Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічне обслуговування, консультативний супровід та підтримка цілодобового колл-центру для функціонування програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Очікувана вартість
4 747 500,00 UAH
UA-2023-03-02-005842-a b9a27a73d8e54943988385ca33b60773
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дикун Ольга Вікторовна

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних послуг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Дикун Ольга Вікторовна
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічне обслуговування, консультативний супровід та підтримка цілодобового колл-центру для функціонування програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

02 березня 2023 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2023 12:40
Об_рунтування застосування закупівлі.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ»
#41490758
Переможець 4 747 500,00
UAH
02 березня 2023 12:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 14:04
Лист Постачальника від 02.08.2023 _92.pdf зміни до договору
14 серпня 2023 13:11
Додаткова угода _1 від 14.08.2023 до договору _37.pdf зміни до договору
14 серпня 2023 13:11
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 13:03
Договір №37 від 01.03.2023 укладений
02 березня 2023 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 6 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, внесення зміни до загальної ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною системи оподаткування та повернення Постачальника на сплату податку на додану вартість.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML