Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Ігор Блохін +380442050534 i.blokhin@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 890 218,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 451,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 14:09 |
Тендерна документація_крупа_відкриті торги з особливостями_2023.docx | |
06 березня 2023 14:09 |
Додаток № 1 до ТД_тендерна пропозиція_крупа_відкриті торги з особливостями_2023.docx | |
06 березня 2023 14:09 |
Додаток № 5 до ТД_проект договору_крупа_відкриті торги з особливостями_2023.docx | |
06 березня 2023 14:09 |
Додаток № 3 до ТД_кваліфікаційні критерії_крупа_відкриті торги з особливостями_2023.doc | |
06 березня 2023 14:09 |
Додаток № 2 до ТД_стаття 17_крупа_відкриті торги з особливостями_2023.doc | |
06 березня 2023 14:09 |
Додаток № 4 до ТД_технічні вимоги_крупа_відкриті торги з особливостями_2023.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000008 ● 0326201c3c9c468e81d4177e0ad18d48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-03-06-006971-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 10:42:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Крупа гречана, крупа пшенична, крупа пшоно, крупа ячна, крупа рисова, крупа кус-кус, крупа булгур, крупа перлова, крупа манна, борошно, крупа пшенична «Артек» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-06-006971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-31 15:26:56
Про надання пояснень
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа пшенична, крупа пшоно, крупа ячна, крупа рисова, крупа кус-кус, крупа булгур, крупа перлова, крупа манна, борошно, крупа пшенична «Артек») (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-06-006971-a) Державною аудиторською службою України щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Керуючись:
- Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон);
- Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік»;
- Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості);
- Постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 141 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств «Міжнародний дитячий центр «Артек» і «Український дитячий центр «Молода гвардія», в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку вищої категорії»;
- Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме продуктів харчування (далі – товари) були виконані наступні дії:
1. Визначено назву товару згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708;
2. Визначено очікувану вартість предмета закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа пшенична, крупа пшоно, крупа ячна, крупа рисова, крупа кус-кус, крупа булгур, крупа перлова, крупа манна, борошно, крупа пшенична «Артек»), яка складає 890 218,65 грн. з ПДВ.
3. Відповідно до Службової записки начальника служби забезпечення функціонування співдружності «Артек Закарпаття» А. Морозова (№ 15/1-сл від 28.02.2023 р.) сформовано технічні та якісні характеристики товарів у відповідності до потреб Замовника та сформовано тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням Особливостей.
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа пшенична, крупа пшоно, крупа ячна, крупа рисова, крупа кус-кус, крупа булгур, крупа перлова, крупа манна, борошно, крупа пшенична «Артек») (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-06-006971-a) Державною аудиторською службою України щодо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості предмета закупівлі.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є Замовником відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та діє виключно в межах цього Закону.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Так, згідно пункту 24 Особливостей (в редакції, яка діяла на початок проведення процедури закупівлі) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині 1 цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону та пункту 24 Особливостей не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Разом з тим, згідно пункту 3 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств «Міжнародний дитячий центр «Артек» і «Український дитячий центр «Молода гвардія», в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку вищої категорії», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 141 (в редакції, яка діяла на початок проведення процедури закупівлі), Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є одержувачем бюджетних коштів, передбачених для організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, шляхом придбання путівок, а тому не підпадає під вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На запит Державного підприємства України "Міжнародний дитячий центр "Артек" щодо підтвердження правомірності використання вантажних автомобілів Mersedes Benz Sprinter AM 0187 BE та Mersedes Benz Atego AM 4857 CX, Фізичною особою - підприємцем Клинчук Юрієм Сергійовичем 06 вересня 2023 року надано договір позички авто.
2023-09-06 23:02:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Клинчук Юрій Сергійович" |
629 631,50
UAH з ПДВ
|
629 631,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Клинчук Юрій Сергійович" #3731805135 |
Переможець |
629 631,50
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2023 22:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 21:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 11:27
|
Договір постачання товару_крупи.pdf | укладений |
27 березня 2023 11:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
крупа гречана | 1961 | кілограм |
65,00
UAH
|
крупа пшенична | 1778 | кілограм |
11,70
UAH
|
крупа пшоно | 805 | кілограм |
23,00
UAH
|
крупа ячна | 1157 | кілограм |
11,70
UAH
|
крупа рисова | 2210 | кілограм |
50,00
UAH
|
крупа кус-кус | 2542 | кілограм |
72,00
UAH
|
крупа булгур | 1483 | кілограм |
54,00
UAH
|
крупа перлова | 900 | кілограм |
11,70
UAH
|
крупа манна | 260 | кілограм |
19,00
UAH
|
борошно | 3800 | кілограм |
13,00
UAH
|
крупа пшенична «Артек» | 602 | кілограм |
18,00
UAH
|