Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з письмового перекладу (ДК 021:2015 – 79530000-8 Послуги з письмового перекладу)
Очікувана вартість
2 108 000,00 UAH
UA-2023-03-06-007142-a ● f180039e3f8f4e9d8e88dbcafecc8136
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
Контактна особа: |
Вадим Кириченко +380443654097 v.kyrychenko@dbr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 2 108 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79530000-8: Послуги з письмового перекладу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 послуга
Послуги з письмового перекладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, Київ, Симона Петлюри, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата належним чином наданих та прийнятих Послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг (далі - Акт) шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2023 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 14:16 |
ТД ПЕРЕКЛАДИ 29_4.docx | |
06 березня 2023 14:16 |
Титульний аркуш ПЕРЕКЛАДИ 29_4.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-06-007142-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Шевченко Людмила Михайлівна, Код ЄДРПОУ:2771614182
Дата подання: 17 березня 2023 12:52
Дата подання: 17 березня 2023 12:52
Необгрунтований вибір переможця. Невідповідність запропонованих послуг технічній специфікації, яку заявив Замовник при оголошенні закупівлі.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державне бюро розслідувань було проведено закупівлю ID UA-2023-03-06-007142-a на Послуги з письмового перекладу (ДК 021:2015 – 79530000-8 Послуги з письмового перекладу).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП «Гудкова Ірина Василівна»
2. ФОП «Шевченко Людмила Михайлівна»
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП «Гудкова Ірина Василівна».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останньої, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованих учасником послуг не відповідають технічній специфікації, оприлюдненій Замовником при оголошенні закупівлі.
Зокрема, в Додатку 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі. Технічна специфікація» в розділі ІІ Технічної специфікації в Таблиці 1 перелічені необхідні іноземні мови: англійська, арабська, болгарська, грецька, грузинська, датська, естонська, іврит, іспанська, італійська, китайська, корейська, латиська, литовська, македонська, нідерландська, німецька, норвезька, перська, польська, португальська, російська, румунська, сербська, словацька, турецька, угорська, фінська, французька, хорватська, чеська, шведська, чорногорська (сербохорватська), японська. Загалом 34 мови.
У вищезазначеному Додатку 3 Замовником вказується, що: «Тендерна пропозиція Учасника, в якій відсутні відомості з перекладу на/з одну (однієї) з мов, визначених у Таблиці 1, буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та буде відхилена».
ФОП «Гудкова Ірина Василівна» у складі своєї тендерної пропозиції не надала відомості з перекладу на/з 33 (тридцять три/тридцяти трьох) мов з 34 мов, зазначених в таблиці (а саме: англійська, арабська, болгарська, грецька, грузинська, датська, естонська, іврит, іспанська, італійська, китайська, корейська, латиська, литовська, македонська, нідерландська, німецька, норвезька, перська, польська, португальська, російська, румунська, сербська, словацька, турецька, угорська, фінська, французька, хорватська, чеська, шведська, чорногорська (сербохорватська), японська). Зокрема, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів зазначено Договір № 15 ГД від 01.09.2021 з ГО «ПРОМЕТЕУС», предметом якого є виконання перекладів з англійської мови на українську мову. В Додатку № 1 до цього договору також зазначено послуги перекладу з англійської мови на українську та послуги усного перекладу (синхронного перекладу on-line). До даного договору надано 1 акт № 60 від 02.09.2021, де не зазначається мова перекладу, лише послуги перекладу. Тобто ФОП «Гудкова Ірина Василівна» жодним чином не надала відомості про те, що вона має досвід виконання перекладів з/на решту 33 мов/и (а саме: арабська, болгарська, грецька, грузинська, датська, естонська, іврит, іспанська, італійська, китайська, корейська, латиська, литовська, македонська, нідерландська, німецька, норвезька, перська, польська, португальська, російська, румунська, сербська, словацька, турецька, угорська, фінська, французька, хорватська, чеська, шведська, чорногорська (сербохорватська), японська), як цього вимагає Технічна специфікація. Такі відомості не підтверджені ні в довідці про виконання аналогічних договорів, ні в аналогічному договорі, ні в акті наданих послуг. Також ФОП «Гудкова Ірина Василівна» не підтвердила іншим чином, що має такі можливості, досвід та відповідних перекладачів у штаті.
Крім того, у Тендерній пропозиції ФОП «Гудкова Ірина Василівна» зазначена гранична ціна з урахуванням усіх витрат за 1860 символів з пробілами - 1 сторінка, грн. з ПДВ – 2 055 690 грн (два мільйони п’ятдесят п’ять тисяч шістсот дев’яносто гривень 00 копійок) за 1 сторінку, що при вказаному Замовником загальному обсязі (17 570 сторінок) значно перевищує суму закупівлі. Якщо це помилка, то дана помилка не вважається формальною чи несуттєвою згідно з визначенням таких помилок Замовником у тендерній документації. У тендерній документації замовника вказано, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться помилки, що не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Інформація про граничну ціну за 1 сторінку прямо впливає на ціну пропозиції. Крім того, у вимозі Замовника щодо усунення невідповідностей (кінцевою датою якої було: 16.03.2023 до 10:53) зазначено, що: «В процесі розгляду тендерної пропозиції ФОП «Гудкова І.В.» встановлено такі невідповідності: Підпунктом 1 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання документа «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації. Документ «Тендерна пропозиція» повинен містити точну і повну інформацію про товари, роботи, послуги, що пропонуються. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень». Отже, якщо гранична ціна за 1 сторінку була помилкою, то ФОП «Гудкова Ірина Василівна» мала додатково 24 години, щоб її виправити. Оскільки ціна була не виправлена, то дана тендерна пропозиція не може бути акцептованою, оскільки ціна тендерної пропозиції та її складові перевищують суму закупівлі.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов'язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП «Гудкова Ірина Василівна» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
1. Тендерна документація Замовника;
2. Додаток 2 (Цінова пропозиція) ФОП «Гудкова Ірина Василівна»;
3. Довідка про виконані договори ФОП «Гудкова Ірина Василівна»;
4. Договір, акт ГО «Прометеус».
Фізична особа-підприємець Шевченко Людмила Михайлівна
17.03.2023
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 березня 2023 16:37
рішення від 20.03.2023 №3349.pdf
Дата публікації: 20 березня 2023 16:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2023 №3846.pdf
Дата публікації: 28 березня 2023 17:30
рішення від 28.03.2023 №3846.pdf
Дата публікації: 31 березня 2023 13:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГУДКОВА ІРИНА ВАСИЛІВНА" |
2 055 690,00
UAH з ПДВ
|
2 055 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна |
2 090 830,00
UAH з ПДВ
|
2 090 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГУДКОВА ІРИНА ВАСИЛІВНА" #3075812087 |
Переможець |
2 055 690,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 11:54
|
Платіжна інструкція до Договору 125 від 060424.pdf | укладений |
03 квітня 2024 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 17:01
|
ДУ 3_16 від 190124 до Договору 125 від 060423.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:35
|
ДУ 2_527 від 281223 до Договору 125 від 060423.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 17:17
|
ДУ 1_406 до Договору 125 від 060423.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 11:24
|
Договір 125 від 060423 ПЕРЕКЛАДИ ФОП Гудкова ІВ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) викласти абзац перший пункт 3.1. Розділу 3 «Ціна договору та послуг, порядок розрахунків» Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна Договору – ціна (вартість) Послуг, яка погоджена Сторонами у додатку 1 до Договору та становить 1 355 679,00 грн (один мільйон триста п’ятдесят п’ять тисяч шістсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок), без ПДВ.». 2) викласти додаток 1 до Договору у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/406 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) викласти пункт 4.1. Розділу 4 «Порядок надання, приймання-передачі Послуг» Договору у наступній редакції: «4.1. Виконавець зобов'язується надати Послуги з дати укладання Договору по 29.02.2024 року включно.». 2) викласти пункт 11.5. Розділу 11 «Строк дії Договору. Зміна та припинення Договору. Припинення зобов’язання» Договору у наступній редакції: «11.5. Строк дії Договору встановлюється з дати укладення Договору та діє до 29.02.2024 року.». |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/527 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) пункт 3.1. Розділу 3 «Ціна Договору та Послуг, порядок розрахунків» Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна Договору – ціна (вартість) Послуг на період з 06.04.2023 по 31.12.2023, яка погоджена Сторонами у додатку 1 до Договору та становить 1 355 679,00 грн (один мільйон триста п’ятдесят п’ять тисяч шістсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок), без ПДВ Ціна Договору – ціна (вартість) Послуг на період з 01.01.2024 по 29.02.2024, яка погоджена Сторонами у додатку 2 до Договору та становить 271 089,00 грн (двісті сімдесят одна тисяча вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок), без ПДВ. Ціна Договору (загальна вартість Послуг за Договором) визначена з урахуванням всіх витрат Виконавця, які необхідно понести Виконавцю у зв’язку із наданням Послуг Замовнику, в тому числі, але не виключно, транспортних витрат до місця передачі результатів Послуг, податків і зборів, та інших витрат, понесених Виконавцем.». 2) пункт 12.1. Розділу 12 «Додатки до Договору» доповнити новим абзацом такого змісту: «Додаток 2 – Специфікація послуг з письмового перекладу на період з 01.01.2024 по 29.02.2024.». 3) доповнити Договір Додатком 2 «Специфікація послуг з письмового перекладу на період з 01.01.2024 по 29.02.2024», що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |