Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях
Services for providing food to patients in infectious diseases hospitals
Очікувана вартість
3 749 670,00 UAH
UA-2023-03-04-000121-a c7d357ff29de43d0a10ebb48b83378b3
Відбір для закупівлі за рамковою угодою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренюк Олена Володимирівна

+380487285551 t-infect@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999023
Місцезнаходження: 65021, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА, будинок 5/7
Контактна особа: Коренюк Олена Володимирівна
+380487285551
t-infect@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMUNAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "MISKA CLINIC INFECTIOUS LIKARNYA" FOR ODESSKOI MISKOYA
National ID: 01999023
Contact point: Korenyuk Olena Volodymyrivna
+380487285551
t-infect@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2023 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2023 00:00
Початок аукціону: 09 березня 2023 12:59
Очікувана вартість: 3 749 670,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 748,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 березня 2023 12:07
Enquiries until: 06 березня 2023 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 березня 2023 00:00
Planned auction date: 09 березня 2023 12:59

Information

Estimated total value: 3 749 670 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 18 748 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9272 комплект
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл з молоком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for the provision of food for patients in infectious diseases hospitals, namely: services for the provision of food for adults (gastro table with milk)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 30 червня 2023
4514 комплект
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл без молока)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for the provision of food for patients in infectious diseases hospitals, namely: services for the provision of food for adults (gastro table without milk)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 30 червня 2023
732 комплект
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл без молока) перетерте
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for the provision of food to patients in infectious diseases hospitals, namely: services for the provision of food for adults (gastro table without milk)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 30 червня 2023

Інформація про рамкову угоду

Дата підписання: 28 лютого 2023 00:00
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл з молоком)
ТОВ "ОЛЬГА"
255 UAH без ПДВ 3749670 UAH без ПДВ
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
260 UAH без ПДВ 3748450 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
260 UAH без ПДВ 3748267 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл без молока)
ТОВ "ОЛЬГА"
255 UAH без ПДВ 3749670 UAH без ПДВ
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
255 UAH без ПДВ 3748450 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
253.5 UAH без ПДВ 3748267 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл без молока) перетерте
ТОВ "ОЛЬГА"
320 UAH без ПДВ 3749670 UAH без ПДВ
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
255 UAH без ПДВ 3748450 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
264 UAH без ПДВ 3748267 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-30-000101 ● 37af54237fee4fafbba8048b97921404
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2023 09:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.05.2023 № 43
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2023 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-03-04-000121-a 04.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 2 659 600,00
UAH
2 659 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2023 10:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 2 659 600,00
UAH
09 березня 2023 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2023 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
2 659 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 10:48
Електронний підпис укладений
03 липня 2023 12:03
ду-1 фабрика смаку.pdf зміни до договору
03 липня 2023 12:02
Електронний підпис укладений
13 березня 2023 11:51
дог_37.pdf укладений
13 березня 2023 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2023 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 1 753 430,00
UAH