Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (обслуговування та супровід програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського обліку "АБО Plus")
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2023-03-06-000306-a 5b47141f2c3443dbbadeda8ee1d253c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крічфалуші Юрій Андрійович

+380960897470 jurakrichi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 43229131
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Крічфалуші Юрій Андрійович
+380960897470
jurakrichi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування та супровід програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерського обліку "АБО Plus"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, місто Виноградів, вулиця Копанська, №10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

06 березня 2023 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Репчак Ігор Богданович
#2353906211
Переможець 24 000,00
UAH
06 березня 2023 08:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH