Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова.
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2023-03-02-009119-a 7679f54e404f4b57a32629322601968e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнат Ірина Володимирівна

+380322546854 ulana.050585@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Гнат Ірина Володимирівна
+380322546854
ulana.050585@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2023 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2023 15:00
Очікувана вартість: 3 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 кілограм
Риба тушка (хек) свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
2000 кілограм
Риба філе (хек) свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Замовником на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2023 15:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 березня 2023 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2023 15:02
ТД РИБА.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-11-000086 ● 1cffc8c1feb54b8ca24201dd46087e11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2023 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.04.2023 № 118

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 118.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-02-009119-a, 02.03.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-11 16:28:49

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-02-009119-a, яка проводилась Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.



Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-14 10:29:50

ПОЯСНЕННЯ

ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 11.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-02-009119-a повідомляємо наступне:

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-03-02-009119-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 300 000,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України, кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова в розрізі вікових груп, кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на рибу замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/49 від 27.01.2023р (копія довідки додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.

Виконавець: юрисконсульт Ткачук А.І.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-24 15:33:57

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-02-009119-a, яка проводилась Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
У пункті 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі пропозицій довідки в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару (для перевезення швидкопсувних харчових продуктів використовуються тільки рефрижератори або спеціалізовані або ізотермічні фургони, що забезпечують дотримання температурного режиму та санітарних вимог щодо доставки продуктів), протягом дії договору. У разі, якщо спеціалізований транспортний засіб належить учаснику на праві власності, у складі тендерної пропозиції необхідно подати копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці.
Учасником фізичною особою підприємцем Хробак Надією Романівною (далі – ФОП Хробак Н.Р.) в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товарів, в якій зазначено про наявність вантажного траспортного автомобіля FORD Transit BC 8814 CH.
Також надано техпаспорт на вищевказаний автомобіль, у якому вказано тип автомобіля– Фургон малотонажний – B.
Згідно з пунктом 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження дотримання температурного режиму при транспортуванні продуктів харчування учасник у складі тендерної пропозиції подає свідоцтво про калібрування автомобіля(ів), (усіх, що зазначені учасником у довідці згідно п.1.1).
Учасником ФОП Хробак Н.Р. в складі пропозиції надано Свідоцтво про калібрування на вищевказаний автомобіль, в якому зазначено результати вимірювання, зокрема точка калібрування 10 та 14 градусів Цельсія, середнє значення градусів Цельсія 11,25 та 14,62.
Відповідно до вимог пункту 9.1 розділу 9 ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена. Технічні умови», а також пункту 10.1 розділу 10 ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена. Технічні умови» транспортують заморожену рибу відповідно до правил перевезення швидкопсувних вантажів за температури не вищої ніж мінус 18 градусів Цельсія.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Якими документами у складі пропозиції учасником ФОП Хробак Н.Р. підтверджено дотримання температурного режиму при транспортуванні продуктів харчування за предметом закупівлі, а саме риба тушка (хек) свіжоморожена, риба філе (хек) свіжоморожена?



Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-27 12:57:55

Пояснення

У відповідь на Ваш запит Замовнику від 24.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-02-009119-a повідомляємо наступне: відповідно до пункту 2.1 частини 1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження дотримання температурного режиму при транспортуванні продуктів харчування учасник у складі тендерної пропозиції подає свідоцтво про калібрування автомобіля(ів), (усіх, що зазначені учасником у довідці згідно п.1.1) та використовується (ються) для поставки товару, що є предметом закупівлі. Свідоцтво повинно бути видане органом із калібрування акредитованим Національним агентством з акредитації України. На виконання цієї вимоги тендерної документації учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем Хробак Надією Романівною в складі її тендерної пропозиції було надано свідоцтво про калібрування автомобіля, реєстраційний №07/8104/23 від 03.02.2023р., видане Товариством з обмеженою відповідальністю “Тестметрстандарт”. Слід зауважити, що замовником у тендерній документації не встановлено вимоги, якими саме мають бути результати калібрування в частині чітко визначених показників температури.
Виконавець: юрисконсульт Гнат І.В.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-02-009119-a. Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради розглянуто висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу UA-M-2023-04-11-000086 . Провівши аналіз висновку, інформуємо, що відділом освіти як замовником у тендерній документації на закупівлю: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)», зокрема у таблиці 3, визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що передбачені пунктом 44 Особливостей та ч.1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зауважити, що замовником при встановленні вимоги про документальне підтвердження відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” міститься інформація, що відповідні документи подаються переможцем в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Слід наголосити, що у тендерній документації міститься положення, що у разі відновлення роботи сайтів, замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію. Враховуючи наведене, ненадання переможцем документів, що слугують підтвердженням відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, за умови функціонування реєстрів, не мало б своїм наслідком відхилення його тендерної пропозиції. Однак, на виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 02.05.2023р. відділом освіти здійснено заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Зокрема, начальником відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради Лілією Герус проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою Іриною Гнат та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.

2023-05-04 11:46:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 17 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2023 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Хробак Надія Романівна 3 292 800,00
UAH з ПДВ
3 292 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 березня 2023 20:28
Електронний підпис
21 березня 2023 20:26
част.2 17 Зак.pdf
21 березня 2023 20:25
Хробак Н.Р банкрутство 2.pdf
21 березня 2023 20:25
Паспорт та ІПН.pdf
21 березня 2023 20:25
Інформиційна довідка.pdf
21 березня 2023 20:24
довідка повноваження.pdf
21 березня 2023 20:24
довідка ліцензування.pdf
21 березня 2023 20:24
Довідка (9).zip
21 березня 2023 20:24
Витяг-746845-Хробак-2023-03-10.pdf
21 березня 2023 20:24
Витяг з ЄДР.pdf
21 березня 2023 20:23
Виписка з ЄДР.pdf
21 березня 2023 20:23
17 Зак.переможець.pdf
20 березня 2023 18:02
Електронний підпис
20 березня 2023 18:01
тех. паспорт.pdf
10 березня 2023 12:04
Електронний підпис
10 березня 2023 11:59
рішення Хробак Н. Р..pdf
09 березня 2023 15:53
Електронний підпис
09 березня 2023 15:52
калібрув Хробак Н.pdf
09 березня 2023 15:52
довідна повноваження.pdf
09 березня 2023 15:52
Паспорт та ІПН.pdf
09 березня 2023 15:52
охорона праці.pdf
09 березня 2023 15:52
тех паспорт.pdf
09 березня 2023 15:52
працівники МТБ.pdf
09 березня 2023 15:52
17ЗАК.України.pdf
09 березня 2023 15:52
досвід риба договір.pdf
09 березня 2023 15:52
декларація про відходи 1.pdf
09 березня 2023 15:52
гарантійні листи риба.pdf
09 березня 2023 15:52
гарантії2.pdf
09 березня 2023 15:52
відгук Хробак.pdf
09 березня 2023 15:52
Пункт 44 Зак.17 Укр..pdf
09 березня 2023 15:52
акт обстеження.pdf
09 березня 2023 15:52
декларація про відходи.pdf
09 березня 2023 15:52
дислокація.pdf
09 березня 2023 15:52
довідка довкілля.pdf
09 березня 2023 15:52
гарантійні листи.pdf
09 березня 2023 15:52
витяг приміщення.pdf
09 березня 2023 15:52
Витяг з ЄДР.pdf
09 березня 2023 15:52
Витяг з ПЄП.pdf
09 березня 2023 15:52
змиви машини.pdf
09 березня 2023 15:52
гігієнічне навчання.pdf
09 березня 2023 15:52
Виписка з ЄДР.pdf
09 березня 2023 15:52
права.pdf
09 березня 2023 15:52
Цінова риба.pdf
09 березня 2023 15:52
якість риба.pdf
09 березня 2023 15:52
загальні відомості.pdf
09 березня 2023 15:52
сертифікат ISO.pdf
09 березня 2023 15:52
довідка 2 ст.17 Зак..pdf
09 березня 2023 15:52
декларація риба.pdf
09 березня 2023 15:52
медична книжка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хробак Надія Романівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Хробак Надія Романівна
#2904410586
Переможець 3 292 800,00
UAH з ПДВ
21 березня 2023 17:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2023 17:00

Вимога про усунення невідповідностей

Протокол № 74 уповноваженої особи відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради м. Львів «20» березня 2023 року Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника – Фізичної особи-підприємця Хробак Надії Романівни (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною пропозицією щодо закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова на відповідність вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі. 2. Про прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості). 3. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно Особливостей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-02-009119-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: До участі у процедурі закупівлі “Відкриті торги з особливостями” за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова було подано одну тендерну пропозицію: Фізична особа – підприємець Хробак Надія Романівна - 3`292`800.00 грн. без ПДВ. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Згідно пункту 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. При розгляді тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Хробак Надії Романівни як найбільш економічно вигідної, уповноваженою особою встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до частини 1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” таблиці 1 “Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності учасника зазначеному критерію ним у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару (для перевезення швидкопсувних харчових продуктів використовуються тільки рефрижератори або спеціалізовані або ізотермічні фургони, що забезпечують дотримання температурного режиму та санітарних вимог щодо доставки продуктів), протягом дії договору. У разі, якщо спеціалізований транспортний засіб належить учаснику на праві власності, у складі тендерної пропозиції необхідно подати копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці. У разі, якщо учасник не має власного спеціалізованого транспорту, подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про співпрацю тощо, де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці. Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Ford Tranzit з реєстраційним номером ВС 8814 СН, що засвідчена печаткою та підписом третьої особи, яка не є учасником закупівлі та немає повноважень на представництво інтересів учасника закупівлі в частині підписання документів тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1.3 розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації документи, які учасники подають у складі тендерних пропозицій можуть надаватися у формі сканованих копій письмових документів або у формі електронних документів. У випадку надання учасником копії документу або належним чином засвідченої копії документу – має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Наведене свідчить про наявність невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищенаведене, існує необхідність в розміщенні повідомлення з вимогою до учасника про усунення невідповідності в документах, а саме, учаснику слід долучити: 1) копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, засвідчену відповідно до вимог чинного законодавства та у спосіб, визначений у тендерній документації. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до п.40 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі – Фізичною особою-підприємцем Хробак Надією Романівною в складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією відповідно до вимог пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” Уповноважена особа Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради ________________ підпис І.В. Гнат

Документи

21 березня 2023 17:45
Електронний підпис
21 березня 2023 17:44
Протокол _75.pdf
17 березня 2023 16:01
Протокол _70.pdf
10 березня 2023 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2023 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хробак Надія Романівна
#2904410586
3 292 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2023 17:45
Електронний підпис
21 березня 2023 17:44
Протокол _75.pdf
17 березня 2023 16:01
Протокол _70.pdf
10 березня 2023 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2024 10:48
Звіт прор виконання договору про закупівлю укладений
26 квітня 2024 10:46
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 12:32
Додаткова угода _5 до дог._65.pdf зміни до договору
16 січня 2024 12:31
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:54
дод. угода _4 до дог. _ 65-2023.pdf зміни до договору
03 січня 2024 14:54
Електронний підпис укладений
02 листопада 2023 15:40
Додаткова угода _3 до дог._65.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 15:39
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2023 09:14
Додаткова угода _2 до дог.65-2023.pdf зміни до договору
13 жовтня 2023 09:12
Електронний підпис укладений
21 червня 2023 16:49
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
21 червня 2023 16:46
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 13:49
Договір _65-2023.pdf укладений
04 квітня 2023 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.19 постанови КМУ №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022р., п.12.3 та ч.1 п.12.4 договору №65/2023 від 03.04.2023р. сторони дійшли згоди зменшити ціну договору відповідно зменшивши обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 65/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.19 постанови КМУ №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022р., п.12.3 та ч.1 п.12.4 договору №65/2023 від 03.04.2023р. сторони дійшли згоди зменшити ціну договору відповідно зменшивши обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 65/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, пунктом 12.3. та підпунктом 1 пункту 12.4. Договору, у зв’язку із зменшенням обсягу видатків замовника Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну цього Договору відповідно зменшивши обсяги закупівлі та викласти пункт 3.1. Договору та додаток №1 до договору “Специфікація” у новій редакції із врахуванням змін.
Номер договору про закупівлю: 65/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 8 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, ч.6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.12.3, пп. 8, п. 12.4. Договору № 65/2023 від 03 квітня 2023 року, з метою забезпечення повноцінного харчування дітей відповідно до вимог постанови КМУ №305 від 24.03.2021р. “Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, виникла необхідність внесення наступних змін до цього Договору: 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеного в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та викласти п. 11.1 Договору у новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2024 року включно, а в частині розрахунків за поставлений товар – до повного погашення заборгованості». 2. Викласти п. 5.1. Договору у новій редакції: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31 березня 2024 року.»
Номер договору про закупівлю: 65/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 8 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, ч.6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.12.3, пп. 8, п. 12.4. Договору №65/2023 від 21.03.2023, «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Обсяг закупівлі пролонгованого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить – 378 235,20 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 65/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2024
Сума оплати за договором: 2 235 507,20
UAH