі). У разі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку.» не містить жодної дискримінаційної чи/та обмежуючої складової. Встановлюючи зазначену вимогу, замовник перш за все керувався ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Так, враховуючи вимоги чинного законодавства, Замовником прийнято рішення про співпрацю з будь яким учасником суб’єктам господарювання (резиденти та нерезиденти) незалежно від форми власності та організаційно-правових форм, проте за умови що такий учасник надасть копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Варто зазначити, що замовником встановлено критерій за яким учасник може надати або ж документ виданий безпосередньо на його ім’я або ж на ім’я виробника матеріалів. Тобто, не має жодного обмеження чи дискримінації щодо надання документу виданого виключно на ім’я виробника, Ви як суб’єкт господарювання маєте змогу звернутися до відповідних органів контролю за отриманням документу що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які Вами використовуються при виконанні робіт. Відтак, вимога не підлягає задоволенню, в даній частині умов тендерної документації відсутня жодна дискримінуюча чи обмежуюча складова.
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання. Наказ Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі — наказ № 281) цікавий двома моментами. По-перше, ним затверджено: Настанову з визначення вартості будівництва; Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до п. 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва вона визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
По-друге, скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. № 293
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) — 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний.
Втім, у п. 4 розд. І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708, і досі міститься вимога про визначення предмета закупівлі робіт з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Звісно, Мінекономіки повинно привести цей документ у відповідність до змін.
Зазначимо, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України). Тож за загальним правилом документація, виготовлена до набуття чинності наказом № 281, є чинною. Це підтверджує і Мінрегіон у листі від 16.11.2021 р. № 7/15.2/17444-21.
Зокрема, міністерство зазначає, що кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021 р., у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Водночас повідомляємо, що приймемо до уваги зазначену Вами інформацію.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000031 ● d21862c025d34c9bb6caeaa3061e7d2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 94
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-03-06-007995-a 06.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 15:44:48
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 14:29:09
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України. Посилання на сторінку Веб сайта htpt://berezan-osvita.at.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява вих.номер 4/473 від 18.05.2023р |
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Документи:
19 травня 2023 12:59
|
Електронний підпис |
19 травня 2023 12:58
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" |
5 294 395,66
UAH з ПДВ
|
5 294 395,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД" |
5 584 595,62
UAH з ПДВ
|
5 584 595,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Відхилено |
5 294 395,66
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 13:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД" #40648494 |
Переможець |
5 584 595,62
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 09:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 15:00
|
Накладна на суму 1660378,69 | укладений |
24 квітня 2024 14:46
|
Акт виконаних робіт на суму 1166637,64 | укладений |
24 квітня 2024 14:46
|
Акт виконаних робіт на суму 787127,27 | укладений |
24 квітня 2024 14:46
|
Акт виконаних робіт на суму 947665,22 | укладений |
24 квітня 2024 14:46
|
Акт виконаних робіт на суму 566914,66 | укладений |
24 квітня 2024 14:46
|
Акт виконаних робіт на суму 319447,63 | укладений |
24 квітня 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 13:53
|
ДУ _4.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 16:42
|
ДУ _2__3.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 10:46
|
Підписаний контракт | укладений |
04 квітня 2023 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди , щодо зменьшення суми договору на 96 799,90 грн, для наступних витрат : вартість експертизи проектної документації -17 994, 74, та вартість технічного нагляду ( 1,5%) - 78 805,16 грн. |
Номер договору про закупівлю: | №101 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни договору №101 від 04.04.2023 рокупро закупівлю в бік зменьшення , зокрема на на суму 23 683,10 грн |
Номер договору про закупівлю: | №101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2, №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни договору №101 від 04.04.2023 року в бік зменьшення на суму 15 941,41грн., |
Номер договору про закупівлю: | №101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 448 171,11
UAH (в тому числі ПДВ 908 028,52 UAH)
|