Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 711 444,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 114,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт форми або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 16:54 |
ТД_Обслуговування світлофорів.docx | |
01 березня 2023 16:54 |
Проєкт договору_Світлофори.docx | |
01 березня 2023 16:54 |
ТЗ_Обслуговування світлофорів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000013 ● c68b8838d41c4ef79229a0dbf1817606
- Статус: вирішено ● Дата: 23 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 №13-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.03.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-03-01-011624-a 01.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-24 12:32:08
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Технічне обслуговування світлофорів)» (ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-01-011624-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
• 1. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «МАЕСТРО М», що згідно вимог пункту 3 Додатку 8 ТД, виконавець повинен надати у складі своєї пропозиції лист-відношення від виробника контролера КС 16-3КЛ про надання технічної підтримки для проведення ремонтних робіт, обслуговування та перепрограмування даних контролерів? При цьому, учасником ПП «МАЕСТРО М» у складі тендерної пропозиції відповідний лист не надано, а надано лист від ФОП Леонова Вікторія Сергіївна, яка не являється виробником зазначеного обладнання, а основними видами діяльності якої є: 47.41 Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах; 46.43 Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення, тощо. При цьому, у вказаному листі відсутня інформація про надання технічної підтримки для проведення ремонтних робіт, обслуговування та перепрограмування даних контролерів, а лиш зазначається інформація про згоду надати відповідну технічну документацію для проведення програмування, поточного ремонту та обслуговування контролерів КС 16-3КЛ, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у пункті 3 Додатку 8 ТД.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-28 15:26:24
Пояснення
На Ваш Запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі «ДК 021:2015 код 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Технічне обслуговування світлофорів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-01-011624-a), повідомляємо наступне:
Всі світлофорні об'єкти в місті Коломиї уніфіковані під один тип контролерів КС 16-ЗКЛ (виробник ТОВ «ПОЛІГОН», код ЄДРПОУ 30883726), тому замовник, вимагаючи надати у складі своєї пропозиції лист-відношення від виробника контролера КС 16-3КЛ про надання технічної підтримки для проведення ремонтних робіт, обслуговування та перепрограмування даних контролерів, мав на меті отримати підтвердження від учасника про спроможність обслуговувати саме такий тип контролерів. Тому будь-який документ, чи від виробника, чи від торгового представника, який надав би учасник, дає підтвердження того, що даний тип контролерів учасник буде мати можливість обслуговувати.
Учасник торгів ПП «МАЕСТРО М» надав лист від ФОП Леонової Вікторії Сергіївни, яка являється офіційним торговим представником виробника, про те, що надасть необхідну технічну документацію для проведення програмування та поточного ремонту контролерів КС 16-ЗКЛ, що підтверджує можливість учасника надавати послуги згідно технічного завдання замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Технічне обслуговування світлофорів)» (оголошення UA-2023-03-01-011624-a) повідомляємо наступне: 1. Щодо виявлених порушень законодавства в частині складання тендерної документації, уповноважена особа Управління комунального господарства Коломийської міської ради прийняла до відома зауваження та зобов’язується не допускати аналогічних помилок в подальших процедурах закупівель. 2. На виконання результатів моніторингу щодо виявлених порушень законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції, Замовником здійснюються заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі Приватним підприємством «Маестро М».
2023-04-06 14:17:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником розірвано договір № 43 від 22.03.2023 року (Додаткова угода №1/43 від 06.04.2023 року).
2023-10-23 10:55:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МАЕСТРО М" |
608 437,92
UAH з ПДВ
|
608 437,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МАЕСТРО М" #35185446 |
Переможець |
608 437,92
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2023 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 14:05
|
Додаткова угода_1 до 43.pdf | укладений |
06 квітня 2023 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 17:04
|
Договір_43.pdf | укладений |
22 березня 2023 17:03
|