Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Левочкіна Оксана Анатоліївна 380442076165 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 21:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 35 997 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 970,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить _2_ % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 21:24 |
ТДО, 45315, Роботи по відновленню турбін.docx |
02 березня 2023 11:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2023 21:24 |
ТДО, 45315, Роботи по відновленню турбін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000028 ● 52aa3898e63c4bda8fc12d616b6ebba5
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-03-01-012693-a 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 10:00:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-100/120-130 енергоблоку ст. №2 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (ДК 021:2015:45315000-8: Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-012693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди № 1 від 04.05.2023 до договору про виконання робіт № 1976/КТЕЦ-23 від 30.03.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 14:28:00
Пояснення на запит від 18.07.2023 о 10.00 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-07-14-000028
Питання:
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має стратегічне значення
для життєдіяльності м. Києва щодо забезпечення мешканців теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи енергосистеми України в цілому, та перебуває
у підпорядкуванні центральних державних органів влади (Міністерства енергетики України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики
та комунальних послуг України тощо). Діяльність КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) та КМДА.
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-100/120-130 енергоблоку
ст. № 2 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 виконуються згідно з Графіком виконання ремонту основного обладнання теплових електроцентралей у 2023 році, затвердженим наказом Міністерства енергетики України від 31.12.2022 № 449 (зі змінами, затвердженими
наказом Міністерства енергетики України від 12.05.2023 № 165), та наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 02.01.2023 № 1 «Про завдання щодо забезпечення надійної
та економічної роботи СП у 2023 році».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-5 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 № 271), ГКД 34.20.661-2003 «Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій
та мереж» (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 № 124) та фактичного технічного стану енергетичного основного та допоміжного обладнання ТЕЦ-5.
Обсяги робіт з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-100/120-130 енергоблоку ст.№ 2 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання і нормативно-технічної документації та наведені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, 35 997 048,00 грн з ПДВ, Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно
до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акта (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 35 997 048,00 грн,
у тому числі: будівельні роботи – 29 003 289,00 грн; інші витрати – 6 993 759,00 грн). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад
та територій України від 01.11.2021 № 281.
Під час складання очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (у т. ч. кошти на покриття витрат на відрядження працівників), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята
за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Крім того, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення
їх експертизи» зазначена кошторисна документація затверджена позитивним Експертним звітом від 09.02.2023 № 44/КД/2023 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, виданим експертною організацією – Товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ» (додається).
Питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення:
Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації Учасник - переможець процедури закупівлі надає Замовнику забезпечення виконання Договору у вигляді депозиту (внесок на рахунок Замовника), що перераховується Учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», у розмірі 2 %
від загальної ціни Договору, що становить 719 901,29 грн.
Переможець ТОВ «РЕММАШЕНЕРО» виконав умову тендерної документації,
що підтверджується наданою платіжною інструкцією від 29.03.2023 № 1473
про перерахування відповідних коштів (додається).
Питання:
Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди № 1 від 04.05.2023 до договору про виконання робіт № 1976/КТЕЦ-23 від 30.03.2023.
Пояснення:
Внаслідок ракетних обстрілів території ТЕЦ-5 збройними силами агресора відбулися значні пошкодження основного та допоміжного обладнання станції, що обумовило необхідність перегляду термінів виконання ремонтних робіт у 2023 році.
Для своєчасної підготовки основного енергетичного обладнання до опалювального сезону 2023/2024 року, забезпечення надійної та ефективної роботи, до графіка ремонту основного обладнання електростанцій КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на 2023 рік внесено зміни (лист КП «КТЕ» від 13.04.2023 № 28АУ/4/01/3/1915 та наказ Міністерства енергетики України від 12.05.2023 № 165 «Про внесення змін до наказу Міністерства енергетики України
від 31.12.2022 року № 449» додаються).
Відповідно до пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт
і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
та ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду від 04.05.2023 № 1 щодо коригування термінів виконання робіт за Договором від 30.03.2023 № 1976/КТЕЦ-23 (лист СП «КТЕЦ» від 01.05.2023 № 42/21/12/398 та лист-відповідь ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» від 02.05.2023 № 368 додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 17:23:15
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-100/120-130 енергоблоку ст. №2 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (ДК 021:2015:45315000-8: Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-012693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступного питання.
Яким чином переможець ТОВ «Реммашенерго» підтвердив вимогу підпункту 1 Таблиці 1 пункту 7.1 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, в частині «на підтвердження наявності власного обладнання необхідно надати відомість з бухгалтерії про утримання на балансі підприємства».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 09:25:46
Пояснення на запит від 21.07.2023 о 17.23 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-07-14-000028
Питання:
Яким чином переможець ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» підтвердив вимогу підпункту 1 Таблиці 1 пункту 7.1 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, в частині «на підтвердження наявності власного обладнання необхідно надати відомість з бухгалтерії про утримання на балансі підприємства».
Пояснення:
Згідно з підпунктом 1 Таблиці 1 пункту 7.1 Додатка 3 тендерної документації учасник торгів повинен підтвердити наявність власного та/або орендованого обладнання та/або можливість взяти в оренду обладнання, а саме:
- верстат токарно-гвинторізний – не менше 1 од.,
- фрезерний верстат – не менше 1 од.
На підтвердження наявності, зокрема, власного обладнання необхідно надати відомість з бухгалтерії про його утримання на балансі підприємства (форма документа вимогами тендерної документації не передбачена).
Учасник (переможець) ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» підтвердив наявність власного обладнання (верстат токарно-гвинторізний 6 од., фрезерний верстат 1 од.), надавши у складі тендерної пропозиції такі документи:
Довідку про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «07.Довідка про обладнання»);
Довідку про оборотну відомість (файл «08.Довідка оборотка») (у формі витягу відомості з бухгалтерії), в якій відображена інформація про кількість, вартість та наявність на оборотній відомості Товариства власних верстатів, що вимагалися тендерною документацією.
Надана інформація оприлюднена в електронній системі закупівель.
Згідно з пп. 3 п. 2 р. V тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (наприклад, подання документу з назвою «Інформація» замість «Довідка»).».
Зважаючи на викладене, ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» виконано вимогу підпункту 1 Таблиці 1 пункту 7.1 Додатка 3 до тендерної документації у повному обсязі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" |
35 995 064,71
UAH з ПДВ
|
35 995 064,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" #42783417 |
Переможець |
35 995 064,71
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:00
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2023 14:19
|
ДУ 1 до Договору №1976 КТЕЦ-23 від 30.03.2023 ТОВ РЕММАШЕНЕРГО.pdf | зміни до договору |
09 травня 2023 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 18:10
|
Договір №1976 КТЕЦ-23 від 30.03.2023 ТОВ РЕММАШЕНЕРГО.pdf | укладений |
31 березня 2023 18:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 1976/КТЕЦ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 1976/КТЕЦ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |