Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ЕНДОКРИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ІМ.В.Я. ДАНИЛЕВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02012131 |
Вебсайт: | http://www.ipep.com.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АЛЧЕВСЬКИХ, будинок 10 |
Контактна особа: |
Баркалов Дмитро Андрійович 0577004015 plan-e@ipep.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 15:14 |
Тендерна документація .docx | |
03 березня 2023 15:14 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
03 березня 2023 15:14 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx | |
03 березня 2023 15:14 |
Додаток 5 Перелік документів переможця.docx | |
03 березня 2023 15:14 |
Додаток 4 Перелік документів учасника.docx | |
03 березня 2023 15:14 |
Додаток 1 Форма пропозиції.docx | |
03 березня 2023 15:14 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000060 ● de5844c76dab4907b2cdfee4e7190799
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 22:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 №158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 04.07.2023 №158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-03-03-009259-a 03.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-10 17:37:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 33600000 - 6 – Фармацевтична продукція: Кетамін (Ketamine) (33661100-2 Анестетичні засоби), Морфін (Morphine)(33661200-3 Анальгетичні засоби), Фентаніл (Fentanyl) (33661200-3 Анальгетичні засоби), Атракуріум (Atracurium)(33632200-1 М’язові релаксанти), Натрію оксибутират (Sodium oxybate)( 33661100-2 Анестетичні засоби), Тіопентал(Thiopental)(33661100-2 Анестетичні засоби), Промедол (Trimeperedine) (33661200-3Анальгетичні засоби), Феназепам (Phenazepam) (33661500-6 Психолептичнізасоби), Сибазон ( Diazepam)( 33661500-6 Психолептичні засоби), Діпрофол(Propofol) (33661100-2 Анеститичні засоби), Дитилін (Suxamethonium)(33632200-1 М’язові релаксанти)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-03-009259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-13 21:34:57
Пояснення у межах проведення моніторингу
У відповідь на запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ повідомляємо наступне
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 16:33:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 33600000 - 6 – Фармацевтична продукція: Кетамін (Ketamine) (33661100-2 Анестетичні засоби), Морфін (Morphine)(33661200-3 Анальгетичні засоби), Фентаніл (Fentanyl) (33661200-3 Анальгетичні засоби), Атракуріум (Atracurium)(33632200-1 М’язові релаксанти), Натрію оксибутират (Sodium oxybate)( 33661100-2 Анестетичні засоби), Тіопентал(Thiopental)(33661100-2 Анестетичні засоби), Промедол (Trimeperedine) (33661200-3Анальгетичні засоби), Феназепам (Phenazepam) (33661500-6 Психолептичнізасоби), Сибазон ( Diazepam)( 33661500-6 Психолептичні засоби), Діпрофол(Propofol) (33661100-2 Анеститичні засоби), Дитилін (Suxamethonium)(33632200-1 М’язові релаксанти)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-03-009259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК» (далі – ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК») не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 «Технічна специфікація Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, Замовником передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Дана вимога стосується лікарських засобів, кількість яких складає 50 одиниць виміру та більше».
Однак, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» надав свого гарантійного листа від 10.03.2023 № 10/03-20 щодо можливості поставки предмета закупівлі у необхідній кількості, належної якості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та поданою пропозицією, чим не дотримав вимоги технічного завдання тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до наданих документів учасника, виробником запропонованого товару є товариство з обмеженою відповідальністю «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров'я народу».
Прошу надати пояснення з приводу вищевикладеного.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-20 16:29:41
Відповідь на запит
Звертаємо Вашу увагу, що товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК», у своїй тендерній пропозиції та відповідно до пункту 7 Додатку 2 «Технічна специфікація Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, надав відповідний документ (скановану копію) гарантійного листа №597/08 від товариства з обмеженої відповідальністю «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОРОВ’Я НАРОДУ» від 13.03.2023 року та був завантажений на тендерну площадку 15.03.2023 року у розділ «Документи до пропозиції вкладені на «Кваліфікації». Також товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК» надало пояснення у зв’язку з чим не змогли надати вчасно гарантійний лист товариства з обмеженої відповідальністю «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОРОВ’Я НАРОДУ» №15/03 від 15.03.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення до висновку.
2023-07-28 11:53:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" |
259 123,35
UAH з ПДВ
|
259 123,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Переможець |
259 123,35
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:02
|
Додаткова угода № 3 до Договору №34 від 20.03.2023р..pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2023 13:53
|
ДУ №2 від 06.07.2023 до Договору №34 від 20.03.2023.pdf | зміни до договору |
06 липня 2023 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 12:16
|
ДУ №1 від 05.07.2023 до Договору №34 від 20.03.2023.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 11:25
|
Договір про закупівлю №34.pdf | укладений |
20 березня 2023 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дострокове розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |