Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 20:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2023 20:02 |
Очікувана вартість: | 446 125 613,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 461 256,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно з умовами тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з умовами тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до щомісячного графіку та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 18:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 18:30 |
ТД 2431 Сульфат алюмінію нова редакція 2.docx | |
24 березня 2023 18:30 |
Перелік змін №2 2431.docx | |
03 березня 2023 16:12 |
ТД 2431 Сульфат алюмінію нова редакція.docx | |
03 березня 2023 16:12 |
Перелік змін 2431.docx | |
02 березня 2023 19:22 |
ТД 2431 Сульфат алюмінію.docx |
24 березня 2023 18:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2023 18:30 |
ТД 2431 Сульфат алюмінію нова редакція 2.docx
|
||||||
24 березня 2023 18:30 |
Перелік змін №2 2431.docx
|
||||||
03 березня 2023 16:12 |
ТД 2431 Сульфат алюмінію нова редакція.docx
|
||||||
03 березня 2023 16:12 |
Перелік змін 2431.docx
|
||||||
02 березня 2023 19:22 |
ТД 2431 Сульфат алюмінію.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Did you see the credit rank of your company and references from numerous buyers? With such rank you will be unable to buy even a bag of peanuts without security. To spoil the reputation is easy, but to recover - it takes years. Similar situation was created by VostGOK. Now they are buying with prepayment only. But if VostGOK stops - nothing would happen. But if you fail to supply water to Kyiv - you know... Supply of any goods to your company also is possible only against 100% advance of at least 3 months delivery cost. Of course, except the case when your Boss has "friend". You know what I mean.
Sincerely,
ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісної продукції для очистки води, яка відповідає найвищим сучасним вимогам, стандартам та технологічним процесам з урахуванням його застосування в системі якості питної води.
При проведенні закупівель замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому Ваше звернення в електронній системі закупівель не відноситься до роз’яснень щодо тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру жодним чином.
Для вирішення таких питань законодавством України передбачені інші механізми та способи їх врегулювання, а саме: досудове врегулювання господарських спорів і судовий порядок вирішення спорів за договорами, які передбачені Господарським процесуальним кодексом України та Цивільним процесуальним кодексом України.
Водночас інформуємо, що Ваше «питання» є поширенням неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, що є дискредитацією суб'єкта господарювання відповідно до статті 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (далі – Закон).
Також статтею 10 Закону передбачено, що схиленням до бойкоту суб'єкта господарювання є спонукання до відмови від установлення договірних зв'язків із цим суб'єктом господарювання, до невиконання (розірвання) або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим суб'єктом господарювання.
Відповідно до статті 151 Закону поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання.
Вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф, що визначено статтею 21 Закону.
При цьому зауважуємо, що поширення інформації, яка не відповідає дійсності та фактичним обставинам справи на тлі подій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, направлена на підрив ділової репутації Товариства та зрив виконання поставлених завдань та функцій суб’єкта господарювання відповідно до мети його основної діяльності
Referring to our previous correspondence (including "exchange of pleasantries") we propose you the following compromise:
After contract signing you open bank guarantee or stand-by L/C for amount of 3-month delivery (1/3 of contract value). Validity - till 31.01.2024.
In case you pay accurately, this instrument is not used. It is for use in case of your non-payment only. That's normal, simple practice. Such instrument might be easily issued by any serious Ukrainian bank and it costs not much.
Alternative is revolving documentary L/C for 3-months amount.
You are serious private joint-stock company, serving the strategic direction and you should understand that no Gossnab is not existing anymore and nobody is obliged to supply you, especially as you have multiple references of non-payment for delivered goods. And especially at martial law and real threats.
Our associated factory is able to supply you required product in required quantity directly, but requirement for security of payment is mandatory. And it must be understandable. Reluctance of this requirement is creating reasonable suspicions.
Please confirm soonest possible as time for this tender becomes too short to be workable.
Sincerely,
======================================
Шановний покупець!
Посилаючись на наше попереднє листування (включно з «обміном люб'язностями»), пропонуємо вам наступний компроміс:
Після підписання контракту ви відкриваєте банківську гарантію або резервний акредитив на суму 3-місячної поставки (1/3 вартості контракту). Термін дії - до 31.01.2024.
Якщо ви платите точно, цей інструмент не використовується. Він призначений лише для використання в разі несплати. Це нормальна, проста практика. Такий інструмент легко може оформити будь-який серйозний український банк і коштує він недорого.
Альтернативою є поновлюваний документарний акредитив на суму 3 місяці.
Ви серйозне приватне акціонерне товариство, яке обслуговує стратегічний напрямок, і ви повинні розуміти, що жодного Держснабу більше не існує і ніхто не зобов'язаний вас постачати, тим більше, що у вас є численні довідки про несплату за поставлений товар. А особливо при воєнному стані та реальних загрозах.
Наша асоційована фабрика може постачати вам необхідний продукт у потрібній кількості напряму, але вимога безпеки платежу є обов’язковою. І це має бути зрозумілим. Небажання цієї вимоги породжує обґрунтовані підозри.
Будь ласка, підтвердьте якнайшвидше, оскільки час для цього тендеру стає занадто коротким, щоб бути можливим.
З повагою,
ПрАТ «АК «Київводоканал» є одним з найбільших водоканалів в Україні та Європі, який забезпечує питною водою населення та підприємства, установи, організації м. Києва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісної продукції для очистки води, яка відповідає найвищим сучасним вимогам, стандартам та технологічним процесам з урахуванням його застосування в системі якості питної води.
При проведенні закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Згідно з «Проектом договору» (Додаток 6 тендерної документації) розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до щомісячного графіку та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару.
При цьому, відповідно до положень частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Отже, тендерна документація по процедурі закупівлі розроблена Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
It is a pity, that you, as major strategic enterprise, got the lowest credit rating by unpayment to previous suppliers. Rating is easy to lose, but very hard to recover. If you are ready to make advance, of course, against bank guarantee - all LEGE ARTIS - we may continue dialogue.
You know, that to get such large quantity of this product is not easy. No supermarket, where you may put it into shopping cart and go to checkout. Nevertheless, our associated factory was ready to bid. But until seeing your term of 408 tons in warehouse. That's absolute deal killer. Probably, 408 tons (not 400 or 500) have Auly and you adapt this tender for them.
So, as this term is not workable for us in any case, we decided to stop consideration of this tender. Anyway, we wish you success. But if this tender will fail again, our strong advise is to reissue it ASAP with realistic, workable terms.
Sincerely,
На аналогічні Ваші звернення від 03.03.2023 року та 26.03.2023 року в електронній системі закупівель замовником була надана відповідь, яка містить вичерпну інформацію
Скарги до процедури
Дата подання: 06 березня 2023 18:22
Дата подання: 15 квітня 2023 10:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000002 ● 2d0ce94234294c128a02d28d7bc6dad9
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-03-02-012961-a 02.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 08:19:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних неорганічних хімічних речовин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-012961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 15:43:47
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-19-000002
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 23.05.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)», оголошення № UA-2023-03-02-012961-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 08:19:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних неорганічних хімічних речовин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-012961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 15:45:52
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-19-000002
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 23.05.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)», оголошення № UA-2023-03-02-012961-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 09:31:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних неорганічних хімічних речовин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-012961-a) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
У відповіді на запит Держаудитслужби від 23.05.2023 в частині надання інформації та її документального підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ «СТОУНСЕНД» договору про надання послуг відповідно до умов тендерної документації надана платіжна інструкція в паперовій формі від 10.05.2023 № 70 на суму 3 311 348,40 грн. із зазначенням дати прийняття до виконання надавачем платіжних послуг платника платіжної інструкції та дати виконання платіжної інструкції платника.
Пунктами 22 та 23 Додатку до Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг (пункт 10 розділу І), затвердженої Постановою Правління НБУ від 29.07.2022 №164 (далі - Інструкція) у платіжній інструкції в паперовій формі зазначаються:
- прийняття до виконання надавачем платіжних послуг платника платіжної інструкції: число, місяць та рік цифрами у форматі ДД/ММ/РРРР або число зазначається цифрами ДД, місяць - словом і рік - цифрами РРРР, які засвідчуються власноручним підписом уповноваженого працівника;
- число, місяць та рік виконання платіжної інструкції платника цифрами у форматі ДД/ММ/РРРР або число зазначається цифрами ДД, місяць - словом, рік - цифрами РРРР, які засвідчуються власноручним підписом уповноваженого працівника.
Проте, надана платіжна інструкція в паперовій формі від 20.04.2023 № 114 не засвідчена власноручним підписом уповноваженого працівника надавачем платіжних послуг платника, чим не дотримано вимоги пунктів 22 та 23 Додатку до Інструкції.
З огляду на викладене, просимо надати платіжну інструкцію з урахуванням вимог Додатку до Інструкції щодо заповнення реквізитів платіжної інструкції, оформленої в паперовій або електронній формі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 15:27:07
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-19-000002
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 30.05.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)», оголошення № UA-2023-03-02-012961-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» |
323 414 582,40
UAH з ПДВ
|
323 414 582,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" |
331 134 840,00
UAH з ПДВ
|
331 134 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" |
373 320 000,00
UAH з ПДВ
|
373 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» #33075701 |
Відхилено |
323 414 582,40
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 16:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" #41769323 |
Переможець |
331 134 840,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:13
|
Стоунсенд 633.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:13
|
Стоунсенд 633.docx | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 16:42
|
Стоунсенд 633.pdf | укладений |
10 травня 2023 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по «31» травня 2024 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.». 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 633/24/16-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |