Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га).
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2023-03-03-009762-a ● 63a5c156f3844a289b72832a937d80d3
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | https://psychiatry-kyiv.itmed.org/ |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103 |
Контактна особа: |
Зоя Яременко +380444685191 zoyazzz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 11:03 |
Початок аукціону: | 29 березня 2023 11:07 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія . Тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія). Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року №2628 в сумі 50 000,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35040 людино-година
Охоронні послуги (Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 квітня 2023
—
12 квітня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 15:46 |
ТД та додатки 1,2,3,4,5 нова редакція 24.03.23.docx | |
24 березня 2023 15:46 |
Перелік змін 24.03.23.pdf | |
24 березня 2023 15:46 |
Протокол18.pdf | |
08 березня 2023 13:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
08 березня 2023 13:22 |
Протокол14.pdf |
24 березня 2023 16:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2023 15:46 |
ТД та додатки 1,2,3,4,5 нова редакція 24.03.23.docx
|
||||||
24 березня 2023 15:46 |
Перелік змін 24.03.23.pdf
|
||||||
24 березня 2023 15:46 |
Протокол18.pdf
|
||||||
08 березня 2023 13:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
||||||
08 березня 2023 13:22 |
Протокол14.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо типової форми № 03-1
Дата подання: 03 березня 2023 17:33
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:49
Доброго вечора! Відповідно до пункту 1.8. Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен долучити копії документів про зарахування на баланс не менше 2 (двох) службових собак, а саме – копії актів приймання-передачі основних засобів (типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352).
Звертаємо увагу, що Наказ Міністерства статистики України від 29.12.1995№ 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку» на який робить посилення Замовник, втратив чинність згідно Наказу Державної служби статистики України від 22.10.2021 року № 266 «Про скасування та визнання таким, що втратили чинність, деяких наказів Державної служби статистики України, Міністерства статистики України та Державного комітету статистики України.» Враховуючи вищевказане, просимо Замовника вилучити дану вимог з тендерної документації, яка свідомо обмежує коло учасників та як вбачається прописана під конкретних учасників/
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В документацію будуть внесені зміни.
Довідки МВС
Дата подання: 03 березня 2023 18:18
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:53
Пунктом 2.2 кваліфікаційних критеріїв вказана вимога, що учасник повинен надати документи на працівників , які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування, а саме:
-документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Однак, хочемо зауважити, що органи поліції не мають права видавати дозволи на придбання, зберігання та носіння вогнепальної зброї та бойових припасів до неї, пневматичної чи холодної зброї, пристроїв та патронів до них громадянам, а також проводити їх перереєстрацію в разі:
• наявності в особи медичних протипоказань до виконання вказаних функціональних обов'язків та володіння зброєю;
• наявності даних про систематичне (два чи більше разів) порушення такою особою громадського порядку, неусунення виявлених раніше порушень вимог Інструкції щодо зберігання, перевезення, використання раніше придбаної зброї, пристроїв, зловживання спиртними напоями, вживання наркотичних речовин без призначення лікаря, інших одурманюючих засобів, вчинення домашнього насильства, що підтверджується документально;
• наявності вмотивованої постанови державного виконавця про встановлення тимчасового обмеження боржника в праві користування вогнепальною мисливською, пневматичною та охолощеною зброєю, пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії;
• надходження від уповноваженого органу до уповноваженого підрозділу із контролю за обігом зброї центрального органу управління поліцією, уповноваженого підрозділу з контролю за обігом зброї та дозвільної системи головних управлінь Національної поліції в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, областях та м. Києві інформації про повідомлення такій особі про підозру або інформації про складення щодо такої особи повідомлення про підозру, що не вручене через невстановлення її місцезнаходження;
• наявності в особи судимості за злочин, яка не погашена або не знята в установленому порядку;
• відсутності довідки про вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з ними та їх застосування;
• відсутності права, визначеного актами законодавства, на придбання, зберігання і носіння пристроїв (пункт 5.1 глави 5 розділу I Інструкції).
