Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Іван Шекун +380443515133 shekun_iv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 6 563 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату у розмірі 100 % за поставлений Товар (партію Товару) не пізніше 120 (сто двадцяти) банківських днів з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 15:42 |
ТД бензину та дизельного палива налив.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Оголошення закупівлі:
Інформація про предмет закупівлі:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, аеропорт, РСП «Київцентраеро» Украероруху
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
111000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, аеропорт, РСП «Київцентраеро» Украероруху
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Замовником у Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо (наливом)) передбачено кваліфікаційний критерій «Документальне підтвердження досвіду виконання учасником договору з надання послуг аналогічним предмету закупівлі. Такими документами повинні бути:
- відповідний договір (витяг)** та/або акт тощо.
Додатково можуть бути надані: описова довідка учасника про виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору, замовників, контактних осіб, їх телефонів; листи-відгуки замовників тощо.
** у випадку надання витягу - обсяг такого витягу має бути достатнім для визначення відповідності договору вимогам щодо підтвердження досвіду, аналогічного предмету закупівлі».
Тобто документальним підтвердженням досвіду виконання учасником договору аналогічним предмету закупівлі є ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти. І відповідно у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" міститься аналогічний договір який відповідає умовам документації.
Слово «Налив» застосовано у документації Замовником виключно для зручності ідентифікації власних договорів, а не для визначення самого предмету закупівлі, адже згідно ДК 021:2015 такого предмета як «налив» не існує в природі.
Беручи до уваги наведене, повідомляємо про незадоволення Вашої вимоги, та обираємо варіант описаний Вами в останньому абзаці, а саме звернення до Антимонопольного комітету України. Будемо навіть вдячні.
А у разі якщо органом оскарження буде прийняте відповідне рішення про не об’єктивність визначення переможця Замовник виконає дане рішення відповідно до вимог Постанови №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000073 ● 8fdc79e3d221427585d36d6dad696a6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2023 № 170
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 № 170.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-01-009837-a, 01.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 15:59:21
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-01-009837-a, яка проводилась Державним підприємством обслуговування повітряного руху України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 11:34:53
Відповідь
ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі Замовник, Украерорух) розглянуто запит Державної аудиторська служби України по моніторингу закупівлі UA-2023-03-01-009837-a, який оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу щодо закупівлі згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо (наливом)) і у межах наданого запиту надаємо наступне пояснення:
1 Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з технічних характеристик транспортних засобів та дизель-генераторів, що використовуються замовником. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проводився відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Украерорусі, затвердженої наказом Украероруху.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uksatse.ua/index.php?s=f9ebcd596c87a2b29d1e5b0f1fd3e75e&act=Part&CODE=345.
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Учасником-переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "СЕНТАЙМ ГРУП" надано відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензії (копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю та норм пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації
2023-06-08 11:35:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пунктів 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
5 701 281,00
UAH з ПДВ
|
5 701 281,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНА СИРОВИННА КОМПАНІЯ" |
5 981 728,00
UAH з ПДВ
|
5 981 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАНДАРД ЕЛ ПІ ДЖИ" |
6 077 600,00
UAH з ПДВ
|
6 077 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД" |
6 471 060,00
UAH з ПДВ
|
6 471 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
6 525 694,60
UAH з ПДВ
|
6 525 694,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Переможець |
5 701 281,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 14:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2023 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 15:24
|
ДОГОВІР №4-74_2023 від 22.03.2023 ТОВ Сентайм Груп.pdf | укладений |
22 березня 2023 14:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 31000 | літр |
37,56
UAH з ПДВ
|
дизельне паливо | 111000 | літр |
40,87
UAH з ПДВ
|