Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Малостаросільський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 02004864 |
Місцезнаходження: | 20720, Україна , Черкаська обл., Черкаський р-н, село Мале Старосілля, вулиця Виноградська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Бараннік Віра Павлівна 380891650502 MSinternat@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2023 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 716 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткових накладних на постачання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 16:40 |
ЗМІНИ овочі та фрукти.pdf | |
01 березня 2023 09:20 |
додаток 6.docx | |
01 березня 2023 09:20 |
додаток 2.docx | |
01 березня 2023 09:20 |
додаток 5.docx | |
01 березня 2023 09:20 |
додаток 1.docx | |
01 березня 2023 09:20 |
додаток 3 технічні.docx | |
01 березня 2023 09:20 |
ТД ОВОЧІ ТА ФРУКТИ.docx | |
01 березня 2023 09:20 |
додаток 4.docx |
07 березня 2023 16:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2023 16:40 |
ЗМІНИ овочі та фрукти.pdf
|
|||
01 березня 2023 09:20 |
додаток 6.docx
|
|||
01 березня 2023 09:20 |
додаток 2.docx
|
|||
01 березня 2023 09:20 |
додаток 5.docx
|
|||
01 березня 2023 09:20 |
додаток 1.docx
|
|||
01 березня 2023 09:20 |
додаток 3 технічні.docx
|
|||
01 березня 2023 09:20 |
ТД ОВОЧІ ТА ФРУКТИ.docx
|
|||
01 березня 2023 09:20 |
додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник може відміняти прийняті рішення лише на підставі п. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.3 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000009 ● 26e2e46c97dd452b95b1d2918915639c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 16-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
21.03.2023 № 16-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-03-01-000858-a, 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 10:47:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-01-000858-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав тендерна документація не відповідає вимогам Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)? Зокрема, Додаток 2 до тендерної документації не відповідає вимогам п. 44 Особливостей із змінам, які набрали чинність 25.02.2023.
- з яких підстав у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-22 15:44:52
Пояснення на запит
Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.2 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Уповноваженою особою було прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями закупівля UA-2023-03-01-000858-a, в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що були виявленні.
Уповноважена особа зобов’язується дотримуватись вимог Законодавства та не допускати в подальшому порушення виявленого Державною аудиторською службою України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальний заклад Черкаської обласної ради «Малостаросільський психоневрологічний інтернат» (надалі – Інтернат) надає інформацію на Висновок моніторингу UA-M-2023-03-21-000009щодо процедури закупівлі ID: UA-2023-03-01-000858-a, який опубліковано 21.03.2023 року, стосовно усунення порушень. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. З урахуванням Висновку моніторингу публічної закупівлі UA-2023-03-01-000858-a, Замовником вжито заходів, щодо усунення порушень та проведено роз’яснювальну роботу відповідальній особі щодо недопущення у подальшому порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
2023-03-31 13:08:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Процедура закупівлі відмінена.
2023-04-07 14:38:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
623 320,00
UAH з ПДВ
|
623 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Романенко Володимир Іванович" |
694 400,00
UAH з ПДВ
|
694 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Лянной Ігор Георгійович" |
711 460,00
UAH з ПДВ
|
711 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2833615076 |
Переможець |
623 320,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 17:08
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 15:58 |
Кінець періоду оскарження: | 02 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 02 квітня 2023 01:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Додаток 2 до тендерної документації не відповідає вимогам п. 44 Особливостей із змінам, які набрали чинність 25.02.2023. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
22 березня 2023 15:57
|
Електронний підпис |
22 березня 2023 15:53
|
протокол 63 23.pdf |