Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Очікувана вартість
2 561 879,80 UAH
UA-2023-03-06-006173-a ● 1ba687e09c7a4b2090ae59f228ef4b0f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОНЧАРІВСЬКЕ" ГОНЧАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34832019 |
Місцезнаходження: | 15558, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський район, селище міського типу Гончарівське, ВУЛИЦЯ ТАНКІСТІВ, будинок 11А |
Контактна особа: |
Заставна Катерина Олександрівна 380732002615 tender.goncharivske@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 2 561 879,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 809,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Замовником актів приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 13:30 |
ТД буд 64 (нова редакція).docx | |
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 3 проєкт договору.doc | |
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 5 перелік інших докум.doc | |
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 1 форма пропозиції.docx | |
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 2 технічна спеціфікація(1).docx | |
10 березня 2023 13:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 4 перелік докум перемож.doc | |
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 3 проєкт договору.doc | |
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 4 перелік докум перемож.doc | |
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 5 перелік інших докум.doc | |
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 2 технічна спеціфікація.docx | |
06 березня 2023 13:31 |
ТД буд 64.docx | |
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 1 форма пропозиції.docx |
10 березня 2023 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 березня 2023 13:30 |
ТД буд 64 (нова редакція).docx
|
||||||
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 3 проєкт договору.doc
|
||||||
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 5 перелік інших докум.doc
|
||||||
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 1 форма пропозиції.docx
|
||||||
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 2 технічна спеціфікація(1).docx
|
||||||
10 березня 2023 13:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
10 березня 2023 13:30 |
Додаток 4 перелік докум перемож.doc
|
||||||
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 3 проєкт договору.doc
|
||||||
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 4 перелік докум перемож.doc
|
||||||
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 5 перелік інших докум.doc
|
||||||
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 2 технічна спеціфікація.docx
|
||||||
06 березня 2023 13:31 |
ТД буд 64.docx
|
||||||
06 березня 2023 13:31 |
Додаток 1 форма пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 09 березня 2023 11:13
Дата відповіді: 10 березня 2023 13:23
Прошу уточнити:
На даний об’єкт була складена проектна документація та чи при проходила експертизу проектна документація?
На підставі яких діючих норм вимагається кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації, який буде підписувати кошторисну документацію для підрядної організації?
Прошу надати обґрунтовану відповідь з посиланням на чинне законодавство щодо вимоги зазначених у п. 6 розділу 2 «Загальні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації або скасувати її.
Прошу надати обґрунтовану відповідь з посиланням на чинне законодавство щодо вимоги: «Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються» або скасувати її (дискримінація учасників)
Вважаю некоректним викладати у таблиці «Перелік та кількість необхідних матеріалів, механізмів та обладнання для виконання робіт» Додатку 2 до тендерної документації витрати труда робітників – будівельників та середній розряд робіт, витрати будівельних машин та механізмів коли у таблиці «Перелік та кількість робіт з капітального ремонту даху житлового будинку» якщо відсутні посилання на кошторисні норми які обґрунтовують найменування робіт та витрат (дискримінація учасників).
Шановний Замовник, прохання конкретно прописати обсяги робіт і витрат по даному предмету закупівлі для можливості розрахунку вартості. Зауваження по кількості робіт та кількості необхідних матеріалів, механізмів та обладнання для виконання робіт:
6.1 п. 11 «Улаштування карнизів чистих при кам'яних стінах, виступ карнизу 500 мм» складом робіт передбачено улаштування каркасу (дерев’яного) та обшивка карнизу дошками обшивки. Вважаю, що роботи зазначені П. 12 «Улаштування пiдшивки карнизу Софіт» дублюють склад робіт п.11. в частині улаштування каркасу та його обшивки. Потрібно роботи з виконання підшивки карнизу Софіт обґрунтовувати іншими кошторисними нормами. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг.
6.2 п. 15 «Улаштування покрівель із металочерепиці» але у переліку матеріалів відсутній матеріал з назвою «Металочерепиця» під даний обсяг робіт. Під зазначений обсяг робіт є матеріал «Профлист». Звертаємо увагу, що для монтажу покрівлі з профліста є інші кошторисні норми за допомогою яких обґрунтовується вартість робіт. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг.
6.3 До виконання робіт зазначених у п.15 «Улаштування покрівель із металочерепиці» - в переліку необхідних матеріалів не зазначений повний комплекс матеріалів (відсутні матеріали у таблиці перелік та кількість необхідних матеріалів), що передбачено кошторисною нормою на улаштування покрівель з металочерепиці та не дає змогу виконати роботи у відповідності діючих норм та правил. Враховуючи вимоги зазначені у Додатку 2 до тендерної документації у частині «У разі подання пропозиції, яка містить не всі види послуг або зміну обсягів та складу послуг, що зазначені в «технічній специфікаціії», пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації» вважаю даний текст дискримінаційним до учасників процедури закупівель. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг
6.4 п. 18 та п. 19 переліком кількості необхідних матеріалів передбачено використання пароізоляції та мастики. Якщо виконувати ізоляцію в один шар то роботи передбачені п. 14 переліком кількості робіт. Прошу зазначити яким пунктом у переліку робіт враховано улаштування другого шару ізоляції або внести зміни до технічного завдання.
6.5 Відсутні роботи з улаштування, наприклад риштувань, для виконання робіт з улаштування водостічних труб. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг.
6.6 Роботи у улаштування металоконструкції козирка Кз-1 враховано п. 19 переліком та кількістю робіт. Якщо роботи з виконання козирка Кз-1 передбачаються на будівельному майданчику прошу внести зміни до витрат матеріалів: витрата металу згідно специфікації на улаштування козирка Кз-1.
6.7 п. 18 «Улаштування обшивки стін профлистом [фальшстiни] по металевому каркасу» - на виконання зазначених робіт пряма (одна) кошторисна норма відсутня – потрібно окремо врахувати улаштування каркасу та окремо обшивка стін профлістом каркасу. Застосоване обгрунтуваня робіт зазначених у п. 18 дуже схоже з назвою кошторисної норми на «Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу» але дана норма не відповідає складу зазначених робіт у п. 18. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний об’єкт була складена проектна документація та чи при проходила експертизу проектна документація?
Даний об’єкт пройшов експертизу в частині кошторисної документації та отримав позитивний експертний звіт.
На підставі яких діючих норм вимагається кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації, який буде підписувати кошторисну документацію для підрядної організації?
Враховуючи той факт, що для укладання договору підряднику необхідно буде складати договірну ціну (кошторисну документацію), а потім необхідно складати акти виконаних будівельних робіт, у Учасника необхідна наявність кваліфікованого інженера-кошторисника, який буде нести відповідальність за належний рівень кошторисної документації. Згідно ст.16 Закону України «Замовник вимагає в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Таким чином, задля забезпечення гарантії якісного складання кошторисної документації учасником-переможцем, вимога щодо наявності в Учасника інженера-кошторисника є цілком правомірною та важливою для Замовника і не суперечить чинному Законодавству.
Вимоги щодо наявності сертифікату внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018. Сертифікація внутрішнього аудитора є процесом оцінки рівня його професійних знань для виконання покладених на нього завдань внутрішнього аудиту. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Враховуючи наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації.
Прошу надати обґрунтовану відповідь з посиланням на чинне законодавство щодо вимоги зазначених у п. 6 розділу 2 «Загальні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації або скасувати її. Прошу надати обґрунтовану відповідь з посиланням на чинне законодавство щодо вимоги: «Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються» або скасувати її (дискримінація учасників)
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі Капітального ремонт даху житлового будинку (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації), оскільки, Учасник не може обрахувати реальну цінову пропозицію, якщо не був на об’єкті та не має уявлення про його технічний стан. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення
Вважаю некоректним викладати у таблиці «Перелік та кількість необхідних матеріалів, механізмів та обладнання для виконання робіт» Додатку 2 до тендерної документації витрати труда робітників – будівельників та середній розряд робіт, витрати будівельних машин та механізмів коли у таблиці «Перелік та кількість робіт з капітального ремонту даху житлового будинку» якщо відсутні посилання на кошторисні норми які обґрунтовують найменування робіт та витрат (дискримінація учасників). Шановний Замовник, прохання конкретно прописати обсяги робіт і витрат по даному предмету закупівлі для можливості розрахунку вартості. Зауваження по кількості робіт та кількості необхідних матеріалів, механізмів та обладнання для виконання робіт: 6.1 п. 11 «Улаштування карнизів чистих при кам'яних стінах, виступ карнизу 500 мм» складом робіт передбачено улаштування каркасу (дерев’яного) та обшивка карнизу дошками обшивки. Вважаю, що роботи зазначені П. 12 «Улаштування пiдшивки карнизу Софіт» дублюють склад робіт п.11. в частині улаштування каркасу та його обшивки. Потрібно роботи з виконання підшивки карнизу Софіт обґрунтовувати іншими кошторисними нормами. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг. 6.2 п. 15 «Улаштування покрівель із металочерепиці» але у переліку матеріалів відсутній матеріал з назвою «Металочерепиця» під даний обсяг робіт. Під зазначений обсяг робіт є матеріал «Профлист». Звертаємо увагу, що для монтажу покрівлі з профліста є інші кошторисні норми за допомогою яких обґрунтовується вартість робіт. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг. 6.3 До виконання робіт зазначених у п.15 «Улаштування покрівель із металочерепиці» - в переліку необхідних матеріалів не зазначений повний комплекс матеріалів (відсутні матеріали у таблиці перелік та кількість необхідних матеріалів), що передбачено кошторисною нормою на улаштування покрівель з металочерепиці та не дає змогу виконати роботи у відповідності діючих норм та правил. Враховуючи вимоги зазначені у Додатку 2 до тендерної документації у частині «У разі подання пропозиції, яка містить не всі види послуг або зміну обсягів та складу послуг, що зазначені в «технічній специфікаціії», пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації» вважаю даний текст дискримінаційним до учасників процедури закупівель. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг 6.4 п. 18 та п. 19 переліком кількості необхідних матеріалів передбачено використання пароізоляції та мастики. Якщо виконувати ізоляцію в один шар то роботи передбачені п. 14 переліком кількості робіт. Прошу зазначити яким пунктом у переліку робіт враховано улаштування другого шару ізоляції або внести зміни до технічного завдання. 6.5 Відсутні роботи з улаштування, наприклад риштувань, для виконання робіт з улаштування водостічних труб. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг. 6.6 Роботи у улаштування металоконструкції козирка Кз-1 враховано п. 19 переліком та кількістю робіт. Якщо роботи з виконання козирка Кз-1 передбачаються на будівельному майданчику прошу внести зміни до витрат матеріалів: витрата металу згідно специфікації на улаштування козирка Кз-1. 6.7 п. 18 «Улаштування обшивки стін профлистом [фальшстiни] по металевому каркасу» - на виконання зазначених робіт пряма (одна) кошторисна норма відсутня – потрібно окремо врахувати улаштування каркасу та окремо обшивка стін профлістом каркасу. Застосоване обгрунтуваня робіт зазначених у п. 18 дуже схоже з назвою кошторисної норми на «Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу» але дана норма не відповідає складу зазначених робіт у п. 18. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг..
На Вашу вимогу повідомляємо, що зміни до ТД буде внесено найближчим часом.
Даний об’єкт пройшов експертизу в частині кошторисної документації та отримав позитивний експертний звіт.
На підставі яких діючих норм вимагається кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації, який буде підписувати кошторисну документацію для підрядної організації?
Враховуючи той факт, що для укладання договору підряднику необхідно буде складати договірну ціну (кошторисну документацію), а потім необхідно складати акти виконаних будівельних робіт, у Учасника необхідна наявність кваліфікованого інженера-кошторисника, який буде нести відповідальність за належний рівень кошторисної документації. Згідно ст.16 Закону України «Замовник вимагає в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Таким чином, задля забезпечення гарантії якісного складання кошторисної документації учасником-переможцем, вимога щодо наявності в Учасника інженера-кошторисника є цілком правомірною та важливою для Замовника і не суперечить чинному Законодавству.
Вимоги щодо наявності сертифікату внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018. Сертифікація внутрішнього аудитора є процесом оцінки рівня його професійних знань для виконання покладених на нього завдань внутрішнього аудиту. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Враховуючи наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації.
Прошу надати обґрунтовану відповідь з посиланням на чинне законодавство щодо вимоги зазначених у п. 6 розділу 2 «Загальні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації або скасувати її. Прошу надати обґрунтовану відповідь з посиланням на чинне законодавство щодо вимоги: «Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються» або скасувати її (дискримінація учасників)
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі Капітального ремонт даху житлового будинку (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації), оскільки, Учасник не може обрахувати реальну цінову пропозицію, якщо не був на об’єкті та не має уявлення про його технічний стан. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення
Вважаю некоректним викладати у таблиці «Перелік та кількість необхідних матеріалів, механізмів та обладнання для виконання робіт» Додатку 2 до тендерної документації витрати труда робітників – будівельників та середній розряд робіт, витрати будівельних машин та механізмів коли у таблиці «Перелік та кількість робіт з капітального ремонту даху житлового будинку» якщо відсутні посилання на кошторисні норми які обґрунтовують найменування робіт та витрат (дискримінація учасників). Шановний Замовник, прохання конкретно прописати обсяги робіт і витрат по даному предмету закупівлі для можливості розрахунку вартості. Зауваження по кількості робіт та кількості необхідних матеріалів, механізмів та обладнання для виконання робіт: 6.1 п. 11 «Улаштування карнизів чистих при кам'яних стінах, виступ карнизу 500 мм» складом робіт передбачено улаштування каркасу (дерев’яного) та обшивка карнизу дошками обшивки. Вважаю, що роботи зазначені П. 12 «Улаштування пiдшивки карнизу Софіт» дублюють склад робіт п.11. в частині улаштування каркасу та його обшивки. Потрібно роботи з виконання підшивки карнизу Софіт обґрунтовувати іншими кошторисними нормами. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг. 6.2 п. 15 «Улаштування покрівель із металочерепиці» але у переліку матеріалів відсутній матеріал з назвою «Металочерепиця» під даний обсяг робіт. Під зазначений обсяг робіт є матеріал «Профлист». Звертаємо увагу, що для монтажу покрівлі з профліста є інші кошторисні норми за допомогою яких обґрунтовується вартість робіт. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг. 6.3 До виконання робіт зазначених у п.15 «Улаштування покрівель із металочерепиці» - в переліку необхідних матеріалів не зазначений повний комплекс матеріалів (відсутні матеріали у таблиці перелік та кількість необхідних матеріалів), що передбачено кошторисною нормою на улаштування покрівель з металочерепиці та не дає змогу виконати роботи у відповідності діючих норм та правил. Враховуючи вимоги зазначені у Додатку 2 до тендерної документації у частині «У разі подання пропозиції, яка містить не всі види послуг або зміну обсягів та складу послуг, що зазначені в «технічній специфікаціії», пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації» вважаю даний текст дискримінаційним до учасників процедури закупівель. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг 6.4 п. 18 та п. 19 переліком кількості необхідних матеріалів передбачено використання пароізоляції та мастики. Якщо виконувати ізоляцію в один шар то роботи передбачені п. 14 переліком кількості робіт. Прошу зазначити яким пунктом у переліку робіт враховано улаштування другого шару ізоляції або внести зміни до технічного завдання. 6.5 Відсутні роботи з улаштування, наприклад риштувань, для виконання робіт з улаштування водостічних труб. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг. 6.6 Роботи у улаштування металоконструкції козирка Кз-1 враховано п. 19 переліком та кількістю робіт. Якщо роботи з виконання козирка Кз-1 передбачаються на будівельному майданчику прошу внести зміни до витрат матеріалів: витрата металу згідно специфікації на улаштування козирка Кз-1. 6.7 п. 18 «Улаштування обшивки стін профлистом [фальшстiни] по металевому каркасу» - на виконання зазначених робіт пряма (одна) кошторисна норма відсутня – потрібно окремо врахувати улаштування каркасу та окремо обшивка стін профлістом каркасу. Застосоване обгрунтуваня робіт зазначених у п. 18 дуже схоже з назвою кошторисної норми на «Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу» але дана норма не відповідає складу зазначених робіт у п. 18. Прошу внести зміни до технічного завдання для коректного визначення вартості робіт та послуг..
На Вашу вимогу повідомляємо, що зміни до ТД буде внесено найближчим часом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-06-006173-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 20 березня 2023 10:23
щодо надання дозвільної документації
Згідно Додатку № 5 до тендерної документації «Інші документи встановлені Замовником для Учасника торгів» необхідно було надати у складі пропозиції: «Копії відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством).»
Відповідно до технічного завдання замовника на Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», передбачені певні види робіт, які потребують дозвільної документації, а саме:
1) Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю,покриттів та настилів по фермах та Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок,крокв, мауеpлатів здійснюється на підставі Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" пункт 13, частина перша, стаття 7 та Постанови КМУ від 23.11.2016 №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" пункт 1.
2) Виконання робіт на висоті більше 1,3 метра, обов'язково має здійснюватися виконавцем робіт, на підставі оформленої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно п. 21 постанови КМУ № 1107 та п. 3 додатка № 2 «Порядку видачі дозволів на небезпечні роботи».
Учасник ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" не надав у складі своєї пропозиції зазначені документи, тому вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та потребує відхилення.
Звертаю Вашу увагу, що подібні порушення тендерного законодавства вже неодноразово було розглянуто в судових справах, наприклад:
Рішення господарського суду житомирської області у справі № 906/1170/17 від 28 лютого 2018 року. Відповідно до п. 3.5.7 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати, зокрема: оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ним до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну дії дозволу, ліцензії. Додатком 2 тендерної документації є Технічне завдання, яким визначено найменування, об'єм, кількість та обсяги робіт, які є предметом вказаної процедури закупівлі. Зокрема, п.п. 30, 37 Додатку 2 тендерної документації передбачено виконання робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій балок, підшивних до-щок в кількості 4,53м. куб., а також вогнезахисту дерев'яних конструкцій кобилок, вітрових дощок, підшивок карнизів, лежнів, прогонів, стійок, затяжок, підкосів, латів в кількості 2,79м. куб. (т. 1, а. с. 66-69). Згідно п.13 ч.1 ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягає обов'язковому ліцензуванню. Всупереч зазначеному, ТОВ «АРТХАУС» у складі тендерної пропозиції не було надано ліцензію на здійснення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій, хоча даний вид робіт передбачений технічним завданням. Для виконання окремих видів робіт ТОВ «АРТХАУС» залучено субпідрядника - ПП «Укрбіо-тал-монтаж», проте, відповідної ліцензії на проведення робіт вогнезахисту субпідрядником до тендерної пропозиції також не надано.
З огляду на встановлені обставини справи та вищевикладені положення ст. 30 Закону України «Про пу-блічні закупівлі», суд вважає, що тендерна пропозиція, подана ТОВ «АРТХАУС», підлягала до відхилення як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що укладений між відповідачами договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти № 23/10 від 23.10.2017 р. суперечить вимогам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», Загальним умовам укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005, а також інтересам суспільства і держави. Тому, даний договір підлягає визнанню недійсним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до технічного завдання замовника на Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», передбачені певні види робіт, які потребують дозвільної документації, а саме:
1) Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю,покриттів та настилів по фермах та Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок,крокв, мауеpлатів здійснюється на підставі Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" пункт 13, частина перша, стаття 7 та Постанови КМУ від 23.11.2016 №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" пункт 1.
2) Виконання робіт на висоті більше 1,3 метра, обов'язково має здійснюватися виконавцем робіт, на підставі оформленої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно п. 21 постанови КМУ № 1107 та п. 3 додатка № 2 «Порядку видачі дозволів на небезпечні роботи».
Учасник ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" не надав у складі своєї пропозиції зазначені документи, тому вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та потребує відхилення.
Звертаю Вашу увагу, що подібні порушення тендерного законодавства вже неодноразово було розглянуто в судових справах, наприклад:
Рішення господарського суду житомирської області у справі № 906/1170/17 від 28 лютого 2018 року. Відповідно до п. 3.5.7 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати, зокрема: оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ним до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну дії дозволу, ліцензії. Додатком 2 тендерної документації є Технічне завдання, яким визначено найменування, об'єм, кількість та обсяги робіт, які є предметом вказаної процедури закупівлі. Зокрема, п.п. 30, 37 Додатку 2 тендерної документації передбачено виконання робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій балок, підшивних до-щок в кількості 4,53м. куб., а також вогнезахисту дерев'яних конструкцій кобилок, вітрових дощок, підшивок карнизів, лежнів, прогонів, стійок, затяжок, підкосів, латів в кількості 2,79м. куб. (т. 1, а. с. 66-69). Згідно п.13 ч.1 ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягає обов'язковому ліцензуванню. Всупереч зазначеному, ТОВ «АРТХАУС» у складі тендерної пропозиції не було надано ліцензію на здійснення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій, хоча даний вид робіт передбачений технічним завданням. Для виконання окремих видів робіт ТОВ «АРТХАУС» залучено субпідрядника - ПП «Укрбіо-тал-монтаж», проте, відповідної ліцензії на проведення робіт вогнезахисту субпідрядником до тендерної пропозиції також не надано.
З огляду на встановлені обставини справи та вищевикладені положення ст. 30 Закону України «Про пу-блічні закупівлі», суд вважає, що тендерна пропозиція, подана ТОВ «АРТХАУС», підлягала до відхилення як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що укладений між відповідачами договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти № 23/10 від 23.10.2017 р. суперечить вимогам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», Загальним умовам укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005, а також інтересам суспільства і держави. Тому, даний договір підлягає визнанню недійсним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2023 16:56
Учасник надав гарантійний лист №10/03-18 від 10.03.2023р. та гарантійний лист №10/03-17 від 10.03.2023р.
Також у складі наданих Замовнику документів після визнання учасника переможцем та наміру укласти договір підряду, учасник надав договір № 10/03/23-2 від 10.03.2023р. зі спеціалізованою організацією (ТОВ «МАЛАК Т» ) та копії дозвільних документів на виконання робіт(надання послуг) пов’язаних з обробкою та вогнезахистом дерев’яних конструкцій ( вартість зазначених робіт/послуг становить менше 20% від цінової пропозиції учасника).
Та договір № 15/03/23 від 10.03.2023р. зі спеціалізованою організацією (ТОВ «ПИВНИЧБУДЦЕНТР» ) та копії дозвільних документів на виконання робіт(надання послуг) на висоті понад 1,3м ( вартість зазначених робіт/послуг становить менше 20% від цінової пропозиції учасника).
Також у складі наданих Замовнику документів після визнання учасника переможцем та наміру укласти договір підряду, учасник надав договір № 10/03/23-2 від 10.03.2023р. зі спеціалізованою організацією (ТОВ «МАЛАК Т» ) та копії дозвільних документів на виконання робіт(надання послуг) пов’язаних з обробкою та вогнезахистом дерев’яних конструкцій ( вартість зазначених робіт/послуг становить менше 20% від цінової пропозиції учасника).
Та договір № 15/03/23 від 10.03.2023р. зі спеціалізованою організацією (ТОВ «ПИВНИЧБУДЦЕНТР» ) та копії дозвільних документів на виконання робіт(надання послуг) на висоті понад 1,3м ( вартість зазначених робіт/послуг становить менше 20% від цінової пропозиції учасника).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-06-006173-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АРБО", Код ЄДРПОУ:32936647
Дата подання: 21 березня 2023 14:51
Дата подання: 21 березня 2023 14:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2023 16:12
рішення від 23.03.2023 № 3627.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 16:12
інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2023 № 3962.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 15:57
рішення від 30.03.2023 № 3962.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3962-р/пк-пз від 30.03.2023 Замовник Протоколом №59 від 24.04.2023 року (протокол скасування рішення) скасував рішення уповноваженої особи (протокол №33 від 17 березня 2023 року) про визначення ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" переможцем процедури закупівлі відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-06-006173-a. Таким чином, було проведено повторну оцінку Тендерної пропозиції Учасника ПП "АРБО". Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3962-р/пк-пз від 30.03.2023 Пропозиція ПП "АРБО" була правомірно відхилена Замовником з наведених нижче підстав, а саме:
- Не приведено у відповідність до КНУ збірники РЕКН на будівельні роботи (крім гірничопрохідницьких робіт), монтажні та пусконалагоджувальні роботи. Наказ Мінрегіону про затвердження КНУ № 374 від 31 грудня 2021 р. та самі збірники оприлюднені на офіційному сайті Мінрегіону.
- Не приведено у відповідність згідно з листом Мінрегіону «Про єдині умовні позначки при посиланні на кошторисні норми України» №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р змінені умовні позначки для кошторисних норм України. Відповідно до того, розділи та позиції НДІ мають наступні позначення:
Збірники КНУ на будівельні роботи – КБ (крім Збірника 35 «Гірничопрохідницькі робіти»);
Збірники КНУ на монтаж устаткування, технологічних трубопроводів, контроль якості зварних з'єднань – КМ;
Збірники КНУ на ремонтно-будівельні роботи – КР;
Збірники КНУ на реставраційно-відновлювальні роботи – КВ;
Збірники КНУ на пусконалагоджувальні роботи – КП;
Машини та механізми – КБМ.
Пп.21, 38 Локального кошторису не відповідають вимогам Технічної специфікації до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) (пп.21 та 38 відповідно) (рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП АРБО). Далі було проведено повторну оцінку Тендерної пропозиції Учасника ПП ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ". Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3962-р/пк-пз від 30.03.2023 року виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме:
Додаток 2 Документації містить ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ до предмету закупівлі: "Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи".
1. До пропозиції Учасником надається кошторисний розрахунок, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
В складі кошторисної документації учасником надається, зокрема:
– зведений кошторисний розрахунок;
– розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
У складі Пропозиції учасника ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" відсутні зведений кошторисний розрахунок та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. (рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ).
Таким чином, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3962-р/пк-пз від 30.03.2023 року виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2023 10:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АРБО" |
1 797 328,75
UAH з ПДВ
|
1 797 328,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" |
1 881 220,00
UAH з ПДВ
|
1 881 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" |
2 103 648,16
UAH з ПДВ
|
2 103 648,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
2 126 019,16
UAH з ПДВ
|
2 126 019,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АРБО" #32936647 |
Рішення скасоване |
1 797 328,75
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 13:30
|
|
ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" #2416514452 |
Рішення скасоване |
1 881 220,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 13:30
|
|
ПП "АРБО" #32936647 |
Відхилено |
1 797 328,75
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 13:39
|
|
ФОП "СОЛОШЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" #2416514452 |
Відхилено |
1 881 220,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 13:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" #43482644 |
Переможець |
2 103 648,16
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 17:08
|
Укладений договір
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» | 1 | Роботи |
2 103 648,16
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в обсяги фактично виконаних робіт відповідно до Листа-звернення ТОВ "ДРБ ГРУП" №12/07 від 12 липня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 11/05-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 64 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» | 1 | Роботи |
2 103 648,16
UAH з ПДВ
|