Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт із заміною покриття даху будівлі Садової ЗОШ І-ІІІ ст.
Очікувана вартість
5 584 648,00 UAH
UA-2023-03-06-007995-a f0e495069e3b4cc5ac35c1de99875cad
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козлова Вікторія Валеріївна

+380457663996 berezan-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Березанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22203100
Вебсайт: http://berezan-osvita.at.ua
Місцезнаходження: 07540, Україна , Київська обл., Березань, вул. Набережна, 4
Контактна особа: Козлова Вікторія Валеріївна
+380457663996
berezan-osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2023 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2023 14:53
Початок аукціону: 14 березня 2023 14:54
Очікувана вартість: 5 584 648,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 923,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт із заміною покриття даху будівлі Садової ЗОШ І-ІІІ ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07534, Україна, Київська область, село Садове, вулиця Гагаріна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт із заміною покриття даху будівлі Садової ЗОШ І-ІІІ ст.) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2023 14:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо визначення розміру заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва
Дата подання: 08 березня 2023 16:22
Дата відповіді: 09 березня 2023 10:41
Шановний Замовнику! Просимо уточнити у тендерній документації розмір заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва з наступних причин. Відповідно до наказу Мінрегіону України від 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів» (зареєстровано в Мін'юсті 11 листопада 2016 року № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». Інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності, зокрема у будівництві, за період з початку року (у розрахунку на одного штатного працівника) оприлюднювалась на офіційному сайті Державної служби статистики України. Враховуючи норми Закону України від 03.03.2022 № 2115-ІХ «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни», у період дії воєнного стану або стану війни, а також протягом трьох місяців після його завершення, органи державної статистики призупиняють оприлюднення статистичної інформації, у тому числі даних щодо ІЦВ. Мінекономіки розглянуло лист Мінрегіону від 08.11.2022 № 7/15/11876-22 щодо надання роз’яснень стосовно прогнозних значень індексу цін виробників промислової продукції (далі – ІЦВ) під час воєнного стану. Відповідно до листа Мінекономіки від 23.11.2022 № 3014-05/76265-03 щодо надання основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2022 - 2023 роки скориговано макроекономічні показники економічного та соціального розвитку України та окремі припущення на 2022 - 2023 роки, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2023 рік становить 128,4 відсотка. Враховуючи відсутність на даний час інформації щодо рівня середньомісячної заробітної плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за 2022 рік, що оприлюднюється Державною службою статистики України, замовникам будівництва, як орієнтиром для визначення величини, нижче якої не може бути розмір середньомісячної заробітної плати у будівництві, можна скористатися інформацією щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за січень 2022 року. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 11 392 гривень. Відповідно розрахунок можна виконати таким чином. ЗП2023= (11392 грн х 1,253) х 1,284 = 14274,18 грн х 1,284 = 18 328,05 грн де ЗП2023 - величина, нижче якої не може бути розмір середньомісячної заробітної плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) у 2023 році; 11392 грн- середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за січень 2022 року за даними Державної служби статистики України; 1,253 - індекс споживчих цін за лютий - грудень 2022 рік (визначений виходячи з даних Державної служби статистики України щодо індексів за січень 2022 року та січень- грудень 2022 року); 1,284 - прогнозний індекс споживчих цін на 2023 рік (лист Мінекономіки від 23.11.2022 № 3014-05/76265-03). З огляду на вищевикладене, просимо уточнити розмір заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва у тендерній документації, задля уникнення колізій та оскаржень потенційними учасниками закупівлі умов тендерної документації до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за запитання.
У Тендерній документації Замовником вказано, що розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснювався відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася згідно Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 15 червня 2021 року № 0137-4438-21/УЕГ/В.
Розмір кошторисної заробітної плати визначався Замовником у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у цінах 2021 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі не враховувала можливі зміни розміру середньомісячної заробітної плати у будівництві у 2022 – 2023 рр.
Зміни розміру середньомісячної заробітної плати приведуть до збільшення очікуваної вартості
предмета закупівлі, що суперечить положенням Тендерної документації (розділ V. Оцінка тендерної документації ).
Щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України
Дата подання: 08 березня 2023 16:27
Дата відповіді: 09 березня 2023 10:42
Умовами тендерної документації визначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Зазначаємо, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з 08.11.2021 р. втратив чинність. Наразі кошторисні норми України визначені Настановою з визначення вартості будівництва. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за запитання.
Зазначаємо, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на час складання Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 15 червня 2021 року № 0137-4438-21/УЕГ/В, згідно якого була визначена очікувана вартість предмета закупівлі був чинний.
Дискримінаційна та обмежуюча вимога
Дата подання: 09 березня 2023 17:16
Дата відповіді: 11 березня 2023 10:11
Шановний Замовнику! Зауважимо, що у тендерній документації міститься вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на ім’я Учасника процедури закупівлі). У разі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку. Учасник який є офіційним представником виробника повинен надати копію документа який підтверджує дану інформацію). Відповідно до узагальненої практики АМКУ (Рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року) дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками, що порушує приписи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо прибрати з тендерної документації дискримінаційну та обмежуючу вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників копій чинних документів що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на ім’я Учасника процедури закупівлі). Також, просимо прибрати дискримінаційну та обмежуючу вимогу щодо пред’явлення учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданих на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку. Учасник який є офіційним представником виробника повинен надати копію документа який підтверджує дану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, опублікованої нами закупівлі!
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що вимога «щодо надання учасниками процедури закупівлі копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на ім’я Учасника процедури закупівлі). У разі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку.» не містить жодної дискримінаційної чи/та обмежуючої складової. Встановлюючи зазначену вимогу, замовник перш за все керувався ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Так, враховуючи вимоги чинного законодавства, Замовником прийнято рішення про співпрацю з будь яким учасником суб’єктам господарювання (резиденти та нерезиденти) незалежно від форми власності та організаційно-правових форм, проте за умови що такий учасник надасть копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Варто зазначити, що замовником встановлено критерій за яким учасник може надати або ж документ виданий безпосередньо на його ім’я або ж на ім’я виробника матеріалів. Тобто, не має жодного обмеження чи дискримінації щодо надання документу виданого виключно на ім’я виробника, Ви як суб’єкт господарювання маєте змогу звернутися до відповідних органів контролю за отриманням документу що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які Вами використовуються при виконанні робіт. Відтак, вимога не підлягає задоволенню, в даній частині умов тендерної документації відсутня жодна дискримінуюча чи обмежуюча складова.
Щодо експлуатації будівлі під час виконання робіт
Дата подання: 09 березня 2023 17:17
Дата відповіді: 11 березня 2023 10:12
Шановний Замовнику! У складі тендерних пропозицій учасників має бути кошторисний розрахунок ціни пропозиції, складений відповідно до чинних кошторисних норм України. Просимо надати роз’яснення щодо експлуатації будівлі під час виконання робіт з предмету закупівлі та застосування коефіцієнту для врахування впливу умов виконання ремонтних робіт.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, опублікованої нами закупівлі!
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
На задане Вами запитання повідомляємо, що виконання будівельних робіт не буде заважати навчальному процесу закладу, оскільки ці роботи будуть проводитися поетапно та в різних ділянках будівлі. Коефіцієнт впливу застосовується на позначці 1.2.
Щодо надання роз'яснень в частині витрат на експертизу ПКД та технічний нагляд
Дата подання: 09 березня 2023 17:18
Дата відповіді: 11 березня 2023 10:12
Шановний Замовнику! Просимо надати інформацію щодо врахування у договірній ціні та зведеному кошторисному розрахунку коштів на покриття витрат проходження експертизи ПКД та витрат на технічний нагляд.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, опублікованої нами закупівлі!
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас на задане Вами запитання повідомляємо, що всі умови та вимоги до закупівлі передбачені у тендерній документації. Відповідно до вимог кошторисного розрахунку коштів, останній має бути виконаний відповідно до чинних кошторисних норм України та вимог тендерної документації. Разом з цим повідомляємо, що покриття витрат проходження експертизи ПКД та витрат на технічний нагляд враховано в договірну ціну та зведеному кошторисному розрахунку
Щодо сертифікації безпеки використання машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, які будуть залучені до викоанння робіт
Дата подання: 09 березня 2023 17:20
Дата відповіді: 11 березня 2023 10:12
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо вимоги п. 5.6 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, які використовуються при виконанні робіт повинні мати сертифікат, що засвідчує безпеку їх використання». Якими чинними нормативно-правовими актами передбачена обов’язкова сертифікація безпеки використання машин, механізмів, устаткування та транспортних засобів задля виконання робіт по предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, опублікованої нами закупівлі!
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас на задане Вами запитання повідомляємо, що встановлення Замовником критерію тендерної документації в частині надання учасниками сертифікатів щодо безпеки використання останніми машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, під час виконання робіт спрямоване виключно на дотримання та забезпечення учасниками безпеки використання обладнання та частин до нього за критеріями безпеки, екологічності та енергоефективності під час виконання робіт. Сама ж сертифікація підтверджує, що конкретна машина/механізм/устаткування/транспортний засіб, які використовуються при виконанні робіт, відповідають усім вимогам та технічним приписам. Питання сертифікації механізми, устаткування, транспортні засоби давно врегульовано нормативно – правових актів в тому числі на виконання умов Україною Женевської Угоди від 1958 року договірною стороною якої Україна стала ще в 2000 році. Стосовно питання тлумачення нормативно-правових актів замовник не наділений такими повноваженнями.
Кваліфкаційні критерії
Дата подання: 10 березня 2023 11:47
Дата відповіді: 11 березня 2023 10:13
Відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на ім’я Учасника процедури закупівлі). У разі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку. Учасник який є офіційним представником виробника повинен надати копію документа який підтверджує дану інформацію. Дану вимогу мжуть виконати лише ті учасники, які мають висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на власне ім’я, письмову згоду від інших осіб чи є виробником або його представником виробника, чим звужується коло протенційних Учасників закупівлі та порушуються принципи, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Необхідно врахувати, що сертифікат відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи видається на виробника або імпортера продукції, але Учаснику закупівлі не обов’язково бути і може не бути імпортером або виробником чи його офіційним представником. Крім того таку вимогу можливо розцінювати, як спонукання учасників закупівлі до придбання матеріалів у зацікавленої Замовником особи, яка має відповідні сертифікати відповідності або висновки. Предметом закупівлі є сфера виконання будівельних робіт, а не продаж будівельних матеріалів. Таким чином вимога Замовника про подання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів відповідності на ім’я Учасника процедури закупівлі, у разі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку, учасник який є офіційним представником виробника повинен надати копію документа який підтверджує дану інформацію є дискримінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації. Пропонуємо дану вимогу викласти в наступній редакції: «Учасник повинен надати копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством». В іншому випадку ми будемо змушені звернутися за захистом своїх порушених прав в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлві».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, опублікованої нами закупівлі!
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що вимога «щодо надання учасниками процедури закупівлі копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, які видані на ім’я Учасника процедури закупівлі). У разі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу, надати письмову згоду даної особи на використання даного висновку.» не містить жодної дискримінаційної чи/та обмежуючої складової. Встановлюючи зазначену вимогу, замовник перш за все керувався ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Так, враховуючи вимоги чинного законодавства, Замовником прийнято рішення про співпрацю з будь яким учасником суб’єктам господарювання (резиденти та нерезиденти) незалежно від форми власності та організаційно-правових форм, проте за умови що такий учасник надасть копії чинних документів, що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Варто зазначити, що замовником встановлено критерій за яким учасник може надати або ж документ виданий безпосередньо на його ім’я або ж на ім’я виробника матеріалів. Тобто, не має жодного обмеження чи дискримінації щодо надання документу виданого виключно на ім’я виробника, Ви як суб’єкт господарювання маєте змогу звернутися до відповідних органів контролю за отриманням документу що засвідчують якість та безпеку покрівельного матеріалу та інших матеріалів, які Вами використовуються при виконанні робіт. Відтак, вимога не підлягає задоволенню, в даній частині умов тендерної документації відсутня жодна дискримінуюча чи обмежуюча складова.
Технічні вимоги
Дата подання: 10 березня 2023 13:50
Дата відповіді: 11 березня 2023 10:13
Відповідно до п. 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», які втратили чинність на території України. За умовами Додатка 4 при розрахунку договірної ціни необхідно обов’язково застосовувати діючі на даний час кошторисні норми. Діючими кошторисними нормами в Україні є КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Просимо усунути суперечності в тендерній документації. (ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ У ЗВЯЗКУ ІЗ ПРИЙНЯТТЯМ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯМ КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ) втратив свою чинність. Тепер все регулюється наказом № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, що набрав чинності з 08.11.2021. Відповідно до Наказу №708 від 15.04.2020 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм. У зв’язку із втратою чинності ДСТУ, а також прийняттям та затвердженням кошторисних норм України, наказ № 708 буде приведено у відповідність до вимог законодавства. До приведення у відповідність наказу № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва рекомендовано замовникам враховувати кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджені наказом № 281, в яких наведено визначення вартості будівництва. Наказом №281 затверджено кошторисні норми України. Відповідно до пункту 1.2. розділу І “Загальні положення” кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Листом Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 надано роз’яснення в частині перегляду та використання кошторисної частини проектної документації,розробленої та затвердженої до 08.11.2021, розрахунку договірної ціни, укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього (у разі закупівлі робіт) у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України. Додатково дивіться лист Міністерства розвитку громад на території України «Про систему ціноутворення у будівництві» №7/15.1/14374-22 від 29.12.2022 ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, опублікованої нами закупівлі!
Перш за все дякуємо за поставлене Вами запитання. Наказ Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі — наказ № 281) цікавий двома моментами. По-перше, ним затверджено: Настанову з визначення вартості будівництва; Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до п. 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва вона визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
По-друге, скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. № 293
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) — 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний.
Втім, у п. 4 розд. І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708, і досі міститься вимога про визначення предмета закупівлі робіт з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Звісно, Мінекономіки повинно привести цей документ у відповідність до змін.
Зазначимо, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України). Тож за загальним правилом документація, виготовлена до набуття чинності наказом № 281, є чинною. Це підтверджує і Мінрегіон у листі від 16.11.2021 р. № 7/15.2/17444-21.
Зокрема, міністерство зазначає, що кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021 р., у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Водночас повідомляємо, що приймемо до уваги зазначену Вами інформацію.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-03-06-007995-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 28 березня 2023 18:24
Вимога замовнику щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Неправомірна дискваліфікація тендерної пропозиції ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" та, як наслідок, неправомірне визначення переможцем іншого учасника процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2023 10:32
Згідно Вашого посилання на абзац 3 п.56 Особливостей, а саме: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.

Документи подані скаржником

28 березня 2023 18:24
4. Копія ліцензії АВК.pdf
28 березня 2023 18:24
2. 11. Кошторис.pdf
28 березня 2023 18:24
Вимога замовнику.pdf

Документи

30 березня 2023 10:32
Протоколльне рішення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-11-000031 ● d21862c025d34c9bb6caeaa3061e7d2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2023 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.04.2023 № 94
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ




Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-03-06-007995-a 06.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-12 15:44:48

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-14 14:29:09

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України. Посилання на сторінку Веб сайта htpt://berezan-osvita.at.ua


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява вих.номер 4/473 від 18.05.2023р
Дата публікації: 19 травня 2023

Документи:

19 травня 2023 12:59
Електронний підпис
19 травня 2023 12:58
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2023 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 5 294 395,66
UAH з ПДВ
5 294 395,66
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД" 5 584 595,62
UAH з ПДВ
5 584 595,62
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2023 14:44
Електронний підпис
14 березня 2023 14:38
Довідки.pdf
14 березня 2023 14:38
32. Форма пропозиції.pdf
14 березня 2023 14:38
31. Акт огляду.pdf
14 березня 2023 14:38
25.2 Наказ на директора.pdf
14 березня 2023 14:38
25. Статут і опис ІЛБ.pdf
14 березня 2023 14:38
24. Витяг ПДВ оригінал.pdf
14 березня 2023 14:38
23. Проєкт договору.pdf
14 березня 2023 14:38
13. Копія ліцензії АВК.pdf
14 березня 2023 14:38
11. Кошторис.pdf
14 березня 2023 14:38
7. Технічне завдання.pdf
14 березня 2023 14:38
5.3. Лист щодо ліцензії.pdf
14 березня 2023 14:38
5.1.1. Декларація 2.pdf
14 березня 2023 14:38
5.1. Декларація 1.pdf
14 березня 2023 14:38
4. Копія фін.звітності.pdf
14 березня 2023 14:38
3.1. Копії наказів.pdf
14 березня 2023 14:38
2.3. Листи-відгуки.pdf
14 березня 2023 14:38
2.1. Договір _234 акт 2_3_4.pdf
14 березня 2023 14:38
1.4. Листи-підтвердження.pdf

Публічні документи

27 березня 2023 15:17
Електронний підпис
27 березня 2023 15:16
5 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
4 Довідка про ліцензію.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
2.3 протокол наказ.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
2.2 Копія Статуту.PDF.p7s
27 березня 2023 15:16
2.1 Довідка про підпис.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
5 Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2023 15:16
4.1 Ліцензія ДАБІ_СС2_СС3.pdf
27 березня 2023 15:16
4 Довідка про ліцензію.pdf
27 березня 2023 15:16
2.3 протокол наказ.pdf
27 березня 2023 15:16
2.2 Копія Статуту.PDF
27 березня 2023 15:16
2.1 Довідка про підпис.pdf
27 березня 2023 15:16
Довідка.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
Довідка.pdf
27 березня 2023 15:16
Витяг-793857-Савонік-2023-03-27.pdf
27 березня 2023 15:16
Довідка Малюшенко.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
Довідка Малюшенко.pdf
27 березня 2023 15:16
5 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
4 Довідка про ліцензію.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
2.3 протокол наказ.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
2.2 Копія Статуту.PDF.p7s
27 березня 2023 15:16
2.1 Довідка про підпис.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
Довідка Малюшенко.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
Довідка Малюшенко.pdf
27 березня 2023 15:16
5 Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2023 15:16
4.1 Ліцензія ДАБІ_СС2_СС3.pdf
27 березня 2023 15:16
4 Довідка про ліцензію.pdf
27 березня 2023 15:16
2.3 протокол наказ.pdf
27 березня 2023 15:16
2.2 Копія Статуту.PDF
27 березня 2023 15:16
2.1 Довідка про підпис.pdf
27 березня 2023 15:16
Довідка.pdf.p7s
27 березня 2023 15:16
Довідка.pdf
27 березня 2023 15:16
Витяг-793857-Савонік-2023-03-27.pdf
14 березня 2023 13:22
Електронний підпис
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ИВРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ЛС1ЕС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ДЦ_2.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ДЦ_3_1678789236.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ОС_02-01_1.pdf
14 березня 2023 13:13
Завірені директорм.zip
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ЛС1ЕС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
Кошторис 2.zip
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ДЦ_3_1678789236.pdf
14 березня 2023 13:13
Завірені директорм.zip
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
Кошторис 2.zip
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ОС_02-01_1.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ИВРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ЛС1ЕС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ДЦ_2.pdf
14 березня 2023 13:13
2_ДЦ_ЛС1ЕС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 12:55
Кошторис 1 .zip
14 березня 2023 12:55
2_СД_ССР_4.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ОС_02-01_1.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ОПРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ЛС1_02-01-02.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ССР_1.pdf
14 березня 2023 12:55
Кошторис ТОВ КПБ_ТОВ ЗББ.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ЛС1_02-01-01.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ИВРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ОПРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 12:55
завірений керівником.zip
14 березня 2023 12:55
2_СД_ССР_5.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ИВРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ЛС1_02-01-02.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ССР_5.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ОС_02-01_1.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ЛС1_02-01-01.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ОПРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ССР_4.pdf
14 березня 2023 12:55
Кошторис ТОВ КПБ_ТОВ ЗББ.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ИВРЛС_02-01-02.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ОПРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 12:55
2_СД_ИВРЛС_02-01-01.pdf
14 березня 2023 12:55
Кошторис 1 .zip
14 березня 2023 12:55
завірений керівником.zip
14 березня 2023 12:55
2_СД_ССР_1.pdf
14 березня 2023 12:25
22.3 ДЦ Кб 2 КБ 3 309 896.pdf
14 березня 2023 12:25
63.1 Опис статуту.pdf
14 березня 2023 12:25
24.2 Фін_звіт_ЗББ_2022.pdf
14 березня 2023 12:25
10 Календарний графік.PDF
14 березня 2023 12:25
57.7 Дог. оренди ТЗ Fiat doblo.pdf
14 березня 2023 12:25
11.1 Ліцензія ДАБІ_СС2_СС3.pdf
14 березня 2023 12:25
22.7 КСМ ДЦ криша.pdf
14 березня 2023 12:25
20 Довідка про зміст тд.pdf
14 березня 2023 12:25
63 Статут завірений.pdf
14 березня 2023 12:25
22.9 Лист - відгук.pdf
14 березня 2023 12:25
44 Довідка щодо АВК5.pdf
14 березня 2023 12:25
19.3 витяг з ЄДР ЗББ 13.03.2023.pdf
14 березня 2023 12:25
6 ГЛ про роботи.pdf
14 березня 2023 12:25
23.2 ЦПХ_різноробочі.pdf
14 березня 2023 12:25
44.1 Ліцензія_АВК.pdf
14 березня 2023 12:25
22.8 Акт КСМ.pdf
14 березня 2023 12:25
57.6 Лицензія_АВК.pdf
14 березня 2023 12:25
22.5 Лист - відгук Бровари.pdf
14 березня 2023 12:25
22.6 Договір КСМ Груп.pdf
14 березня 2023 12:25
19.2 протокол наказ.pdf
14 березня 2023 12:25
47.2 .imd
14 березня 2023 12:25
57.8 Лист згода Ширай.pdf
14 березня 2023 12:25
54.1 Ліцензія ДСНС 2021.pdf
14 березня 2023 12:25
47.1.idc
14 березня 2023 12:25
60 Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2023 12:25
33.6 Якість фарба.pdf
14 березня 2023 12:25
71 Сертифікат Ра-курс 2023.PDF
14 березня 2023 12:25
19.4 РІшення ЄУ від 03.2023.pdf
14 березня 2023 12:25
59.5 ТК_Михальченко С.А.pdf
14 березня 2023 12:25
33.1Якість_металопрокат.pdf
14 березня 2023 12:25
сертификат_Петрулевич.PDF
14 березня 2023 12:25
71.4 Лист Аргуспрофі.pdf
14 березня 2023 12:25
57.2 Видаткові накладні.pdf
14 березня 2023 12:25
24 Фін_звіт_ЗББ_2021.pdf
14 березня 2023 12:25
71.2 Лист-згода РА-КУРС.pdf
14 березня 2023 12:25
36. Акт обстеження.PDF
14 березня 2023 12:25
19.1 Копія Статуту.PDF
14 березня 2023 12:25
24.2 Фін_звіт_ЗББ_2022.pdf
14 березня 2023 12:25
22.6 Договір КСМ Груп.pdf
14 березня 2023 12:25
57.8 Лист згода Ширай.pdf
14 березня 2023 12:25
23.2 ЦПХ_різноробочі.pdf
14 березня 2023 12:25
71 Сертифікат Ра-курс 2023.PDF
14 березня 2023 12:25
19.3 витяг з ЄДР ЗББ 13.03.2023.pdf
14 березня 2023 12:25
60 Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2023 12:25
22.3 ДЦ Кб 2 КБ 3 309 896.pdf
14 березня 2023 12:25
47.1.idc
14 березня 2023 12:25
19.2 протокол наказ.pdf
14 березня 2023 12:25
57.7 Дог. оренди ТЗ Fiat doblo.pdf
14 березня 2023 12:25
44 Довідка щодо АВК5.pdf
14 березня 2023 12:25
59.5 ТК_Михальченко С.А.pdf
14 березня 2023 12:25
71.2 Лист-згода РА-КУРС.pdf
14 березня 2023 12:25
54.1 Ліцензія ДСНС 2021.pdf
14 березня 2023 12:25
19.1 Копія Статуту.PDF
14 березня 2023 12:25
22.7 КСМ ДЦ криша.pdf
14 березня 2023 12:25
10 Календарний графік.PDF
14 березня 2023 12:25
63.1 Опис статуту.pdf
14 березня 2023 12:25
36. Акт обстеження.PDF
14 березня 2023 12:25
сертификат_Петрулевич.PDF
14 березня 2023 12:25
24 Фін_звіт_ЗББ_2021.pdf
14 березня 2023 12:25
20 Довідка про зміст тд.pdf
14 березня 2023 12:25
22.8 Акт КСМ.pdf
14 березня 2023 12:25
6 ГЛ про роботи.pdf
14 березня 2023 12:25
63 Статут завірений.pdf
14 березня 2023 12:25
57.2 Видаткові накладні.pdf
14 березня 2023 12:25
22.5 Лист - відгук Бровари.pdf
14 березня 2023 12:25
44.1 Ліцензія_АВК.pdf
14 березня 2023 12:25
19.4 РІшення ЄУ від 03.2023.pdf
14 березня 2023 12:25
33.6 Якість фарба.pdf
14 березня 2023 12:25
71.4 Лист Аргуспрофі.pdf
14 березня 2023 12:25
11.1 Ліцензія ДАБІ_СС2_СС3.pdf
14 березня 2023 12:25
22.9 Лист - відгук.pdf
14 березня 2023 12:25
47.2 .imd
14 березня 2023 12:25
33.1Якість_металопрокат.pdf
14 березня 2023 12:25
57.6 Лицензія_АВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Відхилено 5 294 395,66
UAH з ПДВ
17 березня 2023 13:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД"
#40648494
Переможець 5 584 595,62
UAH з ПДВ
23 березня 2023 09:14

Документи

17 березня 2023 13:29
Електронний підпис
17 березня 2023 13:28
Протокол відхилення
14 березня 2023 14:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 березня 2023 09:14
Електронний підпис
17 березня 2023 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2023 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД"
#40648494
5 584 595,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2023 09:14
Електронний підпис
17 березня 2023 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 15:00
Накладна на суму 1660378,69 укладений
24 квітня 2024 14:46
Акт виконаних робіт на суму 1166637,64 укладений
24 квітня 2024 14:46
Акт виконаних робіт на суму 787127,27 укладений
24 квітня 2024 14:46
Акт виконаних робіт на суму 947665,22 укладений
24 квітня 2024 14:46
Акт виконаних робіт на суму 566914,66 укладений
24 квітня 2024 14:46
Акт виконаних робіт на суму 319447,63 укладений
24 квітня 2024 14:46
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 13:53
ДУ _4.pdf зміни до договору
23 квітня 2024 16:53
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 16:42
ДУ _2__3.pdf зміни до договору
23 квітня 2024 16:39
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 16:16
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 10:46
Підписаний контракт укладений
04 квітня 2023 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди , щодо зменьшення суми договору на 96 799,90 грн, для наступних витрат : вартість експертизи проектної документації -17 994, 74, та вартість технічного нагляду ( 1,5%) - 78 805,16 грн.
Номер договору про закупівлю: №101
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни договору №101 від 04.04.2023 рокупро закупівлю в бік зменьшення , зокрема на на суму 23 683,10 грн
Номер договору про закупівлю: №101
Договір:
Номер додаткової угоди: №2, №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни договору №101 від 04.04.2023 року в бік зменьшення на суму 15 941,41грн.,
Номер договору про закупівлю: №101
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 448 171,11
UAH (в тому числі ПДВ 908 028,52 UAH)