Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові вікна та двері
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2023-03-03-010149-a ● 84f1ea19cb5a496fba6a68d52899760c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАГДАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04338405 |
Вебсайт: | https://magd.otg.dp.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, вул. Центральна, 32 |
Контактна особа: |
Наталія Мазай +380672889283 magdalynsel3@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
7 штуки
металопластикові двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після його поставки, та підписання обома сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 17:03 |
Додаток 8.docx | |
07 березня 2023 17:03 |
перелік змін.PDF | |
03 березня 2023 15:50 |
ТД.docx | |
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 7.docx | |
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 6.docx | |
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 4.docx | |
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 3.docx | |
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 5.docx | |
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 2.docx | |
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 1.docx |
07 березня 2023 17:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2023 17:03 |
Додаток 8.docx
|
|||
07 березня 2023 17:03 |
перелік змін.PDF
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
ТД.docx
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 7.docx
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 6.docx
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 4.docx
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 3.docx
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 5.docx
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 2.docx
|
|||
03 березня 2023 15:50 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 06 березня 2023 14:28
Дата відповіді: 06 березня 2023 17:19
Чи передбачено закупівлею монтаж?
Відповідь: Так, у Додатку 2 до тендерної документації , у розділі ІІ "Загальні вимоги" зазначено:
"Поставка товару передбачає надання комплексу супутніх послуг, вартість яких включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції. Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами:
- доставка товару до місця встановлення товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки;
- демонтаж старих віконних та дверних блоків;
- монтаж конструкцій (металопластикових дверей, металопластикових вікон, підвіконь, відливів, відкосів (сандвіч-панелей)) на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника."
"Поставка товару передбачає надання комплексу супутніх послуг, вартість яких включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції. Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами:
- доставка товару до місця встановлення товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки;
- демонтаж старих віконних та дверних блоків;
- монтаж конструкцій (металопластикових дверей, металопластикових вікон, підвіконь, відливів, відкосів (сандвіч-панелей)) на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника."
?
Дата подання: 06 березня 2023 14:32
Дата відповіді: 07 березня 2023 14:54
Шановний замовник .Ви вимагаєте в Додатку 2 (ІІ.ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:) - відкосів (сандвіч-панелей)) на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника.
Ви оголосили закупівлю на товари : Вікна , чому в загальних вимогах прописали відкоси? Відкоси це роботи .Вимагаємо прибрати вимогу про відкоси.! Якщо Вам потрібні укоси оголосіть закупілю правильно ,а саме на роботи ,викладіть дефектий акт де прописано в якій кількості ,та саме з чого вам потрібні укоси ,яка їх ширина та глибина.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Дякую за запитання.
Відповідно до п.п.7 п.п2.2.1 Інструкції №333, затвердженої Наказом Мінфіну 12.03.2012, придбання та виготовлення віконних та дверних блоків слід здійснювати за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
При плануванні видатків на придбання вікон і дверей ДКСУ в листі від 21.05.2020р. № 16-04-04/8839 теж рекомендує керуватися вищезазначеним пунктом інструкції №333.
Тому, видатки на придбання віконних та дверних блоків у нас планувалися як на придбання товару.
Згідно ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Вартість послуг з монтажу і доставки вікон та дверей, а також встановлення сандвіч-панелей – це складова договору, який є, по суті, договором про придбання.
У Додатку 2 до тендерної документації є опис і характеристики віконних та дверних блоків, які підлягають заміні. В колонці таблиці «Опис та характеристики товару» навпроти кожного вікна у п.8 зазначено : відкос-сендвіч-панелі, ширина 400мм (це його глибина). Висота, відповідно дорівнює висоті вікна, а довжина верхнього відкоса відповідно дорівнює ширині вікна.
Відповідно до п.п.7 п.п2.2.1 Інструкції №333, затвердженої Наказом Мінфіну 12.03.2012, придбання та виготовлення віконних та дверних блоків слід здійснювати за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
При плануванні видатків на придбання вікон і дверей ДКСУ в листі від 21.05.2020р. № 16-04-04/8839 теж рекомендує керуватися вищезазначеним пунктом інструкції №333.
Тому, видатки на придбання віконних та дверних блоків у нас планувалися як на придбання товару.
Згідно ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Вартість послуг з монтажу і доставки вікон та дверей, а також встановлення сандвіч-панелей – це складова договору, який є, по суті, договором про придбання.
У Додатку 2 до тендерної документації є опис і характеристики віконних та дверних блоків, які підлягають заміні. В колонці таблиці «Опис та характеристики товару» навпроти кожного вікна у п.8 зазначено : відкос-сендвіч-панелі, ширина 400мм (це його глибина). Висота, відповідно дорівнює висоті вікна, а довжина верхнього відкоса відповідно дорівнює ширині вікна.
Уточнення
Дата подання: 08 березня 2023 08:09
Дата відповіді: 08 березня 2023 09:11
Всі двері з натисними ручками?
Відповідь: Так, всі двері з натискними ручками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-03-010149-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 15 березня 2023 19:41
прохання до замовника
прохання до замовника щодо повернення на кваліфікацію й надання вимоги усунення невідповідностей, оскільки в тендерній документаціі не вказан етап подання сертифікатів і декларацій технічного регламенту товарів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2023 15:26
Згідно пункту 40 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто в абзаці другому пункту 40 особливостей зазначено, що невідповідністю в інформації та/ або документах можна вважати відсутність інформації та/ або документів крім відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
У п.ІV Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: на підтвердженні відповідності технічним вимогам учасник повинен надати:
…
2) Довідку довільної форми, яка містить опис запропонованого товару із збереженням основних характеристик, що вимагаються Замовником, фотографії або креслення запропонованого товару.
3) Сертифікати відповідності та протоколи випробовувань на комплектуючі металопластикових виробів.
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на ПВХ профіль;
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на склопакети;
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на фурнітуру;
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на виріб;
- Протокол випробувань на виріб на підставі якого видавався сертифікат відповідності на виріб;
- Протокол випробувань на профіль ПВХ;
- Протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1)
- Протокол випробувань на склопакети;
- Протокол випробувань на фурнітуру;
До даних сертифікатів та протоколу надається лист-згода від (Виробника) власників на право їх використання даним Учасником.
4) cертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (або завірену належним чином копію);
5) На підтвердження дотримання вимог Санітарних правил, у складі тендерної пропозиції учасники надають висновки (або завірені належним чином копії висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, фурнітуру.
Так як в тендерній пропозиції Учасника взагалі були відсутні документи, які повинні були підтверджувати відповідність запропонованого товару технічним вимогам, а саме:
1) Довідка довільної форми, яка містить опис запропонованого товару із збереженням основних характеристик, що вимагаються Замовником, фотографії або креслення запропонованого товару.
2) сертифікат відповідності (або завірена належним чином копія) на ПВХ профіль;
3) сертифікат відповідності (або завірена належним чином копія) на склопакети;
4) сертифікат відповідності (або завірена належним чином копія) на фурнітуру;
5) Протокол випробувань на профіль ПВХ;
6) Протокол випробувань на фурнітуру;
7) Протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1)
8) висновки (або завірені належним чином копії висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, фурнітуру.
то дана пропозиція підлягає відхиленню (підпункт 2 пункту 41 Особливстей) як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В даному випадку я не маю права надавати Учаснику право на виправлення невідповідностей
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто в абзаці другому пункту 40 особливостей зазначено, що невідповідністю в інформації та/ або документах можна вважати відсутність інформації та/ або документів крім відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
У п.ІV Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: на підтвердженні відповідності технічним вимогам учасник повинен надати:
…
2) Довідку довільної форми, яка містить опис запропонованого товару із збереженням основних характеристик, що вимагаються Замовником, фотографії або креслення запропонованого товару.
3) Сертифікати відповідності та протоколи випробовувань на комплектуючі металопластикових виробів.
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на ПВХ профіль;
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на склопакети;
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на фурнітуру;
- сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на виріб;
- Протокол випробувань на виріб на підставі якого видавався сертифікат відповідності на виріб;
- Протокол випробувань на профіль ПВХ;
- Протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1)
- Протокол випробувань на склопакети;
- Протокол випробувань на фурнітуру;
До даних сертифікатів та протоколу надається лист-згода від (Виробника) власників на право їх використання даним Учасником.
4) cертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (або завірену належним чином копію);
5) На підтвердження дотримання вимог Санітарних правил, у складі тендерної пропозиції учасники надають висновки (або завірені належним чином копії висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, фурнітуру.
Так як в тендерній пропозиції Учасника взагалі були відсутні документи, які повинні були підтверджувати відповідність запропонованого товару технічним вимогам, а саме:
1) Довідка довільної форми, яка містить опис запропонованого товару із збереженням основних характеристик, що вимагаються Замовником, фотографії або креслення запропонованого товару.
2) сертифікат відповідності (або завірена належним чином копія) на ПВХ профіль;
3) сертифікат відповідності (або завірена належним чином копія) на склопакети;
4) сертифікат відповідності (або завірена належним чином копія) на фурнітуру;
5) Протокол випробувань на профіль ПВХ;
6) Протокол випробувань на фурнітуру;
7) Протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1)
8) висновки (або завірені належним чином копії висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, фурнітуру.
то дана пропозиція підлягає відхиленню (підпункт 2 пункту 41 Особливстей) як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В даному випадку я не маю права надавати Учаснику право на виправлення невідповідностей
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. |
291 111,00
UAH з ПДВ
|
291 111,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС" |
374 000,00
UAH з ПДВ
|
374 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Відхилено |
291 111,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 14:04
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС" #38754935 |
Переможець |
374 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 14:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2023 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2023 16:55
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 13:34
|
101.PDF | укладений |
04 квітня 2023 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |