Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ізяславський навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22989023 |
Місцезнаходження: | 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, Незалежності,42 |
Контактна особа: |
Климчук Анжела Станіславівна +380385242581 Iz-internat00@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 593 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 965,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 16:23 |
Тендерна документація.docx | |
01 березня 2023 11:50 |
3 Рішення про затв ТД (2).doc | |
01 березня 2023 11:50 |
Проєкт договору.doc |
03 березня 2023 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 березня 2023 16:23 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
01 березня 2023 11:50 |
3 Рішення про затв ТД (2).doc
|
||||||
01 березня 2023 11:50 |
Проєкт договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000054 ● ce7f1a206ef3436795b14e13af6748a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2023 № 13-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 28.03.2023 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
05. UA-2023-03-01-004372-a 01.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 15:52:02
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-004372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Пунктом 51 Особливостей встановлено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовником внесено зміни до тендерної документації, які відображено в електронній системі закупівель о 11:50 та 16:23 02.03.2023 року.
Виходячи з вищевикладеного, чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися?
3. Відповідно до додатку пункту 1 додатку 1 тендерної документації учасники в складі пропозиції документально підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зокрема наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: довідка (у довільній формі) про наявність аналогічних договорів, сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці.
* під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний (Учасник надає видаткову накладну) договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі.
Так, учасником ФОП Данішевським В.М. на підтвердження досвіду завантажено довідку від 06.03.2023 №54 (файл 18 Довідка про аналог. договори.pdf) з відділом освіти Баранівської міської ради договір №375 від 06.12.2019 (файл 70 Аналог дог.Барановськаf.pdf) та Славутською гімназією №4 Славутської міської ради договір №21 від 02.03.2021 (далі – договір) (71 Аналогічний договір №21 (яловичина).pdf
Відповідно до п. 3.1 договору ціна становила 114 750,0 гривень.
Учасником в складі тендерної пропозиції (файл 73 Накладні до аналогічного договору.pdf) надано лише 4 видаткові накладні на загальну суму 14519,00 грн (2800,00+2262,00+7917,00+1540,00), що не підтверджує повного виконання договору відповідно до встановленої вимоги.
Крім того, відповідно до даних електронної системи закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-03-000699-b) до договору з Славутською гімназією №4 Славутської міської ради договір №21 від 02.03.2021, поданого як аналогічного за предметом закупівлі на підтвердження кваліфікаційних вимог, вносилися зміни (додаткова угода № 1 від 15.04.2021, додаткова угода №2 від 21.12.2021, додаткова угода №3 від 28.12.2021).
При цьому, зазначені додаткові угоди не надані в складі тендерної пропозиції на підтвердження повного виконання договору, предмет якого відповідає предмету закупівлі.
Отже, враховуючи викладене, учасником ФОП Данішевським В.М. у складі тендерної пропозиції не надано вищевказані додаткові угоди до договору та видаткові накладні на повністю виконаний договір відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до підпункту пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, надайте пояснення (інформацію) чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Данішевського В.М.?
4. Чому підпункт 2 пункту 12.6 розділу 12 «Інші умови» проекту договору та договору не відповідають вимогам підпункту 2 пункту 19 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-31 14:31:41
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-004372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі Постанови КМУ №305 від 24.03.2021 року (дод. №8 до норм харчування).
Під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник торгів керувався Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік ( розрахунок до кошторису та інформація щодо мінімальних цін на соціально значущі товари у Хмельницькій області станом на формування проєкту бюджету додається).
Посилання на сторінку влаcного веб-сайту:
- izinternat.at.ua (меню сайту: розділ «прозорість та інформаційна відкритість» 2022-2023рр.)
2. Пунктом 51 Особливостей встановлено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовником внесено зміни до тендерної документації, які відображено в електронній системі закупівель о 11:50 та 16:23 02.03.2023 року.
Виходячи з вищевикладеного, чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися?
Замовником внесено зміни в додатку 2 до тендерної документації о 11:50, а о 16:23 02.03 2023 року продубльовоно. Зміни у машинозчитувальному форматі замовник не розмістив в електронній системі закупівель у зв»язку із відключенням інтернету по технічним причинам.
3. Відповідно до додатку пункту 1 додатку 1 тендерної документації учасники в складі пропозиції документально підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зокрема наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: довідка (у довільній формі) про наявність аналогічних договорів, сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці.
* під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний (Учасник надає видаткову накладну) договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі.
Так, учасником ФОП Данішевським В.М. на підтвердження досвіду завантажено довідку від 06.03.2023 №54 (файл 18 Довідка про аналог. договори.pdf) з відділом освіти Баранівської міської ради договір №375 від 06.12.2019 (файл 70 Аналог дог.Барановськаf.pdf) та Славутською гімназією №4 Славутської міської ради договір №21 від 02.03.2021 (далі – договір) (71 Аналогічний договір №21 (яловичина).pdf
Відповідно до п. 3.1 договору ціна становила 114 750,0 гривень.
Учасником в складі тендерної пропозиції (файл 73 Накладні до аналогічного договору.pdf) надано лише 4 видаткові накладні на загальну суму 14519,00 грн (2800,00+2262,00+7917,00+1540,00), що не підтверджує повного виконання договору відповідно до встановленої вимоги.
Крім того, відповідно до даних електронної системи закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-03-000699-b) до договору з Славутською гімназією №4 Славутської міської ради договір №21 від 02.03.2021, поданого як аналогічного за предметом закупівлі на підтвердження кваліфікаційних вимог, вносилися зміни (додаткова угода № 1 від 15.04.2021, додаткова угода №2 від 21.12.2021, додаткова угода №3 від 28.12.2021).
При цьому, зазначені додаткові угоди не надані в складі тендерної пропозиції на підтвердження повного виконання договору, предмет якого відповідає предмету закупівлі.
Отже, враховуючи викладене, учасником ФОП Данішевським В.М. у складі тендерної пропозиції не надано вищевказані додаткові угоди до договору та видаткові накладні на повністю виконаний договір відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до підпункту пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, надайте пояснення (інформацію) чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Данішевського В.М.?
3. Відповідно до додатку пункту 1 додатку 1 тендерної документації учасники в складі пропозиції документально підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зокрема наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: довідка (у довільній формі) про наявність аналогічних договорів, сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці.
* під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний (Учасник надає видаткову накладну) договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі.
По перше, тендерною документацією не передбачалося надання у складі пропозиції Учасниками усіх видаткових накладних або інших документів, які підтверджують поставку товару за таким договором у повному обсязі. Вимога тендерної документації є наступною «Учасник надає видаткову накладну». У складі пропозиції ФОП "ДАНІШЕВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ " надано видаткову накладну, як те і передбачалося договором про закупівлю.
По друге, відповідно до пункту 39 Особливостей, За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно статті 29 Закону (крім положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей, Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "ДАНІШЕВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ " виходячи із тієї інформації та документів, які були наданні у складі тендерної пропозиції такого Учасника.
За результатами розгляду тендерної пропозиції було встановлено відповідність наданих договору №21 від 02.03.2021 вимогам тендерної документації.
Законом та Особливостями не передбачено повноважень Замовника торгів здійснювати аналіз електронної системи закупівель «Prozorro», з метою вивчення інформації чи документів, які подані учасниками процедури закупівлі у конкретній закупівлі.
Єдиним повноваженням Замовника торгів згідно абзацу 2 пункту 39 Особливостей є те, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У даному випадку, уповноваженою особою Замовника не направлялися відповідні звернення у порядку абзацу 2 пункту 39 Особливостей.
Отже, за результатами розгляду інформації та документів, які подані у тендерній пропозиції учасника,було встановлено відповідність такого учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»
Підсумовуючи вищенаведене, Замовник вважає, що під час проведення процедури закупівлі UA-2023-03-01-004372-a ним не було допущено порушення норм Закону та Особливостей, та розгляд тендерної пропозиції ФОП "ДАНІШЕВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ " було проведено із чітким дотриманням умов тендерної документації, Закону та Особливостей.
4. Чому підпункт 2 пункту 12.6 розділу 12 «Інші умови» проекту договору та договору не відповідають вимогам підпункту 2 пункту 19 Особливостей?
Згідно пункту 17 Особливостей, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей
Пунктом 19 Особливостей визначено, що Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей
Пунктами 17 та 18 Особливостей не передбачено дублювання вимог пункту 18 до умов тендерної документації та/або проекту договору, який є частиною тендерної документації.
Замовник вважає, що під час складання проекту договору по даній процедурі закупівлі ним не було допущено порушення норм Закону та Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порущення усунуто шляхом розірвання договору №50 від 23.03.2023 року (додаткова угода №1 від 07.04.2023 року)
2023-04-10 09:53:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-2) до тендерної документації окремими файлами.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-2) до тендерної документації окремими файлами.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору №50 від 23.03.2023 року (додаткова угода №1 від 07.04.2023 року) та опубліковано звіт про виконання договору
2023-04-12 10:31:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАНІШЕВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ " |
582 196,00
UAH з ПДВ
|
582 196,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Цибульський Андрій Вікторович |
591 840,00
UAH з ПДВ
|
591 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДАНІШЕВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ " #1898702054 |
Переможець |
582 196,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 09:44
|
протокол | укладений |
10 квітня 2023 09:34
|
додаткова угода | укладений |
10 квітня 2023 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 14:19
|
договір | укладений |
23 березня 2023 14:15
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | під час проведення моніторингу закупівлі виявлено порушення, усунення можливе шляхом розірвання договору |