Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері металеві/мдф)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-03-02-009041-a ● c8800297d31548e0b73099fd080ea8d2
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04348220 |
Вебсайт: | http://berezivsca.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 12411, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Олена Миколаївна Денисюк +380978502002 04348220@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 штуки
Двері металеві/мдф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 12:37 |
протокол внес.змін.pdf | |
07 березня 2023 12:37 |
протокол внес.змін.pdf | |
07 березня 2023 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
07 березня 2023 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
07 березня 2023 12:37 |
Нова тендерна документація.docx | |
07 березня 2023 12:37 |
Нова тендерна документація.docx | |
02 березня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx | |
02 березня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx |
07 березня 2023 12:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2023 12:37 |
протокол внес.змін.pdf
|
|||
07 березня 2023 12:37 |
протокол внес.змін.pdf
|
|||
07 березня 2023 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
07 березня 2023 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
07 березня 2023 12:37 |
Нова тендерна документація.docx
|
|||
07 березня 2023 12:37 |
Нова тендерна документація.docx
|
|||
02 березня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx
|
|||
02 березня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи на підтвердження
Дата подання: 06 березня 2023 11:57
Дата відповіді: 06 березня 2023 12:04
Просимо замовника уточнити, чи може бути подана довідка у довільній формі на підтвердження того, що товар відповідає діючим стандартам та вимогам щодо безпеки та охорони довкілля?
Відповідь: Так, в тендерній документації вказано: Запропонований товар повинен відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник повинен надати гарантійний лист складений у довільній формі із зазначенням заходів захисту, на відповідність даному критерію.
Внести зміни
Дата подання: 07 березня 2023 11:11
Дата відповіді: 07 березня 2023 11:36
Згідно тендерної документації, Додатку №3 "Технічна специфікація" вказано, що загальна кількість 143 шт.дверей, але якщо прорахувати вручну, то дверей 142шт.
ПРОШУ ПРИВЕСТИ У ВІДПОВІДНІСТЬ
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Дверей має бути 143 шт., одні пропустили в списку. Внесемо відповідні зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-02-009041-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3650307416
Дата подання: 15 березня 2023 09:48
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції Учасника
ФОП Ключник Владислав Олександрович з повагою та розумінням, надією на подальшу співпрацю, звертається з вимогою переглянути рішення про дискваліфікацію учасника на підставі наступного. Замовником Березівською сільською радою Житомирського району Житомирської області було оголошено закупівлю за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері металеві/мдф), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-02-009041-а.У ході торгів найнижчою ціною виявилась пропозиція 1317950,92 грн. запропонована ФОП Ключником В.О.(надалі учасник), яку Замовник відхилив відповідно Протоколу від 14.03.2023р. В протоколі Замовник аргументує своє рішення тим, що начебто учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Не згодні з таким рішенням. По перше. Учасник, на вимогу замовника викладеного у п.2 Додатку №3 тендерної документації, до складу пропозиції надав сертифікат відповідності на двері (ворота, люки) МЕТАЛЕВІ однополотні і двополотні, глухі та засклені протипожежні. Предмет закупівлі – двері МЕТАЛЕВІ/мдф. Отже, вимога замовника учасником виконано, з предметом закупівлі розбіжностей немає. Крім того, в складі пропозиції учасником надано фотографії матеріалів, серед яких є фотографія листів холодно катаної сталі. По друге. У п.2 Додатку №3 тендерної документації замовник установив вибір для учасників надання сертифікату відповідності АБО паспорту якості на товар, який буде поставляться. Тобто замовник дані документи вважає ідентичними для підтвердження технічних і якісних характеристик товару. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції крім сертифікату відповідності надав ЧОТИРИ ПАСПОРТА якості на товар, серед них є паспорта якості на двері металеві глухі чи заскленні з МДФ накладками з обох сторін. Однак замовник паспорта якості проігнорував. По третє. Серед учасників відкритих торгів з особливостями пропозиція ФОП Ключника В.О. є найбільш економічно вигідною, що в час воєнного стану України є немаловажним фактом. Відповідно ФОП Ключником В.О. не було порушено жодного пункту вимог тендерної документації, всі документи що вимагались тендерною документацією були надані учасником у складі пропозиції. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно оцінив пропозицію ФОП Ключника В.О., адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та є найбільш економічно вигідною. Відповідно ФОП Ключник В.О. є учасником відповідної процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовника у майбутньому. Крім того, ФОП Ключник В.О. систематично приймає участь у процедурах закупівель інших замовників та має досвід постачання товарів для контрагентів як державної так і приватної форми власності. Відхиляючи пропозицію учасника з найвигіднішою для Замовника ціною Замовником порушено принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип недискримінації учасників та максимальної економії. На підставі вище зазначеного просимо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2023 року яким було відхилено пропозицію ФОП Ключника В.О. та визнати ФОП Ключника В.О. переможцем закупівлі, опублікувати намір про укладення договору. Звертаємо увагу, що у випадку ігнорування Вами вказаної вимоги ми змушені будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2023 14:04
Відповідь на вашу вимогу викладена в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2023-03-02-009041-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3650307416
Дата подання: 16 березня 2023 08:14
Скасування рішення про відхилення пропозиції учасника
Шановний замовник. Доводи, які Ви виклали у відповіді на вимогу НЕ відображені у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2023р. Так як в рішенні не розглядались паспорта якості. Тому наполегливо прошу Вас скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Ключника В.О.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2023 16:06
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно Абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Саме ця причина відхилення пропозиції учасника ФОП Ключник В.О. була вказана в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 березня 2023 р. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель 47 документів. То що в протоколі потрібно описувати розгляд кожного документа? На відповідність умовам технічної специфікації розглядалось багато документів крім сертифікату відповідності та паспортів якості, але для замовника головним документом, який підтверджує відповідність товару технічним умовам являється сертифікат відповідності,оскільки він підтверджує відповідність товару діючим стандартам ДСТУ. Саме тому в протоколі описано, що сертифікат відповідності не підтверджує відповідність товару предмету закупівлі, але це не означає, що паспорта якості не розглядались замовником. Також повідомляємо що згідно абзацу другого пункту 43 Особливостей: у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону, яку вам і було надано у відповідь на вашу попередню вимогу. Враховуючи вище викладене в замовника відсутні причини для скасування рішення про відхилення пропозиції ФОП Ключника В.О.
Згідно Абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Саме ця причина відхилення пропозиції учасника ФОП Ключник В.О. була вказана в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 березня 2023 р. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель 47 документів. То що в протоколі потрібно описувати розгляд кожного документа? На відповідність умовам технічної специфікації розглядалось багато документів крім сертифікату відповідності та паспортів якості, але для замовника головним документом, який підтверджує відповідність товару технічним умовам являється сертифікат відповідності,оскільки він підтверджує відповідність товару діючим стандартам ДСТУ. Саме тому в протоколі описано, що сертифікат відповідності не підтверджує відповідність товару предмету закупівлі, але це не означає, що паспорта якості не розглядались замовником. Також повідомляємо що згідно абзацу другого пункту 43 Особливостей: у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону, яку вам і було надано у відповідь на вашу попередню вимогу. Враховуючи вище викладене в замовника відсутні причини для скасування рішення про відхилення пропозиції ФОП Ключника В.О.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-02-009041-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3650307416
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-03-02-009041-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3650307416
Дата подання: 24 березня 2023 16:25
Дата подання: 24 березня 2023 16:25
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2023 15:08
Рішення від 28.03.2023 № 3794.pdf
Дата публікації: 28 березня 2023 15:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2023 № 4055.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 16:09
Рішення від 03.04.2023 № 4055.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2023 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконав рішення АМКУ шляхом скасування рішення про визначення переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОДЗІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ та відхилив його пропозицію. Скановані протоколи уповноваженої особи додано в прикріплених файлах.
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2023 11:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 317 950,92
UAH з ПДВ
|
1 317 950,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОДЗІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Заболотний Сергій Михайлович |
1 470 040,00
UAH з ПДВ
|
1 470 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3650307416 |
Рішення скасоване |
1 317 950,92
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 10:50
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОДЗІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3079401378 |
Рішення скасоване |
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 10:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 14:08
|
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3650307416 |
Відхилено |
1 317 950,92
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 11:09
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОДЗІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3079401378 |
Відхилено |
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 11:14
|
|
ФОП Заболотний Сергій Михайлович #2496402316 |
Відхилено |
1 470 040,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 11:24
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій