Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів)
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2023-03-02-008864-a ● c64f4e4784ea4e2595554731d9fe7035
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38732288 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А |
Контактна особа: |
Бабаян Андрій Вікторович +380612270723 kzopc2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 265 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів, згідно додатку №2 Тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 14:53 |
ТД- мед.відходи. березень_2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-02-008864-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 15 березня 2023 14:32
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС є таким, що не відповідає умовам ТД та підлягає дискваліфікації
1) Замовник вимагає від Учасника наступне:
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг із зазначенням спеціалізованого вантажного автотранспорту та обладнання для інсинерації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС наданий Технічний документ -Паспорт котел-утилізатор водогрійний КУ-3,15.pdf.
Відповідно до Паспорту, наданого Учасником котел-утилізатор призначений для утилізації ТЕПЛА! Аж ніяк не медичних відходів.
Предметом Закупівлі є Надання послуг із завантаження, перевезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів за кодом згідно ДК 021:2015: 90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу No 1602 від 06.09.2022 року) субʼєкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації.
За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що:
Інсенірація - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація - контрольований процес спалювания органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі субʼєкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному:
• перевірки наявності у субʼєкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами,
• перевірки наявності у субʼєкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °С.
Тож, у Учасника відсутня сміттєспалювальна піч(інсенираторний комплекс) температурою спалювання не менше ніж 1100 °С.
2)У Ліцензії, наданої ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС серія АЕ №199209, у пункті 6. Клінічні та подібні їм відходи відсутній такий вид операції, як Знешкодження. У будь-яких інших пунктіх, Переліку видів небезпечних відходів, 1-20 відсутній такий вид операції, як Знешкодження. Отже, окрім зберігання Учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС ніяких операцій з відходами проводити не має права!
Зокрема, статтею 1 Закону України "Про відходи" наведено визначення «утилізація відходів» використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів». Що не може бути застосовано до клінічних та медичних відходів.Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації.
Учасник не зможе надати послуги за Закупівлею UA-2023-03-02-008864-a. Вимагаємо дискваліфікації зазначеного вище Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг із зазначенням спеціалізованого вантажного автотранспорту та обладнання для інсинерації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС наданий Технічний документ -Паспорт котел-утилізатор водогрійний КУ-3,15.pdf.
Відповідно до Паспорту, наданого Учасником котел-утилізатор призначений для утилізації ТЕПЛА! Аж ніяк не медичних відходів.
Предметом Закупівлі є Надання послуг із завантаження, перевезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів за кодом згідно ДК 021:2015: 90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу No 1602 від 06.09.2022 року) субʼєкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації.
За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що:
Інсенірація - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація - контрольований процес спалювания органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі субʼєкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному:
• перевірки наявності у субʼєкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами,
• перевірки наявності у субʼєкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °С.
Тож, у Учасника відсутня сміттєспалювальна піч(інсенираторний комплекс) температурою спалювання не менше ніж 1100 °С.
2)У Ліцензії, наданої ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС серія АЕ №199209, у пункті 6. Клінічні та подібні їм відходи відсутній такий вид операції, як Знешкодження. У будь-яких інших пунктіх, Переліку видів небезпечних відходів, 1-20 відсутній такий вид операції, як Знешкодження. Отже, окрім зберігання Учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС ніяких операцій з відходами проводити не має права!
Зокрема, статтею 1 Закону України "Про відходи" наведено визначення «утилізація відходів» використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів». Що не може бути застосовано до клінічних та медичних відходів.Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації.
Учасник не зможе надати послуги за Закупівлею UA-2023-03-02-008864-a. Вимагаємо дискваліфікації зазначеного вище Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2023 15:20
Замовником було розглянуто вимогу (скаргу) ТОВ «А-ЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-008864-a). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
В п.1 Розділу 1 тендерної документації, зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України ”Про публічні закупівлі“ (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Згідно абз.3 п.38 Особливостей Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Згідно п.39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно п.52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Законом та Особливостями не передбачено, що Замовник має право змінювати прийняте рішення відповідно до отриманої вимоги від учасника процедури закупівлі.
За змістом отриманої вимоги Замовник може повідомити наступне.
1. Замовник не вимагав від Учасників Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг із зазначенням спеціалізованого вантажного автотранспорту та обладнання для інсинерації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
2. Згідно вимог пп.10 п. 1.1. Розділу 3 тендерної документації передбачалось зокрема подання ліцензії, або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» в складі пропозиції надано ліцензію на провадження господарської діяльності: «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація)». Разом з тим, тендерна документація не містила окремих вимог згідно яких учасниками подається ліцензія на окремі види операцій з відходами.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. У зв’язку із відсутністю законодавчих підстав вимога ТОВ «А-ЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-008864-a) є такою, яка не може бути задовільненою.
2. Розмістити відповідь щодо незадоволення вимоги ТОВ «А-ЕНЕРГО» в електронній системі закупівель.
В п.1 Розділу 1 тендерної документації, зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України ”Про публічні закупівлі“ (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Згідно абз.3 п.38 Особливостей Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Згідно п.39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно п.52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Законом та Особливостями не передбачено, що Замовник має право змінювати прийняте рішення відповідно до отриманої вимоги від учасника процедури закупівлі.
За змістом отриманої вимоги Замовник може повідомити наступне.
1. Замовник не вимагав від Учасників Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг із зазначенням спеціалізованого вантажного автотранспорту та обладнання для інсинерації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
2. Згідно вимог пп.10 п. 1.1. Розділу 3 тендерної документації передбачалось зокрема подання ліцензії, або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» в складі пропозиції надано ліцензію на провадження господарської діяльності: «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація)». Разом з тим, тендерна документація не містила окремих вимог згідно яких учасниками подається ліцензія на окремі види операцій з відходами.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. У зв’язку із відсутністю законодавчих підстав вимога ТОВ «А-ЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-008864-a) є такою, яка не може бути задовільненою.
2. Розмістити відповідь щодо незадоволення вимоги ТОВ «А-ЕНЕРГО» в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
190 728,00
UAH з ПДВ
|
190 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
236 178,00
UAH з ПДВ
|
236 178,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
253 662,00
UAH з ПДВ
|
253 662,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Переможець |
190 728,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 14:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:08
|
ДУ 1 Тарком экосервис .pdf | зміни до договору |
25 січня 2024 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 14:19
|
Договір | укладений |
01 травня 2023 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.1 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 20У |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 13:44 |
Кінець періоду оскарження: | 02 квітня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 22 березня 2023 13:42 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | . Відмінити торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-02-008864-a, у зв’язку із скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі послуг (пп.3 п.47 Особливостей) |
Документи:
22 березня 2023 13:43
|
Електронний підпис |
22 березня 2023 13:43
|
Протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-03-02-008864-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 01 квітня 2023 21:42
Дата подання: 01 квітня 2023 21:42
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2023 16:34
рішення від 04.04.2023 № 4144.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2023 16:32
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.04.2023 № 320.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2023 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2023 № 4966.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 13:00
рішення від 18.04.2023 № 4966.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2023 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 31.12.2021р. №92, Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості),
Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
За результатами розгляду Скарги (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2023-03-02-008864-a.с2) орган оскарження постановив: «Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ---90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-02-008864-a»
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-02-008864-a, відповідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4966-р/пк-пз від 18.04.2023р.
2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем відкритих торгів (з особливостями).
3. Оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом та Особливостями, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2023 13:34