Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху" |
Код ЄДРПОУ: | 08576550 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ БОТАНІЧНА, будунок 23 |
Контактна особа: |
Марущак Ганна Володимирівна 0432672810 vinsmedodr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
(Фарба для розмітки доріг білого кольору, Фарба для розмітки доріг жовтого кольору, Фарба для розмітки доріг червоного кольору, Фарба для розмітки доріг синього кольору, Фарба для розмітки доріг епоксидна 2-х компонентна, відповідний код ДК 021:2015: 44811000-8 – Фарби для дорожньої розмітки)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за партію Товару здійснюється в розмірі 100 % оплати упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дня видаткової накладної Товару, які повинні бути оформлені та містити обов’язкові реквізити відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». У разі затримки бюджетного фінансування, Покупець здійснює розрахунки за бюджетними коштами з Постачальником протягом 5-ти робочих днів з дати надходження на його реєстраційний рахунок бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 12:03 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
01 березня 2023 12:03 |
Додаток 6 до тендерної документації.docx | |
01 березня 2023 12:03 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
01 березня 2023 12:03 |
Додаток 2 до тендерної документацї ).docx | |
01 березня 2023 12:03 |
Додаток 3 до тендерної документації .docx | |
01 березня 2023 12:03 |
Тендерна документація .docx | |
01 березня 2023 12:01 |
Додаток 5 до тендерної документації Проєкт Договору з урахуванням Особливостей.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000022 ● e5e6236907834e4290d21aed079f5278
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24. UA-2023-03-01-004531-a 01.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-17 15:57:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі фарби для розмітки доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-01-004531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03 березня 2023 року (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме:
- в пункті 2 розділу 4 та пункті 1 розділу 5 тендерної документації зазначена інформація щодо умов та порядку проведення електронного аукціону, тоді як пунктом 35 Постанови №1178 визначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону;
- в підпункті 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 15 пункту 44 Постанови №1178 передбачалось, що переможець повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Постанови №1178;
- в пункті 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця, у разі отримання від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, достовірної інформації про наявність у нього підстав, установлених частиною першою статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), тоді як абзацом 2 пункту 39 Постанови №1178 передбачено наявність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178;
- в пункті 5 розділу 6 тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у разі ненадання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, тоді як абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 тендерна пропозиція переможця відхиляється у разі, не надання ним у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 20:27:41
Відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі фарби для розмітки доріг (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-01-004531-a)
Відповідно до наказу від 14.03.2023 № 23-з Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, м. Вінниця «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Фарба для розмітки доріг (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 44810000-1 Фарби)».Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-01-004531-a.
У відповідності частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», я, фахівець з публічних закупівель Комунального підприємства «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» (далі – Замовник) Марущак Ганна Володимирівна, надаю пояснення на запит Державної аудиторської служби України.
По 1-му питанню запиту: «1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?».
Відповідь:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, формувались у відповідності до вимог передбачених чинним законодавством. Зазначено, що якість повинна відповідати: Фарба для розмітки доріг білого, жовтого, червоного та синього кольору - відповідати СОУ 42.1-37641918-116:2014 табл. 1, п. 4. «ФАРБА ДЛЯ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ РОЗМІТКИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ. Технічні вимоги та методи випробовування» та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України;Фарба для розмітки доріг епоксидна 2х компонентна - товар повинен відповідати СОУ 42.1-37641918-116:2014 табл. 1, п. 4. «ФАРБА ДЛЯ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ РОЗМІТКИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ. Технічні вимоги та методи випробовування» та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України, а також відповідати стандарту EN1436 (клас не нижче Р6).
Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно до норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Розрахунок запланованих об’ємів та витрат закупівлі визначався спираючись на технологічні норми витрат, які вказують виробники матеріалів, досвід використання якого є в минулому та виходячи з об’ємів запланованих робіт, а саме основної потреби нанесення дорожньої розмітки на території Вінницької міської територіальної громади на 2023 рік, а саме:
1. Нанесення повздовжньої дорожньої розмітки (лінії шириною 0,1м), всього – 259,3 км, в тому числі:
білою фарбою – суцільні та переривчаті осьові лінії, велосипедні доріжки;
жовтою фарбою – позначення зупинок громадського транспорту, зон заборони паркування;
синьою фарбою – позначення паркувальних зон. Варто зазначити, що на території Вінницької міської територіальної громади передбачається впровадження платного паркування транспортних засобів. Одним з запланованих заходів є нанесення дорожньої розмітки для місць платного паркування.
2. Нанесення поперечної дорожньої розмітки фарбою, всього – 23,84 тис. м2, в тому числі:
білою фарбою – пішохідні переходи, стоп лінії, позначення напрямків руху, острівців безпеки,напрямних острівців, символи «пішохідна доріжка», «увага діти», тощо;
червоною фарбою – велосипедні доріжки, пішохідні переходи;
жовтою фарбою – «лежачі поліцейські», зупинки громадського транспорту.
Додатково надаємо орієнтовні розрахунки потреби дорожньої фарби для Вінницької міської територіальної громади на 2023 рік, складені при заявці на отримання коштів з міського бюджету у 2023 році (скан-копія розрахунку додається).
При цьому враховувалась потреба закупівлі фарби для нанесення дорожньої розмітки для здійснення виробничої та комерційної діяльності передбаченої Статутом підприємства по наданню послуг (здійсненню робіт) на договірних засадах з метою одержання прибутку.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах суб’єктів господарювання з постачання відповідного виду товару. Замовник застосовував метод порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховувалась інформація, що міститься в електронній системі публічних закупівель Prozorro. Для розрахунку матеріальних витрат бюджетного призначення для потреби нанесення дорожньої розмітки на вулицях Вінницької міської територіально громади на 2023 рік, додатково у жовтні 2022 року проводився запит прогнозованої ціни на матеріали в ТОВ «Хеліос Україна» (скан-копія комерційної пропозиції додається) та враховувались ціни попередніх закупівель (договорів) минулих періодів з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют.
По 2-му питанню запиту: «2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03 березня 2023 року (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме:
- в пункті 2 розділу 4 та пункті 1 розділу 5 тендерної документації зазначена інформація щодо умов та порядку проведення електронного аукціону, тоді як пунктом 35 Постанови №1178 визначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону?
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Не врахування у тендерній документації чергових, окремих змін до Особливостей здійснення публічних закупівель, внесених Кабінетом міністрів України, є виключно формальною помилкою (опискою), зважаючи на великий об’єм інформації, яка підлягала аналізу і актуалізації до відповідності редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі та не призвела до порушення чиїх-небудь прав та інтересів, також не призвела до втрат бюджету тощо. У Замовника не було жодного наміру порушити чи обмежити права та інтереси учасників процедури закупівлі. Замовником витримані всі принципи здійснення закупівлі, а допущена зазначена формальна помилка (описка) не спричинила порушення будь-чиїх прав, свобод та інтересів при проведенні процедури закупівлі, а відтак принципи здійснення публічних закупівель визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» були дотримані.
У пункті 24 Особливостей зазначено: Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зазначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Зазначення Замовником в тендерній документації інформації щодо умов та порядку проведення електронного аукціону не вплинуло на результати торгів, оскільки модуль аукціонів в електронній системі закупівель Prozorro не працює, в електронній системі закупівель автоматично визначається найбільш економічно вигідна пропозиція на основі цін, які надали учасники під час подачі тендерної пропозиції, а тому Замовником не було допущено порушення чи обмеження прав та інтересів учасників процедури закупівлі внаслідок зазначення в тендерній документації інформації щодо умов та порядку проведення електронного аукціону.
Крім того, просимо звернути увагу, що питання, вимоги чи скарги від потенційних учасників стосовно зазначення Замовником в пункті 2 розділу 4 та пункті 1 розділу 5 тендерної документації інформації щодо умов та порядку проведення електронного аукціону не надходили, що підтверджує дотримання Замовником під час проведення процедури закупівлі принципів здійснення закупівель визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Формальна помилка (описка) допущена при складанні тендерної документації Замовником, що виявлена Держаудитслужбою та на яку звернуто увагу Замовника, буде виправлена при складанні тендерної документації для проведення закупівель в подальшому.
- в підпункті 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 15 пункту 44 Постанови №1178 передбачалось, що переможець повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Постанови №1178?
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Не врахування у тендерній документації чергових, окремих змін до Особливостей здійснення публічних закупівель, внесених Кабінетом міністрів України, є виключно формальною помилкою (опискою), зважаючи на великий об’єм інформації, яка підлягала аналізу і актуалізації до відповідності редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі та не призвела до порушення чиїх-небудь прав та інтересів, також не призвела до втрат бюджету тощо. У Замовника не було жодного наміру порушити чи обмежити права та інтереси учасників процедури закупівлі. Замовником витримані всі принципи здійснення закупівлі, а допущена зазначена формальна помилка (описка) не спричинила порушення будь-чиїх прав, свобод та інтересів при проведенні процедури закупівлі, а відтак принципи здійснення публічних закупівель визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» були дотримані.
Поряд з цим, в підпункті 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації здійснено посилання на Додаток 6 до тендерної документації, тобто тендерна документація Замовника щодо закупівлі фарби для розмітки доріг містить Додаток 6 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору*», де визначено,Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ визначені пунктами 1,2 Додатку 6 до тендерної документації та викладені у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі.
Формальна помилка (описка) допущена при складанні тендерної документації Замовником, що виявлена Держаудитслужбою та на яку звернуто увагу Замовника, буде виправлена при складанні тендерної документації для проведення закупівель в подальшому.
- в пункті 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця, у разі отримання від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, достовірної інформації про наявність у нього підстав, установлених частиною першою статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), тоді як абзацом 2 пункту 39 Постанови №1178 передбачено наявність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178?
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Не врахування у тендерній документації чергових, окремих змін до Особливостей здійснення публічних закупівель, внесених Кабінетом міністрів України, є виключно формальною помилкою (опискою), зважаючи на великий об’єм інформації, яка підлягала аналізу і актуалізації до відповідності редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі та не призвела до порушення чиїх-небудь прав та інтересів, також не призвела до втрат бюджету тощо. У Замовника не було жодного наміру порушити чи обмежити права та інтереси учасників процедури закупівлі. Замовником витримані всі принципи здійснення закупівлі, а допущена зазначена формальна помилка (описка) не спричинила порушення будь-чиїх прав, свобод та інтересів при проведенні процедури закупівлі, а відтак принципи здійснення публічних закупівель визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» були дотримані.
Формальна помилка (описка) допущена при складанні тендерної документації Замовником, що виявлена Держаудитслужбою та на яку звернуто увагу Замовника, буде виправлена при складанні тендерної документації для проведення закупівель в подальшому.
- в пункті 5 розділу 6 тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у разі ненадання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, тоді як абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 тендерна пропозиція переможця відхиляється у разі, не надання ним у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178?»
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Не врахування у тендерній документації чергових, окремих змін до Особливостей здійснення публічних закупівель, внесених Кабінетом міністрів України, є виключно формальною помилкою (опискою), зважаючи на великий об’єм інформації, яка підлягала аналізу і актуалізації до відповідності редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі та не призвела до порушення чиїх-небудь прав та інтересів, також не призвела до втрат бюджету тощо. У Замовника не було жодного наміру порушити чи обмежити права та інтереси учасників процедури закупівлі. Замовником витримані всі принципи здійснення закупівлі, а допущена зазначена формальна помилка (описка) не спричинила порушення будь-чиїх прав, свобод та інтересів при проведенні процедури закупівлі, а відтак принципи здійснення публічних закупівель визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» були дотримані.
Формальна помилка (описка) допущена при складанні тендерної документації Замовником, що виявлена Держаудитслужбою та на яку звернуто увагу Замовника, буде виправлена при складанні тендерної документації для проведення закупівель в подальшому.
Додатки:
- скан-копія комерційної пропозиції ТОВ «Хеліос Україна»;
- скан-копія розрахунку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наказ Про здійснення заходів, спрямованих на недопущення встановлених порушень за результатами моніторингу в подальшому, додаємо у вкладенні.
2023-03-28 12:35:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/040/2023ПР |
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 02/037/2023ПН |
Дата відкриття провадження: | 27 квітня 2023 |
Документи:
27 квітня 2023 13:58
|
Електронний підпис |
18 квітня 2023 11:56
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" |
7 423 486,20
UAH з ПДВ
|
7 423 486,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Переможець |
7 423 486,20
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:46
|
ДУ ПРОМБІЗНЕС.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 12:45
|
дог ТОВ ТД Промбізнес.pdf | укладений |
28 березня 2023 12:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фарба для розмітки доріг білого кольору | 50020 | кілограм |
130,50
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг жовтого кольору | 1920 | кілограм |
150,12
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг червоного кольору | 2760 | кілограм |
143,58
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг синього кольору | 1500 | кілограм |
132,00
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг епоксидна 2-х компонентна | 50 | кілограм |
267,30
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку із фактичною потребою товару у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 6/2023-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фарба для розмітки доріг білого кольору | 49300 | кілограм |
130,50
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг жовтого кольору | 1200 | кілограм |
150,12
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг червоного кольору | 1500 | кілограм |
143,58
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг синього кольору | 900 | кілограм |
132,00
UAH з ПДВ
|
Фарба для розмітки доріг епоксидна 2-х компонентна | 50 | кілограм |
267,30
UAH з ПДВ
|