Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) житлового будинку №15А по вул. Олександра Матросова у м. Запоріжжя», код 45450000-7 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
2 205 000,00 UAH
UA-2023-03-06-001283-a ● c76366cd64534e08a3eea9d9c1d0669d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А |
Контактна особа: |
Ксенія Козицька +380676543123 zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 12:03 |
Очікувана вартість: | 2 205 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладенням КЕП уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до вимог чинного законодавства України. Розмір забезпечення, валюта забезпечення, повний опис умов надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % вартості договору про закупівлю. Валюта забезпечення - гривня. Повний опис умов забезпечення виконання договору зазначені в тендерній документації Замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) житлового будинку №15А по вул. Олександра Матросова у м. Запоріжжя», код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 240 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 18:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 18:01 |
ТД з особл. (4545) Матросова 15а (1).docx | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток №3 до ТД (1) матросова.docx | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток 4 до ТД (1) матросова.docx | |
10 березня 2023 18:01 |
Додаток 2 до ТД (1) матросова.docx | |
10 березня 2023 18:01 |
Перелік змін Матросова.docx | |
06 березня 2023 09:56 |
Додаток 1 до ТД..docx |
10 березня 2023 18:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2023 18:01 |
ТД з особл. (4545) Матросова 15а (1).docx
|
|||
10 березня 2023 18:01 |
Додаток №3 до ТД (1) матросова.docx
|
|||
10 березня 2023 18:01 |
Додаток 4 до ТД (1) матросова.docx
|
|||
10 березня 2023 18:01 |
Додаток 2 до ТД (1) матросова.docx
|
|||
10 березня 2023 18:01 |
Перелік змін Матросова.docx
|
|||
06 березня 2023 09:56 |
Додаток 1 до ТД..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Декілька питань щодо закупівлі
Дата подання: 08 березня 2023 15:31
Дата відповіді: 10 березня 2023 18:08
Доброго дня! Хочу, насамперед, привітати замовника з можливістю освоїти досить велику суму бюджетних коштів. Мабуть у воєнний час не досить часто є така нагода. Також, переглянувши тендерну документацію, не можу не зазначити дуже глибокі знання у замовника з нормативів та законодавчої бази пов’язаних з будівництвом. А те як замовник хвилюється за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві Учасника, взагалі викликає велику повагу. Дуже добре, що допомагаєте відповідним державним установам здійснювати контроль, не зважаючи на те, що вони про це навіть не просили.
Займаюсь будівництвом досить довго, та зараз бачу, що мої знання у цій царині недостатні. Тому прошу замовника поділитись своєю мудрістю та відповісти на деякі питання, що виникли в мене під час перегляду тендерної документації:
1. Щодо п. 2 розділу 1 Додатку 1:
а) Замовник вимагає наявність слюсара монтажника та лицювальника, але чого не зрозуміло. Може мається на увазі слюсар із складання металевих конструкцій, монтажник авіаційних машин та лицювальник музичних інструментів? Так а на шо вони тоді вам?
б) Замовник вимагає від Учасника з одного боку наявності мінімум 7-ми робітників певних спеціальностей, інженера кошторисника та виконроба, що дорівнює 9-ти, а з іншого мінімум 12 працівників. Якось одне протирічить іншому. І тоді чому не вказано скільки працівників кожної спеціальності потрібно якщо це все для замовника так важливо? За якими параметрами визначена мінімальна кількість працівників? І чому не приділяється увага іншим важливим спеціалістам відповідно до технічного завдання? Хто має ставити двері, проводити роботи пов’язані з вентиляцією приміщень тощо?
в) Замовник вимагає від працівників зазначених робітничих професій проходження навчання з деяких курсів з охорони праці та пожежно-технічного мінімуму. Тут є декілька питань. Проходження навчання та перевірка знань працівників є внутрішньою справою підприємства Учасника. Перевірку та контроль за дотриманням норм з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві здійснюють спеціалізовані державні установи. Якими нормами та законодавчими актами замовник керується, вимагаючи наявність проходження навчання робітниками Учасника з охорони праці та пожежної безпеки? І чи впевнений замовник, що відповідне навчання законодавчо вимагається від працівників зазначених спеціальностей? Наприклад, де зазначено, що муляр має проходити спеціальне навчання з пожежно технічного мінімуму, штукатур навчання з безпечного виконання робіт з використанням електрифікованого і пневматичного інструменту, пристроїв тощо? Також маю зазначити, що відповідно до вимог замовника, в Учасника повинен бути виконроб. Він проводить інструктажі на робочому місці та відповідає за дотримання робітниками норм з охорони праці та пожежної безпеки.
2. Щодо Додатку 2:
а) У технічній специфікації зазначені роботи з встановлення водонагрівачів, але замовником не вказані параметри відповідних водонагрівачів, що не дає змоги Учаснику врахувати їх ціну у своїй пропозиції. Власне я можу спробувати вгадати що там мається на увазі, але далеко не факт, що мій вибір влаштує замовника.
б) У технічній специфікації зазначені роботи монтажу установки приточно-витяжної та вентиляторів канальних, але тут історія та ж сама що й з водонагрівачами. Це важливе питання. Щоб визначити ціну потрібні технічні параметри яким має відповідати відповідне обладнання.
в) З електромонтажними роботами в технічній специфікації теж не зрозуміло. Які світильники треба встановити? Хоч якісь вимоги щодо увідно-росподільних пристроїв та шафи автоматизації вентиляційного обладнання? Короби пластикові які потрібні?
г) У технічній специфікації є роботи з монтажу люку броньованого. З цього приводу теж є питання. Люк новий необхідно встановити? Якщо так, то хоча б його розміри вкажіть, з якої сталі його потрібно зробити тощо.
д) Відповідно до технічної специфікації необхідно штукатурити стелі. Я власне не був на об’єкті, та рішення дуже цікаве. Тут не має помилки? Дійсно стелі треба штукатурити?
е) Замовник вимагає від Учасника надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Верхолазні роботи; Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Прошу вказати де саме у технічній специфікації передбачені:
- роботи пов’язані з нанесенням лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- верхолазні роботи;
- роботи пов’язані з застосуванням скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Також, хочу поцікавитись на підставі чого замовник вимагає від Учасника відповідну Декларацію та яким чином вона взагалі стосується замовника. Є взагалі відповідні контролюючі органи. Не впевнений що вони надали якісь повноваження замовнику.
Звісно, це основні питання на які хотілося б отримати відповідь. Є й інші, але вони не такі суттєві для мене. Можливо інші Учасники звернуть на них вашу увагу. Зараз хочу отримати конкретну відповідь на свої запитання з посиланням на відповідні нормативні акти закони тощо. І заздалегідь прошу не надавати відповідь по типу: «Я замовник, я так хочу». Зрозуміло, що відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», замовник може зазначати певні вимоги, але вони повинні бути обґрунтовані та мати відношення до предмета закупівлі. Замовник не може вимагати від Учасника те що він не повинен мати або виконувати відповідно до нормативів, законів тощо. Тобто, вимога типу «у виконроба Учасника мають бути блакитні очі» є неприпустимою. Так от, якщо раптом так станеться, що замовник буде не в змозі надати відповідь на мої питання, прошу просто сприймати їх як зауваження та внести відповідні виправлення до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу велику увагу до нашої закупівлі та за ваші питання! Замовником були розглянути ваші запитання до процедури закупівлі та повідомляємо про наступне. 1. Щодо п. 2 розділу 1 Додатку 1:
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником вимагалася наявність не менше 12 працівників, з них: робітників за посадами каменярів (мулярів), штукатурів, малярів, монтажників, слюсарів, електромонтажників та лицювальників не менше 7 працівників; сертифікованого інженера з кошторисної документації; виконроба. Зазначаємо, що кількість працівників визначена відповідно до обсягу робіт та передбаченого строку виконання поточного ремонту. Також, передбачалося зазначення саме працівників робітничих професій, для унеможливлювання зазначення учасником більшості працівників адміністративного та організаційного характеру. Водночас, кількість працівників може бути більшою та можуть бути в наявності працівники також інших професій, окрім тих, що вимагаються тендерною документацією. У тендерній документації було зазначено перелік працівників основних професій, спеціалізація яких безпосередньо передбачається відповідно до технічної специфікації, та які мають бути обов’язково в наявності в учасника процедури закупівлі. У той же час, спеціалізація слюсарів, монтажників та лицювальників та їх необхідна кількість визначається учасником процедури закупівлі відповідно до технічної специфікації. З питання залучення працівників інших професій, які можуть виконувати роботи відповідно до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі визначається відповідно до технічної специфікації, викладеної у додатку 2 до тендерної документації.
Окрім того, для підтвердження кваліфікації працівників та відповідно до вимог чинного законодавства у сфері охорони праці та пожежної безпеки у складі пропозиції учасника вимагається надання документів, що підтверджують проходження працівниками відповідного навчання та перевірку знань. Так, відповідно до глави 3 наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005, затвердженого на виконання вимог ст. 18 Закону України «Про охорону праці», визначено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Також, результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Відповідальність за організацію і здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань працівників з питань охорони праці покладається на роботодавця. Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Окрім того, навчання та перевірка знань може здійснюватися роботодавцем на власному підприємстві так і відповідному навчальному центрі. При цьому, незалежно від місця проведення навчання та перевірки знань, відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» встановлено єдині вимоги, які затверджені наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою».
Також, відповідно до п. 15 Розділу IІ наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 встановлено, що усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки (далі - протипожежні інструктажі). Окрім того, визначено, що особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум).
Таким чином, всі перелічені вимоги щодо кваліфікації працівників складені у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у сфері охорони праці та пожежної безпеки. Водночас, наявність у предметі закупівлі видів робіт підвищеної небезпеки, а саме робіт в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників, пов’язаних з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці та технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю – передбачає навчання та перевірку знань працівниками, які виконують такі роботи підвищеної небезпеки, зокрема такі як – роботи на висоті, роботи з технічними засобами праці та роботи з електрообладнанням. З огляду на зазначене, у разі організації здійснення в учасника торгів навчання та перевірки знань безпосередньо на підприємстві – у складі пропозиції можуть бути надані документи, що вимагаються тендерною документацією, складені відповідною службою учасника, що мають відповідні повноваження для здійснення таких дій згідно чинного законодавства.
2. Щодо Додатку 2:
На ваш запит надаємо уточнюючу інформацію щодо технічних вимог до предмета закупівлі: на об’єкті мають бути встановлені водонагрівачі об’ємом 80 л, потужністю – 2000 Вт; для здійснення робіт з монтажу установки приточно-витяжної та вентиляторів канальних повідомляємо, що площа приміщення за даним предметом закупівлі складає 285 м3, у зв’язку з чим передбачена приточно-витяжна установка з рекуперацією повітря 3-х кратним повітрообміном рівним 853 м3 і вище, регулювання витяжного повітря та повітря, що подається, здійснюється за рахунок передбаченого регулювання (перемикання) швидкостей. Максимальна споживана потужність даної установки становить 3,7 кВт, змінний фільтр забезпечує подачу чистого повітря до приміщення. У санвузлах додатково встановлюються витяжні вентилятори в окремий канал; під час виконання електромонтажних робіт мають бути встановлені світильники LED, потужністю 48 Вт, світловим потоком 4500 Лм, короби пластикові 25х25мм; вимоги щодо увідно-розподільних пристроїв та шафи автоматизації вентиляційного обладнання визначаються учасником самостійно з урахуванням технічних характеристик встановленого обладнання; для виконання робіт з монтажу люку має бути встановлено люк металевий, розміром 1000*1000мм, призначений для зупинки просування вибухових хвиль всередину споруд подвійного призначення з відповідними захисними властивостями, крізь вхідний отвір. Стійкість до вибухової хвилі ΔP=20 кПа (0,2 кгс/см2); видами робіт передбачено штукатурення стелі.
Стосовно вимоги щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повідомляємо, що дана вимога встановлена на виконання положень постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011, у зв’язку з необхідністю виконання на об’єкті робіт, зокрема підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Крім того зазначаємо, що відповідно до п. 21 постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 цієї постанови), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, замовник має бути впевнений, що виконання робіт підвищеної небезпеки буде здійснюватися підприємством (організацією), яке має відповідні дозвільні документи, які дозволяють здійснювати діяльність та виконувати ремонті роботи підвищеної небезпеки. Водночас, зазначаємо що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII переможцем процедури закупівлі вимагається надання ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, замовником на законодавчих підставах вимагається надання даного документу.
З огляду на викладене, повідомляємо, що замовник може частково задовільнити вашу вимогу в частині внесення змін до тендерної документації. Всі інші вимоги, встановлені замовником, відповідають вимогам чинного законодавства та є обов’язковими для подання.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником вимагалася наявність не менше 12 працівників, з них: робітників за посадами каменярів (мулярів), штукатурів, малярів, монтажників, слюсарів, електромонтажників та лицювальників не менше 7 працівників; сертифікованого інженера з кошторисної документації; виконроба. Зазначаємо, що кількість працівників визначена відповідно до обсягу робіт та передбаченого строку виконання поточного ремонту. Також, передбачалося зазначення саме працівників робітничих професій, для унеможливлювання зазначення учасником більшості працівників адміністративного та організаційного характеру. Водночас, кількість працівників може бути більшою та можуть бути в наявності працівники також інших професій, окрім тих, що вимагаються тендерною документацією. У тендерній документації було зазначено перелік працівників основних професій, спеціалізація яких безпосередньо передбачається відповідно до технічної специфікації, та які мають бути обов’язково в наявності в учасника процедури закупівлі. У той же час, спеціалізація слюсарів, монтажників та лицювальників та їх необхідна кількість визначається учасником процедури закупівлі відповідно до технічної специфікації. З питання залучення працівників інших професій, які можуть виконувати роботи відповідно до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі визначається відповідно до технічної специфікації, викладеної у додатку 2 до тендерної документації.
Окрім того, для підтвердження кваліфікації працівників та відповідно до вимог чинного законодавства у сфері охорони праці та пожежної безпеки у складі пропозиції учасника вимагається надання документів, що підтверджують проходження працівниками відповідного навчання та перевірку знань. Так, відповідно до глави 3 наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005, затвердженого на виконання вимог ст. 18 Закону України «Про охорону праці», визначено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Також, результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Відповідальність за організацію і здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань працівників з питань охорони праці покладається на роботодавця. Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Окрім того, навчання та перевірка знань може здійснюватися роботодавцем на власному підприємстві так і відповідному навчальному центрі. При цьому, незалежно від місця проведення навчання та перевірки знань, відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» встановлено єдині вимоги, які затверджені наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою».
Також, відповідно до п. 15 Розділу IІ наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 встановлено, що усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки (далі - протипожежні інструктажі). Окрім того, визначено, що особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум).
Таким чином, всі перелічені вимоги щодо кваліфікації працівників складені у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у сфері охорони праці та пожежної безпеки. Водночас, наявність у предметі закупівлі видів робіт підвищеної небезпеки, а саме робіт в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників, пов’язаних з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці та технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю – передбачає навчання та перевірку знань працівниками, які виконують такі роботи підвищеної небезпеки, зокрема такі як – роботи на висоті, роботи з технічними засобами праці та роботи з електрообладнанням. З огляду на зазначене, у разі організації здійснення в учасника торгів навчання та перевірки знань безпосередньо на підприємстві – у складі пропозиції можуть бути надані документи, що вимагаються тендерною документацією, складені відповідною службою учасника, що мають відповідні повноваження для здійснення таких дій згідно чинного законодавства.
2. Щодо Додатку 2:
На ваш запит надаємо уточнюючу інформацію щодо технічних вимог до предмета закупівлі: на об’єкті мають бути встановлені водонагрівачі об’ємом 80 л, потужністю – 2000 Вт; для здійснення робіт з монтажу установки приточно-витяжної та вентиляторів канальних повідомляємо, що площа приміщення за даним предметом закупівлі складає 285 м3, у зв’язку з чим передбачена приточно-витяжна установка з рекуперацією повітря 3-х кратним повітрообміном рівним 853 м3 і вище, регулювання витяжного повітря та повітря, що подається, здійснюється за рахунок передбаченого регулювання (перемикання) швидкостей. Максимальна споживана потужність даної установки становить 3,7 кВт, змінний фільтр забезпечує подачу чистого повітря до приміщення. У санвузлах додатково встановлюються витяжні вентилятори в окремий канал; під час виконання електромонтажних робіт мають бути встановлені світильники LED, потужністю 48 Вт, світловим потоком 4500 Лм, короби пластикові 25х25мм; вимоги щодо увідно-розподільних пристроїв та шафи автоматизації вентиляційного обладнання визначаються учасником самостійно з урахуванням технічних характеристик встановленого обладнання; для виконання робіт з монтажу люку має бути встановлено люк металевий, розміром 1000*1000мм, призначений для зупинки просування вибухових хвиль всередину споруд подвійного призначення з відповідними захисними властивостями, крізь вхідний отвір. Стійкість до вибухової хвилі ΔP=20 кПа (0,2 кгс/см2); видами робіт передбачено штукатурення стелі.
Стосовно вимоги щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повідомляємо, що дана вимога встановлена на виконання положень постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011, у зв’язку з необхідністю виконання на об’єкті робіт, зокрема підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Крім того зазначаємо, що відповідно до п. 21 постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 цієї постанови), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, замовник має бути впевнений, що виконання робіт підвищеної небезпеки буде здійснюватися підприємством (організацією), яке має відповідні дозвільні документи, які дозволяють здійснювати діяльність та виконувати ремонті роботи підвищеної небезпеки. Водночас, зазначаємо що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII переможцем процедури закупівлі вимагається надання ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, замовником на законодавчих підставах вимагається надання даного документу.
З огляду на викладене, повідомляємо, що замовник може частково задовільнити вашу вимогу в частині внесення змін до тендерної документації. Всі інші вимоги, встановлені замовником, відповідають вимогам чинного законодавства та є обов’язковими для подання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД" |
1 760 391,30
UAH
|
1 760 391,30
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" |
2 194 719,14
UAH
|
2 194 719,14
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД" #41885986 |
Відхилено |
1 760 391,30
UAH
|
20 березня 2023 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2023 16:37
|
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" #43371363 |
Переможець |
2 194 719,14
UAH
|
21 березня 2023 21:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2023 12:39
|
ду 1 до д№4545(25ВТзО-П (Матрос.15а).pdf | зміни до договору |
25 квітня 2023 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 19:22
|
ДЦ Матрос.15а (ч.2).pdf | укладений |
29 березня 2023 19:19
|
ДЦ Матрос.15а (ч.1).pdf | укладений |
29 березня 2023 19:19
|
ДЦ Матрос.15а (ч.3).pdf | укладений |
29 березня 2023 19:19
|
4545(25ВТзО-П від 27.03.23 (Матрос.15а).pdf | укладений |
29 березня 2023 19:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опублікувано додаткову угоду до договору відповідно до пп. 5. п. 19 Особливостей (Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178), покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, але не в розумінні цієї підстави, а на виконання вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: перерозподіл коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 4545/25ВТзО-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |