Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір офісний та конверти поштові
Очікувана вартість
1 095 000,00 UAH
UA-2023-03-02-004677-a ● 34bb5198c4b44666b40cdc6c04a5b0e6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг |
Код ЄДРПОУ: | 39369133 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Сім’ї Бродських, 19 |
Контактна особа: |
Хуторянська Наталія Вікторівна +380442044877 Khutorianska@nerc.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2023 10:04 |
Очікувана вартість: | 1 095 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Назва номенклатурних позицій: Папір А4 - ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку; Конверт поштовий С4 - ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти; Конверт поштовий С5 - ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%). Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону відповідно до пункту 35 Особливостей (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
папір офісний та конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сім’ї Бродських, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних протягом 7 (семи) робочих днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 13:53 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2023 13:53 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
02 березня 2023 11:47 |
Проект договору.docx | |
02 березня 2023 11:47 |
Тендерна документація.docx | |
02 березня 2023 11:47 |
Оголошення.docx |
07 березня 2023 13:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2023 13:53 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 березня 2023 13:53 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
|||
02 березня 2023 11:47 |
Проект договору.docx
|
|||
02 березня 2023 11:47 |
Тендерна документація.docx
|
|||
02 березня 2023 11:47 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Економія бюджетних коштів
Дата подання: 02 березня 2023 13:15
Дата відповіді: 03 березня 2023 14:51
Доброго дня, пропонуємо розбити дану закупівлю на два лота, окремо провести закупівлю паперу та окремо закупівлю конвертів. Це дасть змогу взяти участь безпосередньо виробникам даної продукції, а замовнику значно зекономити бюджетні кошти (до 30 %) отримавши першу ціну безпосередньо у виробника...
Відповідь: Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: Перед оголошенням закупівлі Департаментом обліку державного майна було здійснено моніторинг ринку постачальників предмета закупівлі щодо наявності у них такого виду товару. Умови проведення закупівлі викладено у тендерній документації, яка розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що Ваше зауваження буде враховано в роботі, але наразі відсутні підстави для відміни вже оголошених торгів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-02-004677-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 06 березня 2023 15:30
Технічні вимоги предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-02-004677-a на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та конверти поштові), де Замовником виступає, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, нами було встановлено, що технічні характеристики до Паперу А4(500л., 80 г/м2) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими технічними показниками– неможливо. Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4(500л., 80 г/м2), а саме: Білизна, СІЕ (ISO 11475) не менше ніж 169; Яскравість, % (ISO 2470) не менше ніж 112 для надання кращої якості паперу, забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2023 14:28
Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне: Папір за технічними характеристиками, які вказані у вимогах до предмету закупівлі, буде використовуватись Замовником для друку офіційних документів на багатофункціональних пристроях, які за своїми технічними характеристиками потребують використання якісного паперу. Перед оголошенням цієї закупівлі Департаментом обліку державного майна було здійснено моніторинг ринку постачальників предмета закупівлі щодо наявності у них такого виду товару, та встановлено, що на ринку України наявні декілька виробників та велика кількість постачальників паперу для друку, технічні характеристики яких відповідають вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до цього, відомості, що зазначені в документації, встановлені замовником з дотриманням вимог чинного законодавства.
Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», та не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», та не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2023-03-02-004677-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 07 березня 2023 15:27
Просимо, розглянути можливість внести зміни до Додатку №3,аби надати можливість участі у процедурі найбільшої кількості участників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2023 16:31
Шановний Учасник, дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та не містить дискримінаційних умов. Вимога щодо якої Ви просите внести зміни встановлена з метою мінімізації ризиків надання учасниками недостовірної інформації та з метою залучення більшої кількості добросовісних постачальників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-02-004677-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 08 березня 2023 17:22
Дата подання: 08 березня 2023 17:22
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 10.03.2023 № 2968.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 16:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
979 500,00
UAH з ПДВ
|
979 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Бумвест" |
995 400,00
UAH з ПДВ
|
995 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Очікує рішення |
979 500,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2023 10:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 16:25 |
Кінець періоду оскарження: | 24 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 24 березня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та конверти поштові), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-004677-a було виявлено порушення (технічну описку) в тендерній документації, а саме: форма тендерна пропозиція не відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині кількості конвертів поштових. У формі тендерна пропозиція (Додаток 1 тендерної документації) в позиції під порядковим номером 3 - Конверт поштовий С5, в стопчику «кількість» допущена технічна описка – замість 100000 тис. помилково зазначено 10000 тис. Відповідно до абзацу 3 пункту 51 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації, але у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій має бути не менше чотирьох днів. Наразі, внесення змін до тендерної документації є неможливим, оскільки період подачі пропозицій вже закінчився. Таким чином, Замовником самостійно було встановлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення кількісних вимог до предмета закупівлі, які неможливо усунути. |
Документи:
13 березня 2023 16:25
|
Електронний підпис |
13 березня 2023 16:23
|
Протокол відміни торгів.pdf |