Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 36229211 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
Контактна особа: |
Галина Бакало +380964056594 uokpnvgitloservis@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 19:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022№1178 (зі змінами) . Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями.
статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022№1178 (зі змінами) . Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату наданих послуг протягом 7 (семи) календарних днів на підставі складених Виконавцем та підписаних Сторонами Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 23:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 23:20 |
Тендерна_документація_за_Особливостями__послуги відлову_нова редакція.docx | |
06 березня 2023 23:20 |
Перелік змін_відлов тварин.pdf | |
01 березня 2023 19:29 |
Тендерна_документація_за_Особливостями__послуги відлову.docx |
06 березня 2023 23:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2023 23:20 |
Тендерна_документація_за_Особливостями__послуги відлову_нова редакція.docx
|
|||
06 березня 2023 23:20 |
Перелік змін_відлов тварин.pdf
|
|||
01 березня 2023 19:29 |
Тендерна_документація_за_Особливостями__послуги відлову.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність чипування безпритульної тварини дасть змогу вносити данні до електронної бази для подальшої ідентифікації про тварину, а також внесення фото тварини у реєстраційну картку. За допомогою кліпсування, як одного із видів візуального розпізнання простерилізованої безпритульної тварини зменшує час та спрощує процес відлову таких тварин для проведення з ними подальших маніпуляцій. Кліпсування є одним з методів візуальної адопції населення, що сприяє гуманному відношенню щодо простерилізованих тварин. За допомогою наявного чіпа з бази можливе відновлення щодо даних вушної бірки тварини та відслідкувати ветеринарні маніпуляції щодо неї. Оскільки Міністерством екології та природних ресурсів України рекомендовано використання бази Animal-id.net, яка передбачає внесення даних як мікрочіпа так і зазначення допоміжну ідентифікацію –вушну бірку (кліпсу). Тому Замовник вбачає доцільним проведення ідентифікації безпритульних собак за допомогою вушної бірки з індивідуальним номером та мікрочіпування, що дасть змогу контролювати чисельність вакцинованих тварин, а значить вчасно запобіти можливого винекнення ситуації щодо захворюваності тварин на сказ.
Вимоги про усунення порушення
Обґрунтувавши відповідь на вашу вимогу, Замовником прийнято рішення, що вимоги Учасника задоволено частково, а саме в частині технічного завдання - Додаток № 3 та проєкт договору - Додаток № 4 до тендерної документації.
Вимагаємо відкоригувати Технічні вимоги тендерної документації у цій частині.
Калькуляція (Додаток 1 Договору) не містить окремо зазначеної вартості вакцинації тварини, що унеможливлює визначення вартості вищенаведеної послуги.
Вимагаємо окремо внести до Калькуляції вартість вакцинації тварини
Враховуючи той факт, що вартість оперативного втручання буде залежати і від вартості закуплено Учасником вакцини, ціну на яку Замовник знати не може. Тому Учаснику слід врахувати вартість вакцини за для надання послуги і саме вакцинування є у складовій оперативне втручання, що зазначено в пункті 4 Калькуляція - Додаток 1 до Договору. А такою Замовник наголошує, що відповідно до п.35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, тому учасник має одразу визначитись з усіма складовими, що входять у калькуляцію. Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповідь на вашу вимогу, Замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Фахова освіта лікаря ветеринарної медицини підтверджується дипломом. Кваліфікація лікаря підтверджується кожні п’ять років свідоцтвом про підвищення кваліфікації
Постановою КМУ № 720 вимогається, що працівники, які здійснюють вилов безпритульних тварин повинні відповідати вимогам професії ловець бездоглядних тварин, визначених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 87 “Житлове та комунальне господарство населених пунктів”), затвердженим наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики від 17 червня 1999 р. № 144.
Ловець бездоглядних тварин повинен пройти відповідне професійне навчання та мати відповідні документи про професійно-технічну освіту. Професійне навчання працівників на виробництві здійснюються відповідно спільного Наказу № 127/151 від 26.03.2001 Міністерства праці та соціальної політики та Міністерства освіти і науки. Професійне навчання здійснюють суб’єкти які мають ліцензію на надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти за відповідною професією.
Фахова освіта ловця бездоглядних тварин підтверджується відповідним документом про навчання державного зразка.
Вимагаємо для підтвердження інформації щодо відповідної кваліфікації працівників, які мають необхідну освіту і кваліфікацію та будуть задіяні на виконання оголошеної закупівлі, зобов’язати учасників закупівлі надати у складі довідки за формою 2 копії дипломів, свідоцтва про підвищення кваліфікації або інший документ державного зразка про відповідну кваліфікацію по кожному працівнику.
Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповідь на вашу вимогу, Замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
скасування рішення Протоколу № 57 від 22.03.2023р.
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
про визнання переможця закупівлі ФОП Носарєва Катерина Сергіївна
По проведеній процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями «Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування», уповноважена особа Замовника прийняла рішення визнати ФОП Носарєва К.С. переможцем закупівлі виходячи з того, що ФОП Носарєва К.С. повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Законом передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник не відповідає умовам технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям.
Проте, уповноважена особа замовника підійшла до розгляду документів тендерної пропозиції ФОП Носарєва К.С. спрощено та не звернула увагу на невідповідність поданої пропозиції кваліфікаційним критеріям та технічній специфікації виходячи з наступного:
1. Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «учасник подає тендерні документи шляхом завантаження в електронну систему закупівель довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Замовник торгів у тендерній документації зазначив надання учасником закупівлі послуг з ветеринарної діяльності та проведення утилізації особливо небезпечних клінічних відходів від здійснення стерилізації безпритульних тварин, які можуть створити значну небезпеку для здоров’я людини та навколишнього природного середовища.
Відповідно до чинного законодавства право на провадження господарська діяльність з ветеринарної практики та господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами здійснюється на підставі наявної ліцензії у суб’єкта господарювання.
ФОП Носарєва К.С. у складі пропозиції надала копію ліцензії на провадження господарської діяльності з ветеринарної практики.
Проте, ліцензія на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами або документ дозвільного характеру, або копія договору у складі пропозиції ФОП Носарєва К.С. відсутні.
Отже, Учасником, ФОП Носарєва К.С. не виконана технічна вимога до закупівлі (Додаток №3), що не відповідає умовам тендерної документації замовник і є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі закону України «Про публічні закупівлі»
2. При проведенні оголошеної закупівлі, замовник згідно тендерної документації вимагав від учасників процедури закупівлі надати довідку щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Виходячи з специфіки оголошеної закупівлі, учасники повинні мати працівників – лікаря ветеринарної медицини та ловця бездоглядних тварин. На підтвердження своєї інформації учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна у складі своєї пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надала договір цивільно-правового характеру укладений з фізичною особою Левандовським Віталієм Вацлавовичем на надання останнім послуг з вилову безпритульних тварин та водіння автомобільного транспорту для перевезення котів та собак
Відповідно до вимог чинного законодавства вилов безпритульних тварин здійснюють працівники виконавця – ловці бездоглядних тварин згідно укладеного трудового договору.
Наводимо вимоги чинного законодавства щодо працівників, які повинні відповідати професії ловець бездоглядних тварин та оформлення з такими працівниками трудових відносин.
Постановою КМУ від 24.06.2022р. № 720 затверджений Порядок регулювання чисельності тварин. Що не утримуються людиною, але перебувають в умовах, повністю або частково створених діяльністю людини, та безпритульних тварин, а також їх розміщення на відповідних підприємствах, і установах та організаціях чи повернення до ареалу перебування (місць вилову).
Дія цього Порядку поширюється на органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, комунальні служби, юридичні особи і фізичні особи-підприємці, які згідно із законодавством забезпечують вилов, ветеринарну обробку тварин та інші послуги, визначені порядком.
Вилов безпритульних тварин відповідно до вимоги статті 24 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження» окремими громадянами забороняється, крім випадків, коли ці тварини є небезпечними для оточуючих та проявляють агресивність, створюючи загрозу безпеці людей.
У статті 5 Порядку наведені вимоги щодо вилову безпритульних тварин, а саме: послуги з вилову безпритульних тварин можуть надавати юридичні особи, фізичні особи-підприємці, працівники яких відповідають вимогам професії ловець бездоглядних тварин, визначених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 87 “Житлове та комунальне господарство населених пунктів”), затвердженим наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики від 17 червня 1999 р. № 144.
Таким чином, вилов безпритульних тварин можуть здійснювати тільки працівники за професією ловець бездоглядних тварин, окрім випадків передбачених ст.24 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження».
Працівник – це фізична особа. яка перебуває у трудових відносинах з роботодавцем. Згідно Кодексу законів про працю, працівники реалізують право на працю шляхом укладання трудового договору про роботу. У тому числі трудовий договір гарантує працівнику право на відпочинок відповідно до законів про обмеження робочого дня та робочого тижня і про щорічні оплачувані відпустки. Розділом 34 Постанови КМУ від 21.02.2001 № 163 «Про затвердження Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня»» затверджено, що праця робітників, які зайняті ловлею собак, доглядом за собаками відноситься до шкідливих умов праці та дає право на скорочену тривалість робочого тижня. Постановою КМУ від 17.11.1997 «Про затвердження Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічну додаткову відпустку за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці» робітники, які займаються ловлею собак, доглядом за собаками мають 7 днів додаткової відпустки.
Кодексом законів про працю зазначено, що професійна кваліфікація, це визнана або присвоєна/підтверджена суб’єктом, уповноваженим на це законодавством, та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей та/або результатів навчання, що дає змогу здійснювати трудові функції, визначені відповідним професійним стандартом. Професійне навчання працівників здійснюється відповідно спільного Наказу № 127/151 від 26.03.2001 Міністерства праці та соціальної політики та Міністерства освіти і науки. Наказом передбачено. Що тільки субєкти господарювання, які мають ліцензію на надання освітніх послуг у сфері профксійно-технічної освіти за відповідною професією мають право проводити професійне навчання працівників.
Статтею 24 Кодексу законів про працю наведена обов’язкова вимога, щодо укладання трудового договору, як правило, в письмовій формі, для працівників які працюють в умовах підвищеного ризику для здоров’я.
З вищенаведених законодавчих актів щодо ловців бездоглядних тварин:
1. Професія ловець бездоглядних тварин відноситься до професій із шкідливими умовами праці. Для реалізації законодавчого права на працю з такими працівниками укладаються трудові договори в письмовій формі.
2. Підтверджується професійна кваліфікація суб’єктом, уповноваженим на це законодавством, який засвідчує сукупність здобутих особою компетентностей та/або результатів навчання, що дає змогу працівнику здійснювати трудові функції.
Відповідно до вищенаведеного, послуга з вилову безпритульних тварин надається саме працівником – ловцем безпритульних тварин, з яким укладається трудова угода.
Окрім того, розглянувши надану копію цивільно-правового договору № 1523 робимо висновок, що даний договір містить ознаки трудового договору, а саме: виконання роботи певного виду, укладання договору на невизначений час (договором передбачена пролонгація на наступний рік), договір не містить об’єму робіт.
Наданий ФОП Носарєва К.С. договір цивільно-правого характеру не відповідає вимогам законодавства.
ФОП Носарєва К.С. не має у штаті ловця бездоглядних тварин, тож не може надавати послуги з оголошеної закупівлі у повному обсязі..
Тендерна пропозиція ФОП Носарєва К.С. не відповідає кваліфікаційним вимогам оголошеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що уповноважена особа замовника при розгляді пропозиції ФОП Носарєва К.С. та визначенні її переможцем закупівлі порушила принцип здійснення публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення Протоколу № 57 від 22.03.2023р. щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Носарєва К.С.
Керівник ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» Огороднікова Вікторія
поводження з небезпечними відходами не є головною послугою чи її в комплексі оголошеного предмету закупівлі, тому у вимогах тендерної документації не міститься норми подання документу «достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.» Учасником (Переможцем) саме на такий вид діяльності. Також звертаємо вашу увагу на те, що при здійсненні ветеринарної практики Учасник (Переможець) має мати обов´язково ліцензію на таку практику та здійснювати господарську діяльність з ветеринарної практики можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці спеціалісти ветеринарної медицини на підставі відповідної ліцензії та за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду діяльності, яку учасник надав в своїй тендерній пропозиції.
Розглянувши друге питання даної вимоги, повідомляємо наступне. Оскільки Учасник (Переможець) в довідці згідно Форми 2 «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додаток № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії зазначив не одного ловця бездоглядних тварин та згідно пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2» було зазначено, що для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, які було надано Учасником при подачі тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 3 пункту 3 розділу «Робітники» визначених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, а саме випуск 87 Житлове та комунальне господарство населених пунктів. (З урахуванням усіх додатків та змін), що затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 14.06.1999 р. N 144. Погоджений Міністерством праці та соціальної політики України, кваліфікаційні вимоги професії ловець має мати : «базову або неповну базову загальну середню освіту. Короткострокове виробниче навчання або інструктаж. Без вимог до стажу роботи.». Також звертаємо увагу, оскільки даним довідником не передбачено чітких вимог до зазначеної професії та оскільки Замовник при оголошенні даної закупівлі керується принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а саме відповідно до підпункту 4 пункту 1 статті 5 Закону України "Про пубілічні закупівлі" та Особливостей (зі змінами), та те що ловці тварин є робітниками, кваліфікація яких не може бути підтверджена документами державного зразка, та за для відлову тварин виконавець може задіяти і інших працівників підприємства або спеціально наняти їх для виконання послуги та провести відповідний інструктаж або короткострокове виробниче навчання та оскільки Замовник не має права давати правову оцінку на вірність складеного цивільного договору, і тільки сторони, що уклали даний цивільний несуть повну відповідальність при його укладанні.
Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповіді на ваші вимоги, Замовник не має наміру скасовувати рішення про визначення переможця від 22.03.2023р № 57.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-27-000081 ● 2993883f85a64d5887cf9525a7334053
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2023
№ 72-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.11.2023 № 72-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-03-01-012468-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 15:49:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-012468-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відтак, відповідно до пункту 13 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що учасник ФОП Носарєва Катерина Сергіївна повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Носарєва Катерина Сергіївна відсутня вищевказана довідка, що не відповідає умовам визначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, поясніть чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Носарєва Катерина Сергіївна, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі,надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 23:57:24
Відповідь на звернення щодо моніторингу закупівлі UA-M-2023-11-27-000081 згідно протоколу від 08.12.2023 року № 341
Уповноваженою особою замовника надано прпотокол-пояснення щодо моніторингу до закупівлі "Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування за ДК 021:2015: 77610000-9 Послуги з відлову тварин"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТКАЧУК БОГДАНА БОГДАНІВНА |
265 300,00
UAH з ПДВ
|
265 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна |
266 000,00
UAH з ПДВ
|
266 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Громадська організація "ЗООКОНТРОЛЬ" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ТКАЧУК БОГДАНА БОГДАНІВНА #3167007925 |
Відхилено |
265 300,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2023 20:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 23:59
|
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна #3381516524 |
Переможець |
266 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 23:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 22:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2023 20:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2023 16:06
|
Договір_116.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 16:58
|
Договір 116.pdf | укладений |
31 березня 2023 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження відповідного договору в зв'язку з виявленням механічної помилки при завантаженні попереднього примірника договору. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 116 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |