Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32884306 |
Місцезнаходження: | 54027, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380983896631 anna.potichnaya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 13 464 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 17:18 |
Додаток № 6.docx | |
03 березня 2023 17:18 |
Додаток № 4.docx | |
03 березня 2023 17:18 |
Додаток № 3.docx | |
03 березня 2023 17:18 |
Додаток № 1.docx | |
03 березня 2023 17:18 |
ТД.docx | |
03 березня 2023 17:18 |
Додаток № 5.doc | |
03 березня 2023 17:18 |
Додаток № 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000042 ● e6711234dc2a46968eec5a7d3e62e6e3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.05.2023 № 41-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.05.2023 № 41-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-03-03-011104-a 03.03.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-05 13:13:05
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби» (ID: UA-2023-03-03-011104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-08 16:09:50
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розглянувши запит Південного офісу Державної Аудиторської служби в Миколаївській області в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби» Самоскид для вивезення сміття, стихійних звалищ та опалого листя (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-03-011104-a) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення (інформацію та документи).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб КП ММР «МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ» в забезпеченні покладених функцій, щодо підтримання благоустрою м. Миколаїв, а саме вивезення сміття, стихійних звалищ та опалого листя.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2022 №275 з виведенням середньоарифметичного значення отриманих даних від постачальників в комерційних пропозиціях.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту надаємо посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/ Додатково зазначаємо, що ані постановою Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016, ані жодним іншим нормативно-правовим актом не визначено форму і вимоги до такого обґрунтування. До того ж, конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку 4 тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
13 440 000,00
UAH з ПДВ
|
13 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
13 440 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 13:44
|
калькуляція 1.pdf | укладений |
23 січня 2024 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 17:08
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
21 квітня 2023 17:00
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 16:50
|
Договор 040-0423.pdf | укладений |
21 квітня 2023 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 040/0423 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |