Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Гончарук Марина Ігорівна 380676651404 GONCHARUK.MI@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 726,18 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 007,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | У разі подання забезпечення у вигляді банківської гарантії розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. У разі подання забезпечення у вигляді завдатку розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої на паперовому носії згідно Додатку 5 до цього оголошення або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді банківської гарантії: безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді завдатку: завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19710000-6: Синтетичний каучук
Суміш каучукова
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та за наданим Постачальником рахунком-фактурою. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 5 - форма банківської гаратнтії.doc | |
02 березня 2023 10:56 |
1450_ТД_Суміш каучукова.doc | |
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 2 - кваліф.критерії та відсутність підстав.doc | |
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 1 - тендерна пропозиція.doc | |
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 3 - опис та основні вимоги.doc | |
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 4 - проєкт договору.doc | |
02 березня 2023 10:56 |
Титулка.pdf |
02 березня 2023 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 5 - форма банківської гаратнтії.doc
|
|||
02 березня 2023 10:56 |
1450_ТД_Суміш каучукова.doc
|
|||
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 2 - кваліф.критерії та відсутність підстав.doc
|
|||
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 1 - тендерна пропозиція.doc
|
|||
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 3 - опис та основні вимоги.doc
|
|||
02 березня 2023 10:56 |
Додаток 4 - проєкт договору.doc
|
|||
02 березня 2023 10:56 |
Титулка.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-01-000014 ● ced55fb5001d43d9bade91ced7b4ca1d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2023 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.06.2023 №29-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.06.2023 №29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-03-02-003127-a 02.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-01 12:40:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: 19710000-6 Синтетичний каучук Суміш каучукова (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-003127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 13:54:37
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 01.06.2023
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до обґрунтовуючих матеріалів до запланованих закупівель робіт, товарів та послуг, які, були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Мінфін, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма. Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих не менше 3-х пропозицій постачальників конкретного товару відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічний товар; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
2. Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel». Проте, доступ до інформації закритий на виконання вимог постанови НКРЕКП “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури” від 26.03.2022 №349.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗЗГТВ" |
5 000 726,18
UAH
|
5 000 726,18
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЗГТВ" #40989955 |
Переможець |
5 000 726,18
UAH
|
16 березня 2023 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:15
|
ДУ1 до дог. 24-001450-23 ТОВ ЗЗГТВ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 13:27
|
24-001450-23 ТОВ ЗЗГТВ.pdf | укладений |
28 березня 2023 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі заявки на укладання додаткової угоди відділу забезпечення робіт ВП «Будівництво і ремонт» від 19.12.2023 №ЗвУ-350131, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та підпунктом 1 пунктом 14.1 розділу 14 Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору №24-001450-23 від 28.03.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 24-001450-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |