Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Новомосковської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32679659 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вулиця Паланочна, будинок 20 |
Контактна особа: |
Денис Волошинов +380502094209 lawyer.blagmistonm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 296 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 480,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється у строк 90 (дев'яносто) банківських днів, з дати підписання Замовником актів приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 1 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.docx | |
06 березня 2023 14:40 |
ТД Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.docx | |
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 2 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.docx | |
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 2.1 .rtf |
06 березня 2023 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 1 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.docx
|
|||
06 березня 2023 14:40 |
ТД Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.docx
|
|||
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 2 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.docx
|
|||
06 березня 2023 14:40 |
Додаток 2.1 .rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-27-000014 ● 5706e3f07a8c47a5a409ded04058cdec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 17:39 |
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2023-03-06-007780-a
06.03.2023 Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Новомосковської міської ради код ЄДРПОУ 32679659
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 10:55:15
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з влаштування газонів, системи автоматичного поливу та зони відпочинку на території біля пам'ятника "На честь 295 винищувальної авіадивізії" (ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), код ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-007780-a), яку проведено комунальним підприємством "Благоустрій міста" Новомосковської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року, та копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „МІСТОБУДІВНИК", який містить підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації або копії накладних саме на механізми та інструменти, які вказані у довідці про наявність матеріально-технічної бази від 08.03.2023 № 3.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 13:23:59
Відповідь
Учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІСТОБУДІВНИК" у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації "Послуги з влаштування газонів, системи автоматичного поливу та зони відпочинку на території біля пам'ятника "На честь 295 винищувальної авіадивізії" (ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)", подано довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №3 від 08.03.2023, копію договору оренди об'єкта нерухомості №ДГ-0000047 від 01.01.2022, копію договору оренди об'єкта нерухомості №ДГ-0000015 від 01.01.2022, копії технічних паспортів на машини і механізми, зокрема, копія технічного паспорту на екскаватор колісний, навантажувач фронтальний кран маніпулятор, копію договору про надання послуг спецтехніки №03102022 від 03.10.2022.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-21 15:38:58
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з влаштування газонів, системи автоматичного поливу та зони відпочинку на території біля пам'ятника "На честь 295 винищувальної авіадивізії" (ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), код ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-007780-a), яку проведено комунальним підприємством "Благоустрій міста" Новомосковської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року, та копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „МІСТОБУДІВНИК", який містить підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації або копії накладних саме на інструменти, які вказані у довідці про наявність матеріально-технічної бази від 08.03.2023 № 3.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 08:57:22
Перелік документів
5. Довідка про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf
6. Копія договору оренди об'єкта нерухомості.pdf
7. Копія договору оренди об'єкта нерухомості (офісного приміщення).pdf
8. Копії технічних паспортів на машини і механізми.pdf
9. Копія договору оренди спецтехніки.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Благоустрій міста" НМР, як підприємство сектору комунального господарства міста Новомосковська, здійснює заходи, направлені на поліпшення благоустрою, підтримання порядку у місті Новомосковськ. Також підприємством вживаються усілякі заходи, направленні на підтримання соціальної стабільності у місті під час військового стану в Україні. Згідно рішення Новомосковської міської ради №696 від 14 липня 2022, КП "Благоустрій міста" НМР визначено замовником робіт на території біля пам'ятника "На честь 295 винищувальної авіадивізії. На виконання вказаного рішення Новомосковської міської ради, КП "Благоустрій міста" НМР проведено процедуру закупівлі UA-P-2023-03-06-002591-c. При проведенні процедури закупівлі UA-P-2023-03-06-002591-c в аукціоні прийняв участь один учасник - ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник". Під час моніторингу закупівлі UA-P-2023-03-06-002591-c Східним офісом Держаудитслужби установлено, що на порушення вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей КП "Благоустрій міста" НМР не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник" натомість визнав його переможцем та уклав із ним договір від 23.03.2023 № 17Бер. Зокрема, Східним офісом Держаудитслужби установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник" відсутні підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації, та копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації або накладні саме на інструменти, що зазначені в довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально – технічної бази та технологій від 08.03.2023 № 3. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав КП "Благоустрій міста" НМР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 23.03.2023 № 17Бер зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Варто зазначити, що на момент здійснення моніторингу та складання Східним офісом Держаудитслужби висновку від 28.04.2023, договір про надання послуг №17Бер від 23.03.2023 був підписаний сторонами та виконувався у відповідності до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про публічні закупівлі", постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та звичаїв ділового обороту. На час складання Східним офісом Держаудитслужби висновку від 28.04.2023, ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник" були виконані роботи на загальну суму 382543грн.20коп. про що був складений акт приймання виконаних робіт за квітень 2023 від 27.04.2023. Вказаний акт підписаний та скріплений печатками сторін без зауважень та заперечень до нього, та засвідчений спеціалістом з технічного нагляду. Наведене свідчить, про належне виконання ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник" своїх зобов’язань за договором про надання послуг №17Бер від 23.03.2023, наявність відповідної матеріально-технічної бази, машин, механізмів та інструментів для виконання укладеного договору. На теперішній час на користь ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник" сплачені грошові кошти у сумі 382543грн.20коп. за роботи, виконані згідно про надання послуг №17Бер від 23.03.2023. КП "Благоустрій міста" НМР вважає, що усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований Східним офісом Держаудитслужби спосіб, а саме, шляхом розірвання договору призведе до порушення прав та інтересів переможця тендеру, матиме негативні наслідки для репутації КП "Благоустрій міста" НМР, як замовника послуг у подальшому, та додаткових витрат бюджетних коштів (відшкодування збитків виконавцю робіт, судові витрати, витрати на проведення нового тендеру, тощо). Виявлені під час моніторингу порушення, не мають негативного впливу для бюджету, не створюють неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів. Припинення зобов`язань за договором про надання послуг №17Бер від 23.03.2023 призведе до невиконання КП "Благоустрій міста" НМР умов договору, необхідності проводити нову процедуру закупівлі. Враховуючи те, що учать в аукціоні приймав один учасник та той факт, що ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник" належним чином виконує свої зобов'язання за договором про надання послуг №17Бер від 23.03.2023, просимо усунути виявлені Східним офісом Держаудитслужби у інший спосіб, зокрема, шляхом надання документів, які підтверджують право власності, копії технічних паспортів, керівництв з експлуатації та накладні саме на інструменти, що зазначені в довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально – технічної бази та технологій від 08.03.2023 №3. Додатково повідомляємо, що ТОВ "Будівельна компанія "Містобудівник" були надані документи на підтверджуючі права власності, копії технічних паспортів, керівництв з експлуатації та накладні саме на інструменти, що зазначені в довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально – технічної бази та технологій від 08.03.2023 №3 (копії додаються).
2023-05-09 17:55:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Порушення не усунуто.
2023-05-10 09:30:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „МІСТОБУДІВНИК“" |
2 295 531,60
UAH з ПДВ
|
2 295 531,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „МІСТОБУДІВНИК“" #42593196 |
Переможець |
2 295 531,60
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 19:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 10:26
|
Зміни 31.03.2023 17Бер.PDF | зміни до договору |
31 березня 2023 10:25
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю1.docx | зміни до договору |
31 березня 2023 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 11:00
|
Зміни газони.PDF | зміни до договору |
30 березня 2023 10:48
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
30 березня 2023 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 13:28
|
Договір газони.PDF | укладений |
23 березня 2023 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди викласти найменування договору в наступній редакції: "Договір про надання послуг №17Бер від 23.03.2023". 2. Сторони дійшли згоди викласти пункт 1.3 договору в наступній редакції: "1.3. Окремі види послуг (робіт), обсяги послуг (робіт), вартість послуг визначаються дефектним актом, договірною ціною та іншими додатками до договору. Усі додатки до договору набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення печатками сторін (у разі наявності).". 3. Сторони відповідно до підпункту 1 пункту 19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, дійшли згоди внести зміни до договору про надання послуг про надання послуг №17Бер від 23.03.2023 в частині зменшення обсягів закупівлі та загальної вартості послуг за договором. 3.1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.1 договору в наступній редакції: "2.1. Загальна вартість послуг за цим Договором становить 2108098грн.80коп. (два мільйони сто вісім тисяч дев'яносто вісім гривень 80коп.) в тому числі ПДВ – 351349грн.80коп. (триста п'ятдесят одна тисяча триста сорок дев'ять гривень 80коп.).". 3.2. Сторони дійшли згоди викласти додатки до договору про надання послуг №17Бер від 23.03.2023 – договірна ціна, дефектний акт, кошторис, підсумкова відомість ресурсів у новій редакції, з урахуванням зменшення обсягів закупівлі та загальної вартості послуг за договором. 4. Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.3 договору в наступній редакції: "3.3. Оплата послуг здійснюється у строк 5 (п'ять) календарних днів, з дати підписання Замовником актів приймання наданих послуг.". 5. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.2 договору в наступній редакції: "5.2. Місце надання послуг – 51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, район пам'ятника "На честь 295 винищувальної авіадивізії".". 6. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 17Бер |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, які вносяться до договору про надання послуг №17Бер від 23.03.2023 не є зміною істотних умов договору, з урахуванням положень тендерної документації, положень Закону України "Про публічні закупівлі" та "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178. Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.3 договору в наступній редакції: "3.3. Оплата послуг здійснюється у строк 90 (дев'яносто) банківських днів, з дати підписання Замовником актів приймання наданих послуг.". |
Номер договору про закупівлю: | 17Бер |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |