Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори)
Очікувана вартість
3 157 800,00 UAH
UA-2023-02-28-009481-a ● ce946e285e8646f5b9336244c97b3f58
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 37674964 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
Контактна особа: |
Федорова Катерина Валентинівна 380442905542 tc_svtgb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2023 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 157 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 789,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір щоквартальний») - 2392 шт.; 15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір до свят») – 1675 шт.;
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір щоквартальний») - 2392 шт.;
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір до свят») – 1675 шт.;
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір до свят») – 1675 шт.;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2392 штуки
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір щоквартальний»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, вул. Жмеринська 22- А, вул. Чорнобильська,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1675 штуки
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір до свят»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, вул. Жмеринська 22- А, вул. Чорнобильська,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Усі розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України. Оплата по даному Договору буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету. 3.2. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. 3.3. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 18:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 18:41 |
Протокол 10 внесення змін до ТД пайки.docx | |
02 березня 2023 18:41 |
ТД 2023 пайки_зі змінами (2).docx | |
01 березня 2023 22:05 |
Протокол 9 та перелік змін до ТД пайки.pdf |
02 березня 2023 18:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 березня 2023 18:41 |
Протокол 10 внесення змін до ТД пайки.docx
|
|||||||||
02 березня 2023 18:41 |
ТД 2023 пайки_зі змінами (2).docx
|
|||||||||
01 березня 2023 22:05 |
Протокол 9 та перелік змін до ТД пайки.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Специфікація до Договору
Дата подання: 02 березня 2023 15:38
Дата відповіді: 02 березня 2023 16:06
Доброго дня. Шановний Замовнику. У Вас є невідповідність в Додатку №4 (Проект Договору), в специфікації до Проекту Договору Додаток 2 (перелік продукції не відповідає технічним вимогам ) згідно Додатку № 3 до Тендерної документації. Внесіть будь-ласка зміни.
Відповідь: Дякую. Зміни будуть внесено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-28-009481-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 02 березня 2023 16:11
Протокол радіаційного контролю
Згідно вимог ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Скан - копію протоколу радіаційного контролю транспортних засобів, яким буде здійснено перевезення товару, який є предметом закупівлі, виданий не раніше 3-х (трьох) місячної давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій .
Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що прописана під якогось конкретного учасника, у якого вже мається зазначений протокол, що був отриманий в січні - лютому 2023 року.
Таким чином, вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу "протокол радіаційного контролю транспортних засобів ...виданий не раніше 3-х (трьох) місячної давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій".
У випадку не виключення, ми вимушені будемо звернутися до колегії АМКУ із відповідною скаргою на дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що прописана під якогось конкретного учасника, у якого вже мається зазначений протокол, що був отриманий в січні - лютому 2023 року.
Таким чином, вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу "протокол радіаційного контролю транспортних засобів ...виданий не раніше 3-х (трьох) місячної давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій".
У випадку не виключення, ми вимушені будемо звернутися до колегії АМКУ із відповідною скаргою на дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2023 16:20
Шановний Учаснику! Словосполученя "не раніше 3-х (трьох) місячної давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій " надає вам право отримати ї хоч зараз. Якби було "не пізніше 3-х (трьох) місячної давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій " от тоді дійсно є дискримінація.
Номер вимоги: UA-2023-02-28-009481-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 13 березня 2023 10:33
причина відхилення
Шановний Замовник ,в складі своєї тендерної документації ,я оприлюднив лист( файл "ЛИСТ-ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВАГУ КУКУРУДЗА КОНСЕРВОВАНА ") в якому надано пояснення щодо ваги. Це не приведе до погіршення складу продуктового набору,а навпаки,до покращення. Прохання :відмінити рішення Протоколу № 11 ,та визнати переможцем фірму "Віконт"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2023 10:54
Шановний Учаснику! В цій тендерній документації непередбачена можливість прокращення (треба буде опрацювати на майбутнє ідея гарна) У вас була можливість написати замовнику в період уточнення щодо розширення специфікації для позиції з 400-420 гр на 400-425 гр (прошу це взяти до уваги на майбутнє бо це не перший раз коли вас відхиляють за такої підстави). В тендерній документації передбачений лист пояснення на випадок якщо є вимоги до учасника що непередбачені чинним законодавством для нього або ті що втратили силу під час подання тендерних пропозицій. Просимо вас ретельно опрацьовуйте в першу чергу технічну специфікацію, майже все інше уже можна виправити процедурою 24 години. Прийняти позитивне рішення уповноважена особа на цьому єтапі не може бо нестиме відповідальність за недотримання норм закону.
Номер вимоги: UA-2023-02-28-009481-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 13 березня 2023 11:28
причина відхилення
Хотілось як краще. Дякую за пораду, як доживу,з Божою допомогою ,до 24 року,неодмінно скористаюсь .
Скасована
Дата: 13 березня 2023 11:30
Причина: уточнення
Номер вимоги: UA-2023-02-28-009481-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 15 березня 2023 16:36
Вимога
Шановний Замовнику!
Протоколом (Рішення уповноваженої особи) про відхилення Переможця №13 від 14.03.2023 року пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» було відхилено з наступним обґрунтуванням:
- Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» так як вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей (абзац другий підпункт 2 пункту 41 Особливостей.
Учасник ПП «Солодкий Світ» не погоджується з Рішенням Замовника, з наступних причин:
В ТД Замовника, Додаток №3 «Технічна специфікація», в розділі Технічні та якісні характеристики товару визначено, що Пропована учасником в дужках вага товару буде перенесена до специфікації договору на постачання товару при укладанні договору, також даний розділ містить табличку зі складом продуктових наборів, в якій визначена назва продукту, з зазначенням грамажу, кількість од та норми якості. Зокрема щодо зефіру зазначається наступна інформація: Зефір, (240-350) г (учасник вказує в дужках вагу, яку він пропонує), кількість 1, ДСТУ або ТУ.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» подає документ «Технічні вимоги. Додаток №3», в якому серед іншого міститься інформація, яка вимагалась Замовником, а саме зазначено, назва - зефір (350г), кількість одиниць – 1, норми якості - ДСТУ. Тобто все чітко до вимог Замовника.
Всі ми люди і всі ми можемо помилятися при завантаженні великої кількості документів, які вимагались тендерною документацією Замовника, саме тому Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р п.40. передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Нагадуємо - Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Таким чином, законодавством передбачено для нас, як учасника торгів, право та можливість виправити виявлені Замовником невідповідності у поданій нами тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення відповідної інформації, а для Замовника даної закупівлі, встановлено обов’язок для реалізації нашого права. Однак Замовник, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які були ним виявлені після розкриття нашої тендерної пропозицій, тим самим позбавивши нас передбаченим Законом права виправити такі невідповідності.
Фото і копія якісного посвідчення іншого зефіру, завантажені помилково Учасником, жодним чином не змінюють предмета закупівлі, тому Замовник, згідно до вимог Законодавства, мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та надати можливість Учаснику дозавантажити документи, що відповідають зефіру (350г), ДСТУ, заявленому у складі тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного, просимо скасувати Рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» та надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель
Розгорнути
Згорнути
Протоколом (Рішення уповноваженої особи) про відхилення Переможця №13 від 14.03.2023 року пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» було відхилено з наступним обґрунтуванням:
- Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» так як вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей (абзац другий підпункт 2 пункту 41 Особливостей.
Учасник ПП «Солодкий Світ» не погоджується з Рішенням Замовника, з наступних причин:
В ТД Замовника, Додаток №3 «Технічна специфікація», в розділі Технічні та якісні характеристики товару визначено, що Пропована учасником в дужках вага товару буде перенесена до специфікації договору на постачання товару при укладанні договору, також даний розділ містить табличку зі складом продуктових наборів, в якій визначена назва продукту, з зазначенням грамажу, кількість од та норми якості. Зокрема щодо зефіру зазначається наступна інформація: Зефір, (240-350) г (учасник вказує в дужках вагу, яку він пропонує), кількість 1, ДСТУ або ТУ.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» подає документ «Технічні вимоги. Додаток №3», в якому серед іншого міститься інформація, яка вимагалась Замовником, а саме зазначено, назва - зефір (350г), кількість одиниць – 1, норми якості - ДСТУ. Тобто все чітко до вимог Замовника.
Всі ми люди і всі ми можемо помилятися при завантаженні великої кількості документів, які вимагались тендерною документацією Замовника, саме тому Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р п.40. передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Нагадуємо - Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Таким чином, законодавством передбачено для нас, як учасника торгів, право та можливість виправити виявлені Замовником невідповідності у поданій нами тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення відповідної інформації, а для Замовника даної закупівлі, встановлено обов’язок для реалізації нашого права. Однак Замовник, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які були ним виявлені після розкриття нашої тендерної пропозицій, тим самим позбавивши нас передбаченим Законом права виправити такі невідповідності.
Фото і копія якісного посвідчення іншого зефіру, завантажені помилково Учасником, жодним чином не змінюють предмета закупівлі, тому Замовник, згідно до вимог Законодавства, мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та надати можливість Учаснику дозавантажити документи, що відповідають зефіру (350г), ДСТУ, заявленому у складі тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного, просимо скасувати Рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» та надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2023 16:30
Шановний учаснику!
На Ваше звернення щодо скасування Рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП “ТД “Солодкий світ” та застосування п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі- Особливості) повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція Учасника ПП “ТД “Солодкий світ” була відхилена через невідповідність умовам технічної специфікації, а саме: окрім того, що учасником не було підтверджено документальну заявлену в специфікації якість, а натомість подано декларацію щодо 5 позицій різних марок зефіру, жодна з яких не підтверджувала умови специфікації, то надані фото були взагалі іншої торгової марки, які не відповідали ні поданій декларації ні заявленій специфікації, у зв’язку з чим, не можливо було зрозуміти який саме товар та з якими характеристиками пропонується учасником. І уважно розглянувши подані документи, є очевидним, що виправлення будь-якої з наявних помилок в документації призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме - марки товару, що є недопустимим для застосування п.40 Особливостей.
Також, зважаючи на практику АМКУ, вбачається позиція органу оскарження щодо неможливості застосування норм пункту 40 Особливостей та надання учаснику 24 години на виправлення помилок та невідповідностей, що стосуються документів чи інформації про технічні та якісні характеристики, оскільки це помилки, які не підлягають виправленню.( для прикладу Рішення від 22.12.2022 № 7658-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-11-08-012816-a ).
В той же час, за будь-яке безпідставне використання уповноваженою особою п.40 Особливостей, та за невідхилення пропозиції переможця за наявних для того підстав, уповноважена особа ризикує нести відповідальність. Крім того, на даному етапі уповноважена особа не має технічної можливості скасувати своє рішення, скасування рішення буде можливим лише після звернення до антимонопольного комітету та винесення ним відповідного рішення.
Тому, з урахуванням вищевикладеного, скасування Рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП “ТД “Солодкий світ” та застосування п. 40 Особливостей не є можливим, але Ви можете скористатись своїм правом на оскарження рішення до АМКУ.
На Ваше звернення щодо скасування Рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП “ТД “Солодкий світ” та застосування п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі- Особливості) повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція Учасника ПП “ТД “Солодкий світ” була відхилена через невідповідність умовам технічної специфікації, а саме: окрім того, що учасником не було підтверджено документальну заявлену в специфікації якість, а натомість подано декларацію щодо 5 позицій різних марок зефіру, жодна з яких не підтверджувала умови специфікації, то надані фото були взагалі іншої торгової марки, які не відповідали ні поданій декларації ні заявленій специфікації, у зв’язку з чим, не можливо було зрозуміти який саме товар та з якими характеристиками пропонується учасником. І уважно розглянувши подані документи, є очевидним, що виправлення будь-якої з наявних помилок в документації призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме - марки товару, що є недопустимим для застосування п.40 Особливостей.
Також, зважаючи на практику АМКУ, вбачається позиція органу оскарження щодо неможливості застосування норм пункту 40 Особливостей та надання учаснику 24 години на виправлення помилок та невідповідностей, що стосуються документів чи інформації про технічні та якісні характеристики, оскільки це помилки, які не підлягають виправленню.( для прикладу Рішення від 22.12.2022 № 7658-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-11-08-012816-a ).
В той же час, за будь-яке безпідставне використання уповноваженою особою п.40 Особливостей, та за невідхилення пропозиції переможця за наявних для того підстав, уповноважена особа ризикує нести відповідальність. Крім того, на даному етапі уповноважена особа не має технічної можливості скасувати своє рішення, скасування рішення буде можливим лише після звернення до антимонопольного комітету та винесення ним відповідного рішення.
Тому, з урахуванням вищевикладеного, скасування Рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП “ТД “Солодкий світ” та застосування п. 40 Особливостей не є можливим, але Ви можете скористатись своїм правом на оскарження рішення до АМКУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
2 600 142,60
UAH з ПДВ
|
2 600 142,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
2 729 039,10
UAH з ПДВ
|
2 729 039,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" |
2 778 864,00
UAH з ПДВ
|
2 778 864,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" |
3 013 850,71
UAH з ПДВ
|
3 013 850,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"АС ТРЕЙД" |
3 070 500,78
UAH з ПДВ
|
3 070 500,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
3 100 380,00
UAH з ПДВ
|
3 100 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
2 600 142,60
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 10:01
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" #35054725 |
Відхилено |
2 729 039,10
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 11:49
|
|
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" #43737377 |
Відхилено |
2 778 864,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 08:52
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" #34200887 |
Відхилено |
3 013 850,71
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 09:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"АС ТРЕЙД" #40733720 |
Відхилено |
3 070 500,78
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2023 16:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Відхилено |
3 100 380,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 09:18
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій