Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Старобільська багатопрофільна лікарня" Старобільської міської ради Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 01983714 |
Місцезнаходження: | 92703, Україна , Луганська обл., Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Монастирська, будинок 67 |
Контактна особа: |
Ганна Давідчик +380953354110 anna1115@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 20:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 20:24 |
Перелік змін.docx | |
09 березня 2023 20:24 |
протокол_про_внесення_змін_до_ТД.docx | |
09 березня 2023 20:24 |
Тендерна_документація_нова_редакція.docx | |
03 березня 2023 16:49 |
Тендерна_документація_на_закупівлю_товару.docx |
09 березня 2023 20:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2023 20:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
09 березня 2023 20:24 |
протокол_про_внесення_змін_до_ТД.docx
|
|||
09 березня 2023 20:24 |
Тендерна_документація_нова_редакція.docx
|
|||
03 березня 2023 16:49 |
Тендерна_документація_на_закупівлю_товару.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- «бронепакет щодо 1 класу захисту за ДСТУ 8782:2018 – надвисокомолекулярного поліетилену (НВМПЕ)» - боковий захист;
- «бронеплита керамічна 6 класу захисту за ДСТУ 8782:2018, матеріал: кераміка (алюміній оксид) та високомолекулярний поліетилен. Вага не більше 3 кг / одна плита» - захист грудей та спини.
Водночас захист коміру та захист паху вимогами тендерної документації не передбачено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-12-000015 ● af3a8cead66d4006b23372166e68b229
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2023 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023
№20-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 11.07.2023 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14.UA-2023-03-03-010918-а 03.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 06:39:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Індивідуальне обмундирування (Балістичний шолом, бронежилет), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-03-03-010918-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-20 12:50:19
Про надання пояснень згідно запиту від 17.07.2023
Пояснення
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-01 14:46:35
Заперечення
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-18-011606-a від 27.07.2023 року.
- Заперечення_до_Висновку_про_результати_моніторингу_процедури_закупівлі.docx
- Лист від 15.03.2023 №15_03-54.pdf
- Додаток_до_листа_від_15_03_2023_Тендерна_пропозиція.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява подана до Луганський окружний адміністративний суд. Витяг з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями Луганський окружний адміністративний суд Єдиний унікальний номер судової справи 360/876/23 Номер провадження п/360/938/23 Суть судової справи: про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Головуючий суддя (суддя-доповідач): Н.М. Басова Склад колегії суддів (за наявності): Інформацію внесено до системи автоматизованого розподілу. Керівник апарату суду _________(підпис) Ю.В. Кабацька 09.08.2023 11:04:07 |
Дата публікації: | 09 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №360/876/23 |
Дата відкриття провадження: | 11 серпня 2023 |
Документи:
11 жовтня 2023 09:29
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2023 16:50
|
Рішення від 09.10.2023 Луганського окр.адмін суду у спр.№360_876_23.html |
11 жовтня 2023 09:29
|
Електронний підпис |
15 серпня 2023 13:03
|
Електронний підпис |
09 серпня 2023 13:53
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2023 16:50
|
Рішення від 09.10.2023 Луганського окр.адмін суду у спр.№360_876_23.html |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТАК.ЮА" |
306 660,00
UAH з ПДВ
|
306 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТАК.ЮА" #44769530 |
Переможець |
306 660,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 11:12
|
Договір 46.pdf | укладений |
27 березня 2023 11:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Балістичний шолом | 6 | штуки |
17 670,00
UAH з ПДВ
|
Бронежилет | 6 | штуки |
33 440,00
UAH з ПДВ
|