Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і поточний ремонт офісної техніки (ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2023-03-06-007078-a d95ebfdd97d24295ba0212e5133868cf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробей Іванна Григорівна

+380955407736 fv_gorodyshche_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44078783
Місцезнаходження: 45656, Україна , Волинська обл., Городище, вул. Шкільна, буд.35
Контактна особа: Воробей Іванна Григорівна
+380955407736
fv_gorodyshche_rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і поточний ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45656, Україна, Волинська область, с. Городище, вул. Шкільна, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

06 березня 2023 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ящук Роман Васильович
#3090222112
Переможець 7 000,00
UAH
06 березня 2023 14:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 12:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 1.2. Договору Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на загальну вартість договору на 4840,00 грн. (чотири тисячі вісімсот сорок гривень 00 копійок) без ПДВ». Пункт договору 1.2. викласти в наступній редакції «Загальна сума договору становить 2160,00 грн. (дві тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 1.2. Договору Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на загальну вартість договору на 4840,00 грн. (чотири тисячі вісімсот сорок гривень 00 копійок) без ПДВ». Пункт договору 1.2. викласти в наступній редакції «Загальна сума договору становить 2160,00 грн. (дві тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 1.2. Договору Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на загальну вартість договору на 4840,00 грн. (чотири тисячі вісімсот сорок гривень 00 копійок) без ПДВ». Пункт договору 1.2. викласти в наступній редакції «Загальна сума договору становить 2160,00 грн. (дві тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML