Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb.ulyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 4 947 979,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 739,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 14:59 |
Тендерна документація по благоустрою площі перед будівлею Музею.docx | |
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 6 до тендерної документації по благоустрою площі перед Музеєм.docx | |
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 5 до тендерної документації по площі перед Музеєм.docx | |
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.44 Особливостей благоустрій площі перед будівлею Музею.docx | |
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 3 до тендерної документації по площі перед Музеєм.docx | |
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 4 до тендерної документації по площі перед Музеєм.docx | |
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 2 до тендерної документації по благоустрою площі перед будівлею Музею.xlsx |
03 березня 2023 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
03 березня 2023 14:59 |
Тендерна документація по благоустрою площі перед будівлею Музею.docx
|
||
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 6 до тендерної документації по благоустрою площі перед Музеєм.docx
|
||
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 5 до тендерної документації по площі перед Музеєм.docx
|
||
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.44 Особливостей благоустрій площі перед будівлею Музею.docx
|
||
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 3 до тендерної документації по площі перед Музеєм.docx
|
||
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 4 до тендерної документації по площі перед Музеєм.docx
|
||
03 березня 2023 14:48 |
Додаток 2 до тендерної документації по благоустрою площі перед будівлею Музею.xlsx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000011 ● a4a408d2182d4202ade30ea0159e70ca
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 №13-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.03.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-03-03-008578-a 03.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 09:59:19
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою (благоустрій площі перед будівлею Музею писанкового розпису на вулиці Чорновола,43 у м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-008578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Згідно підпункту 13 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 2 до цієї тендерної документації):
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, в якій зазначено статті витрат, а саме: заробітна плата, вартість матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, загальновиробничі витрати, прибуток.
Чи враховано Замовником, що учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" у складі тендерної пропозиції не надано наступних розрахунків за статтями витрат договірної ціни: вартість експлуатації будівельних машин та механізмів та прибуток?
Слід при цьому зазначити, шо у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт від 14.03.2023 №4 із зазначенням обладнання та механізмів, які перебувають у власності, в оренді та надаються послугами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-22 15:02:54
Пояснення
На Ваш Запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі «Послуги з благоустрою (благоустрій площі перед будівлею Музею писанкового розпису на вулиці Чорновола,43 у м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-008578-a), а саме чи враховано Замовником, що учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" у складі тендерної пропозиції не надано наступних розрахунків за статтями витрат договірної ціни: вартість експлуатації будівельних машин та механізмів та прибуток, повідомляємо. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" завантажено пакет документів, який передбачалося у тендерній документації Замовником, в тому числі файл «25 Кошторис.pdf», де в договірній ціні (ДЦЛК ЗВ), згідно форми додатку №30 Настанови з визначення вартості будівництва затверджених Наказом Міністерством розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», вказано прибуток який планується отримати при наданні послуг на об’єкті в сумі 46942,00 грн., який не перевищує 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат договірної ціни, тож порушень в розрахунку не вбачається. Також в цьому файлі є відомість ресурсів до локального кошторису №1-02-Т-1-1-1 (ВТР), в розділі ІІ враховано роботу будівельних машин та механізмів, що будуть використовуватися під час надання послуг по об'єкту, та поточна ціна за одиницю (машино-годину). Додатково вартість машино-годин, файл «04 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт.pdf», за орендовані машини та техніку ми бачимо в специфікаціях до договорів про надання послуг та оренди транспортних засобів.
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, та поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань на повне відновлення будівельних машин і механізмів, вартості матеріальних ресурсів на заміну частин, що швидко спрацьовуються, витрат на ремонт і технічне обслуговування, перебазування, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, встановлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години будівельних машин та механізмів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
3 942 864,00
UAH з ПДВ
|
3 942 864,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПМК-22" |
4 596 202,00
UAH з ПДВ
|
4 596 202,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
4 697 050,80
UAH з ПДВ
|
4 697 050,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
3 942 864,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 17:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:13
|
Додаткова угода №1.42 від 22.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 15:55
|
Договір №42 від 21.03.2023.pdf | укладений |
22 березня 2023 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/42 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |