Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва
Очікувана вартість
28 000 000,00 UAH
UA-2023-03-03-009519-a 7390d83421ad4ae3bb30ac2b42fbf498
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МОСТОВЕНКО Олександр Петрович

380637290245 mostovenko.monitoryng@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3
Контактна особа: МОСТОВЕНКО Олександр Петрович
380637290245
mostovenko.monitoryng@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2023 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2023 11:00
Очікувана вартість: 28 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Тендерна документація на закупівлю за предметом «Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва» (код за ДК 021:2015:50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - Гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом «Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва» (код за ДК 021:2015:50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання); - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку; - Розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити КЕП особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; Банківська гарантія в електронному вигляді, надсилається на електронну адресу замовника: Е-mail: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник відділу діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абз.5 пп.3 п.41 Особливостей.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України Замовником щомісячно не пізніше 20-го числа наступного за звітним місяцем на підставі відповідного акту приймання-передачі наданих послуг, рахунку - фактури, звіту про надання послуг за звітний період . Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Тендерна документація на закупівлю за предметом «Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва» (код за ДК 021:2015:50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - Гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом «Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва» (код за ДК 021:2015:50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання); - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку; - Розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити КЕП особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; Банківська гарантія в електронному вигляді, надсилається на електронну адресу замовника: Е-mail: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник відділу діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абз.5 пп.3 п.41 Особливостей.
03 березня 2023 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2023 15:24
11.1_50340000_0_ТД_супровід КСВ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-03-000036 ● fa12aee1f5794075bc90889883ef7f40
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2023 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2023 № 86

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-03-03-009519-a 03.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-04 14:11:12

Запит замовнику на пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-05 11:12:59

Відповідь на запит Держаудитслужби

Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2023-04-03-000036), який надійшов в електронній системі закупівель 2023-04-04 14:11:12 до процедури закупівлі за предметом «Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва» (код за ДК 021:2015:50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (зі змінами), реалізує захід, визначений п. 11.1. «Розвиток, супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки у м. Києві із розширенням зони функціонування на території Київської області» шляхом здійснення закупівлі за предметом «Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва» (код за ДК 021:2015:50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва» (код за ДК 021:2015:50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання) були визначені фахівцями КП «Інформатика» виходячи з кількості обладнання, яке входить у склад комплексної системи відеоспостереження та з урахуванням всіх вимог до забезпечення технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження міста Києва та каналів зв’язку центру обробки даних міського дата-центру, мереж та мережевого обладнання на вулицях та перехрестях, в місцях в’їзду-виїзду з міста Києва, на входах-виходах 52-х станцій метрополітену, в місцях скупчення людей.
Необхідні технічні та якісні характеристики зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 роки у 2021 – 2023 роках Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 14 від 20.02.2023 року (додається.)
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами), з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються). Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік (витяг додається), було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 28 000 000,00 грн. з ПДВ.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» (https://informatika.kyivcity.gov.ua/) тимчасово заблоковано.
Водночас зазначаємо, що з метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Київської міської державної адміністрації – Офіційний інтернет-портал «Київаудит» за посиланням:

https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/D404411DE4D1ABCBC22589670050E4A6/$file/%D0%9E%D0%91%D0%93_%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B0%20%D0%9A%D0%A1%D0%92_%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD.pdf


Додатки:

1. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 14 арк.;
2. Копія протоколу № 14 від 20.02.2023 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 роки у 2021 – 2023 роках - на 5 арк.;
3. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік – на 2 арк.;
4. Копії комерційних пропозицій – на 4 арк.;
5. Копія витягу з паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік на 5 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2023 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 27 999 997,47
UAH з ПДВ
27 999 997,47
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2023 17:29
Електронний підпис
20 березня 2023 17:28
1679325490344_Guarantee.zip
20 березня 2023 12:11
Електронний підпис
20 березня 2023 12:08
Електронний підпис
20 березня 2023 12:07
3 Довідка МВС (17.03.2023).rar
16 березня 2023 14:33
Електронний підпис
14 березня 2023 08:53
Електронний підпис
14 березня 2023 08:51
2.4 Допуск електрика.pdf
14 березня 2023 08:51
21 Тех. вимога.PDF
14 березня 2023 08:51
14 Довідка ч. 2 ст. 17.PDF
14 березня 2023 08:51
2.5 НПАОП 0.00-1.15-07.PDF
14 березня 2023 08:51
2 Довідка працівники.PDF
14 березня 2023 08:51
2.3 Освіта працівників.PDF
14 березня 2023 08:51
3 Довідка мат-тех. база.PDF
14 березня 2023 08:51
2.2 Трудові відносини.PDF
14 березня 2023 08:51
15 Довідка субпідряд.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 27 999 997,47
UAH з ПДВ
16 березня 2023 17:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 16:51

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - виявлена невідповідність №1: Додатком 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності власного обладнання та устаткування надається оборотно-сальдова відомість або бухгалтерська довідка, підписана уповноваженою особою учасника, що свідчить про те, що вказане учасником обладнання знаходиться на балансі підприємства (найменування обладнання та устаткування повинно співпадати з найменуванням, зазначеним в листі). Учасником в складі його тендерної пропозиції надано документ «3 Довідка мат-тех. база.PDF», в якому зазначено про наявність власного обладнання у кількості 79 позицій. На підтвердження, що вказане обладнання є у власності учасника, в складі тендерної пропозиції учасника завантажено документ «3.1 Витяг з оборотно-сальдової відомості.PDF», який підтверджує наявність на балансі учасника певного переліку обладнання. В документі «3 Довідка мат-тех. база.PDF» за позицією 46 зазначено про наявність у учасника власного «набору викруток зручних Sphinx 8812 (112 в 1)», проте в документі «3.1 Витяг з оборотно-сальдової відомості.PDF» не зазначено про наявність на балансі такого набору. В документі «3 Довідка мат-тех. база.PDF» за позицією 1 зазначено про наявність у учасника власного «апарату зварювального інверторного Tesla Weld MMA 247» у кількості 2 штук, проте в документі «3.1 Витяг з оборотно-сальдової відомості.PDF» зазначено інформацію про наявність на балансі тільки одного такого апарату. В документі «3 Довідка мат-тех. база.PDF» за позицією 10 зазначено про наявність у учасника власного «рефлектометра МО2035В» у кількості 2 штук, проте в документі «3.1 Витяг з оборотно-сальдової відомості.PDF» зазначено інформацію про наявність на балансі тільки одного такого рефлектометра. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно додати до документу «3.1 Витяг з оборотно-сальдової відомості.PDF» інформацію про наявність на балансі учасника власного «набору викруток зручних Sphinx 8812 (112 в 1)», власного «апарату зварювального інверторного Tesla Weld MMA 247» у кількості 2 штук, власного «рефлектометра МО2035В» у кількості 2 штук та завантажити його в електронну систему закупівель, або створити новий документ з інформацією про наявність на балансі учасника власного «набору викруток зручних Sphinx 8812 (112 в 1)», власного «апарату зварювального інверторного Tesla Weld MMA 247» у кількості 2 штук, власного «рефлектометра МО2035В» у кількості 2 штук та завантажити його в електронну систему закупівель. - виявлена невідповідність №2: Додатком 2 тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, а саме довідки в довільній формі про те, що або із змісту якої вбачається що учасник раніше укладав договір про закупівлю з КП «Інформатика» та до нього не застосувались замовником санкції шляхом дострокового розірвання аналогічного договору та санкції у вигляді штрафів, передбачених умовами договору та/або відшкодування збитків – протягом трьох років. Вищевказана довідка вимагається у випадку, якщо під час подання тендерної пропозиції буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати в електронній системі закупівель відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції завантажив документ «14 Довідка ч. 2 ст. 17.PDF», якому зазначив про відсутність підстав для відмови йому у участі в процедурі закупівлі відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, а саме довідки в довільній формі про те, що він раніше укладав договір про закупівлю з КП «Інформатика» та до нього не застосувались замовником санкції шляхом дострокового розірвання аналогічного договору та санкції у вигляді штрафів, передбачених умовами договору та/або відшкодування збитків – протягом трьох років. Проте у зазначеній довідці вказав посилання на норму частини другої статті 17 Закону. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно виправити в документі «14 Довідка ч. 2 ст. 17.PDF» інформацію зазначену у дужках (ч. 2 ст. 17 Закону) на інформацію (абзац чотирнадцятий пункту 44 Особливостей) та завантажити виправлений, або новий документ в електронну систему закупівель. виявлена невідповідність №3: Додатком 2 тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником довідки в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду». В довідці зазначається інформація про відсутність у попередніх взаємовідносинах між учасником та замовником невиконаних на користь замовника рішень суду через невиконання учасником в попередніх взаємовідносинах з замовником договірних зобов’язань перед замовником в частині, що стосується якості наданих Послуг, розірвання аналогічного договору з замовником у разі прострочення строку надання Послуг, розірвання аналогічного договору з замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції завантажив документ «9 Довідка_відсутність_ рішень_ суду.PDF», в якому зазначив інформація про відсутність у попередніх взаємовідносинах між учасником та замовником невиконаних на користь замовника рішень суду через невиконання учасником в попередніх взаємовідносинах з замовником договірних зобов’язань перед замовником в частині, що стосується якості наданих Товарів а не Послуг, як вимагалося тендерною документацією. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно створити новий документ та зазначити в ньому інформацію про відсутність у попередніх взаємовідносинах між учасником та замовником невиконаних на користь замовника рішень суду через невиконання учасником в попередніх взаємовідносинах з замовником договірних зобов’язань перед замовником в частині, що стосується якості наданих Послуг, розірвання аналогічного договору з замовником у разі прострочення строку надання Послуг, розірвання аналогічного договору з замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів, відповідно до Додатку 2 тендерної документації та завантажити його в електронну систему закупівель. виявлена невідповідність №4: Додатком 5 тендерної документації встановлено вимогу про заповнення та надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції форми Тендерної пропозиції (комерційна частина). Учасник у складі своєї тендерної пропозиції завантажив документ «6 Тендерна пропозиція (комерційна частина).PDF», в якому не заповнив дані розділу II. Відомості про учасника, а саме: - пункт 3 таблиці не зазначив у реквізитах учасника телефон та електронну адресу; - пункт 4 таблиці не в повній мірі зазначив інформацію про реквізити банку, за яким буде здійснюватися оплата за договором (рахунок за стандартом IBAN); - пункт 9 таблиці не зазначив контактний телефон; - пункт 10 таблиці не зазначив контактний телефон. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно додати до документу «6 Тендерна пропозиція (комерційна частина).PDF»: - у пункт 3 таблиці у реквізитах учасника інформацію про телефон та електронну адресу; - у пункт 4 таблиці вказати повну інформацію про реквізити банку, за яким буде здійснюватися оплата за договором (рахунок за стандартом IBAN); - у пункті 9 таблиці інформацію про контактний телефон; - у пункті 10 таблиці інформацію про контактний телефон та завантажити його в електронну систему закупівель.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2023 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
27 999 997,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2024 14:48
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2024 13:04
Додаткова угода № 7 до Договору №31032023_продовж та грн.PDF зміни до договору
10 січня 2024 13:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:26
Додаткова угода №6 до договору №31032023_продовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:25
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 15:47
Додаткова угода №5 до договору №31032023.PDF зміни до договору
25 грудня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2023 10:44
Додаткова угода № 4 до Договору № 31032023.PDF зміни до договору
14 серпня 2023 10:43
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 11:17
Додаткова угода № 3 до Договору № 31032023.PDF зміни до договору
10 серпня 2023 11:16
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 16:23
Договір № 31032023 від 31.03.2023.pdf укладений
31 березня 2023 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 31032023
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (виправлення технічної помилки)
Номер договору про закупівлю: 31032023
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 31032023
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 31032023
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 31032023
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва 1 послуга 31 020 679,30
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2023 — 31 січня 2024
Сума оплати за договором: 31 020 679,30
UAH (в тому числі ПДВ 3 616 948,50 UAH)