У зв’язку з вищенаведеним, просимо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Наявність зазначених документів вимагається згідно чинного законодавства. Саме тому, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
патрулювання території
Дата подання: 06 березня 2023 09:54
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:54
Шановний замовнику! З Вашого технічного завдання не зрозумілі завдання для постів "м. Київ, вул. Кирилівська 103 цілодобовий (патрулювання території)". Яким чином патрулюється територія? із собаками цілодобово на кожному посту (бо у документах ви вимагаєте надати на них документи)? чи групою швидкого реагування на службових авто цілодобово? Також Ви вимагаєте надати документи на "не менше 16-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності, з яких 4 працівника виконуватимуть функцію старшого зміни.... та будуть безпосередньо залучені до надання послуг на об’єкті Замовника"... Де в технічному завданні зазначено, що потрібен старший зміни? Учасники повинні самі здогадуватись? Просимо переглянути ваше Технічне завдання та внести відповідні зміни, адже, знову ж таки, ви вимагаєте підтвердити згоду із технічним завданням, яке не дає повного розуміння вимог та обов`язків охоронників на кожному із постів, лише загальне розуміння! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В документацію будуть внесені зміни.
про застосування процедури
Дата подання: 06 березня 2023 15:12
Дата відповіді: 06 березня 2023 15:58
Доброго дня.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975, об'єкти структурних підрозділів психіатричних закладів з посиленим та суворим наглядом підлягають охороні органами поліції охорони, які на законодавчому рівні забезпечуються усім необхідним для забезпечення надійної охорони даних закладів.
Відповідь: Доброго дня. Інформуємо, що Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не здійснює застосування примусових заходів медичного характеру із посиленим або суворим наглядом за адресою: 04080,м.Київ,вул.Кирилівська, 103
Щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 07 березня 2023 13:11
Дата відповіді: 08 березня 2023 12:12
Доброго дня. Додатку 4 до тендерної документації в переліку документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної документації, вказано п.9: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженої особи учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (форма, наведена у Додатку № 3 до тендерної документації)»
Однак, в Додатку №3 до тендерної документації зазначені кваліфікаційні критерії до Учасників.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію, або надати обґрунтоване пояснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В документацію будуть внесені зміни.
стосовно аналогічного досвіду
Дата подання: 08 березня 2023 12:58
Дата відповіді: 10 березня 2023 15:32
Доброго дня. Відповідно до пункту 3.1. Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, вважається договір з фізичної охорони об’єктів та майна. Просимо уточнити чи може Учасник долучити договір з охорони громадського порядку та безпеки?
Відповідь: Доброго дня, якщо за аналогічним договором надавались послуги з фізичної охорони об’єктів та майна, то такий договір вважатиметься аналогічним.
базова станція
Дата подання: 08 березня 2023 12:58
Дата відповіді: 10 березня 2023 15:33
Пунктом 1.4. Додатку 3 до тендерної документації вказана вимога : «Копія документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку (базова станція)» ЗАПИТАННЯ: Де повинна знаходитись базова станція та який регіон її обслуговування?
Відповідь: Базова станція повинна знаходитись в регіоні надання послуг.
залучення собак та посилення постів
Дата подання: 09 березня 2023 13:37
Дата відповіді: 10 березня 2023 15:34
Просимо пояснити вимогу оновленого технічного завдання, а саме п.10 додатку 2 "...посилення постів в нештатних ситуаціях ....залучати собак за окремою заявкою Замовника". Це буде сплачуватись Замовником додатково (окремо)? чи залучення собак та посилення постів - за рахунок Учасника? Дякуємо
Відповідь: Залучення собак та посилення постів має включатись до пропонованої ціни учасника. Будь-які додаткові витрати Замовником не сплачуються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-03-009762-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 08 березня 2023 13:52
Вимога
В ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано : «Екіпіровка охоронника спец засобами: газовий балон, гумовий кийок, ліхтарик, газовий пістолет (за вимогою). В залежності від ступеню ризику несанкціонованого проникнення на об’єкт охоронник отримує додаткові спеціальні засоби активного захисту згідно ліцензійних умов МВС України»
ВИМАГАЄМО надати чіткий перелік додаткових спеціальних засобів активного захисту згідно ліцензійних умов МВС України, які має отримати охоронник в випадку несанкціонованого проникнення на об’єкт.
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЄМО надати чіткий перелік додаткових спеціальних засобів активного захисту згідно ліцензійних умов МВС України, які має отримати охоронник в випадку несанкціонованого проникнення на об’єкт.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2023 15:36
Під додатковими спец засобами мають на увазі: бронежилети, захисні шоломи та наручники одноразового використання в кількості достатній для забезпечення всіх постів охорони.
Номер вимоги: UA-2023-03-03-009762-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 07 квітня 2023 18:57
Вимога щодо розяснення відхилення
Замовник, на підставі пункту 41 Особливостей (Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та враховуючи надані документи Приватним підприємством «АТЛАНТ» (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями (UA-2023-03-03-009762-a) за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги ( Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га) КНП «Клінічна лікарні «ПСИХІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації), прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника, яке опубліковано протоколом уповноваженої особи № 17 від 05.04.2023 року.
ПП «АТЛАНТ» вимагає від Замовника, детального роз’яснення щодо обґрунтування прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції останнього, з наступних питань:
1. Замовник зазначає, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, адресата, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи». Надані у складі пропозиції ПП «Атлант» документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником не містять адресата.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, тобто виконав вимогу пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, таким чином відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме - (опис так приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної документації та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки). Таким чином наданні у складі тендерної пропозиції документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складалися безпосередньо Учасником та не містять адресату ніяким чином не впливають на технічні, якісні та кількісні характеристики, кваліфікаційні критерії предмета закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного ПП «АТЛАНТ» зазначає, що своїми діями Замовник порушує права та законні інтереси Учасника відповідно до статті 5 Закону, зокрема, частини першої пункту 1, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, частини першої пункту 4, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, частини першої пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
2. Замовник зазначає, що відповідно до пункту 1 підпункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість забезпечення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. Документально підтвердити наявність транспорту реагування (не менше 3-х), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до
наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
- фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375);
- документ, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві;
- довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності із наданням всіх документів, що вказані вище.
Замовник зазначає, що у складі пропозиції ПП «Атлант» відсутній документ, який підтверджує наявність встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник. Також, при висуненні вимоги про усунення порушення від 31.03.2023 року, Учасник повинен надати документ, який підтверджує встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує Учасник (акт виконаних робіт/наданих послуг). Також, Замовник зазначає, що на вимог п.1.3, п.1.4 та п. 1.6 Додатку 3 до ТД, містяться документи ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут», однак ПП «Атлант» не виправив виявлені невідповідності та не надав документ, який підтверджує встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, зокрема на автомобілі Renault Duster АА 5163 ТЕ, Renault Logan АА 3164 ОЕ, Renault Logan АА 4097 НІ.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, а саме – Довідку Товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронне об’єднання «СПРУТ» у якій зазначається, що всі транспортні засоби, які здійснюють реагування відповідно до укладеного договору, оснащенні системами GPS, що дає можливість контролю за ГШР, тобто виконав вимогу Замовника, а саме - пункту 1 підпункту 1.3. Додатку 3 тендерної документації. Також, Учасником було надано акт виконання робіт № 107 від 14 лютого 2023 року, на підтвердження встановлення пристрою спостереження GPS на автомобілі, які належать охоронному підприємству. Зазначаємо, що згідно пункту 1 підпункту 1.3. Додатку 3 (довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості) тендерної документації, Замовник не вимагав надати (акт виконаних робіт/наданих послуг) на підтвердження встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує Учасник.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» звертає увагу проте, що у складі тендерної пропозиції було надано копії видаткових накладних ТОВ ОО «СПРУТ» на придбання пристроїв спостереження Teltonika FMB 120. Таким чином при наявності у штаті підприємства відповідних фахівців (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтер охоронно – пожежної сигналізації) можливе встановлення вищевказаного обладнання на власні автомобілі реагування самостійно, без залучення підрядних організацій.
Таким чином, висунувши таку вимогу, щодо підтверджує встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує Учасник (акт виконаних робіт/наданих послуг), Замовник порушує права та законні інтереси Учасника відповідно до статті 5 Закону, зокрема, частини першої пункту 1, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, частини першої пункту 4, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, частини першої пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
3. Замовник зазначає, що відповідно до пункту 1.4. Додатку 3 до ТД, у складі пропозиції повинна міститись копія документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку (базова станція).
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, а саме – Копію листа за № 80/09.2.1/6242/22 від 05.09.2022 року ДП «Український державний центр радіочастот» надісланого Товариству з обмеженою відповідальністю ОО «СПРУТ», щодо присвоєння радіочастоти базової станції БС 150-80-0605047, яка належить останньому.
Зазначаємо, що дане зауваження Замовника не була вказане при наданні вимоги про усунення невідповідностей від 31.03.2023 року, тобто у повній мірі відповідало вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином Учаснику не зрозуміло, як зазначена вище вимога стала обґрунтуванням про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «АТЛАНТ».
4. Також, Замовник вказує, що відповідно до пункту 1.6. Додатку 3 до ТД, у складі пропозиції повинна міститись копія документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання відповідних пристроїв або дозволи на право зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані охоронникам груп швидкого реагування.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, а саме – Копію документу (дозволу) Товариства з обмеженою відповідальністю ОО «СПРУТ», виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання відповідних пристроїв або дозволи на право зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Зазначаємо, що дане зауваження Замовника не була вказане при наданні вимоги про усунення невідповідностей від 31.03.2023 року, тобто у повній мірі відповідало вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином Учаснику не зрозуміло, як зазначена вище вимога стала обґрунтуванням про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «АТЛАНТ».
Рішення про відхилення Приватного підприємства «АТЛАНТ», тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознаки упередженого підходу до оцінки учасника Закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
ПП «АТЛАНТ» вимагає від Замовника, детального роз’яснення щодо обґрунтування прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції останнього, з наступних питань:
1. Замовник зазначає, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, адресата, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи». Надані у складі пропозиції ПП «Атлант» документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником не містять адресата.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, тобто виконав вимогу пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, таким чином відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме - (опис так приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної документації та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки). Таким чином наданні у складі тендерної пропозиції документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складалися безпосередньо Учасником та не містять адресату ніяким чином не впливають на технічні, якісні та кількісні характеристики, кваліфікаційні критерії предмета закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного ПП «АТЛАНТ» зазначає, що своїми діями Замовник порушує права та законні інтереси Учасника відповідно до статті 5 Закону, зокрема, частини першої пункту 1, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, частини першої пункту 4, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, частини першої пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
2. Замовник зазначає, що відповідно до пункту 1 підпункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість забезпечення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. Документально підтвердити наявність транспорту реагування (не менше 3-х), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до
наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
- фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375);
- документ, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві;
- довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності із наданням всіх документів, що вказані вище.
Замовник зазначає, що у складі пропозиції ПП «Атлант» відсутній документ, який підтверджує наявність встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник. Також, при висуненні вимоги про усунення порушення від 31.03.2023 року, Учасник повинен надати документ, який підтверджує встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує Учасник (акт виконаних робіт/наданих послуг). Також, Замовник зазначає, що на вимог п.1.3, п.1.4 та п. 1.6 Додатку 3 до ТД, містяться документи ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут», однак ПП «Атлант» не виправив виявлені невідповідності та не надав документ, який підтверджує встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, зокрема на автомобілі Renault Duster АА 5163 ТЕ, Renault Logan АА 3164 ОЕ, Renault Logan АА 4097 НІ.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, а саме – Довідку Товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронне об’єднання «СПРУТ» у якій зазначається, що всі транспортні засоби, які здійснюють реагування відповідно до укладеного договору, оснащенні системами GPS, що дає можливість контролю за ГШР, тобто виконав вимогу Замовника, а саме - пункту 1 підпункту 1.3. Додатку 3 тендерної документації. Також, Учасником було надано акт виконання робіт № 107 від 14 лютого 2023 року, на підтвердження встановлення пристрою спостереження GPS на автомобілі, які належать охоронному підприємству. Зазначаємо, що згідно пункту 1 підпункту 1.3. Додатку 3 (довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості) тендерної документації, Замовник не вимагав надати (акт виконаних робіт/наданих послуг) на підтвердження встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує Учасник.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» звертає увагу проте, що у складі тендерної пропозиції було надано копії видаткових накладних ТОВ ОО «СПРУТ» на придбання пристроїв спостереження Teltonika FMB 120. Таким чином при наявності у штаті підприємства відповідних фахівців (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтер охоронно – пожежної сигналізації) можливе встановлення вищевказаного обладнання на власні автомобілі реагування самостійно, без залучення підрядних організацій.
Таким чином, висунувши таку вимогу, щодо підтверджує встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує Учасник (акт виконаних робіт/наданих послуг), Замовник порушує права та законні інтереси Учасника відповідно до статті 5 Закону, зокрема, частини першої пункту 1, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, частини першої пункту 4, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, частини першої пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
3. Замовник зазначає, що відповідно до пункту 1.4. Додатку 3 до ТД, у складі пропозиції повинна міститись копія документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку (базова станція).
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, а саме – Копію листа за № 80/09.2.1/6242/22 від 05.09.2022 року ДП «Український державний центр радіочастот» надісланого Товариству з обмеженою відповідальністю ОО «СПРУТ», щодо присвоєння радіочастоти базової станції БС 150-80-0605047, яка належить останньому.
Зазначаємо, що дане зауваження Замовника не була вказане при наданні вимоги про усунення невідповідностей від 31.03.2023 року, тобто у повній мірі відповідало вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином Учаснику не зрозуміло, як зазначена вище вимога стала обґрунтуванням про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «АТЛАНТ».
4. Також, Замовник вказує, що відповідно до пункту 1.6. Додатку 3 до ТД, у складі пропозиції повинна міститись копія документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання відповідних пристроїв або дозволи на право зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані охоронникам груп швидкого реагування.
Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника, про відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що на вимогу тендерної документації Учасник надав відповідні документи, а саме – Копію документу (дозволу) Товариства з обмеженою відповідальністю ОО «СПРУТ», виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання відповідних пристроїв або дозволи на право зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Зазначаємо, що дане зауваження Замовника не була вказане при наданні вимоги про усунення невідповідностей від 31.03.2023 року, тобто у повній мірі відповідало вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином Учаснику не зрозуміло, як зазначена вище вимога стала обґрунтуванням про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «АТЛАНТ».
Рішення про відхилення Приватного підприємства «АТЛАНТ», тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознаки упередженого підходу до оцінки учасника Закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2023 14:44
На Вашу вимогу, надаємо детальне роз’яснення щодо обґрунтування прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, адресата, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи».
Відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації, визначено, що Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 №715/34998 затверджено Перелік формальних помилок.
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення
про намір укласти договір про закупівлю – помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
-нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного документа.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Як вбачається з вищеописаного, формальною помилкою вважалося б не зазначення адресата на одному чи декількох документах, однак у складі пропозиції ПП «Атлант» адресат відсутній на кожній довідці, що подається учасником у складі пропозиції. Таким чином, наявність зазначеної невідповідності не може вважатись формальною помилкою. Замовником було висунуто вимогу про виправлення даної невідповідності на протязі 24 год, однак Учасник не виправив невідповідність, що стало підставою для відхилення його пропозиції. У своїх діях, Замовник керується виключно чинним законодавством України та жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасника, відповідно до статті 5 Закону.
2. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість забезпечення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. Документально підтвердити наявність транспорту реагування (не менше 3-х), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до
наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
- фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375);
- документ, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві;
- довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності із наданням всіх документів, що вказані вище.
У складі пропозиції ПП «Атлант» було надано зазначені документи на автомобілі ТОВ «ОО «Спрут» та зазначено, що дане підприємство буде залучатись в ролі субпідрядника в частині реагування групами швидкого реагування на тривожні виклики. У складі пропозиції надано довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), але відсутні документи які підтверджують саме встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, зокрема на автомобілі Renault Duster АА 5163 ТЕ, Renault Logan АА 3164 ОЕ, Renault Logan АА 4097 НІ. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність матеріально-технічної бази субпідрядника вимогам документації в цій частині.
Разом з тим, ПП «Атлант» надає акт виконаних робіт із встановлення системи GPS на автомобілі SKODA FABIA д.н.з. АА 4170 СІ, АА 8271 НР, АА 8270 НР, власником яких є ПП «Атлант». Якщо ж ПП «Атлант» залучає власні автомобілі для реагування на сигнали тривоги, то у складі пропозиції повинні міститись документи, відповідно до пункту 1.4. та 1.6. Додатку 3 до тендерної документації, видані власнику груп швидкого реагування, тобто ПП «Атлант». Зазначені документи відсутні у складі пропозиції. Таким чином, Учасник не підтвердив відповідність своєї матеріально-технічної бази та відповідність матеріально-технічної бази субпідрядника вимогам тендерної документації.
У своїх діях, Замовник керується виключно чинним законодавством України та жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасника, відповідно до статті 5 Закону.
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, адресата, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи».
Відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації, визначено, що Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 №715/34998 затверджено Перелік формальних помилок.
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення
про намір укласти договір про закупівлю – помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
-нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного документа.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Як вбачається з вищеописаного, формальною помилкою вважалося б не зазначення адресата на одному чи декількох документах, однак у складі пропозиції ПП «Атлант» адресат відсутній на кожній довідці, що подається учасником у складі пропозиції. Таким чином, наявність зазначеної невідповідності не може вважатись формальною помилкою. Замовником було висунуто вимогу про виправлення даної невідповідності на протязі 24 год, однак Учасник не виправив невідповідність, що стало підставою для відхилення його пропозиції. У своїх діях, Замовник керується виключно чинним законодавством України та жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасника, відповідно до статті 5 Закону.
2. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість забезпечення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. Документально підтвердити наявність транспорту реагування (не менше 3-х), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до
наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
- фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375);
- документ, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві;
- довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності із наданням всіх документів, що вказані вище.
У складі пропозиції ПП «Атлант» було надано зазначені документи на автомобілі ТОВ «ОО «Спрут» та зазначено, що дане підприємство буде залучатись в ролі субпідрядника в частині реагування групами швидкого реагування на тривожні виклики. У складі пропозиції надано довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), але відсутні документи які підтверджують саме встановлення системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, зокрема на автомобілі Renault Duster АА 5163 ТЕ, Renault Logan АА 3164 ОЕ, Renault Logan АА 4097 НІ. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність матеріально-технічної бази субпідрядника вимогам документації в цій частині.
Разом з тим, ПП «Атлант» надає акт виконаних робіт із встановлення системи GPS на автомобілі SKODA FABIA д.н.з. АА 4170 СІ, АА 8271 НР, АА 8270 НР, власником яких є ПП «Атлант». Якщо ж ПП «Атлант» залучає власні автомобілі для реагування на сигнали тривоги, то у складі пропозиції повинні міститись документи, відповідно до пункту 1.4. та 1.6. Додатку 3 до тендерної документації, видані власнику груп швидкого реагування, тобто ПП «Атлант». Зазначені документи відсутні у складі пропозиції. Таким чином, Учасник не підтвердив відповідність своєї матеріально-технічної бази та відповідність матеріально-технічної бази субпідрядника вимогам тендерної документації.
У своїх діях, Замовник керується виключно чинним законодавством України та жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасника, відповідно до статті 5 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-03-009762-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 09 березня 2023 18:14
Дата подання: 09 березня 2023 18:14
Скарга
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі послуги з охорони території лікувального закладу 16 га ( код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги ) Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2023 15:48
Рішення від 10.03.2023 № 2970.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 15:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2023 № 3404.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 12:06
Рішення від 20.03.2023 № 3404.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 12:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до Тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 24 березня 2023 17:16
Номер скарги: UA-2023-03-03-009762-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 17 квітня 2023 16:02
Дата подання: 17 квітня 2023 16:02
Скарга
СКАРГА
на рішення Замовника в частині визначення
переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ». Охоронні послуги – за кодом ДК 021:2015:79710000-4 (Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2023 17:04
рішення від 19.04.2023 № 5054.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 17:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2023 № 5571.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 10:13
рішення від 27.04.2023 № 5571.pdf
Дата публікації: 02 травня 2023 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано ріщення АМКУ № 5571-р/пк-пз від 27.04.2023р. Скасовано рішення Замовника від 12.04.2023 №21 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ» переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 04 травня 2023 12:49
Номер скарги: UA-2023-03-03-009762-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 10 травня 2023 18:01
Дата подання: 10 травня 2023 18:01
Скарга
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення Замовника, які порушують вимоги Закону України
«Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 травня 2023 15:16
рішення від 12.05.2023 № 6430.pdf
Дата публікації: 12 травня 2023 15:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2023 № 7121.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 13:21
рішення від 23.05.2023 № 7121.pdf
Дата публікації: 26 травня 2023 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ, а саме: скасовано рішення Замовника від 05.05.2023 №30 про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «АТЛАНТ»
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2023 10:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 11:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" |
3 060 043,20
UAH з ПДВ
|
3 060 043,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
3 599 659,20
UAH з ПДВ
|
3 599 659,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" #30223167 |
Рішення скасоване |
3 060 043,20
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2023 15:50
|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Рішення скасоване |
3 599 659,20
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 14:32
|
ПП "АТЛАНТ" #30223167 |
Рішення скасоване |
3 060 043,20
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 10:15
|
|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Рішення скасоване |
3 599 659,20
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 10:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2023 14:28
|
ПП "АТЛАНТ" #30223167 |
Очікує рішення |
3 060 043,20
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 10:15
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 12:52 |
Кінець періоду оскарження: | 02 липня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 21 червня 2023 12:51 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено, що Замовником не враховано у тендерній документації вимоги, що є суттєвими та впливають на якість та технічні характеристики надання послуг, а саме: супроводження охороною до медичних закладів та інших установ, незалежно від місць та адрес їх розташування, пацієнтів лікарні з представником медичного закладу на підставі виданого документу оформленого відповідальною особою з метою запобігання втечі. |
Документи:
21 червня 2023 12:52
|
Електронний підпис |
21 червня 2023 12:51
|
ПРОТОКОЛ №43 (виконання рішення АМКУ) рdf.pdf |
21 червня 2023 12:51
|
ПРОТОКОЛ №45 (скасування закупівлі) pdf.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-03-03-009762-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 30 червня 2023 16:27
Дата подання: 30 червня 2023 16:27
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2023 21:33
рішення від 04.07.2023 № 9812.pdf
Дата публікації: 04 липня 2023 21:33
інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2023 № 10762.pdf
Дата публікації: 18 липня 2023 15:12
рішення від 17.07.2023 № 10762.pdf
Дата публікації: 20 липня 2023 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ від 17.07.2023р. №10762-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2023 09:58
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 11:38 |
Кінець періоду оскарження: | 01 серпня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 серпня 2023 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуги саме з такими технічними, якісними та кількісними вимогами до предмету закупівлі, що були опубліковані та враховуючи необхідність проведення коригування в розробленому технічному завданні до тендерної документації Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
21 липня 2023 11:38
|
Електронний підпис |
21 липня 2023 11:36
|
ПРОТОКОЛ №54 .pdf |