Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44153823 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., смт Чорнобай, вул. Центральна, будинок 154 |
Контактна особа: |
Олег Сорокопуд +380504419448 osor@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться тільки за фактично поставлений товар після підписання Покупцем видаткових накладних, протягом 90- банківських днів | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 15:29 |
ТД залізобетонні секції .doc | |
01 березня 2023 15:29 |
Додаток 4. Форма тендерна пропозиція загальна.doc | |
01 березня 2023 15:29 |
Додаток 3. Проект договору.doc | |
01 березня 2023 15:29 |
Додаток 1. Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників.doc | |
01 березня 2023 15:29 |
Додаток 2. Технічна специфікація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-27-000021 ● 3a409fbb10484cd09b4f485ae53281e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2023 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
27.03.2023 № 17-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-01-009422-a, 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 14:02:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-01-009422-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-03-01-009422-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «Муньки Миколи Миколайовича» відповідно до пп.3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, якщо він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 22:44:02
Відповідь на звернення
На Ваш запит від 29.03.2023 р. щодо закупівлі Залізобетонні секції (Бетонна суміш, панелі збірної бетонної огорожі, стовпці збірної бетонної огорожі). Код за ДК 021:2015 код 44110000-4 Конструкційні матеріали (ідентифікатор закупівлі UA- 2023-03-01-009422-a) надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до потреби, обрахованої Замовником відповідно до поточних потреб у будівництві залізобетонних огорож на земельних ділянках, які знаходяться в адміністративних межах Чорнобаївської селищної ради та використовуються під кладовища.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на здійсненні пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Скріншоти пошуку додаються.
2. Посилання на оприлюднення обґрунтування: https://chornobay-rada.gov.ua/news/1677737065/
3. Дійсно, переможець закупівлі ФОП «Мунька Микола Миколайович», не оприлюднив ВЧАСНО в системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме «ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості"». На жаль, у зв’язку з військовим станом, частими повітряними тривогами, періодичними відключеннями світла та мережі Інтернет, не завжди стабільною роботою Державних сайтів, не завжди є можливість оперативно та вчасно отримати необхідну інформацію, довідки та доступ до інформаційних ресурсів та реєстрів. Запит на формування даної довідки переможцем було сформовано 13.03.2023 року (В термін, що не порушував вимог Тернендої документації, скріншот «Особистого кабінету» додається), а офіційну відповідь отримано тільки 16.03.2023 (Довідка додається). Згідно інформації від технічної підтримки сайту, що була надана у телефонному режимі, дана довідка видається, при нормальних умовах, протягом декількох годин. На Момент формування запиту спостерігалися затримки роботи сервісу (по об’єктивним причинам). У зв’язку з вищенаведеними причинами, Переможець фізично не зміг оприлюднити в установлені терміни відповідну інформацію, довідку було надано у паперовому вигляді. В зв’язку з вище наведеними обставинами було прийнято рішення про остаточне визначення його переможцем.
4. В разі підтвердження Вами порушення і неможливості продовжити дію даної закупівлі, з нашого боку буде ініційовано процес розірвання договору.
Але, в зв’язку з вище наведеними обставинами, (обставинами непереборної сили, що склалася в нашій країні, а саме - відключенням світла і тимчасовими обмеженнями як до мережі Інтернет, так і до інформаційних сайтів, в т.ч. до сайту "Прозоро", до особистої поштової скриньки Учасника), та тим, що на даний момент товар поставлений, встановлений, та фізичною неможливістю демонтування поставлених згідно договору матеріалів (конструкції вже змонтовані власними силами підприємства), а також, що на момент старту фінансового моніторингу, об’єкти, на спрямування яких проходила закупівля, вже увійшли на облік як новостворені основні засоби капітального будівництва, просимо не розглядати договір, як нікчемний, та не застосовувати санкції, згідно законодавства.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-11 16:40:55
звернення по висновку
Товари згідно договору № 64 від 20 березня 2023 року поставлений постачальником та оплачений в Держказначейській службі м.Києва ,про що свідчить накладна № 63 від 20.03.2023 року та платіжна інструкція №12 від 23.03.2023 року. На даний час вищевказаний товар отриманий, введений в експлуатацію як новостворені об’єкти основних засобів згідно акту від 31 березня 2023 року та присвоєно інвентарний номер, відображений в облікових регістрах бухгалтерського обліку на рахунках 1013 "Будівлі, споруди та передавальні пристрої", 5111 «Внесений капiтал розпорядникам бюджетних коштiв». На суму придбаних товарів станом на 01.04.2023р. збільшився внесений капітал та первісна вартість основних засобів. Копії підтверджених документів додаються.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
- Замовником прийняте рішення розірвати договір в зв’язку з невідповідністю вимогам дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року
2023-04-13 08:45:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-04-25 14:26:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Мунька Микола Миколайович" |
255 600,00
UAH з ПДВ
|
255 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мунька Микола Миколайович" #2690204317 |
Переможець |
255 600,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 11:02
|
Звіт про виконання.pdf | укладений |
28 квітня 2023 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 19:26
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 19:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 09:39
|
Договір 63 забір.pdf | укладений |
21 березня 2023 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | достроково розірвати (припинити) дію Договору в зв’язку з невідповідністю вимогам дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |