Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00497006 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1 |
Контактна особа: |
Оксана Кудріна +380504300450 ksana.ko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 16:04 |
Початок аукціону: | 10 березня 2023 16:07 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 16:09 |
Документація ДТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000083 ● 7020356189024ff0b0c6057ad8fcdc49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2023 № 70-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.08.2023 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-03-02-011064-a, 02.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 11:10:38
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-02-011064-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель № UA-2023-03-02-011064-a оприлюдненої 02.03.2023?
- з яких причин у річному плані UA-Р-2023-03-02-003738-a не вказано код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), як це передбачено пунктом 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 16:32:35
Відповідь на звернення
На Ваше запитання по моніторингу UA-M-2023-08-08-000083 надаємо пояснення.
В зв’язку з недостатнім фінансуванням Національною академією аграрних наук України та згідно штатного розпису Інституту свинарства і АПВ НААН, не передбачено уповноважену особу тендерних закупівель. Тому обов’язки уповноваженої особи покладені на заступника головного бухгалтера.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено:
1. Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером
UA-2023-03-02-011064-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710),
згідно пункту 4-1 Головними розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів оприлюднюють обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, однак фінансування по даній закупівлі проводиться за кошти спеціального фонду.
Окрім того, пункт 4 Постанови №710 чітко передбачено, що її норми носять рекомендаційний, а не обов`язковий характер. А так як об’єм проведення закупівель великий, то уповноважена особа з тендерних закупівель не має фізичної змоги розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення власному веб-сайті.
2.З яких причин у річному плані UA-P-2023-03-02-003738-c не вказано код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), як це передбачено пунктом 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
При оприлюдненні на сайті Уповноваженого органу річного плану закупівель на 2023 рік (Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2023-03-02-003738-c) за предметом закупівлі Дизельне паливо код ДК ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 500000,00 грн, було допущено технічну помилку в коді економічної класифікації видатків(КЕКВ), а саме:
не вказано код. Всі закупівлі Інституту свинарства і АПВ НААН проводяться згідно затвердженого кошторису та за єдиним КЕКВ 2281 Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм
У зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика https://my.zakupki.prom.ua/ не дозволяють виправлення інформації та додавання документів після початку закупівлі, необхідна публікація відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Що було зроблено шляхом оприлюднення протоколу уповноваженої особи шляхом оприлюднення протоколу у закупівлі UA-2023-08-14-012164-a .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 19:15:43
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-02-011064-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що до Договору на відпуск нафтопродуктів від 29.03.2023 № 29 на суму 492 200,00 грн. (з ПДВ), керуючись відповідними законодавчими актами України, у тому числі пунктом 6 частини 5 статті 41 Закону, між замовником та ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» укладено додаткові угоди, а саме:
- від 27.07.2023 № 1 (сума договору 524 600,80 грн., у т.ч. ПДВ 7% - 19 191,20 грн., ПДВ 20% - 38 541,60 грн. (збільшення Суми договору становить 32400,80 грн.)), яку опубліковано 04.08.2023 - на шостий робочий день з дати укладання;
- від 31.07.2023 № 2 (сума договору 494 543,20 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 52 723,20 грн. (зменшення Суми договору становить 30 057,60 грн.)), яку опубліковано 08.08.2023 - на шостий робочий день з дати укладання. При цьому, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Поясніть зазначене.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 18:23:28
Відповідь на звернення
Державні закупівлі та їх процедура, яка регулюється законодавством, має на меті забезпечення ефективного використання державних коштів та забезпечення відкритості, конкуренції і прозорості у виборі постачальників.
Так , під час проведення закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти ) з очікуваною вартістю 500 000,00 гр свою пропозицію надав тільки один постачальник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" юридична адреса:Україна, 08454, Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул.Бойко-Павлова, будинок 104
Ми як Замовник товару знаходимося у м. Полтава. Всі офіційні документи направляються поштою. Так щоб отримати документи, потрібно дочекатися доставки поштової кореспонденції. Як тільки ми отримували додаткові угоди, так зразу оприлюднювали через електронну систему закупівель Тому були пропущені строки публікації додаткових угод, які не залежали від нас.
Просимо Вас, як виконавчого органу за додержанням правильності проведення процедур, подати пропозиції для внесення змін в закон , щоб збільшити строки публікування додаткових угод. Так як це буде приводити до більшої чесності та прозорості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з висновком Північно-східний офіс Держаудитслужби повідомляємо наступне: Пункт 4 Постанови №710 чітко передбачено, що її норми носять рекомендаційний, а не обов`язковий характер. Пункт 4-1 являється підпунктом пункту 4 Постанови №710. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. 09130000-9 - Нафта і дистиляти 09134200-9 Дизельне паливо Четверта цифра в обох назвах однакова. Відповідно до частини першої статті 21 КЗпП України трудовий договір є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Так як штатним розписом не передбачено уповноважену особу з публічних закупівель, то виконання обов’язків покладено за заступника головного бухгалтера Кудріну О.В. Працівника не можна визнати винним, якщо він неналежно виконує свою роботу внаслідок недостатньої кваліфікації, захворювання або відсутності відповідних умов для її виконання. Так як трудовий договір не заключений з працівником, застосовуватися дисциплінарні стягнення не можуть застосовуватися. В зв’язку з недостатнім фінансуванням Інституту свинарства і АПВ НААН крім доплати за виконання обов’язків уповноваженої особи ніяких доплат чи винагород даний працівник не отримує. Ця доплата є обов’язковою . Тому з уповноваженою особою проведено бесіду для подальшого уникнення помилок при проведенні процедур закупівель.
2023-09-05 16:46:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 16/0024/2023 |
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
29 вересня 2023 15:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН ОЙЛ ТРЕЙДІНГ" |
470 800,00
UAH з ПДВ
|
470 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
492 200,00
UAH з ПДВ
|
492 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН ОЙЛ ТРЕЙДІНГ" #40511614 |
Відхилено |
470 800,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 16:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Переможець |
492 200,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 17:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 15:21
|
додуг52788.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 12:15
|
додуг30057.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2023 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 16:57
|
додуг32400.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 16:39
|
договір29.pdf | укладений |
29 березня 2023 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення на 30057.60 грн/ (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |